خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کاهش وزن با سرکه سیب: آیا واقعاً کار می کند؟

کاهش وزن با سرکه سیب: آیا واقعاً کار می کند؟

مفهوم استفاده از کاهش وزن سرکه سیب در گذشته اخیر روندی بوده است. اگر سعی در جستجوی اینترنت برای مصارف آن دارید ، هزاران وب سایت با بازاریابی بطری های کاهش وزن سرکه سیب روبرو می شوید. سوال سپس می شود. آیا سرکه سیب واقعاً در کاهش وزن کمک می کند؟ بیایید نگاهی دقیق به این سرکه ، کاربردهای آن و فواید آن هنگام کاهش وزن داشته باشیم.


سرکه سیب چیست؟  

این نوعی سرکه است که از طریق سیب های تازه از طریق فرآیند تخمیر تهیه می شود. فرآیند تخمیر معمولاً توسط مخمر یا باکتری ها تقویت می شود که به نوبه خود باعث تجزیه ارگانیک ترکیبات سرو سیب می شوند. این امر به تبدیل سرو سیب به اسید استیک کمک می کند. این چیزی است که به عنوان محبوب سرکه سیب معروف است.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

سرکه سیب سرشار از پتاسیم است که برای عملکرد طبیعی بدن بسیار مهم است. پتاسیم از آنجایی که به عنوان یک الکترولیت عمل می کند از اهمیت زیادی برخوردار است ، بنابراین جریان مایعات بدن را تنظیم می کند. علاوه بر این ، سرکه سیب همچنین در بیش از 30 ماده معدنی و مغذی مختلف قرار دارد. سرکه سیب سرشار از 6 ویتامین ضروری ، اسیدهای آمینه و پکتین است. در اینجا برخی از فواید سرکه سیب آورده شده است.


فواید   

  • سرکه سیب به عنوان یک ماده ضد پیری استفاده می شود.
  • برای درمان اختلالات دستگاه گوارش مانند نفخ و یبوست از سرکه سیب استفاده کنید.
  • سرکه سیب به تسریع روند کاهش وزن کمک می کند.
  • سرکه با کاهش سطح کلسترول خون ، به تقویت سلامت قلب کمک می کند.
  • به بهبود عملکرد کلی مغز کمک می کند.
  • به کنترل قند خون در بیماران دیابتی کمک می کند
  • برای تقویت سلامت تنفس با عملکرد به عنوان درمانی برای سرماخوردگی ، گلودرد ، و آنفولانزا از دیگر شرایط استفاده می شود.


سرکه سیب برای کاهش وزن



سرکه سیب به سادگی شکل خاصی از اسید استیک است. این بدان معنی است که نمی توان مستقیم مصرف کرد. سرکه قبل از مصرف باید با نوشیدنی ها رقیق شود. دوز توصیه شده 2 قاشق چای خوری سرکه رقیق شده در 1 یا 2 لیوان آب ، آب میوه یا هر نوع نوشیدنی مورد نظر شما قبل از غذا است.


کاهش وزن سرکه سیب اکنون سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد. مطالعات علمی صورت گرفته است که پتانسیل سرکه سیب را به عنوان یک عامل کاهش وزن ثابت کرده است. طبق یک مطالعه سال 2005 ، افرادی که قبل از غذا سرکه سیب مصرف می کنند ، تمایل به خوردن صبحانه کمتری دارند. یک مطالعه متفاوت که توسط گروهی از دانشمندان ژاپنی در سال 2009 انجام شده است ، اثر سرکه سیب را روی افراد چاق آزمایش کرد.


در مطالعه ، شرکت کنندگان به 3 گروه تقسیم شدند. به گروه اول هر روز قبل از غذا نوشیدنی با دوز کم سرکه سیب داده شد. به گروه دوم قبل از غذا نوشیدنی مشابه داده شد اما حاوی دوز بیشتری سرکه بود. گروه سوم نوشیدنی را بدون هیچ اثری از سرکه مصرف کردند. 


در پایان 3 ماه مشخص شد افرادی که بیشترین مقدار سرکه سیب را مصرف کرده اند 4 پوند از دست داده اند. کسانی که حداقل مقدار سرکه را مصرف کرده بودند ، 3 پوند از دست داده بودند و گروهی که سرکه مصرف نکرده بودند تقریباً یک پوند وزن به دست آوردند. تمام افراد مورد مطالعه به همین مقدار کربوهیدرات ، پروتئین و فیبر قرار گرفتند.


چگونه کار می کند؟


سرکه سیب به شما در کاهش وزن به روش های مختلفی کمک می کند. اول ، سرکه به سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن کمک می کند تا به تجزیه چربی های بدن کمک کند. ثانیا ، سرکه به متعادل کردن قند خون کمک می کند از این رو هوس های غذایی را کاهش می دهد. این به شما کمک می کند کالری خود را کاهش دهید.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

اقدامات احتیاطی سرکه سیب

- سرکه سیب حاوی اسید استیک بسیار غلیظی است که بدون رقیق شدن آن ممکن است برای شما مضر باشد.

- مصرف روزانه سرکه باید به 2 قاشق چایخوری رقیق شده در آب خالص یک لیوان آب میوه محدود شود. بیشتر نگیرید.

-در صورت کمبود پتاسیم ، قبل از مصرف سرکه باید با پزشک خود مشورت کنید. مطالعات مختلف نشان داده اند که می تواند سطح پتاسیم خون را کاهش دهد و این امر می تواند باعث پوکی استخوان شود.

-در صورتی که به دنبال دارویی مانند دیورتیک ها ، داروهای ضد دیابتی و داروهای مرتبط با قلب هستید ، قبل از استفاده از سرکه سیب برای کاهش وزن باید با پزشک خود مشورت کنید.


کاهش وزن سرکه سیب: سرکه خانگی یا بطری؟ 

سرکه سیب در بین افراد آگاه سلامت طبیعی محبوبیت زیادی کسب کرده است. در گذشته سرکه سیب در یک فرایند خسته کننده در خانه تهیه می شد. امروز می توانید یک بطری سرکه را از هر سوپر مارکت یا فروشگاه مواد غذایی اطراف خود بگیرید. سرکه ممکن است هنگام خرید در سوپر مارکت چهار برابر گرانتر از آن باشد که در خانه تهیه شود. اگر به روند کار توجه نکنید ، ممکن است تصمیم بگیرید که خود را بسازید.


خط پایین

سرکه سیب ممکن است به میزان قابل توجهی در کاهش وزن شما کمک کند. در حالی که مطالعات علمی وجود دارد که نشان می دهد سرکه تا چه اندازه مؤثر است ، باید میزان کالری دریافتی خود را نیز کنترل کنید. برای کاهش وزن باید ورزش کنید و کمتر غذا بخورید.

شیرین میرکرمی

مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده