خرید از سراسر دنیا


» کاهش وزن:شیوه زندگی ، بیماریها و مدیریت وزن

کاهش وزن:شیوه زندگی ، بیماریها و مدیریت وزن

استراتژی هایی که کار می کنند!

نظریه های بسیار برای کاهش وزن وجود دارد. هیچ چیز به اندازه بحث و گفتگو و نظرات به این سؤال که چگونه و سریع وزن کم کنیم هیجان انگیز نیست.

از برنامه های رژیم غذایی گرفته تا نکات کاهش وزن ، از چربی سوزی شکم گرفته تا جراحی های کاهش وزن ، راه حل هایی وجود دارد که مقدار زیادی از آن خسته شده است.

نکته مهم این است که توجه داشته باشید که در حالیکه نظرات و نظریه ها در همه جا وجود دارد ، همه افراد در این زمینه متخصص نیستند ، از جمله کسی که موفق به کاهش وزن می شود.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

دلیل آن چیست که برنامه ای که برای یک نفر کار می کند ، ممکن است برای دیگری کار نکند! هر فرد متابولیسم متفاوتی دارد ، ترکیب بدن ، الگوی رژیم غذایی ، عادات ، اعتقادات ، روش پخت و پز… لیستی بی پایان از متغیرها وجود دارد که هرگز نمی توان آنها را در یک فرمول برای همه مانتراست کاهش وزن قرار داد.

علاقه اخیر رسانه ها بحث هایی را درباره چگونگی از دست دادن آنانت Ambani در حدود 70 کیلو در 10 ماه از بین برد. راز هنوز روشن نشده است ، اما برای همه کسانی که می خواهند نکات و ترفندهای مربوط به کاهش وزن برای رسیدگی سریع به چاقی را داشته باشند 

مانترا 1: اهداف معقول:

اندازه صفر ممکن است در مواردی خاص،خوب به نظر برسد ، اما برای اکثر مردم یک هدف عملی نیست. از دست دادن 100 کیلو در 5 ماه غیرممکن و خطرناک است مگر اینکه تحت نظارت مداوم پزشکی و تغذیه ای انجام شود. بنابراین ، قبل از تعیین هدف از دست دادن وزن ، با یک متخصص تغذیه یا پزشک مشورت کنید تا بدانید محدوده وزن برای شما قابل دستیابی و مناسب خواهد بود.


مانترا 2: تصمیم بگیرید که چرا می خواهید وزن کم کنید.

اگر می خواهید برای مراسم عروسی آینده یا رویدادی خاص، سریع وزن کم کنید ، ممکن است فراتر از آن رویداد پایدار نباشد! داشتن هدف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش وزن بسیار مهم است. درست است که بیشتر بیماران بیشتر از اقدامات سالم بلند مدت به دنبال اقدامات کوتاه مدت برای کاهش وزن هستند . اما انجام این کار با مجموعه مشکلات سلامتی خود همراه است - ضعف ، خستگی ، قند خون پایین ، کمبود مواد مغذی ، استخوان های ضعیف و غیره. دلیل اصلی کاهش وزن باید سلامتی باشد و نه عروسی یا مهمانی!

مانترا 3: رژیم های Crash یا رژیم های غذایی کم کالری کار نمی کنند!

برنامه های رژیم غذایی بسیار کم کالری و یا "رژیم های سقوط" نه تنها پایدار نیست بلکه می تواند خطرناک باشد! تحقیقات نشان داده است که اگرچه افراد با برنامه های رژیم غذایی بسیار کم کالری در کوتاه مدت می توانند 20 درصد از وزن خود را از دست بدهند ، اما در دو سال آینده بیش از 50 درصد دوباره به دست آوردند.


مانترا 4: یک رژیم غذایی و برنامه درمانی شخصی برای کاهش وزن دریافت کنید

شما منحصر به فرد و متفاوت هستید. دقیقاً همانطور که سعی می کنید لباس ها را ببینید تا با سایز شما متناسب باشد ، باید یک برنامه رژیم غذایی خیاطی تهیه کنید که برای شما مفید باشد. آنچه برای آنانت Ambani یا Kareena Kapoor کار کرده است ممکن است فنجان چای شما نباشد! وقتی بحث می کنید که چه چیزی برای شما مفید است ، با متخصص تغذیه خود صادق باشید. همکاری با یک متخصص همچنین سطح انگیزه را بالا می برد.

نکات و ترفندهای کاهش وزن

برای از دست دادن 1 کیلو وزن در هفته ، لازم است نزدیک 7000 کالری بسوزانید و یا با ترکیبی از رژیم و ورزش کمبود آن را ایجاد کنید. در یک برنامه رژیم غذایی با کالری بسیار کم ، زنان به 1000 تا 1200 کالری در روز و مردان برای رسیدن به کاهش وزن نیم کیلویی به روزانه 1400 کالری نیاز دارند. البته این تنها یک تئوری است ، در حالی که متغیرهای زیادی در افراد وجود دارد که می توانند با برنامه رژیم غذایی کم و بیش آنها را از دست بدهند .

بنابراین با چه روشهایی می توانید کالری ها را بدون پرش از وعده های غذایی کاهش دهید و همه غذاها را یکباره از دست ندهید؟ 

به تدریج قند را در چای ، قهوه ، نوشیدنی ها کاهش دهید. با قطع مصرف قند به نیمی از مصرف طبیعی خود شروع کنید ، سپس به آرامی آن را یک چهارم کنید. قطع ناگهانی قند چرخه ولع ایجاد می کند که می تواند شما را به شکلات یا شیرینی برساند. نوشیدنی هایی را که نیازی به قند ندارند مانند چای سبز ، چای سیاه با لیمو ، ماسالا چای و غیره امتحان کنید

چربی کامل یا شیر معمولی را با شیر بدون چربی جایگزین کنید. این باعث می شود کالری بیش از 60٪ کاهش یابد. پنیر تازه خود را تنظیم کرده و با استفاده از شیر ضعیف شده برای نسخه های کم چربی محصولات لبنی غنی از کلسیم ، پنیر را در خانه بسازید.

مقدار روغن مورد استفاده در پخت و پز را کاهش دهید. از قابلمه ها و گلدان های غیر چوبی استفاده کنید. دوز یا فلفکا را بدون روغن درست کنید. به جای سرخ کردن در قابلمه ، غذاهای کباب ، پخت یا مایکروویو را با استفاده از روغن بسیار کمی استفاده کنید. استفاده از 2 تا 3 قاشق چایخوری روغن سالم در روز ایده آل است

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

سبزیجات کم کالری را نسبت به سبزیجات نشاسته ای انتخاب کنید. نیازی به جلوگیری از ریشه و غده نیست ، اما گاهی اوقات از آنها استفاده کنید ، در حالی که از سبزیجات کم کالری مانند برگهای سبز ، خیار ، گوجه فرنگی ، کدو و نخود سبز می توان بیشتر استفاده کرد

برنج قهوه ای و آرد برنج قهوه ای را روی رنگ سفید انتخاب کنید. این سرعت شما را سریعتر می کند و باعث می شود تا مدت طولانی تری احساس راحتی کنید. برای درست کردن Idlis ، dosas ، adai و غیره از برنج قهوه ای استفاده کنید

درون خود را با مایعات و قبل از غذا پر کنید. این به شما کمک می کند تا هوس و پرخوری را کاهش دهید. مایعات کم کالری مانند سوپ سبزیجات خانگی ، کره ، آبمیوه و اسموتی بدون شکر یا خامه ، آب نارگیل و کانجی نازک را انتخاب کنید

قبل از گرسنگی بخورید و منتظر نباشید که از گرسنگی کامل منفجر شود تا جایی که کنترل میزان غذایی که می خورید دشوار باشد. به آهستگی بخورید و درست قبل از احساس سیری کامل ،خوردن را متوقف کنید.

در طول روز وعده های غذایی کمتری از 3 وعده بزرگ داشته باشید. با کم کردن مقدار برنج یا روتاری به مقدار سه چهارم مقدار اصلی و سپس به نصف شروع کنید. در ضمن کاهش غذای اصلی،پیش غذا را افزایش دهید (سبزیجات ، سالادها ، سوپ ها ، کشک ، شیرین)

در بین وعده های غذایی میوه بخورید

هرگز از صبحانه پرش نکنید. این مهمترین وعده غذایی روز است

شام های زودهنگام و سبک داشته باشید

برخی غذاهای های مورد علاقه خود را در برنامه رژیم غذایی خود قرار دهید - در تقویم ماهیانه یک روز را تعیین کنید تا با خوردن یکی از غذاهای مورد علاقه خود جشن بگیرید. فقط نیمی از غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید ، یا در صورت عدم امکان ، نصف آن را بسته بندی کنید. در آن روز بیشتر ورزش کنید. برای وعده غذایی بعدی بسیار کم بخورید

با برنامه غذایی صحیح و نظارت از طرف متخصصان ، می توانید با خیال راحت وزن خود را از دست داده و آن را نگه دارید. انتخاب برنامه رژیم غذایی مناسب به لطف کالری مراقبت آسان انجام می شود.


اعتقاد بر این است که HIIT این تأثیرات را دارد:

فشار خون کاهش یافته است

سلامت قلب و عروق بهبود یافته است

حساسیت به انسولین بهبود یافته است (این بدان معنی است که سلول های ماهیچه گلوکز بیشتری مصرف می کنند ، در نتیجه سطح قند خون را کاهش می دهند)

پروفایل های کلسترول بهبود یافته

کاهش وزن چربی و وزن بدن در هنگام حفظ توده عضلانی.

از آنجا که دوره تمرینات شدید با مرحله بهبودی متناوب است ، کالری بیشتری در مدت زمان کوتاهتر از زمان ورزش هوازی معمولی سوزانده می شود. این امر به دلیل افزایش مقدار اکسیژن مصرف شده بعد از تمرین با شدت زیاد است که این امر به هزینه کالری بالاتر منتقل می شود. نزدیک به 15٪ کالری بیشتر به دلیل افزایش مصرف اکسیژن تا 2 ساعت پس از کار سوزانده می شود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده