خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» حقایقی اساسی که زندگی شما را تغییر خواهند داد

حقایقی اساسی که زندگی شما را تغییر خواهند داد

حقایقی اساسی که زندگی شما را تغییر خواهند داد

جای تعجب است که از دست دادن چیزهای مهم زندگی آسان است. تحول در زندگی حاصل تمرکز بر مسائل مهم زندگی است. احتمالاً نمی‌توانید تصور کنید که چقدر آسان ممکن است دید خود را نسبت به چیزهای مهم زندگی از دست بدهید. برنامه‌های شلوغ و روزمرگی در زندگی مغزتان را به‌صورت خودکار درمی‌آورد و شما به ندیدن مسائل مهم عادت می‌کنید.

وقتی اوضاع به شکلی که شما دوست دارید، پیش نمی‌رود، شما تمرکزتان بر چیزهایی که واقعاً مهم هستند را ازدست‌ داده‌اید، اما توجه بر حقایق اساسی زندگی می‌تواند سخت باشد، به‌خصوص وقتی به شما متذکر می‌شوند که در مسیر اشتباه حرکت می کنید.

بهترین چیزهای زندگی به راحتی نمی آیند و عدم رعایت دقیق خود مسیری مطمئن برای میانه روی است.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


من معتقدم که سقراط بهترین سخن را گفته:

 زندگی نامشخص ارزش زندگی کردن ندارد.

نظریه سقراط همچنین در مورد تجارت صدق می کند. هنگامی که اریک اشمیت مدیرعامل گوگل بود ، سخن معروفی داشت: "ما این شرکت را با سؤالات اداره می کنیم ، نه جواب ها."

زندگی و تجارت با سؤال‌ها اداره می‌شوند، نه جواب. باید به طور مرتب از خود بپرسید که آیا در جهت صحیح قرار داریدیا خیر.


1. موفقیت بزرگ اغلب بر عدم موفقیت انجام می شود.

تا وقتی‌که یاد نگیرید شکست را بپذیرید،هیچگاه موفقیت واقعی را تجربه نخواهید کرد،اشتباهات شما نشان می دهد که وقتی در یک مسیر اشتباه هستید ، موفقیت را برای موفقیت شما هموار می کنیم.بزرگترین پیشرفت ها معمولاً زمانی اتفاق می افتد که بیشتر از همیشه احساس نا امیدی و بیچارگی می‌کنید.


این ناامیدی است که شما را وادار می کند متفاوت فکر کنید ، به بیرون از جعبه نگاه کنید و راه‌ حلی را ببینید که تاکنون از دیدتان پنهان مانده بود. موفقیت نیاز به صبر ، توانایی وباید بتوانید نگرش خوب خود را حفظ کنید، حتی وقتی‌که به خاطر باورهایتان سختی می‌کشید.بسیاری از حقایق اساسی زندگی نیاز به تکرار دارند. ما به یادآوری نیاز داریم که به ما کمک می کند تا روی آنها متمرکز شویم.


2. مشغول بودن به معنی مولد بودن نیست

به همه اطرافیان خود نگاه کنید. همه آنها بسیار شلوغ به نظر می رسند - از این جلسه به جلسه دیگر می‌دوند، ایمیل می‌فرستند ومدام در رفت‌ وآمد هستند، واقعاً در سطوح بالایی از موفقیت قرار دارند و به عنوان افراد موفق شناخته می‌شوند؟ موفقیت از فعالیت و حرکت حاصل نمی‌شود.


موفقیت از تمرکز به دست می‌آید - از تضمین اینکه زمان شما بطور مو ثر و سازنده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما هم درست مانند هر کس دیگری ساعت‌های شبانه‌ روز یکسانی دارید. اهمیت مدیریت زمان را بدانید و از ساعات شبانه‌ روز خود عاقلانه استفاده کنید. برای آنکه تحول در زندگی را احساس کنید، مطمئن شوید که تلاشتان صرف کارهایی می‌شود که نتیجه می‌دهند.


3. شما به اندازه کسانی که با آنها در ارتباط هستید خوب هستید.

شما باید تلاش کنید افرادی که برایتان الهام‌بخش هستند و می‌خواهند شما بهتر شوید را دور خود جمع کنید، به‌ این‌ ترتیب احتمالاً بهتر هم می‌شوید، اما در مورد کسانی که شما را پایین می‌کشند چطور؟ چرا به آن‌ها اجازه می‌دهید بخشی از زندگی‌تان باشند؟ و احتمالاً اما در مورد افرادی که شما را به سمت پایین می کشند ، چطور؟ چرا به آنها اجازه می دهید بخشی از زندگی شما باشند؟


هرکسی که باعث می شود احساس بی ارزشی ، اضطراب یا عدم اعتماد به نفس کنید ، وقت شما را تلف می کند و احتمالاً شما را بیشتر شبیه آنها می کند. زندگی خیلی کوتاه است وقت شما را هدر می‌دهد و به‌احتمال‌ زیاد شما را نیز شبیه خودش خواهد کرد. زندگی کوتاهتر از آن است که با افرادی مثل این‌ها معاشرت کنید. آن‌ها را حذف کنید.


4. شما زندگی خود را ایجاد کرده اید .

شما قربانی شرایط نیستید. هیچ کس نمی تواند شما را وادار به تصمیم گیری و اقداماتی کند که برخلاف ارزش ها و آرزوهای شما باشد.شرایطی که امروز در آن زندگی می کنید متعلق به خود شماست - آنها را ایجاد کرده اید. به همین ترتیب ، آینده شما کاملاً به شما بستگی دارد.


اگر احساس گیرکردن و یا درجا زدن کرده اید ، احتمالاً به این دلیل است که می ترسید که از انجام ریسک‌های لازم برای رسیدن به اهداف خود و زندگی رویاهای خود می ترسید. هنگامی که زمان عمل کردن فرا رسید، به یاد داشته باشید که همیشه بهتر است در پایین نردبانی که خودتان می‌خواهید بهتر از قرارداشتن در بالای نردبانی است که شما نمی‌خواهید.


5- ترس منبع شماره 1 پشیمانی است.

من اغلب می شنوم که مردم می گویند ، "بدترین اتفاقی که برای شما می افتد چیست؟ آیا شما را خواهد کشت؟». بدانید که مرگ بدترین چیزی نیست که می‌تواند برایتان اتفاق بیافتد. بدترین چیزی که می‌تواند برای شما اتفاق بیافتد این است که درحالی‌که هنوز زنده هستید به خودتان اجازه بدهید که از درون بمیرید. از خطر کردن نترسید.


6. لازم نیست برای بخشیدن منتظر عذرخواهی باشید

هنگامی که از کینه ها رها شوید ،زندگی بسیار سریعتر می شود و حتی کسانی که هرگز نگفتند پشیمان هستند را هم ببخشید. احساسات منفی که همراه با کینه به وجود می آیند ، یک واکنش استرس در بدن شما ایجاد می کنند و نگه داشتن استرس می تواند عواقب مخربی برای سلامتی به همراه داشته باشد.


محققان دانشگاه اموری نشان داده اند که استرس به فشار خون بالا و بیماری های قلبی کمک می کند. نفرت و خشم، انگل‌های عاطفی‌ هستند که لذت زندگیتان را از بین می‌برند و جلوی تحول در زندگی را می‌گیرند.وقتی کسی را ببخشید، کینه ها اجازه می دهند که حوادث منفی ناشی از خرابی امروز شما باشد. نفرت و عصبانیت انگل های عاطفی هستند که شادی زندگی شما را از بین می برند.


7. لحظه ای زندگی کنید.

تا زمانی که یاد نگیرید در لحظه زندگی کنید نمی‌توانید ، به تمام توان خود برسید.

 اگر بطور مداوم فکرتان جای دیگری باشد، هیچ گناهی نمی تواند گذشته را تغییر دهد و هیچ میزان اضطراب نمی تواند آینده را تغییر دهد. خوشبختی اگر دائماً در جایی دیگر باشید ، قادر به پذیرش کامل واقعیت (خوب یا بد) در همین لحظه غیرممکن است.


برای اینکه به زندگی خود در لحظه کمک کنید ، باید دو کار انجام دهید:


1) گذشته خود را بپذیرید. اگر با گذشته خود صلح نداشته باشید ، هرگز شما را رها نخواهد کرد و با انجام این کار بر آینده شما هم تأثیر خواهد گذاشت.


2) عدم اطمینان آینده را بپذیرید. نگرانی در اینجا و اکنون جایی ندارد. همانطور که مارک تواین یک بار گفت ، "نگرانی مثل پرداخت بدهی است که متعلق به شما نیست."در لحظه زندگی کنید


احساسات منفی‌ که با نگه‌داشتن کینه به وجود می‌آیند یک واکنش استرسی در بدن شما ایجاد می‌کنند و داشتن استرس می‌تواند عواقب مخربی برای سلامتیتان داشته باشد. محققان دانشگاه Emory University نشان داده‌اند که داشتن استرس مداوم منجر به فشارخون بالا و بیماری‌های قلبی می‌شود. وقتی شما کسی را می‌بخشید، به معنی چشم پوشیدن از اقدام او نیست؛ این کار شما را از این‌که تا ابد قربانی آن‌ها باشید نجات می‌دهد.


8- ارزش شخصی شما باید از درون باشد.

وقتی احساس لذت و رضایت شما از مقایسه خود با دیگران حاصل می شود ، دیگر شما بر سرنوشتتان حاکم نیستید. وقتی نسبت به کاری که انجام داده اید احساس خوبی دارید ، اجازه ندهید که نظرات یا دستاوردهای هیچکس اجازه ندهید این حس خوب را از شما دور کند.


اگرچه غیرفعال کردن واکنش های شما نسبت به آنچه دیگران درباره شما فکر می کنند غیرممکن است ، لازم نیست خود را با دیگران مقایسه کنید و همیشه می توانید نظرات مردم را با یک دانه نمک در نظر بگیرید. به این ترتیب ، مهم نیست که افراد دیگر چه فکری می کنند یا چکاری انجام می دهند ، ارزش شخصی شما از درون می آید. صرف نظر از آنچه مردم در هر لحظه خاص به شما فکر می کنند ، یک چیز مسلم است: شما هیچ وقت به اندازه آنها نمی گویند خوب یا بد نیستید.


9- زندگی کوتاه است.

فردای هیچ یک از ما تضمین نمی شود. با این وجود وقتی کسی بطورغیرمنتظره‌ای می‌میرد، باعث می شود که ما بیشتر قدر زندگی خودمان را بدانیم : واقعاً چه اهمیتی دارد ، چطور وقت خود را می گذرانیم و چگونه با افراد دیگر رفتار می کنیم. ضرر یک یادآوری خام و احشایی از ضعف زندگی است. اینطور نیست


به یاد داشته باشید که هرروز صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوید به خودتان یادآوری کنید که امروز یک هدیه خداوند به شماست و شما باید ازاین نعمت هایی که به شما داده شده نهایت استفاده را ببرید. لحظه ای که شما مانند زندگی شروع به فعالیت کنید ، یک نعمت است ، آن‌وقت است که زندگی هم برایتان پاداش‌های فراوان خواهد داشت. یک روز عالی با یک طرز فکر عالی شروع می‌شود. از این گذشته ، یک روز عالی با یک ذهنیت عالی شروع می شود.


10. تغییر اجتناب ناپذیر است - آن را در آغوش بگیرید.

فقط وقتی که شما تغییر را در آغوش بگیرید ، می توانید چیزهای خوبی را در آن بیابید. اگر بخواهید فرصتهایی را که تغییر ایجاد می‌کند به رسمیت بشناسید و روی آن سرمایه گذاری کنید ، به یک ذهن باز و آغوش باز نیازدارید.

متمرکز ماندن و پرسیدن سوالات سخت می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. اما ما با چسبیدن به آنچه راحت است یاد نمی گیریم و رشد نمی کنیم.


 وقتی به امید این‌که تغییر را از خود دور کنید به انجام کارهای همیشگی ادامه می‌دهید، محکوم به شکست خواهید بود. انجام دوباره و دوباره یک کار و انتظار نتیجه‌های متفاوت از آن، یکی از تعاریف جنون است.

زندگی برای هیچ کس متوقف نمی شود.


وقتی همه چیز خوب پیش می رود ، از آنها قدردانی کنید و از آنها لذت ببرید ، زیرا آنها مجبور به تغییر هستند.اگر همیشه به دنبال چیزهای بیشتر یا بهتری که فکر می‌کنید شما را خوشحال‌تر می‌کند هستید، هرگز به‌قدر کافی از لحظات عالی لذت نمی‌برید و آن‌ها را از دست می‌دهید.


یکی دیگر از مهم‌ترین اصول برای شاد بودن و مثبت اندیشی در شرایط سخت زندگی این است که بدانید اساسا شاد بودن و داشتن یک زندگی شاد انتخاب شخصی خود شماست. قرار نیست حتما موضوع یا مسئله‌ای رخ دهد تا شما احساس شادی کنید. تا زمانی هم که خودتان نخواهید هیچ فرد دیگری نمی‌تواند شما را شاد کند. اگر در شرایطی قرار گرفتید که خارج از کنترل شما بود نگذارید این مسئله روی احساسات شما تاثیر بگذارد.


منبع .success

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


روی خواسته هات هیپنوتیزم شو! (80% تخفیف+هدیه ویژه) روی خواسته هات هیپنوتیزم شو! (80% تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده