خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا تغذیه مهمترین قسمت تناسب اندام است

چرا تغذیه مهمترین قسمت تناسب اندام است

غذایی که می خوریم نقش مهمی در نحوه نگاه و احساس ما دارد. ورزش منظم مهم است اما طبق تحقیقات ، تغذیه بیشترین تأثیر را در تناسب اندام ما دارد ، استفاده از غذا به عنوان یک موضوع محبوب برای بهبود سلامتی تبدیل شده است.

این روند در حال حاضر تمرکز بر مصرف مواد غذایی سالم به عنوان یک هدف اصلی تناسب اندام است. وقتی عادات غذایی سالم به یک سبک زندگی تبدیل می شوند ، ما سالم تر و شادتر هستیم.و نتیجه آن کاهش چربی بدن، از دست دادن چند پوند، احساس اعتماد به نفس و کاهش خطر ابتلا به بیماری است. 

مطالعات مکرر حاکی از دریافت غذای سالم به عنوان مهمترین قسمت برنامه های بدنسازی ما است. برخی از پزشکان در حال آموزش عادات غذایی سالم و شیوه زندگی به عنوان راهی برای بهبود سلامت کلی با کاهش چاقی و بیماریهای مرتبط با آن هستند. 

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

غذاهای پر مواد مغذی یا " غذاهای عالی " شامل پروتئین های بدون چربی ، کربوهیدرات های سالم و چربی های ضروری برای سلامتی ما هستند. یک منبع غنی خارق العاده از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها.

نشان داده شده است که آنتی اکسیدان ها باعث کاهش التهاب در بدن می شوند و به ما در مبارزه با بیماری کمک می کنند.

به عنوان مثال آنتی اکسیدان های قدرتمند موجود در سبزیجات برگ و دیگر سبزیجات ، با از بین بردن مواد شیمیایی مضر به سم زدایی بدن کمک می کنند. 

برخی از غذاهای عالی حاوی ترکیباتی هستند که سوخت و ساز بدن ما را برای سوزاندن چربی کارآمدتر افزایش می دهند. فلفل قرمز حاوی مولکولی به نام کپسایسین است که نشان می دهد باعث افزایش میزان سوزاندن چربی بدن می شود. 

خوردن غذای سالم به بهبود سلامتی کمک می کند و همچنین می تواند ما را در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند. 

غذاهای غنی Quercetin چگونه کمک می کند؟

کوئرستین یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که به طور طبیعی در طیف گسترده ای از غذاهای گیاهی مشاهده می شود. در حقیقت ، تحقیقات کوئرستین نشان می دهد که یکی از آنتی اکسیدان های قدرتمند با خواص درمانی زیادی است. 

بسیاری از ورزشکاران برای کاهش التهاب عضلات ناشی از تمرینات شدید ، از کوئرستین مکمل می کنند. طبق مطالعه ای که در ژورنال بین المللی پزشکی پیشگیری انجام شده است ، مکمل کورستین باعث بهبود قابل توجهی در عملکرد ورزشی ، افزایش سرعت متابولیک و توده لاغر در بین ورزشکاران می شود. 

غذاهای زیر منبع غنی کورستین هستند:

سیب

پیازها

کلم بروکلی

انواع توت ها

20 منبع عالی غذایی آنتی اکسیدان ها

متابولیسم خود را به طور طبیعی افزایش دهید

فلفل سرانو

بهترین چربی سوز شما در بطری قرار نمی گیرد بلکه با خوردن غذاهای حاوی ترکیبات خاصی است. طبق تحقیقات تغذیه ای می توانیم میزان سوزاندن چربی را به طور طبیعی افزایش دهیم. 

خوردن غذاهایی که روند چربی سوزی را تحریک و تقویت می کنند به ما در کاهش موثرتر چربی کمک می کند. افزودن غذاهای تقویت کننده متابولیسم یک برنامه مکمل عالی برای برنامه و برنامه غذایی موجود شما خواهد بود. 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

غذاهای زیر برای افزایش متابولیسم ما نشان داده شده است:

فلفل داغ (جزء فعال کپسایسین)

چای سبز (کافئین مؤثر)

قهوه سیاه (کافئین مؤثر)

آب سرد (روزانه 500 میلی لیتر آب 30٪ میزان سوخت و ساز بدن را 30٪ افزایش داد)

غلات کامل (فیبر و آهن عناصر کمکی)

ماست (کمکی به کلسیم و پروبیوتیک)

سیب (فیبر کامپوننت کمک کننده)

آجیل و دانه (مؤثر اسیدهای چرب ضروری)

ماهی چرب (مؤلفه کمکی اسیدهای چرب امگا 3)

کره بادام زمینی یک غذای عالی است

کره بادام زمینی فقط به همین دلیل فوق العاده غذای ورزشی شماره یک است. این ماده حاوی چربی سالم ، متراکم از مواد مغذی است و به نظر می رسد انرژی طولانی مدت برای عملکرد مطلوب ورزشی فراهم می کند. 

انتخاب کره بادام زمینی طبیعی یا ارگانیک برای جلوگیری از افزودن قند و مواد نگهدارنده توصیه می شود. کره بادام زمینی حاوی مواد مغذی با کیفیت و انرژی ماندگار با 90 کالری در هر 2 قاشق غذاخوری است. همچنین حاوی 7 گرم پروتئین در هر اونس در مقایسه با سایر آجیل ها که فقط 4 گرم تهیه می کنند. مصرف کافی پروتئین برای رشد عضلات ضروری است. 

از نظر چربی اشباع و کلسترول کم است و آن را به یک غذای سالم از نظر قلب تبدیل می کند. تحقیقات نشان می دهد مصرف یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی در هفته ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد. 

کره بادام زمینی سرشار از فیبر و منبع عالی پروتئین گیاهی است. همچنین حاوی نیاسین ، فولات ، ویتامین E و سایر مواد مغذی و مواد معدنی ضروری است. 

تناسب اندام چیست؟

اصطلاح تناسب اندام با غذاهای عالی قابل تعویض است. خوردن رژیم غذایی سرشار از غذاهای بدنسازی برای سلامتی ما ضروری است. ترکیب تغذیه سالم و دانستن معنی آن برای دستیابی به بدن لاغر و سالم بسیار حیاتی است.  

در زیر لیستی از غذاهایی که مورد علاقه مندان به تناسب اندام قرار گرفته است:

جو دوسر (پر فیبر ، باعث بهبود هضم / افزایش سوخت و ساز بدن)

تخم مرغ (منبع پروتئین ، عضله سازی)

سبزیجات (آنتی اکسیدان ها ، التهاب را کاهش می دهند)

سیب (آنتی اکسیدان ها ، التهاب را کاهش می دهد / سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد)

گوشت و ماهی بدون چربی (اسیدهای آمینه ، منبع پروتئین ، عضله سازی)

آیا قهوه سالم است یا خیر؟

قهوه و دانه های قهوه

آیا باید قهوه بنوشیم؟ این یک سوال محبوب است و گرچه برای بعضی از آنها بهترین نوشیدنی نیست ، اما مطالعات کلی نشان می دهد قهوه برای سلامتی و تناسب اندام ما مفید است .

قهوه حاوی آنتی اکسیدان بلکه کافئین است. کافئین یک محرک طبیعی است که نشان می دهد سرعت سوخت و ساز بدن ما را افزایش می دهد. بسیاری از ورزشکاران برای بهره مندی از این اثر از قهوه به عنوان نوشیدنی قبل از تمرین استفاده می کنند. دوزهای کم تا متوسط ​​(1-2 فنجان) قهوه نشان می دهد که عملکرد ورزشی را بطور قابل توجهی بهبود می بخشد.

گفته می شود نوشیدن قهوه سیاه 30 دقیقه قبل از ورزش بهترین نتایج ergogenic است. این نشان داده شده است که استقامت ما را بهبود می بخشد و ما را قادر می سازد تا ورزش طولانی تر کنیم. 

همچنین برای بهبود تمرکز ذهنی ما و افزایش سطح انرژی ، قهوه نیز مشخص شده است. تفکر واضح تر باعث می شود که یک تمرین موثرتر و مؤثرتر باشد. همچنین قهوه برای کاهش درد عضلانی ناشی از ورزش نشان داده شده است.

قهوه همچنین حاوی آنتی اکسیدانهای قدرتمندی است که برای کاهش بیماری و مزمن مزمن نشان داده شده است. مطالعات نشان داده اند كه این امر به افراد مبتلا به بیماری پارکینسون و نیز كاهش شیوع سنگ های صفراوی كمك می كند. 

از آنجا که کافئین یک ماده محرک است ، در صورت فشار خون بالا ، باردار ، شیردهی یا فشار خون بالا یا بیماری قلبی تشخیص داده شده ، قبل از نوشیدن قهوه با پزشک خود مشورت کنید.

غذاهای فوق العاده در دستیابی و حفظ یک بدن سالم نقش مهمی دارند. متخصصان تغذیه ممکن است در لیست های خود که غذاها بهترین هستند ، متفاوت باشند اما قبول دارند که همه آنها ضروری هستند. خوردن طیف گسترده ای از غذاهای فوق العاده روزانه نیازهای غذایی را برای عملکرد بهینه بدن برآورده می کند.


برای بهبود سلامتی و تناسب اندام با غذاهای فوق العاده زیر شروع کنید:

جو دوسر (پر فیبر ، بهبود هضم ، سلامت قلب)

زغال اخته (آنتی اکسیدان ها ، التهاب را کاهش می دهد ، مبارزه با سرطان)

سیب (آنتی اکسیدان ، التهاب ، کاهش وزن را کاهش می دهد)

چای سبز (آنتی اکسیدان ها ، متابولیسم ، کاهش وزن را افزایش می دهد)

دانه کتان (اسیدهای چرب ضروری ، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد ، التهاب را کاهش می دهد)

کلم بروکلی (آنتی اکسیدان ها ، ضد سرطان ، سم زدایی)

ماست (کلسیم ، پروبیوتیک ، بهبود هضم ، سلامت استخوان)

روغن زیتون (اسیدهای چرب اشباع نشده (MUFAs) / سلامت قلب)

لوبیا (پر فیبر ، آنتی اکسیدان ، عملکرد مغز بهبود یافته)

دارچین (آنتی اکسیدان ها ، سم زدایی ، ادویه درمانی)

.verywellfit.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده