ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ناخن بازتاب سلامتی شما

ناخن بازتاب سلامتی شما

نکاتی برای ناخن های سالم


آکادمی پوست آمریکایی در تحقیقی متوجه می شود که ناخن های کوتاه و مانیکور شده باورنکردنی به نظر می رسند ،و بدلیل کوتاه بودن دیگرخاک و ارگانیسم های میکروسکوپی نمی توانند زیر آن جمع شود وباعث ابتلا به بیماری شوند.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

دکتر شری لیپنر ، متخصص ناخن ، در انتشار خبرهای آکادمی گفت: "ناخن های کوتاه تمیز تر مانده و به طور منظم کمتر شکسته می شوند ، که هم از نظر ظاهری و هم برای سلامتی شما مفید است."


ناخن ها تصویری از رفاه عمومی شما هستند. مراقب ناخن های خود باشید ، و در صورت تغییر رنگ سطح وشکل ناخن خود ، به یک متخصص پوست مراجعه کنید. درحالی که شایدچند تغییر بی ضرر باشد ولی احتمال علائم برخی از بیماریها باشند ، به عنوان مثال ، ملانوما یا یک بیماری عفونت قارچی ناخن.

برای کوتاه کردن ناخن ها ابتدا ناخن خود را نرم کنید. بهترین زمان برای کوتاه کردن ناخن های شما بعد از استحمام یا دوش گرفتن است. اگر این امکان پذیر نیست ، ناخن های خود را برای چند لحظه در آب ولرم خیس کنید.


برای ناخن های خود از قیچی ناخن یا ناخنگیرمناسب استفاده کنید. قیچی باید به طور مرتب تمیز شود: از یک برس تمیز کننده کوچک که در یک کاسه الکل طبی خیس شده استفاده کنید ، بعد از استفاده مجدد در الکل تمیز و با آب گرم شسته و خشک کنید.


گاهی لک‌ها و خطوط سفیدرنگ در سطح ناخن‌‌ها دیده می‌شود که به علت اختلال در کار ریشه ناخن‌هاست.

برای صاف کردن لبه های ناهموار یا خشن از یک سوهان ناخن استفاده کنید. همیشه ناخن را در یک جهت سوهان بکشیده، چون کشیدن سوهان به حالت عقب و جلو می تواند ناخن ها را تضعیف کند.


 سعی کنید در مورد کوتیکول های خود وسواس نکنید. کوتیکول ها یا پوستک های دور ناخن از ریشه ناخن محافظت می کنند ، به همین دلیل است که نباید آنها را برش دهید یا آنها را عقب فشار دهید. پیرایش یا برش کوتیکول های شما می تواند میکروب ها و میکروب های مختلف را به بدن شما دعوت کند و باعث عفونت شود.(کوتیکول پوستی شفاف و سخت است که در محل رویش ناخن های دست و پا قرار دارد. این پوست سخت، وظیفه‌ی حفظ سلامت ناخن های تازه‌روییده را بر عهده دارد و جلوی نفوذ باکتری به ریشه ناخن را می‌گیرد. ناحیه اطراف کوتیکول، حساسیت‌ زیادی دارد و به‌ راحتی خشک شده و آسیب می‌بیند. این قسمت در معرض انواع عفونت های پوستی قرار دارد و به همین دلیل نیز حفظ سلامت کوتیکول، تأثیر مهمی در سلامت ناخن ایفا می‌کند.)

هیچ محصول مراقبت از ناخنی وجود ندارد كه به تنهایی از ناخن‌هایتان محافظت كند. اما پیروی كردن از این رهنمون‌های ساده میتواند به شما كمك كند تا كاری كنید كه ناخن‌هایتان به بهترین شكل ممكن دیده شوند.

از ناخن‌هایتان برای برداشتن، فشار آوردن و كنكاش كردن در چیزهای دیگراستفاده نكنید.

 پس از پیرایش ، ناخن های خود را مرطوب کنید تا انعطاف پذیر باشد. این در هنگام خشک بودن هوا قابل توجه است ، زیرا ناخن های خشک به راحتی خرد یا میشکند.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده