دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چگونه خال های صاف را از صورت حذف کنید

چگونه خال های صاف را از صورت حذف کنید

حدس بزن چی شده؟

منابعی وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه خال ها را به طور طبیعی حذف کنید. ممکن است بسیاری از افرادی که از خال های رنج می برند تسلیم شده باشند ، اما هرچه اکتشافات جدید روزانه انجام می شود ، درمان های جدید خود را در دسترس قرار می دهد.

داشتن خالها واقعاً می تواند مانع عزت نفس شخصی شود. به خصوص اگر خال بزرگ ، زشت و یا در مکانی بسیار آشکار مانند صورت شما باشد. خال های متعدد مشکل را حتی بدتر می کنند. این مسئله حتی برای نوجوانان مجرد نیز دشوار است که در آن سن با آن کنار بیایند ، به نظر می رسد 90٪ بازی عشق است. بیایید با آن روبرو شویم ، خود خال ها معمولاً بی ضرر هستند ، اما آسیب عاطفی که انجام می دهند می تواند شخص را برای زندگی بترساند.

چگونه می توان خال های صاف را از صورت طبیعی حذف کرد


بنابراین چگونه خال ها را به طور طبیعی حذف می کنید؟ اول ، شما باید درک کنید که یک خال چیست. خال معمولاً توموری غیر سرطانی است که از سلولهای پوستی ساخته می شود. با مشخص شدن ساقه یا گروه بندی سلولهای فیبری پوست که به رنگ تیره است و معمولاً از بقیه پوست گل سرخ می شود مشخص می شود. آنها می توانند در هر جایی از بدن باشند ، اما در صورت ظاهر شدن بیش از حد بر افراد تأثیر می گذارند. باقیمانده ، آنها معمولاً هیچ خطری را ایجاد نمی کنند ، مگر اینکه خیلی بزرگ شوند و یا تغییر رنگ دهند. در این موارد ممکن است علائم هشدار دهنده ملانومای پوستی باشد و باید فوراً توسط پزشک مشاهده شود.

چه عواملی باعث ایجاد خال های مسطح می شود؟

آنها در مواردی رخ می دهند که سلول های تولید کننده رنگ یا رنگدانه ، به جای اینکه به طور مساوی در پوست پخش شوند ، در یک خوشه یا گروه تشکیل می شوند. سلولهایی که این رنگدانه تولید می کنند به ملانوسیت گفته می شوند.


آیا خالها از بین می روند؟

خال بدون هیچ دلیلی می تواند ناپدید شود. این معمولاً جای نگرانی نیست ، اما خال های سرطانی نیز می توانند از بین بروند. اگر سرطان وجود داشته باشد ، فقط از بین نمی رود زیرا خال از بین می رود.

اگر یک خال را بردارم ، جای زخم خواهد گذاشت؟

بیشتر خال هایی که به روش جراحی برداشته می شوند ، جای زخم کوچکی بر جای می گذارند. اغلب اوقات با مقدار کمی از جراحی زیبایی می توان این کار را پنهان کرد.

آیا خالها برای از بین بردن صورت شما بی خطر هستند؟

بله.اینها با روشهای مختلفی می توانند با خیال راحت از بین بروند. با کمک برخی از کرم ها یا حتی برخی از داروهای خانگی می توان آنها را با جراحی برداشت. باز هم ، ممکن است شما بخواهید که ابتدا مول شما صاف خود را توسط پزشک معاینه کند. به خصوص اگر در آن تغییراتی مانند اندازه ، رنگ یا شکل ایجاد شده باشد.


برای از بین بردن خال های صاف از صورت چه توصیه می کنیم؟

پس از آزمایش و خطای زیاد ، در کنار خواندن توصیفات مختلف ، یک کرم حذف مول را پیشنهاد می کنیم. البته مراقب باشید ، همه کرم ها مؤثر نیستند و برخی از آنها به معنای واقعی کلمه هیچ کاری انجام نمی دهند.

آیا داروهای خانگی موثر هستند؟

بسیاری از افراد با داروهای مختلف خانگی نتایج خوبی را تجربه کرده اند. در صورت انتخاب یک خال صاف از صورت خود باید احتیاط کنید. برخی از داروهای خانگی مانند سیر یا آناناس می توانند پوست ظریف صورت را سوزانده یا تحریک کنند. اگر به طور منظم مورد توجه مردم قرار بگیرید ، این خطرناک تر می شود. بعضی از افراد تصمیم می گیرند که آجیل خرد شده بادام زمینی خرد شده را امتحان کنند اما با حساسیت به مهره امروز ، حتی ممکن است مضر باشد

برداشتن خال طبیعی می تواند بهترین روش برای از بین بردن خال های معمولی از پوست شما باشد زیرا جای زخم ناخوشایند باقی نمی گذارند و بسیار ارزان تر از روشهای پزشکی هستند.

همه روشهای طبیعی حذف خال برای کار شما مناسب نیست. آنچه ممکن است برای بعضی از افراد کار کند ممکن است برای شما مؤثر نباشد. می توانید روش های مختلفی را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی انجام نمی شود.

در اینجا 5 راه برای خلاص شدن از خال در خانه آمده است:


    سیر

سیر ماده دیگری است که برای ترمیم پوست و از بین بردن خال ها به طور طبیعی استفاده می شود. از میخک های واقعی سیر استفاده خواهید کرد. حتما سیرها را پوست گرفته و آنرا به هم بزنید تا قوام رب باشد. اکنون آماده است که مستقیماً روی خال یا خال استفاده شود.

در هنگام استفاده از سیر ، استفاده از بانداژ برای پوشاندن خال ها حائز اهمیت است. این کار فقط باید در شب انجام شود. در طول روز ، بانداژ را برداشته و به آن اجازه می دهید که شب دیگر نفس بکشد و دوباره از خمیر سیر استفاده کنید. خال سرانجام بعد از یک یا دو هفته از بین می رود.

    آب گل کلم

وقتی از گل کلم برای از بین بردن خال استفاده می کنید ، در واقع آب گل کلم را در مخلوط کن تهیه می کنید. گل کلم را در مخلوط کن قرار دهید و آن را مخلوط کنید تا به شکل پوره شود. دیگر نیازی به آب و چیز دیگری نخواهید داشت زیرا گل کلم قبلاً آب کافی در آن دارد.

این آب میوه باید روزانه 3 تا 4 بار روی خال شما مالیده شود. طی یک یا دو هفته ، آب گل کلم باعث می شود که خال به طور طبیعی پوست شما را لایه برداری کند. این یک روش عالی است که از هر نوع جای زخم یا علامت گذاری بر روی پوست جلوگیری می کند.


آب آناناس یکی دیگر از مواد طبیعی است که برای از بین بردن خال ها از پوست شناخته شده است. آب آناناس کنسرو شده یا یخ زده کار نمی کند. شما باید آب آناناس تازه تهیه کنید. از یک آناناس واقعی استفاده کنید و روزانه آب تازه ایجاد کنید. شما فقط روزانه پنج یا شش بار آب را روی خال های خود مالیده اید. آنزیم ها باعث ضعف خال ها و شروع به ریزش می شوند. اگر شما سطح سطح پوست را صاف کرده اید ، مطمئناً آنها از بین نمی روند. آنها سرانجام شروع به رنگ روشن تر می کنند ، تا زمانی که دیگر قابل مشاهده نباشند.

    آلوئه ورا و پوست موز

برای چند بار هر روز به مدت چند هفته (یا تا زمانی که خال نرفت) ، می توانید مالیدن یا خیساندن خال را با ترکیب غلیظ آلوئه ورا و پوست موز امتحان کنید. این کار در صورتی صورت می گیرد که موز و آلوئه ورا قوی داشته باشید.

    سرکه سیب

روش دیگر از بین بردن خال طبیعی این است که آنها را به آرامی پنج تا شش بار در روز با آب داغ بشویید. اجازه دهید خال و پوست اطراف آن کاملاً خشک شود. سپس سرکه سرو را با یک توپ نخی یا سواب میل کنید. بگذارید سرکه سرو به مدت 10 دقیقه داخل خال شود و سپس سرکه سرو را کاملا بشویید. این کار باید حداقل پنج یا شش بار در روز به مدت یک هفته یا بیشتر تکرار شود. خال یا خال سرانجام شروع به کوچک شدن و پوسته شدن می کند.

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است بخواهید خال را حذف کنید. اگر در مکانی است که برای عموم قابل مشاهده است یا پوشش دادن آن سخت است ، دیدن یک مول ممکن است شما را آزار دهد. بعضی از خال ها حتی ممکن است وقتی که در برابر لباس ساییده می شوند ، دردناک باشند یا روی پاها یا صورت قرار گیرند و در بسیاری از موها تراشیده شوند.

جدی ترین دلیل اینکه مول باید از بدن خارج شود خطر ابتلا به سرطان پوست را دارد. اگر خال در شکل ، اندازه یا رنگ تغییر کند ، می تواند بدخیم باشد. مهم است که یک پزشک پزشکی بلافاصله خال های بدخیم را از بین ببرد. هنگامی که خال های بدخیم گرفتار می شوند ، شانس زیاد است که می توان سرطان پوست را به طور کامل از بین برد.

 ترجمه : شیرین میرکرمی

مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده