خرید از سراسر دنیا


» آشوآگاندا درمانی برای افسردگی

 آشوآگاندا درمانی برای افسردگی

آشوآگاندا درمانی برای افسردگی

ashwagandha

در حال حاضر حدود 16.1 میلیون بزرگسال در سن 18 سال یا بالاتر در ایالات متحده آمریکا اکنون دچار اختلال افسردگی یا معادل 6.7٪ از بزرگسالان آمریکایی هستند.

60٪ از این 16.1 میلیون بزرگسال احتمالاً با یا بدون برنامه خودكشی می كنند و تعداد آنها در حال افزایش است.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

افسردگی اغلب در زنان بیشتر از آقایان مشاهده می شود. با این حال ، افسردگی در مردان بیشتر از زنان خشونت آمیز است. این حالت معمولاً به صورت عصبانیت بیان می شود ، در حالی که افسردگی در زن به شکل غم و اندوه بروز می کند.


علت افسردگی چیست؟


طبق تحقیقات انجام شده ، ژنتیک نقش مهمی در افسردگی در بزرگسالان آمریکایی ایفا کرده است. سابقه خانوادگی افسردگی ، احتمال بروز اختلال افسردگی را در افراد به شدت افزایش می دهد. دانشمندان معتقدند عدم تعادل شیمیایی در مغز بیماران ، به ویژه کاهش سروتونین و نوراپی نفرین ، باعث افسردگی شده است. بسیاری از دانشمندان همچنین خاطرنشان می کنند که قسمت های خاصی از مغز مانند اتصال سلول های عصبی ، رشد سلول های عصبی و مدار عصبی تأثیرات شگرفی بر افسردگی در افراد دارد. بنابراین ، درمان هرگونه اختلال افسردگی به شدت بر روی تجویز داروهای ضد افسردگی در بیماران متمرکز شده است.


متأسفانه ، احتمال استفاده از دوزهای زیاد داروهای ضدافسردگی توسط بیماران برای مدت طولانی ضرر دارد. قابل تشخیص ترین عارضه مصرف بیش از حد داروهای ضد افسردگی اختلال عملکرد جنسی در مردان است. گزارش شده است که برخی از بیماران دچار اضطراب یا حالت تهوع شده اند.


برای جلوگیری از چنین عوارض ناخوشایند ، بسیاری از بیماران مبتلا به اختلال افسردگی به گیاهان ارگانیک بنام Ashwagandha روی آورده اند.

اشوگاندا چیست؟


استفاده از Ashwagandha در پزشکی آیورودا برای بیش از 3000 سال از سیستم پزشکی هند باستان توصیف شده است. کلمه "Ashwagandha" از زبان سانسکریت باستان به معنای "بوی اسب" گرفته شده است. می توان دلالت کرد که این گیاه به طور طبیعی قدرت اسب را در بیماران تجسم می بخشد. طبق سابقه ای که در روش بهبودی الیودا یافت شده است ، مریم گلی از این گیاه برای جوان سازی بیمار پس از بهبودی از بیماری شدید استفاده کرده است. حتی از طریق Ashwagandha در اصل از هند بود ، اکنون می توان آن را در ایالات متحده رشد داد.


فواید اشاگاندا

قدرت و استقامت خود را تقویت کنید. طبق تحقیقات انجام شده در یک آزمایش بالینی ، Ashwagandha به بدن کمک می کند تا گلبول های قرمز خون را تولید کند تا اکسیژن بیشتری به بافت های بدن وارد کند و همچنین سیستم گردش خون را بهبود بخشد.

داروی بنزودیازپین را برای مبارزه با افسردگی بدون عوارض جانبی شدید جایگزین کنید. مصرف بیش از حد بنزودیازپین اغلب باعث از بین رفتن حافظه در برخی بیماران می شود.

به عنوان یک گیاه سازگار برای مقابله با استرس و اضطراب عمل کنید.

به طولانی تر شدن کیفیت خواب کمک کنید.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

تعادل هورمون استروژن در زنان یائسگی.

عملکرد حافظه و مغز را بهبود ببخشید. محققان زیادی نشان داده اند كه Ashwagandha با حفظ ایمنی از مغز در برابر استرس اکسیداتیو و در نهایت به دژنراسیون سلول های مغز ، به کاهش فراموشی كمك می كند.

Ashwagandha همچنین به عنوان یک گیاه سازگار برای کمک به جوانسازی بدن و ذهن بیمارانی که از بیماری کم کاری تیروئید رنج می برند ، شناخته شده است.

سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید.

عملکردهای غده آدرنال را تثبیت کنید. غده آدرنال چندین نوع هورمون مانند کورتیزول تولید می کند. بدن برای مقابله با استرس از هورمون کورتیزول استفاده می کند. علاوه بر این ، هورمون کورتیزول همچنین به طور طبیعی پیری را کاهش می دهد.

عملکرد جنسی را در مردان و زنان بهبود می بخشید.

قند خون را کنترل کنید.


اگرچه گزارشی در مورد مسئله عوارض جانبی شدید استفاده از Ashwagandha در انسان گزارش نشده است ، تعداد کمی از بیماران ممکن است علائم مشکلات گوارشی مانند درد معده ، استفراغ یا حالت تهوع را ایجاد کنند. بنابراین توصیه می شود دوز نسبتاً کمی از Ashwagandha یا همراه با وعده غذایی مصرف کنید.

ترجمه : شیرین میرکرمی

مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده