دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» موفقیت در یک سبک زندگی سالم

موفقیت در یک سبک زندگی سالم

سبک زندگی سالم

وقتی صحبت از غذای سالم می شود ، بسیاری از افراد را شگفت زده می کند که می تواند غذای سالم بخورد و هنوز هم غذای بسیار خوشمزه ای دارد. برخی فکر می کنند اگر چربی را کاهش دهند ، نمک را کم کند یا سعی کند وزن خود را کاهش دهد ، بی حوصله ، تحریک پذیر ، زندگی کسالت باری خواهد داشت! جای تعجب نیست که بسیاری از مردم فقط وقتی نیمی از تلاش را انجام می دهند - مشکلی که وجود دارد این است که بیشتر افراد وقتی می خواهند وزن کم کنند یا کلسترول خود را مدیریت کرده و از سر راه استرس و عقب افتادن به روش های خودشان برمی گردند از سطح بالای سطح بالا می روند. این یک حیف واقعی است زیرا تغییر دادن آنچه می خورید تا آن را سالم تر کنید ، فواید زیادی دارد. تغذیه سالم تر خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته را کاهش می دهد ، اما علاوه بر این ، احساس بسیار بهتر و احساس انرژی بیشتری نیز می کنید. تنها چیزی که لازم است کمی صبر و اطلاعات صحیح است.


در این بخش به همه کارهایی که می توانید انجام دهید تا کمی سالم تر و فعال تر عمل کنید ، تمرکز دارد. تمرکز بر روی راه هایی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی (از جمله سکته مغزی و بیماری های قلبی ، به عنوان مثال آنژین و سکته های قلبی) است ، اما شما مزایای دیگری نیز خواهید یافت - انرژی بیشتر ، خلق و خوی بهتر و حتی احساس استرس کمتر. لازم نیست همه توصیه ها را سریعاً عملی کنید. تغییراتی را شروع کنید و وقتی به یک تغییر عادت کردید ، می توانید روی چیز دیگری کار کنید. به یاد داشته باشید ، هیچ رقابت و مسابقه ای وجود ندارد ، بنابراین اگر چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا همه چیز در آن قرار بگیرد ، خوب است تا زمانی که شما در طول مسیر تغییراتی ایجاد می کنید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟



موفقیت در یک سبک زندگی سالم

   لیستی از تمام دلایلی که می خواهید تغییر دهید تهیه کنید. این لیست می تواند به شما کمک کند تا در مورد ایجاد تغییراتی متمرکز شوید و به شما کمک می کند روزی را که ممکن است در تلاش باشید ادامه دهید. این لیست را با خود نگه دارید و هر از گاهی آن را بررسی کنید تا به شما یادآوری کند که چرا این تغییرات را انجام داده اید.

   لیستی از پنج تغییر اول را که می خواهید ایجاد کنید. سپس اهداف خود را تعیین کنید - شاید بخواهید روزانه پنج روز از میوه و سبزیجات کار کنید ، یک دستور العمل جدید را امتحان کنید یا فعال تر شوید - و تصمیم بگیرید که چگونه و چه زمانی این کار را انجام دهید. برنامه ریزی در آینده به شما کمک می کند به جای اینکه امیدوار باشید همه چیز به خودی خود به وجود بیاید ، گزینه های سالم را انتخاب کنید!

   سعی نکنید همه کار را یکباره انجام دهید. این اشتباهی است که اکثر مردم هنگام تصمیم به غذای سالم تر مرتکب می شوند. تغییر عادات غذا خوردن در طول زندگی زمان و کمی تلاش می کند. اگر سعی کنید یکباره بیش از حد انجام دهید ، می جنگید و احتمالاً تسلیم خواهید شد. جایزه ای برای اولین بار وجود ندارد - فقط اهداف خود را تعیین کنید و وقتی به آنها رسیدید ، تعداد بیشتری را تعیین کنید و روی آن کار کنید. تا زمانی که شما روی تغییرات خود کار می کنید ، خوب است اگر چند ماه طول بکشد تا همه چیز در جای خود قرار بگیرد.


چرا روی بیماری قلبی و سکته تمرکز می کنید؟

وقتی در مورد مسائل بهداشتی از آنها سؤال شد ، نگران این هستند كه بیشتر افراد سرطان را اصلی ترین دغدغه خود معرفی كنند ، اما این بیماری قلبی و عروقی است كه علت شماره اول مرگ و میر آن است. یکی از شگفت آور ترین آمار در مورد بیماری های قلبی این است که 80٪ از آن با تغییر در رژیم و شیوه زندگی شما قابل پیشگیری است. و اگر دچار سكته قلبی یا سكته مغزی شده اید ، ایجاد تغییر در شیوه زندگی شما به بهبود سلامتی و سلامتی شما كمك می كند.


سبک زندگی سالم مزایای دیگری نیز دارد. همان توصیه غذایی سالم که به شما در کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی کمک می کند همچنین خطر ابتلا به سرطان ، بیماری آلزایمر ، زوال عقل ، دیابت و پوکی استخوان را کاهش می دهد. اما سود واقعی این است که شما چقدر خوب خواهید شد. خوردن غذاهای ناسالم و ورزش نکردن کافی باعث می شود احساس خستگی و سرپا نگه داشتن شما - حتی اگر در غیر این صورت خوب هستید - خوب باشید. افزایش تناسب اندام و تعویض برخی از غذاهای ناسالم برای انتخاب های سالم تر می تواند به شما کمک کند انرژی بیشتری داشته باشید و با روحیه ای بسیار بهتر!


ما به شما نکاتی در مورد چگونگی ایجاد تغییر در یک سبک زندگی سالم تر و چگونگی مدیریت آنچه می خورید در هر کجا که هستید ، خواهیم داد. ما همچنین نکاتی را در مورد چگونگی پخت و پز به شما خواهیم گفت اگر مهارت آشپزی شما فقط به اندازه چای و نان تست باشد.


اولین قدم برای یک زندگی سالم تر برنامه ریزی و تعیین اهداف واقعی است که به شما کمک می کند تا متمرکز شوید. در اینجا نکات و ایده هایی را در اینجا بخوانید و شروع به برنامه ریزی تغییراتی کنید که می خواهید برای یک قلب سالم ایجاد کنید.

شیرین میرکرمی

مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده