دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پوملوسالم ترین میوه دنیا درمیان مرکبات

پوملوسالم ترین میوه دنیا درمیان مرکبات

 مرکبات - فواید مزایای سلامتی پوملو

پوملو پدرسالار خانواده مرکبات است - جای تعجب نیست که بزرگترین مرکبات جهان منبع غنی ویتامین ها و مواد مغذی اساسی است. در حقیقت به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی در آسیا مورد استفاده قرار می گیرد ، این ماده غذایی، میوه‌ای از خانواده مرکبات محسوب می‌شود و ارتباط نزدیکی با گریپ فروت و ازخانواده مرکبات دارد. اوضاع آب و هوایی در کشورهای گرمسیری که روزهای گرم و مرطوب به شبهای سرد تبدیل می شوند ،اغلب در مناطق گرمسیری مانند آسیای جنوب شرقی این میوه یافت می شود ، طعم میوه تلاقی بین گریپ فروت و یک پرتقال است. جدا از خوردن آن به عنوان از پوملو د ر انواع دسرها و سالادها نیز استفاده می شود.از نوشیدن آب ،همچنین برای آب از دست رفته در بدن نیز مفید است.

خواص شگفت انگیز پوملو

توانایی آن در بالا بردن و ارتقا سطح سیستم ایمنی بدن

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

بهبود و افزایش سهولت در فرایند گوارش

کاهش سطح فشار خون

شل کردن گرفتگی واسپاسم عضلانی

 پوملوها معمولاً در هنگام رسیدن ، به رنگ سبز تا زرد کمرنگ ، با گوشت سفید شیرین و همانطور که گفتیم پوست بسیار ضخیم دارد.

در اکثر بازارهای آسیایی یا آمریکای لاتین موجود است ، مواردی را انتخاب کنید که نسبتاً محکم باشند و به دلیل اندازه آنها سنگین به نظر برسند ،به معنای آبدار بودن آن خواهند بود.

البته مرکبات در حال رشد منبع ویتامین C است وهمچنین منبع خوبی از فیبر رژیم غذایی ، ویتامین A ، کلسیم ، آهن و پتاسیم است. قابل توجه ترین ، پومل ها حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که گفته می شود باعث کند شدن روند پیری و محافظت در برابر برخی از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و سرطان می شوند زیرا بدن را از رادیکال های آزاد خلاص می کند.

 پوملو مزه وطعم کاملاً خوشایند ودلپذیری دارد، با وجود اینکه این میوه از لحاظ استحکام بافتی بسیار شبیه به گریپ فروت می‌باشد، اما مربای آن فاقد طعم ترش یا بدمزه است.

در حالی که پوسته ضخیم پوملو حتما از محتوای خوراکی آن در برابر برخی از سموم دفع آفات محافظت می کند ، به یاد داشته باشید که وقتی مواد شیمیایی پاشیده می شوند می توانند به خاک نفوذ کنند ، جذب ریشه گیاهان شوند و در کل میوه مانند مواد مغذی توزیع شوند.

سیستم ایمنی را تقویت می کند

هضم را بهبود می بخشد

پوست را تمیز و سالم را نگه میدارد

ازعفونت باکتریایی جلوگیری می کند

بدن را انرژی می بخشد

یک راه سریع و آسان برای مصرف پوملو ، جدا از خوردن میوه ، نوشیدن آب آن است. این دستور العمل ترکیبات اساسی زیر را جمع آوری می کند: میوه پوملو ، شربت یا عسل برای طعم دادن ، آب آشامیدنی سرد و مکعب های یخ.

اصولاً میوه برش خورده و گوشت آن با شربت و آب آشامیدنی سرد داخل مخلوط کن ریخته می شود. سپس آب آن را درون لیوان ریخته و به همان اندازه مکعب های یخ به دلخواه سرو می شود.

تهیه آن ساده است ، اما گاهی اوقات حتی ساده ترین نوشیدنی پوملو می تواند در رفع عطش فرد تفاوت ایجاد کند.

پوملو و گریپ فروت هردو میوه‌هایی هستند که دارای آنزیم چربی سوزی هستند که دارای فواید بسیاری برای کاهش وزن فرد مصرف کننده می‌باشد. آنزیم هایی که دراین میوه است باعث از بین بردن چاقی شکمی دررژیم‌های غذایی است. مقادیر زیادی پوملو می تواند بر نحوه توزیع بعضی از داروها در بدن تأثیر بگذارد (البته در مقیاس کوچکتر اگر با گریپ فروت یا پرتقال مقایسه شود) بنابراین بر این اساس سرو کنید.

پوملوحاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی است و منبع عالی ویتامین C است ...

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

یک پوملو دارای 6 گرم فیبراست.

باعث کاهش وزن شود.

سرشار از آنتی اکسیدان است.

ممکن است سلامت قلب را تقویت کند.

ممکن است خاصیت ضد پیری داشته باشد.

ممکن است ضد باکتری و ضد قارچ باشد.

ممکن است با سلولهای سرطانی مبارزه کند.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده