خرید از سراسر دنیا


» رازهای یک زندگی سالم تر

رازهای یک زندگی سالم تر

چگونه زندگی مثبتی داشته باشیم

یک دلیل ناگوار وجود دارد که باعث می شود خوشبختی از بین برود، مغز ما برای زنده ماندن ، محافظت از خود ، حفظ امنیت ما ، تکامل یافته است. مطمئناً ما لحظات فرار و دوره های قناعت و سعادت را داریم. اما بسیاری از ما گرفتار احساسات منفی مداوم هستیم - ما فقط در "بلاها" گیر کرده ایم.

چگونه می توانیم شادی بیشتری در زندگی خود پیدا کنیم؟ مانند هر چیز دیگر ، برای رشد شادی مداوم ما باید پایه را تنظیم کنیم.این اتفاق یک شبه رخ نخواهد داد ، می توانید اسرار شاد بودن را کشف کنید.

1. روی کارها و افکارمثبت تمرکز کنید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

برای پیدا کردن خوشبختی طولانی مدت ، باید مغز خود را از ذهنیت منفی به یک طرز فکر مثبت بازآفرینی کنید. این موارد را امتحان کنید: یک یا دو دقیقه را صرف جستجوی مثبت در زندگی کنید. این کار را سه بار در روز به مدت 45 روز انجام دهید و مغز شما شروع به انجام خودکار آن می کند.

 موضوعی را مرتبا تکرار کنید، مانند "امروز زیباست" یا "من از همه آنچه که دارم سپاسگزار هستم".

2. پیروزیهای کوچک را جشن بگیرید.

ذهنیت منفی را که کارآفرینان را بدبخت می کند متوقف کنید، پیروزیهای کوچک را جشن بگیرید.

زندگی پر از فراز و نشیب است ، اما در این میان ما پیروزیهای کمی داریم که فراموش نمی شوند. برای جشن گرفتن این بردهای کوچک لحظه ای وقت بگذارید.

آیا تمام موارد موجود در لیست کارهایتان را که به تعویق افتادید ، بررسی کرده اید؟ بله آیا بالاخره هزار ایمیل را که در حال پر کردن صندوق ورودی شما هستند ، پاک نکردید؟ وووو از این دستاوردهای کوچک لذت ببرید. آنها اضافه می شوند!

3. تعادل کار و زندگی خود را پیدا کنید.

کار روزهای زیادی را به خود اختصاص می دهد ، اما نباید تنها کاری باشد که انجام می دهیم. پیگیری فعالیت ها و علایق فراتر از شغل ما مهم است. سرگرمی داری؟ آیا وقت خود را با دوستان و عزیزان سپری می کنید؟ آیا ورزش می کنید؟ ایجاد تعادل در زندگی شما باعث کاهش استرس خواهد شد.

تعادل کار و زندگی ساده است. برای موفقیت در کار ، زندگی کنید.

4. ذهن آگاهی را تمرین کنید.

میانجیگری آگاهی ذهن با جلب آگاهی و توجه شما به لحظه کنونی انجام می شود. این در مورد غیرقانونی بودن و پذیرش احساس شماست. تمرین ذهن آگاهی به معنای حضور ، آگاهی و کنجکاوی است. پذیرش آنچه می گذرانیم استرس را کاهش می دهد و به ما کمک می کند تا شرایط را برای آنچه می بینیم ببینیم. از طریق ذهن آگاهی ، می توانیم صلح و تأیید را در خود بیابیم.

ذهن آگاهی فقط یک روند نیست بلکه مهم برای داشتن یک رهبر بهتر است

5- خلاق باشید.

 آگاهی ذهن فقط یک روند نیست بلکه مهم برای داشتن یک رهبر، بهتر است، خلاق باشید.

ممکن است شما از هنرمندان به عنوان خلقی و افسردگی یاد کنید ، اما مطالعات نشان می دهد که شرکت در فعالیت های خلاقانه به طور منظم در واقع شما را خوشحال تر می کند. کسانی که وقت خود را با استفاده از تخیل و خلاقیت خود می گذرانند ، شور و شوق بیشتری دارند و احتمالاً احساس خوشبختی و بهزیستی طولانی مدت دارند. چنین فعالیتهای خلاقانه می تواند شامل نوشتن ، نقاشی ، نقاشی و اجرای موسیقی باشد.

چیزهایی که هیچ کس در مورد خلاق بودن به شما نگفت

6. ناقص بودن را بپذیرید.

بسیاری از ما برای کمال تلاش می کنیم - ما می خواهیم خود را تحت فشار قرار دهیم تا بهترین ها باشیم. اما برای اینکه واقعاً خوشبخت باشید ، باید نواقصی را که بخشی از زندگی است ، در آغوش بگیرید. کمال غیرممکن است ، و نگه داشتن خودمان و دیگران با این معیارها بیهوده است. همیشه احساس آرامش خواهیم کرد. بپذیرید که زندگی ناقص است و تشخیص دهید که زیبایی و لطف در آن نقص وجود دارد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

کمال بزرگترین مانع برای بهره‌وری است

7. به موسیقی گوش دهید و با موسیقی درگیر شوید.

گوش دادن به موسیقی روحیه ما را بالا می برد. تا حدودی باعث می شود احساس بهتر شود ، زیرا گوش دادن به موسیقی باعث می شود که مغز ما دوپامین را آزاد کند ، یک عصب شیمیایی است که به لذت و پاداش وصل می شود. کسانی که از طریق رقص یا از طریق شرکت در کنسرت با موسیقی درگیر می شوند ، سطح بالایی از خوشبختی و احساس بهزیستی را گزارش می کنند.

عنصر اساسی برای انجام کاری که شما برای زندگی دوست دارید

8. عاقلانه خرج کنید.

این وسوسه کننده است که باور کنید که هر چه پول بیشتری داشته باشید ، خوشبخت تر خواهید بود. اما واقعیت این است ، چگونه پول خود را خرج می کنید که به شما کمک می کند احساس شادابی کنید. نکته اصلی این است که آن را عاقلانه انجام دهید. صرف پول برای تجربیات - مسافرت ، ناهار خوری ، کنسرت و غیره - می تواند ما را خوشحال تر کند زیرا ما آن تجربه ها را با دیگران به اشتراک می گذاریم. خوشبختی متصل به داراییهای مادی محو می شود ، اما تجربیات به ما کمک می کنند تا هدف و احساسات خود را در زندگی تعریف کنیم.

اثر دیوانه موسیقی در مغز شما

9. لحظه ای زندگی کنید.

افکار و احساسات ما اغلب بین گذشته یا آینده می چرخند. واقعیت همان چیزی است که شما در همین لحظه تجربه می کنید. آنچه اکنون می گذرد وبعضی اوقات می خواهیم از این واقعیت فرار کنیم. اما وقتی در زمان حال بمانیم ، می بینید که کاملاً درگیر زندگی خود هستیم. برای زندگی در لحظه تلاش کنید و قدردانی عمیق تری از زندگی خود داشته باشید.

اهمیت زندگی را در حال حاضر فراموش نکنید

10- قدردانی کنید.

روزانه روش هایی برای پرورش قدردانی پیدا کنید. سپاسگزاری از همه آنچه که دارید باعث خوشبختی و رضایت بیشتر شما خواهد شد و قدردانی از آنچه در زندگی دریافت کرده اید . این هدایا ممکن است ملموس یا نامحسوس باشند. وقتی هر روز وقت خود را صرف تصدیق همه چیزهای خوب در زندگی می کنید ، می بینید که چیزهای دیگری بهتر از آن است که متوجه شوید ، و می فهمید که غم ، اضطراب و افسردگی کاهش می یابد.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده