خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کلاژن ماهی چگونه به بدن شما کمک می کند؟

کلاژن ماهی چگونه به بدن شما کمک می کند؟

منافع کلاژن ماهی برای پوست

 آیا گاهی احساس کردید که پوستتان مانند پوست ماهی نرم است؟ پوست ماهی واقعاً نرم بوده و علت آن این است که کلاژن نوع ۱ با غلظت بسیار بالایی در پوست ماهی وجود دارد. کلاژن نوع ۱ فراوانترین کلاژن دربدن انسان است و بیش از ۸۰ درصد کلاژن پوست را تشکیل می دهد و مابقی آن کلاژن نوع ۳ است. کلاژن ماهی بهترین نوع کلاژن است.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

کلاژن مثل یک اسکلت برای پوست شماست و کلاژن اصلی ترین پروتئین ساختاری در کلیه بافت های فیبری درون بدن از جمله تاندون ها و رباط ها است و در قرنیه، غضروف، استخوان، لثه، ماهیچه، مو و ناخن فراوان یافت می شود.

مکمل های کلاژن از این نظر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. چون در غذاهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای افزایش کلاژن ، آنها را بخورید. با این حال ، مکمل های کلاژن ماهی بهترین و راحت ترین روش برای افزایش مصرف کلاژن است.


از بهبود سلامت پوست گرفته تا جلوگیری از ریزش استخوان ، کپسول های کلاژن نتایج امیدوار کننده می دهند.

با توجه به در دسترس بودن گسترده ، قدرت و ارتباط مستقیم آن با اختلالات بدن و پوست ، کلاژن ماهی مورد توجه بسیاری از محققان پزشکی و زیبایی قرار گرفته است. این نه تنها به بدن کمک می کند تا سالم بماند بلکه باعث جوانسازی و تجدید پوست در حد بیشتری می شود.


اگرچه کلاژن به طور طبیعی تولید می شود ، بدن ما در هر سال از تولید آن کم می شود. در زیر ذکر شده برخی از فواید مصرف کپسول کلاژن است.

استخوان های ضعیف؟ بدون نگرانی! کلاژن به جایگزینی تراکم استخوان از دست رفته کمک می کند.


از بین رفتن تراکم استخوان یک مشکل گسترده و یکی از اولین نشانه های پیری است که منجر به پوکی استخوان می شود. اطمینان از داشتن كلسیم و فسفر كافی بدن برای حفظ تراكم استخوان بسیار حیاتی است.

با این حال ، بدن ما غالباً جذب این مواد معدنی را دشوار می کند و بنابراین ، خطر ابتلا به کمبودهای مربوط به استخوان ها را به وجود می آورد. تحقیقات نشان می دهد که کلاژن ماهی از پپتیدهایی تشکیل شده است که به جذب مواد معدنی از دست رفته کمک می کنند که برای استحکام استخوان بسیار مهم هستند.


از چروک خسته شده اید؟ کلاژن ماهی می تواند پوست شما را محکم کند

تا سن 21 سالگی ، کلاژن موجود در پوست ما شروع به فرسودگی می کند و همچنان در کل بزرگسالی ما همچنان تجزیه می شود و منجر به لک های پوستی و کدر می شود. مکمل بدن با کپسول های کلاژن Doxema باعث جوان سازی پوست شما می شود و به بازگرداندن شکوه از دست رفته خود کمک می کند. موارد نشان می دهد که افرادی که کلاژن ماهی را در رژیم غذایی خود قرار داده اند ، دارای پوستی بدون چروک ، آبرسان و محکم بوده اند

بهبود زخم ها را تسریع می کند و زخم ها را کاهش می دهد


مصرف کلاژن ماهی به طور مرتب می تواند روند بهبودی را تسریع کند و همچنین باعث کاهش اسکارها شود. کلاژن برای بازسازی پوست به دنبال آسیب دیدگی یا تغییر شکل پوست مانند لکه ها ، بثورات پوستی ، جای زخم و سوختگی ضروری است. مطالعات نشان می دهد كه كلاژن می تواند یك عنصر اساسی در روند بهبودی باشد زیرا به ترویج تکثیر سلول ها ، تشکیل پروتئین و تجدید ماتریكس خارج سلولی برای ساختن بافت های عضلانی كمك می كند.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

هرچه پیر می شویم ، توانایی بدن ما برای ایجاد شیرهای کلاژن جدید و کلاژن موجود شروع به فرسایش می کند. شاید این دلیل اصلی پیری پوست ، چین و چروک و از بین رفتن تراکم استخوان باشد. همچنین می تواند منجر به افزایش مشکلات سیستم های گوارشی ما ، سیستم ایمنی ضعیف و افزایش خطر انقباض بیماری پایانه شود. خوشبختانه ، کپسول های کلاژن Doxema هنگام مصرف روزانه می توانند این تأثیرات را معکوس و کاهش دهند.


از آنجا که پوست و استخوان ماهی در هنگام فرآوری ماهیان از بین می روند و در واقع قسمت های دور ریز ماهی هستند، استفاده از آن ها برای ساخت کلاژن اقدامی کاملاً سازگار با محیط زیست است و از این نظر نیز تولید کلاژن ماهی یا کلاژن دریایی منطقی است.


این مواد مغذی به صورت ترکیبی، سلول های پوست، مفاصل و استخوان ها را برای تولید پروتئین ها از جمله کلاژن تحریک می کنند و به ساختن بافت های بدن مثل ماهیچه، استخوان و پوست کمک میکند.

مکمل های کلاژن از این نظر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. درغذاهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای افزایش کلاژن ، آنها را بخورید. با این حال ، مکمل های کلاژن ماهی بهترین و راحت ترین روش برای افزایش مصرف کلاژن است.

از بهبود سلامت پوست گرفته تا جلوگیری از ریزش استخوان ، کپسول های کلاژن نتایج امیدوار کننده می دهند.

با توجه به در دسترس بودن گسترده ، قدرت و ارتباط مستقیم آن با اختلالات بدن و پوست ، کلاژن ماهی مورد توجه بسیاری از محققان پزشکی و زیبایی قرار گرفته است. این نه تنها به بدن کمک می کند تا سالم بماند بلکه باعث جوانسازی و تجدید پوست در حد بیشتری می شود.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده