ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه بدن خود را سم زدایی کنیم؟

چگونه بدن خود را سم زدایی کنیم؟

جوانسازی بدن

به طور مرتب پیشنهاد می شود ،هرروزهشت لیوان آب بنوشید.نوشیدن آب باعث می شود که بدن شما سم زدایی شود ، یعنی تمام سموم بدن از طریق کلیه خارج می شود و بهمین دلیل این نوع آب را آب سم زدایی گفته می شود .آب سم زدایی یا آب طعم دار آبی است که با برش هایی از میوه ها ، سبزیجات و آب گیاهان تازه ترکیب می شود.


نوشیدن آب می‌تواند موجب افزایش ملایم و موقتی سوخت‌ و‌ سازدر بدن شود و نوشیدن آب حدود نیم ساعت پیش از غذا موجب میشود تا فرد غذای کمتری مصرف کرده و کالری کمتری دریافت نماید.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

باید بدانید آب منبع خوبی برای سلامت پوست است و با از بین بردن سموم بدن باعث شفافیت طبیعی پوست شما خواهد شد. خطوط ریز و شیارهای پوست به‌هنگام کمبود آب، بیشتر و عمیق‌تر می‌شوند. نوشیدن آب باعث چاق‌تر شدن سلول‌های پوستی و کاهش چین و چروک و جوان کردن پوست می‌شود. همچنین آب باعث بهبود بخشیدن به جریان خون در پوست می‌شود و پوست را از وجود ناخالصی‌ها پاک می‌کند و امکان تغذیه بهتر پوست را فراهم می‌کند.


شما می توانید با استفاده از هر ترکیبی مورد علاقه خود ، آب سم زدایی را در خانه از تهیه کنید.

مانند زنجبیل که درد را تسکین می‌دهد و اضافه کردن آن به آب خاصیت سم‌زدایی فوق‌العاده‌ای دارد. برای تهیه این نوشیدنی حدود 3 پیمانه آب به اضافه ۱/۲ لیمو ترش و یه بند انگشت زنجبیل فقط کافی است آب‌لیمو ،زنجبیل رنده شده را به آب ساده اضافه کنید. این نوشیدنی برای صبح زود عالیه وباعث می‌شود که در تمام طول روز احساس درد نکنید و سموم مضر موجود در بدنتان نیز دفع شوند.

علاوه بر این ، آب سم زدایی اغلب در برنامه های کاهش وزن پیشنهاد می شود ، به ویژه به جای نوشیدنی های پر قند مانند نوشابه قندی و آبمیوه های طبیعی

این نوشیدنی نه تنها سموم بدن را دفع می‌کند بلکه تاثیرزیادی در کاهش وزن نیز دارد. در این نوشیدنی دارای سرکه سیب وبرش سیب که حاوی فیبر بالایی است و لیمو که خاصیت سم‌ زدایی دارد و دارچین که اشتها را کاهش می‌دهد. برای تهیه این نوشیدنی به 3 پیمانه آب ، 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب، 1 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه، یک قاشق چایخوری دارچین و نصف یک سیب متوسط نیاز دارید. در صورت تمایل می‌توانید مقداری شیرین‌کننده هم به آن اضافه کنید. همه مواد به جز سیب را داخل مخلوط‌ کن بریزید و 10 ثانیه مخلوط کنید. بعد دریک ظرف بریزید و برش های سیب را هم اضافه کرده و میل کنید. نوشیدنی چربی‌ سوز شما آماده است.


تهیه آب سم زدایی در خانه بسیار آسان است. تنها آنچه شما نیاز دارید آب و انتخاب میوه ، سبزیجات و گیاهان سنتی است.آب باعث رقیق کردن نمک‌ها و مواد معدنی موجود در ادرار می‌شود و مانع از تشکیل کریستال‌های سنگ‌های مجرای ادراری می‌شود.

آب مهم‌ترین ماده سم‌ زدا محسوب می‌شود. آب با زدودن سموم از بدن به ارتقای سلامت آن کمک بسزایی می‌کند .


ترکیب توت‌ فرنگی و کیوی یک نوشیدنی عالی است. برای تهیه آن به دو لیتر آب، مقداری توت‌ فرنگی و کیوی احتیاج دارید. آب را با توت‌ فرنگی و کیوی‌برش خورده را توی پارچ یا بطری بریزید وچند ساعت در یخچال قراردهید. کیوی دارای ویتامین A که باعث سم‌زدایی می‌شود و توت‌ فرنگی با داشتن خواص ضد پیری برای پوست بسیار مفید است و همچنین سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد. می‌توانید بنا به ذائقه خودتان مقدار میوه‌ها را کمتر یا بیشتر کرده و یا اینکه از میوه‌ های دیگر و همچنین نعناع برای تغییر مزه آن استفاده کنید.

فقط باید بدانید که با بطور طبیعی میتوانید در منزل انواع نوشیدنی ها را تهیه کرده ، فقط کافیست مواد دلخواه را به آب گرم یا سرد اضافه کنید ،هرچه ماده بیشتری استفاده کنید ، طعم قوی تری خواهید داشت.

در اینجا چند ترکیب خوب را برای شما وجود دارد ببینید:

خیار و نعناع.

لیمو و زنجبیل.

توت سیاه و نارنجی.

فلفل لیمو و کاین.

هندوانه و نعناع.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

گریپ فروت و رزماری.

پرتقال و لیمو.

لیمو و آهک.

توت فرنگی و ریحان.

سیب و دارچین.

برچسب ها: سم زدایی آب

آب مواد زائد و سمومی مثل اوره را که بر اثر متابولیسم مواد پروتئینی در بدن تولید می‌شود، دفع می‌کند. طی هر برنامه سم‌ زدایی از بدن باید از آب استفاده کنید. این ماده حیاتی سموم را رقیق و از بدن دفع می‌کند.با کاهش نوشیدن آب، خطر ابتلا به سنگ‌های مجرای ادراری افزایش می‌یابد.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده