بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سیستم ULTRAcel Q + - لیزر پزشکی - لیزرهای آرایشی

سیستم ULTRAcel Q + - لیزر پزشکی - لیزرهای آرایشی

 لیفت صورت HIFU ممکن است برای شما مناسب باشد. اثرات درمان HIFU طولانی مدت است و می تواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

یک روش غیر تهاجمی جهت لیفت صورت است. دستگاه اولتراسل کیو پلاس (ULTRAcel Q+) تنها هایفو تابش خطی، یک سیستم فراصوت با شدت بالا طراحی‌شده بر پایه تکنولوژی Jeisys است. که اثربخشی و پایداری آن از طریق آزمایش‌های بالینی موجود را ثابت می‌کند.

این سیستم با آخرین تکنیک لیفتینگ که می‌تواند نتایج بسیار موثری را در زمان کوتاهی در مقایسه با تجهیزات هایفو (HIFU) موجود تولید کند، حدود 8 دقیقه طول می‌کشد تا لیفت صورت را به طور کامل انجام دهد. این کار به بیمار امکان استفاده از لیفت با نخ (lunch time lifting) را می‌دهد، چون سریع‌ترین و بهترین تکنیک لیفت صورت، لیفت گردن، لیفت گونه و رفع غبغب مدرن امروزی است که برای افراد بهینه‌سازی شده ‌است.

 

روش کار دستگاه اولتراسل کیو پلاس هایفو تابش خطی چیست؟

روش سیستم ULTRAcel Q+ از فراصوت با شدت بالا هایفو (HIFU) استفاده می‌کند تا حدود 70 درجه گرما در یک لایه نازک عضلانی به نام سیستم Superficial musculo - Aponeurotic (SMAS) یک ساختار مهم برای لیفت زیر پوست، استفاده کند همچنین می‌تواند باعث لیفت صورت و لیفت گونه از طریق انقباض بافت شود و تاثیر سفت کنندگی بر پوست را از طریق احیاء کلاژن در لایه غشایی به ارمغان بیاورد.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

این تکنیک یک روش لایه عمیق تر از پرتودرمانی (رادیوفرکانسی) یا لیفت لیزر را که فقط به لایه رو پوست نفوذ می کند امکان پذیر می سازد. بنابراین می‌توانید به طور همزمان لایه SMAS و لایه میانی را هدف قرار دهید، که ساختارهای مهمی در لیفت صورت هستند. 


آیا عوارض جانبی HIFU وجود دارد؟

HIFU به طور کلی یک روش ایمن و سریع برای درمان پوست است اما برخی از عوارض جانبی خفیف وجود دارد که می توانید در حین و بعد از عمل احساس کنید.

قرمزی : افراد با پوست حساس می توانند قرمزی ملایمی را احساس کنند که خود به خود برطرف می شود ، در غیر این صورت متخصص پوست شما کرم آرام بخشی برای تسکین پوست می دهد.

تورم : بعضی از بیماران ممکن است بعد از انجام عمل تورم جزئی احساس کنند اما طی دو روز برطرف می شود.

سوزن سوزن شدن و بی حسی : همانطور که سونوگرافی به عمق پوست نفوذ می کند ، می تواند احساس بی حسی ایجاد کند. این یک عارضه جانبی است.

درد : احساس درد در طی عمل غیرمعمول نیست اما با برخی کرم های بی حس کننده قابل کنترل است.


HIFU همچنین میتواند روی بدن مورد استفاده قرار گیرد،خصوصاً برای بیمارانی که می خواهند چربی شکم یا بعد از بارداری خود را کاهش دهند و یا از چربی مناطقی مانند ران داخلی ، باسن ، بازوها بکاهند. برای لیفت صورت به همان روش HIFU عمل می کند اما می تواند سلول های چربی و سلولیت را کاهش دهد.

به طور کلی ، HIFU برای انواع پوست و سطوح پیری مناسب است. اگر پوست شما به شدت شل شده است ، ممکن است مجبور شوید یک جلسه را تکرار کنید اما به طور کلی ، بیماران فقط در یک جلسه احساس بهبود می کنند. HIFU همچنین هیچ عارضه جانبی همراه با روش های دیگر برای درمان افتادگی و پیری پوست مانند لیزر ندارد.

لیفت صورت

اثر دستگاه اولتراسل کیو پلاس بر کدام لایه های پوست است؟

علاوه بر این موارد، عملیات لیفت صورت هایفو بدون عمل جراحی انجام می‌شود و اجازه می‌دهد که، روال کار در یک زمان کوتاه تمام شود. این روند، ممکن است یک لرزش خفیف وجود داشته باشد، اما در 1 تا 2 ساعت پس از عمل ناپدید خواهد شد. سیستم اولتراسل کیو پلاس یک روش سفارشی برای لایه میانی، لایه درونی پوست، و لایه عضلانی SMAS با هدف‌گیری عمقی مختلف است که باعث بهبود بافت پوست، سفت شدن، درمان منافذ پوست، لیفتینگ، روشن سازی پوست و بهبود چین و چروک می‌شود.

علاوه بر این، سیستم ULTRAcel را می توان با عمل های مرسوم برای افزایش رضایت بیمار ترکیب کرد. چرا که انجام عملیات پیچیده مانند سم بوتولینوم یا تزریق پرکننده ها، لیفت نخ، لیزر و رادیوفرکانسی آسان است. این تجهیزات برای کلینیک های زیبایی و ضد پیری پوست ضروری هستند هیچ اقدام احتیاطی ویژه‌ای بعد از این عمل وجود ندارد، هیچ فشاری بر روی بیمار وجود ندارد و تاثیر بعد از این روند تا یک سال ادامه می‌یابد؛ به طوری که این اثر نه تنها بلافاصله بعد از عمل، بلکه به طور مداوم مشاهده می‌شود


هایفو (HIFU ) چیست ؟

از جدیدترین تکنولوژی لیفت صورت و گردن بدون جراحی ارائه شده در سالهای اخیر است که فقط در یک جلسه یک ساعته راحت و بدون درد و عارضه انجام می شود و بلافاصله شخص می تواند به سر کار روزانه خود برگردد. روشی بدون خطر کاملاً ایمن و مورد تایید FDA آمریکا است. که اثرات آن در همان جلسه بلافاصله قابل دیدن است. 

مهم ترین ویژگی سطح پوست کاملاً سالم و بدون آسیب دست نخورده باقی می ماند. پس نیازی به استراحت نداشته و بلافاصله شخص می تواند به ادامه فعالیت و کارهای روزانه اش بپردازد. جوانسازی پوست با هایفو یکی از رایج ترین و توسعه یافته ترین سیستم های درمانی امروزی است. با تقبل هزینه هایفوتراپی میتوان پوستت خورد را زیبا کنید.


هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

هایفو گونه و صورت به راحتی در یک جلسه کوتاه 1 ساعته مانند دستگاه سونوگرافی روی پوست کشیده می شود و بلافاصله بعد از آن شخص به سر کارهای روزانه خود می‌رود. بدون آسیب به سطح پوست. بطور کلی انجام هایفو در 1جلسه کوتاه1ساعته انجام می شود.

نیازی به آماده کردن بیمار نیست، ژل مخصوص امواج مافوق صوت بر روی پوست تمیز شده قرار می گیرد. در ادامه از دسته مخصوص برای تاباندن انرژی ما فوق صوت به زیر پوست بیمار استفاده می شود. بعضی بیماران ممکن است در این زمان انرژی دستگاه را احساس نمایند. به همین خاطر پزشک در این شرایط شما را تحت نظر می گیرد تا به این ترتیب این روش درمانی را تا حد ممکن برای شما راحت نماید.

هر جلسه درمانی هایفوتراپی به 60 تا 90 دقیقه زمان نیاز دارد، اما ممکن است این درمان در طول 30 دقیقه کامل شود. بعضی بیماران در هنگام درمان کمی خارش یا گرما را در زیر پوست خود احساس خواهند کرد. به هر حال در این زمان نیازی به سرد کردن محل نیست، اما می توان از داروی بی حسی به منظور اطمینان از راحتی بیشتر بیمار استفاده کرد. به هر حال این روش درمانی درد غیر قابل تحمل برای بیمار ایجاد نمی کند.


دستگاه هایفوتراپی دابلو چگونه کار میکند

کاغذ را جلوی نور خورشید بگیرید اتفاقی نمی افتد ولی اگر از یک ذره بین استفاده کنید می توانید با کانونی کردن نور امواج نور را در یک نقطه بسیار کوچک متمرکز کنید و با ادامه این کار آن نقطه داغ و داغ تر می شود و با تداوم تمرکز برروی آن نقطه انرژی کانونی شده امواج نور خورشید می تواند کاغذ را بسوزاند تکنولوژی هایفوتراپی دابلو نیز دقیقا با همین روش امواج اولتراراسوند را در لایه های زیرین پوست کانونی و متمرکز کند.

ارزش واهمیت هایفوتراپی در همین ویژگی منحصربه فرد است که سطح خارجی پوست کاملا دست نخورده باقی می ماند .علت این پدید اینست که انرژی این امواج آنچنان بالانیست که بتواند در نقطه برخورد با سطح پوست باعث سوختگی شوند، اما وقتی این امواج در عمق پوست با یکدیگر تلاقی نمود و کانونی شوند میتوانند اثر یکدیگر را تشدید و تقویت نمایند و کانونی شدن امواج اولتراسوند در عمق 1.5تا 4.5 میلیمتری پوست باعث ایجاد حرارت 65 تا 70 میگردد واین حرارت باعث منعقد شدن موجود در آن نقطه می شود


افرادی که مناسب برای هایفو HIFU هستند ؟

افرادی  تمایل دارند همیشه جوان بمانند می توانند از این روش از سن 30 سالگی که شروع شل شدن پوست است بهرمند شوند . اصولا شلی وافتادگی خفیف تا متوسط نتیجه بهتری نسبت به افتادگی های بیشتر می دهد در افرادی که افتادگی زیاد دارند وتمایل به انجام عمل جراحی لیفت ندارند می توان از روشهای ترکیبی مثل تزریق چربی به همراه آرف فرکشنال وHIFUاستفاده کرد تا نتایج به مراتب بهتری بدست آید. همچنین افرادی که می خواهند وزن کم کنند ونگران شل شدن صورت وگردن هستند می توانند از این روش استفاده کنند .

عوارض

پس از درمان افتادگی پوست صورت با مقداری قرمزی و یا ورم مواجه شود و ممکن است مقداری حس سوزش داشته باشد. این علائم طی مدت چند ساعت از بین می روند. با وجودی که نتایج این روش درمانی به میزان عمل جراحی لیفت صورت برای رفع افتادگی پوست صورت واضح و آشکار نیست، هایفوتراپی می تواند ظاهر پوست شما را به صورت بی خطر و طبیعی سفت کرده و به تدریج آن را چه کسانی نمی توانند ازروش HIFU هایفو استفاده کنند ؟

خانمهای باردار

داشتن زخم یا تبخال فعال در محل مورد درمان

وجود پروتز فلزی یا استنت قلبى

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

بیماران صرعی

دیابتی ها


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده