دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» می خواهید خانه خود را فنگ شوی کنید؟

می خواهید خانه خود را فنگ شوی کنید؟

آیا شما در حال تلاش برای فنگ شویی خانه خود هستید؟ گفته می شود که فنگ شوی هماهنگی و خوشبختی را به خانه های ما می آورد ، اما بسیار محتمل است که شما نمی دانید از کجا شروع کنید. بنابراین در اینجا چند نکته مفید و آسان برای تزیین منزل خود به سبک فنگ شویی و ایجاد جذابیت در ارتعاشات خوب وجود دارد.


فنگ شوی چگونه کار می کند؟ فنگ شوی جریان انرژی را در فضایی ایجاد می کند که هرگز نگه داشته نمی شود و آزادانه در آن جریان می یابد. بدین ترتیب. خانه ها راحت تر و متعادل تر می شوند و سرنشینان آنها زندگی شادتر و شاد تری را پشت سر می گذارند.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

اولین قدم برای فنگ شوی خانه شما خلاص شدن از شر همه چیزهایی است که شما در خانه خود نیاز ندارید یا واقعاً دوست ندارید. چرا؟ به گفته فنگ شوی ، چیزهای بی فایده انرژی را سرقت می کنند. وقتی به فنگ شوی فکر می کنید ، به یاد داشته باشید انرژی به فضای لازم برای گردش آزاد نیاز دارد ، بنابراین به طور جدی در مورد استفاده از مبلمان کمتر فکر کنید و هیچ وقت مانع از باز شدن درها یا پنجره ها نشوید.


نور هنگام ورود به خانه شما از اهمیت زیادی برخوردار است. سعی کنید تا حد ممکن نور طبیعی به خانه خود وارد کنید. همین موضوع در مورد هوا نیز صدق می کند. پنجره ها را اغلب باز کنید و گیاهان را به خانه خود بیاورید. هر گیاه می تواند انتخاب خوبی باشد ، اما درختان بونسای به سادگی کامل هستند.


به درب و سالن جلوی خود توجه کنید. آنها ورودی خانه شما هستند و فرصت ها و ثروت های جدیدی را نشان می دهند. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای گردش انرژی وجود دارد که سعی کنید سالن خود را به یک فضای روشن تبدیل کنید.


بیشتر سالن ها دارای پنجره نیستند ، بنابراین شما نیاز به استفاده از چراغ های مصنوعی دارید. یک آینه باعث می شود مکان روشن تر و بزرگتر به نظر برسد و فرش زیبا آن را گرم و دنج جلوه دهد.


نکته آخر: خانه خود را با گل تزئین کنید. آنها فوراً انرژی خوبی را به خانه شما می آورد و باعث شادابی و طراوت خانه و روح شما خواهد شد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده