دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چگونه می توان از کیسه های زیر چشم خلاص شد: 13 راه آسان و طبیعی

 چگونه می توان از کیسه های زیر چشم خلاص شد: 13 راه آسان و طبیعی

چه در 20 سالگی خود باشید و چه بالغ ، آخرین چیزی که می خواهید برداشته شدن کیس های زیر چشم شما هستند. اگرچه آنها معمولاً برای هر نوع هشدار ایجاد نمی شوند ، اما دایره های تاریک در اطراف چشم باعث می شود که احساس پیری داشته باشید - چیزی که هیچ کس نمی خواهد.


هرچه سن شما بیشتر دیده می شود ، پف کردن زیر چشم است - به کیسه های زیر چشم ، پف چشم و دایره های تیره زیر چشم نیز گفته می شود. معمولاً مشکلی نیست که نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشد ، اما سوال اینجاست که چگونه می توان از کیسه های زیر چشم خلاص شد؟

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


برای پاسخ به این سوال ، ابتدا باید بپرسید که چگونه ما این کیف های ناخوشایند را در وهله اول قرار می دهیم؟ دلایل زیادی وجود دارد ، اما به طور کلی بافت های پوستی در اطراف چشم و پلک ها ضعیف شده و گنگ می شوند و باعث تجمع مایعات در زیر چشم ها می شوند که این امر باعث ایجاد پف زیر چشم و ایجاد تورم می شود.

مواردی مانند آلرژی فصلی ، اگزما ، احتباس آب و خوابیدن رو به پایین می تواند شرایط را بدتر کند و وراثت نیز نقش ایفا می کند. و بیایید برخی از رفتارهای خودپسندانه مانند سیگار کشیدن ، مواد مخدر و الکل را فراموش نکنیم.


خوشبختانه با تغییر برخی از عادت ها و انجام برخی از سبک های زندگی و اقدامات غذایی ، می توانید از شر آن کیسه های زیر چشم خلاص شوید. بیایید کمی عمیق تر حفاری کنیم.


کیسه های زیر چشم یک پیشرفت عادی سن و شکایت مکرر در بین بیمارانی است که دیگر احساس جوانی نمی کنند مانند گذشته. برای توصیف آنچه که کمی بیشتر اتفاق می افتد ، چربی طبیعی که به پشتیبانی از چشم کمک می کند ، گاهی به پلک تحتانی منتقل می شود و همین امر باعث پفی شدن درب می شود. علاوه بر این ، مایع ممکن است در ناحیه زیر چشم شما جمع شود ، که به تورم می افزاید.


چگونه می توان از کیسه های زیر چشم خلاص شد؟ چندین کار طبیعی وجود دارد که می توانید انجام دهید ، از بین بردن برخی از عادت های بد تا داروهای خانگی ، که می تواند به کاهش ظاهر پف در زیر چشم کمک کند.


1. مراقب آلرژی های خود باشید

احتمالاً شما به خوبی می دانید که چه زمانی آلرژی شما شعله ور می شود ، زیرا فصل حساسیت و آبکی ، چشم های پف دار برای بسیاری از افراد اجتناب ناپذیر است. داروهای طبیعی مانند روغنهای اساسی برای آلرژی را امتحان کنید تا به آنها کمک کنید تا قبل از شروع کار آنها را مدیریت کرده و از آنها بگیرید. همچنین ، یک ویال کوچک از ترکیب اساسی آلرژی مفید داشته باشید ، زیرا برای برخی از آلرژی ها ممکن است وقتی حداقل انتظار آن را دارید ، دزدکی حرکت کنید.


2. از نمک کمتری استفاده کنید

نمک بیشتر اوقات با فشار خون بالا ارتباط دارد ، اما آیا می دانید که تمام سدیم ها باعث احتباس مایعات می شوند و باعث چرکی زیر چشم می شوند؟ اگر از نمک استفاده می کنید ، از نمک دریایی خالص هیمالیا استفاده کنید ، اما فقط کمی. از غذاهای پر شور مانند پیتزا و برخی سوپ ها خودداری کنید. انتخاب سبزیجات تازه ، به ویژه کرفس ، که می تواند به شما در کاهش میل شما به نمک کمک کند!


3. استفاده از حرکات ورزشی

ورزش روشی طبیعی برای کاهش علائم پیری است و می تواند باعث درخشش جوانی به پوست شود ، اما ناحیه اطراف چشم شما از تمرینات ویژه صورت استفاده خواهد کرد. ماری ورونیک نادائو ، متخصص زیبایی و نویسنده T Yoga Yoga Facelift توضیح می دهد که یوگا برای صورت شامل تمرینات کند عضلات صورت برای کمک به لحن و سفت شدن آنها است. با استفاده از فشار نور از انگشتان به عنوان مقاومت ، تمرینات شامل صورت و فشارهای مختلف صورت است.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


بیایید یوگا "منظم" را فراموش نکنیم و این که چگونه می تواند برای شما نیز مفید باشد. پوزهای معکوس مانند پایه شانه ها و خم های پشتی می تواند به افزایش گردش خون در صورت کمک کند ، که مایعات اضافی را از بین می برد و به تسکین تورم کمک می کند.


4- وضعیت خواب خود را تنظیم کنید

خوابیدن به پشت شما می تواند مانع از ایجاد گرانش مایعات در اطراف چشم شود. یک بالش اضافی را نیز در زیر سر خود در نظر بگیرید ، اما مطمئن شوید که این بالشی است که برای خواب خوب مؤثر است - زیرا اگر نمی توانید بخوابید ، می تواند مشکل حلقه های تیره زیر چشم را اضافه کند.


5. شستشوی بینی و تخلیه آن

آیا شما در مورد گلدان neti شنیده اید ؟ این یک درمان باستانی است که می توانید به عنوان بخشی از کارهای روزمره خود برای کمک به نبرد با آن چشم های پف کرده انجام دهید. یک گلدان خالص با منشاء هند در طب آیورودا ، یک قوری کوچک به نظر می رسد و می توانید در اکثر فروشگاه های مواد غذایی سالم یا به صورت آنلاین پیدا کنید. این می تواند به بیرون راندن تمام رطوبت اضافی در سینوسهای شما از آلرژی فصلی ، سرماخوردگی یا عفونت کمک کند.

نگران نباشید ، آب نمک را در یک سوراخ بینی بریزید و بگذارید آب دیگری تخلیه شود. من معمولاً این کار را فقط زیر سینک حمام انجام می دهم. در ابتدا احساس عجیب و غریب است ، اما در واقع بسیار تمیز کننده و طراوت است.

6. قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک کنید

پاک کردن آرایش چشم شما می تواند چشم شما را تحریک کند ، باعث آب شدن آنها و پف شدن می شود. قبل از زدن یونجه حتما آرایش چشم خود را به آرامی از بین ببرید تا به از بین بردن هرگونه تحریک اضافی در اطراف چشم کمک کند.


7. الکل را محدود یا از بین ببرید

الکل بدن و پوست شما را کم آب می کند. این کمبود آب بدن می تواند باعث شود که قسمت ظریف اطراف چشم شما غرق و تاریک به نظر برسد. همچنین ، الکل می تواند باعث خونریزی چشم ، خستگی چشم شود. من به جای آن نوشیدن مقدار زیادی آب را پیشنهاد می کنم . احساس شفاف تری خواهید کرد ، چشمان شما باز خواهد شد و پوست اطراف چشم شما می درخشد زیرا آب آن بیشتر است.


8. ترک سیگار

آیا می دانید که سیگار کشیدن باعث خشک شدن پوست و ضعف پوست روی صورت و تمام بدن شما می شود؟ همچنین به ویژه باعث پیری زودرس در اطراف چشم می شود. مواد شیمیایی موجود در سیگارها سمی هستند و می توانند باعث تحریک اطراف چشم شوند ، که می تواند علاوه بر ظاهر چروکیده و پوسته پوسته ، باعث ایجاد دایره های تیره یا کیسه های نامرغوب شود. اگر اعتیاد شما را درگیر خود کرده است ، ممکن است بخواهید برخی روشهای طبیعی برای ترک سیگار را امتحان کنید .


9. کمپرس سرد و خیار را امتحان کنید

اگر چشمان شما متورم و پف شده است ، یک کمپرس سرد را امتحان کنید. این نه تنها می تواند به کاهش چشم های پف کرده کمک کند ، بلکه می تواند بسیار آرامش بخش باشد و به ظاهر جوانی می افزاید. شما می توانید با استفاده از قاشق های خنک شده در بالای چشم ، برش خیار یا حتی کیسه های چای مرطوب و سرد با قطره روغن اسانس اسطوخودوس به این هدف برسید . دمای خنک آن چیزی است که این روش درمانی خانگی را مؤثر می کند.

10. مراقب آفتاب باشید

زیاده روی در آفتاب می تواند پوست اطراف چشم شما را آزار و چروک و همچنین باعث کم آبی بدن کند. کرم ضد آفتاب مبتنی بر مواد معدنی یا خانگی ، یک جفت عینک آفتابی محافظت نشده در برابر اشعه ماوراء بنفش و کلاه می تواند شگفتی هایی برای کمک به محافظت از چهره شما در برابر اشعه های مضر داشته باشد ، در نهایت با توجه به تأثیرات موجود در آن ، پوست اطراف چشم را از چروک و تیره نگه می دارد.


11. از پوشش خود استفاده کنید

اگرچه لزوماً نمی توانید دایره های تاریک را از بین ببرید ، اغلب می توانید با روشن کردن منطقه با یک کانسیلر ، آنها را مخفی کنید. برخی از گزینه های مبتنی بر مواد معدنی در دسترس هستند ، اما می توانید در خانه نیز خود را درست کنید. شما می توانید گزینه هایی را انتخاب کنید که مطابق با پوست شما باشد و سپس آن را به راحتی با چسباندن آن به پوست اطراف چشم بمالید. آن را به پوست مالش ندهید زیرا این ممکن است باعث تحریک بیشتر شود. همچنین زیاد استفاده نکنید. شما ظاهر طبیعی به پوست می خواهید. بیش از حد می تواند دایره های تیره ، چین و چروک و پوست کرپ را برجسته تر کند.


12. از کرم چشم طبیعی استفاده کنید

از آنجا که پیری به دلیل کمبود کلاژن به طور معمول باعث کم آبی پوست می شود ، مرطوب کردن آن ضروری است. کرم های زیادی وجود دارد ، اما من یک کرم چشم خانگی را پیشنهاد می کنم . می توانید این کار را در شب ، صبح یا هر دو امتحان کنید.


همچنین می توانید محلول چشمی چشم من را در شب درست قبل از خواب امتحان کنید. با داشتن روغن گل سرخ ، روغن اسطوخودوس و اسانس لیمو و آلوئه ورا به کاهش التهاب و بازسازی پوست شما کمک می کند.


13. کلاژن بیشتری را وارد رژیم غذایی خود کنید

کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن ما است. در عضلات ، استخوانها ، پوست و تاندون های ما یافت می شود. این خاصیت و خاصیت ارتجاعی به پوست ما می دهد و به جایگزینی سلول های مرده پوست کمک می کند. تولید کلاژن بدن ما به طور طبیعی با افزایش سن شروع به کند شدن می کند. می توانید از این فرایند برای کیسه های کم رنگ تشکر کنید.


افزایش سطح کلاژن می تواند به پوست شما محکم تر ، افزایش نرمی و همچنین کمک به سلول های پوستی شما در ادامه تجدید و ترمیم طبیعی کمک کند. یک مایع استخوان مرغ یا مکمل های کلاژن مانند پودر پروتئین کلاژن را امتحان کنید تا میزان جذب کلاژن را افزایش دهید.


علائم و علل کیف های زیر چشم

کیسه های زیر چشم می توانند شامل تورم خفیف ، لکه دار شدن یا شلی پوست و یا محافل تیره باشند. اگرچه ممکن است شیوه نگاه این کیسه ها را نپسندید ، اما آنها معمولاً بی ضرر هستند و نیازی به مراقبت پزشکی ندارند. اما اگر کیسه های شدید و مداوم را همراه با قرمزی ، خارش یا درد تجربه می کنید ، ممکن است بخواهید به پزشک مراجعه کنید. همچنین ، در صورت مشاهده قرمزی ، خارش یا درد در قسمت های دیگر بدن مانند پاها ، می توانید یک واکنش آلرژیک داشته باشید و به مراقبت پزشکی احتیاج دارید. پزشک شما می خواهد علل احتمالی دیگری که می تواند در تورم ایجاد شود ، مانند بیماری تیروئید یا عفونت را رد کند.


با افزایش سن ، ساختار بافت و ماهیچه های پشتی پلک شما با از بین رفتن کلاژن تضعیف می شود. این ضعیف شدن بافت می تواند باعث شود پوست شروع به افتادگی کند. چربی که به طور معمول در ناحیه اطراف چشم وجود دارد ، ممکن است به ناحیه زیر چشم شما منتقل شود ، مایع تجمع یافته و باعث می شود ناحیه زیر چشم پف یا متورم شود. برخی از مواردی که می تواند این امر را ایجاد کند ، احتباس مایعات به دلیل تغییر در آب و هوا ، سطح هورمون ها ، خوردن غذاهای شور ، عدم خواب کافی ، حساسیت ها ، درماتیت - به ویژه اگر پف و پوستی همراه با قرمزی و خارش - و وراثت باشد.

فاکتور رشد اپیدرمی ... ها؟

مجله انجمن از ترجمه انکولوژی توضیح میدهد که چگونه تکثیر سلولی، ضروری است در طول تمام جنبه های زندگی برای محدود کردن رشد به چند مکان که در آن مورد نیاز است، مانند زخم، کبودی و یا هر التهاب که نیاز به شفا یابد. این می تواند شامل کیسه های زیر چشم باشد.


فاکتور رشد اپیدرمال (EGF) بخشی از شبکه پیچیده ای از فاکتورهای رشد و گیرنده است که در کنار هم به تعدیل رشد سلولها کمک می کند. EGF توسط سلولها آزاد می شود و سپس توسط خود سلول برداشته می شود و رشد خود را تحریک می کند یا سلول های همسایه باعث تحریک توانایی تقسیم آنها می شود. در اکثر موارد ، EGF بسیار مفید است.


یک مطالعه دیگر اطلاعاتی را در مورد استفاده از یک سرم موضعی حاوی فاکتور رشد اپیدرمی (EGF) و توانایی آن در به حداقل رساندن ظاهر کیسه های زیر چشم به اشتراک گذاشته است. شانزده نفر مورد آزمایش قرار گرفتند و به جز دو نفر در بازدید نهایی خود گزارش بهبودی داشتند. بهبود به عنوان 76-100 درصد توسط دو آزمودنی ، 50-75 درصد توسط سه نفر و 45-49 درصد نه نفر اندازه گیری شد. یازده نفر ادعا کردند که کیسه های زیر چشمانشان در پایان دادگاه نسبت به اولین ملاقات قطعاً ملایم تر است. هفت نفر رضایت بیشتری از ظاهر کلی چهره خود گزارش دادند.


در نهایت ، این مطالعه نتیجه گرفت که نتایج شواهد نشان می دهد که EGF موضعی می تواند ظاهر کیف های زیر چشم را کاهش دهد. همچنین می تواند به از بین بردن خطوط ریز کمک کند. EGF را می توان در برخی محصولات بدون نسخه مانند سرم EGF یافت. متخصص پوست شما ممکن است آن را به عنوان یک درمان معمولی توصیه کند.


خطرات طبیعی در برابر روش های غیر طبیعی برای "درمان" پلک های برجسته

پوست اطراف چشم بسیار ظریف است. هنگام استفاده از هر چیزی در اطراف یا نزدیکی چشم خود ، حتماً مراقبت ویژه ای کنید. بیشتر روش های طبیعی همانطور که در بالا توضیح داده شد ، نباید مشکلی ایجاد کند. اما اگر پف بدتر شد یا متوجه هرگونه تحریک شدید ، به پزشک مراجعه کنید.


بسته به علت بروز پلک های بزرگ ، روش های درمانی "غیر طبیعی" یا معمولی ممکن است شامل کرم های بدون نسخه و یا رویه هایی مانند تزریق بوتاکس باشد. واکنش های آلرژیک ممکن است رخ دهد ، بنابراین در صورت تجربه تغییر رنگ یا تحریک بیشتر با پزشک خود تماس بگیرید. 


یک عمل جراحی پلاستیک معروف به بلفاروپلاستی یکی دیگر از گزینه های درمانی معمول است که اگر به نظر نمی رسد روش های دیگر به شما کمک کند ، متخصص پوست و مو به شما پیشنهاد می کند. اما به خاطر داشته باشید که هر جراحی می تواند خطرناک باشد و جراحی زیبایی ممکن است تحت پوشش بیمه درمانی شما نباشد. در مورد خطرات و مزایا و هرگونه نگرانی که ممکن است با متخصص پوست یا جراح پلاستیک خود داشته باشید صحبت کنید.


افکار نهایی

دلایل زیادی وجود دارد ، اما به طور کلی بافت های پوستی در اطراف چشم و پلک ها ضعیف شده و گنگ می شوند و باعث تجمع مایعات در زیر چشم ها می شوند که این امر باعث ایجاد پف زیر چشم و ایجاد تورم می شود.

آلرژی فصلی ، اگزما ، احتباس آب و خوابیدن به صورت رو به پایین می تواند شرایط را بدتر کند ، و وراثت نیز نقش ایفا می کند.

سیگار کشیدن ، مواد مخدر و الکل همچنین می توانند سریعتر پوست افزایش پیدا کنند.

بسیاری از موارد طبیعی وجود دارد که می توانید انجام دهید ، از بین بردن برخی از عادت های بد تا داروهای خانگی ، که می تواند به کاهش ظاهر کیف در زیر چشم کمک کند.

گزینه های درمانی معمول که توسط متخصص پوست توصیه می شود ممکن است شامل کرم ، تزریق بوتاکس و جراحی زیبایی باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده