خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سیستم ورزش پیلاتس برای سلامت کمر

سیستم ورزش پیلاتس برای سلامت کمر

پیلاتس یک برنامه تمرینی است که بر روی عضلات پشتی بدن تمرکز دارد و به حفظ تعادل بدن کمک می کند و برای پشتیبانی از ستون فقرات ضروری است. به طور خاص ، تمرینات پیلاتس آگاهی از تراز خنثی ستون فقرات و تقویت عضلات عمقی خلفی که از این تراز وسط حمایت می کنند ، یاد می گیرند که برای کمک به کاهش و جلوگیری از کمردرد بسیار مهم هستند.


برنامه ورزش پیلاتس

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

 ورزش پیلاتس بر روی افزایش قدرت بدن یعنی قدرت مرکزی تمرکز دارد. این ورزش به بهبود تناسب عمومی بدن و سلامت کلی کمک می کند.

مثل یوگا، پیلاتس نیز بر روی وضعیت بدن، تعادل و انعطاف تمرکز دارد. در پیلاتس احتمال آسیب دیدن نسبت به هر نوع ورزش شدید تر دیگری بسیار کمتر است.

همچنین، پیلاتس بر روی ارتباط ذهن و بدن نیز تمرکز دارد. در حالی که بدن تمرین های مختلف را انجام می دهد ذهن باید از نفس کشیدن و نحوه حرکت بدن آگاه باشد. این نوع ورزش توسط جوزف پیلاتس در آلمان به وجود آمد.

Pilates یک سیستم ورزشی است که به دلیل ایجاد کننده آن ، جوزف پیلاتس نامگذاری شده است. آقای پیلاتس این سیستم را در اوایل دهه 1900 برای بهبود سلامتی وی و حمایت از سلامت كارآموزان جنگ جهانی اول ایجاد كرد.او گنجانیده شده مقاومت از به برنامه های توان بخشی برای بیماران بستری ، وسپس ترجمه شده استفاده کنید از فنر به ماشین آلات و ایجاد شده تجهیزات منحصر به فردی که اکنون در سیستم ورزش استفاده می شود.

جوزف یک نجار و ژیمناست بود. در زمانی که او در انگلستان به سر می برد این برنامه ورزشی را برای سربازان و رقصنده های آسیب دیده طراحی کرد. 

جوزف پیلاتس بر این باور بود که سلامت ذهنی و جسمی با هم ارتباطی تنگاتنگ دارند. در سال 1920 او به آمریکا مهاجرت کرد و استودیوی پیلاتس را در نیویورک افتتاح کرد. در ابتدا این نوع از ورزش کنترولوژی نام داشت.

در ابتدا برنامه ورزش پیلاتس در درجه اول توسط رقصندگان حرفه ای مورد استفاده قرار می گرفت ، که از تقویت قدرت ، تعادل و انعطاف پذیری قدردانی می کردند. در دهه 1980 پیلاتس دوباره کشف شد و اکنون برای هر کسی که علاقه مند به مزایای سلامتی آن باشد ، به یک شکل محبوب ورزش تبدیل شده است.

اصلاح کننده

قطعه اصلی تجهیزات Reformer نامیده می شود و از یک سکوی کشویی متصل شده در یک انتهای قاب آن با فنر تشکیل شده است. این سکو با کشیدن طناب یا فشار دادن از یک نوار ثابت قابل جابجایی است. بنابراین ، تمرینات شامل چالش حرکت سکو و حفظ تعادل در یک سطح متحرک (در صورت نشستن یا ایستادن) است.

چندین قطعه دیگر تجهیزات بی نظیر برای سیستم Pilates احتمالاً در استودیوهای Pilates با آنها روبرو می شوند.

معمولاً به عنوان بخشی از کلاس گروهی تدریس می شود ، تمرینات تشک در درجه اول بر تقویت ماهیچه های تنه و باسن و افزایش انعطاف پذیری ستون فقرات و باسن تمرکز دارند. در حالی که دامنه برنامه تشک نسبت به ماشین آلات محدود است ، تمرینات تشک زیادی وجود دارد که اصول Pilates را نشان می دهد.

اخیراً ، پیلاتس با سایر تکنیک های حرکت مانند یوگا یا استفاده از توپ تمرینی ادغام شده است . این باعث ادغام خلاق اصول پیلاتس در طیف وسیعی از تمرینات در محیط کلاس تشک می شود.

اصول مهم Pilates سازگار با یک برنامه ورزشی است که باعث تقویت سلامت می شود. به طور خاص ، آگاهی از آگاهی از تراز خنثی ستون فقرات و تقویت عضلات عمقی وضع حمل که از این تراز وسط حمایت می کند مهارت های مهمی برای بیمار کمردرد است.

بیماران مبتلا به درد ناشی از حرکت بیش از حد و دژنراسیون دیسک های بین مهره ای و مفاصل ، به ویژه از یک برنامه ورزش پیلاتس بهره مند می شوند. علاوه بر این ، عدم تقارن خستگی می تواند بهبود یابد ، بنابراین کاهش ساییدگی و پارگی ناشی از فشارهای ناهموار بر روی اتصالات و دیسک های بین مهره ای


پیلاتس باعث افزایش قدرت ، انعطاف پذیری و قدرت انعطاف پذیری ماهیچه های مفصل ران و لگن می شود. حرکت سیال و پشتیبانی شده از طریق این اتصالات به جلوگیری از گشتاور غیرضروری در ستون مهره ها کمک می کند.

برنامه Pilates همچنین آگاهی از عادات حرکتی را که ممکن است بر ستون فقرات تأثیر بگذارد ، آموزش می دهد و به بیمار کمک می کند تا این عادات را با کسانی که تراز صافی خنثی را حفظ می کنند ، تغییر دهد. آگاهی از تنش بیش از حد و استفاده از تمرکز مناسب به بیمار کمک می کند تا از بدن به طور موثر استفاده کند.

 پیلاتس برای بیماران کمردرد

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

قبل از شروع هرگونه سیستم جدید ورزشی ، همیشه توصیه می شود با پزشک یا سایر ارائه دهنده خدمات بهداشتی مشورت کنید. قبل از شروع برنامه ورزش پیلاتس ، مهم است که بررسی کنید که مربی بالقوه در سیستم تمرینی پیلاتس آموزش دیده است یا خیر ، یا اینکه مشکلات خاصی در پشت دارد. اگر بیمار بعد از انجام عمل جراحی ، پیلاتس را شروع کند ، فیزیوتراپی باید اصول ورزش را مشخص کند که برای توانبخشی وی بسیار مهم است.

افراد دارای مشکلات پشتی قابل توجهی ممکن است از چندین جلسه یک به یک Pilates با یک مربی واجد شرایط Pilates بهره مند شوند. در حالی که گرانتر از کلاس گروهی یا کلاس حصیر است ، زمان ، پول و تلاش اختصاص داده شده برای یادگیری صحیح تمرینات می تواند به ارزش سرمایه گذاری باشد ، زیرا تمرینات نادرست انجام شده می تواند مشکل کمر را بدتر کند. در ابتدا ، جلسات دو بار در هفته تمایل به یادگیری سریعتر برنامه مفید است. پس از آن ، در صورت تمرین فردی بین جلسات ، ممکن است جلسات هفتگی ورزش پیلاتس کافی باشد.

اصول حرکتی که برای سلامت کمر مهم است در برخی از ساده ترین تمرینات سیستم Pilates آموزش داده می شود . نمی توان فواید تمرینات ساده ای را که از عضلات عمیق خلسه ای تنه پشتیبانی می کند ، آگاهی از تراز کردن بی طرف و استفاده زیاد از شانه ها و باسن را دست کم گرفت. بهتر است تمریناتی را که می توانید در خانه انجام دهید ، بین جلسات برنامه ریزی شده پیلاتس یاد بگیرید.

با توجه به ریشه های آن در باله و رقص ، برخی از حرکات در سیستم Pilates بسیار دشوار و چالش برانگیز است. باید از بسیاری از تمرینات برای افرادی که کمر درد یا دیسک دژنراتیو قابل توجهی دارند جلوگیری شود. به یاد داشته باشید ، همیشه توصیه می شود قبل از شروع هر برنامه ورزشی ، ابتدا به پزشک مراجعه کنید.


به عنوان یک قاعده کلی ، کسانیکه که کمر درد دارنند باید از تمریناتی که ستون فقرات را به سمت دیگر خم می کند ویا کشش زیاد فشار می آورد ، پرهیز کنند یا فلکشن را با خم شدن جانبی یا پیچاندن ستون فقرات ترکیب کنند. این حرکات استرس بیش از حد بر روی دیسک های بین مهره ای قرار می دهد. همچنین ، برای جلوگیری از خستگی - چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی - بسیار مهم است که در صورت از بین رفتن فرم مناسب و احتمال آسیب دیدگی بیشتر است.

تمرینات موجود در سیستم پیلاتس باید چالش برانگیز باشد (از نظر روحی و جسمی) اما آنقدر دشوار نیست که باعث شود هر کسی بتواند مبارزه کند. اگر یک تمرین باعث درد می شود - بهتر است متوقف شود و به مربی بگویید. ممکن است تمرین بسیار دشوار باشد ، یا ممکن است فرد برای انجام صحیح آن به کمک اضافی نیاز داشته باشد.

سرانجام ، ممکن است مدتی طول بکشد تا مزایای کامل برنامه ورزش پیلاتس محقق شود. درست همانطور که مشکلاتی که بیشتر مشکلات درد کمر را ایجاد می کند به تدریج با گذشت زمان اتفاق می افتد ، یادگیری استفاده از ماهیچه های فرد به شکلی که پشتیبانی می کند - به جای استرس - ستون فقرات به زمان و تعهد نیاز دارد.

spine-health.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده