دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیا اسپری های صورت واقعاً موثر هستند؟

آیا اسپری های صورت واقعاً موثر هستند؟

عواملی باعث شل شدن و افتاده شدن عضلات بدن می‌شود؟

اسپری های طبیعی و دست ساز، مطمئناً سالمتر و بی خطر هستند و محافظت از پوست و حفظ زیبایی، و بدون هیچ هزینه ای آن را خودتان تهیه کرده اید و این روغن فوق العاده که ترکیبی از روغن انجیر وحشی، روغن جوانه گندم ، گلاب و چای بابونه است، سرشار از انواع ویتامینهای ضروری پوست برای جلوگیری از پیری و چروک شدن پوست بوده و از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری میکند.برای حفظ زیبایی طبیعی نیاز نیست پول زیادی هزینه کنید. راه‌های آسان خیلی زیادی هستند که شما را یاری می‌دهند تا زیبایی طبیعی خود را به نمایش بگذارید و از آنچه هستید لذت ببرید.

با افزایش سن بافت همبند و چربی زیر پوست تحلیل می‌رود و قابلیت ارتجاعی پوست کاهش می‌یابد. سبک زندگی فرد، نوع غذاهایی که مصرف می‌کند و نیز افزایش سن از جمله مواردی است که بر روی آن تأثیر دارد.

برای داشتن پوست سالم، زیبا و شاداب به دنبال کرم‌ها و ماسک‌های معجزه‌گر نباشید. اینکه بدانید پوستتان از چه نوع پوستی است و نحوه مراقبت از آن به چه شکل است، قدم اول را برداشته‌اید. بهترین نوع مراقبت برای پوست‌های نرمال که نه زیاد خشک و نه زیاد چرب است، روزی دو بار شست وشو با صابون ملایم و استفاده از مرطوب کننده است.

اگر پوست‌تان چرب است یعنی منافذ آن بزرگ و قابل رویت است و زیاد جوش می‌زند، صورت‌تان را روزی 2 بار با آب سرد و صابون‌های فاقد چربی بشوئید. هر روز مرطوب‌کننده بمالید و حتماً از لوازم آرایشی فاقد لانولین استفاده کنید.در صورت داشتن پوست خشک، پوستی که منافذ آن ریز و اغلب پوسته پوسته است، آن را با مایع صابون یا صابون‌های زیتون یا گلیسیرین بشوئید. پوست خود را با مرطوب کننده، هر روز مرطوب کنید و از کرم‌های آرایش حاوی آلفا هیدروکسی اسید استفاده کرده که باعث از بین رفتن لایه خشک و مرده خارجی پوست می‌شود.آبرسانی به پوست را می توان در هر سنی انجام داد. این عمل موجب ترمیم و جرم گیری پوست صورت انسان می شود. این روش به سلول های لایه شاخی و تورژسانس رطوبت رسانی می شود و به فرد احساس تازگی داده می شود.​ اشخاصی که پوست خشک دارند، تغذیه کمتری به سلولهای پوستشان میرسد و این امر موجب پیری زودرس پوست می شود. برای جلوگیری از پیری زودرس و آبرسانی و تغذیه کافی به سلولهای پوست، باید پوست را مرطوب نگاه داریم. یکی از راههای آبرسانی به پوست و جلوگیری از زبری و خشکی پوست صورت، استفاده از ماسک های مرطوب کننده است.​در صورت استفاده از گیاهان تازه ، اسپری های صورت خود را تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید. در صورت استفاده از روغن تا 6 ماه.


اسطوخودوس آرام بخش

اسطوخودوس با خواص درمانی و آرامبخش است ، به اضطراب کمک می کند و داروی تسکین دهنده ای برای بی خوابی است. از این اسپری کمی روی ملحفه و بالش خود بزنید،

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

240 گرم یا 8 اونس آب مقطر

چند شاخه اسطوخودوس تازه

چند شاخه اسطوخودوس تازه و ارگانیک را توی یک بطری اسپری بریزید و روی آن را آب مقطر بریزید و همچنین می توانید دو قطره روغن اسطوخودوس با کیفیت بالا اضافه کنید. خوب تکان دهید و بعد استفاده کنید.

اسپری و تونر صورت

 مواد لازم :

30 میلی لیتر چای بابونه خنک (در دمای اتاق)

60 میلی لیتر گلاب

1 قاشق غذا خوری روغن بادام

1 قاشق غذا خوری روغن انجیر وحشی (جوجوبا)

1 قاشق غذا خوری روغن جوانه گندم

1 قاشق چایخوری گلیسیرین

5 قطره روغن ویتامین E

می توانید بجای گلاب از عنبر سائل استفاده کنید

طرز ساخت

تمام مواد را توی ظرفی بریزید و خیلی آرام باهم مخلوط و بعد آن را توی یک بطری اسپری بریزید. درب بطری را خوب ببندید و بطری را چند بار تکان دهید تا مواد جذب هم بشوند.

طرز استفاده

میتوانید بصورت مستقیم روی صورتتون اسپری کرده و یا روی پنبه های توپی اسپری و با آن صورت و گردن را ماساژ بدهیدو شما نیازی به شستشو برای پاک کردن آرایش روی صورتتون را ندارید مستقیم از این محصول استفاده کنید.بجای کرم های شب از این محصول استفاده کنید. بطری را در جای خنک و بدور از نور و گرما قرار بدهید.

اسپری آبرسان پوست آلوئه ورا و خیار

عصاره آلوورا فعال است و بدن را تغذیه می‌کند. این عصاره، آبرسان و ثابت شده که آلوورا در درمان اگزما، شوره، زخم‌های پوستی و زخم‌های دهانی موثر است. به درمان آفتاب سوختگی کمک کرده و فعالیت درمانی خود را در لایه مخاطی پوست نشان می‌دهد. برای رفع برنزگی، توسط متخصصین پوست نیز به کار می‌رود. عصاره آلوورا پوست شما را بدون چرب کردن، مرطوب میکند. همچنین از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. دو هورمون موجود در آلوورا، اکسین و جیبرلین، به درمان آکنه و جای زخم کمک می‌کنند.

میوه نرم شده آلوورا یا عصاره آلوورا را با 1 قاشق آب لیمو، 1 قاشق گلاب و مقداری عصاره یا آب خیار مخلوط کنید. این محلول را در یک ظرف اسپری کننده بریزید و آن را روزی یک بار روی پوست خود اسپری کنید.

اسپری نعناع

نعناع هضم را تسکین می دهد و حتی خواب آلودترین ذهن و بدن را بیدار می کند. از این اسپری می توان روی صورت و بدن یا به عنوان اسپری اتاق برای طراوت هر محیطی استفاده کرد.

240 گرم یا 8 اونس آب

1 فنجان برگ نعناع را به آرامی خرد کنید

نعناع تازه را به بطری اضافه کنید ، روی آن را آب مقطر بریزید. همچنین می توانید چند قطره روغن نعناع اضافه کنید. خوب تکان دهید و توصیه می کنم آب مقطر یا حداقل فیلتر تصفیه شده داشته باشید.

اسپری آبرسانی به پوست

یک اسپری آبرسان پوست خانگی که حتما از این اسپری برای جوانی و طراوت پوست خود استفاده کنید :

مواد لازم:

1پیمانه آب داغ

2عدد چای سبز کیسه ای

با توجه به نوع پوست صورت خود اضافه کنید

پوست خشک یا مسن

4 تا 6 قطره روغن آووکادو یا جوجوبا به این اسپری اضافه کنید تا پوستی که در حال پیر شدن است را درمان کنید . قبل از مصرف خوب تکانش بدهید. این کار بجوان سازی پوست شما کمک زیادی می کند

پوست حساس یا خشک

مقدار مساوی گلاب به اسپری چای سبز بپاشید تا پوست خشک و حساس را درمان کند.

پوست چرب یا مستعد آکنه:

افزودن یک قاشق چایخوری عنبر سائل به اسپری چای سبز برای پوست های چرب و مستعد آکنه مفید است.

آرام بخش بابونه

بابونه ملایم و تسکین دهنده پوست است و التهاب را کاهش می دهد. عالی برای چشم های پف کرده.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

240 گرم یا 8 اونس آب مقطر

چند شاخه بابونه تازه

چند شاخه بابونه تازه را توی بطری اسپری اضافه کنید و روی آن را آب مقطر بریزید. همچنین می توانید چند قطره روغن بابونه اضافه کنید. خوب تکان دهید و اسپری کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده