دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ایده های سرگرم کننده و الهام بخش برای اتاق کودکان

 ایده های سرگرم کننده و الهام بخش برای اتاق کودکان

طراحی و دکوراسیون به این معنی نیست که اجزای دکوری پرهزینه‌ای را تهیه کرده و داخل محیط اتاق یا خانه قرار دهید. بسیاری از اجزای دکوری نیز وجود دارند که حتی خود شما قادر به ساخت آن‌ها بوده و می‌توانید برای زیبایی هر چه بیشتر فضای زندگی کودک خود از آن‌ها استفاده کنید.


در تزیینات معمولا از وسایل متعددی استفاده می شود و یا اینکه طراحی دیوارها و سقف در مدل های متنوع نقاشی و یا دیزاین می گردد. شما در کاتالوگ یا فضای مجازی انواع تزیینات سقف اتاق خواب کودکان با بادکنک، تور، کاغذهای رنگی، اسباب بازی یا نقاشی در طرح های مختلف بوده اید در تزیین دیوار اتاق خواب کودکان نیز می توان از انواع عروسک نمدی استفاده کرد.استفاده از وسایل نمدی و انواع عروسک های نمدی به خصوص آویزهای ساخته شده با نمد می توانند گزینه مناسب و زیبای برای تزیینات سقف اتاق کودکان باشد و جلوه خاص و بی نظیری را به اتاق کودک ببخشند و خوابی آرامش بخش تر و لذت بخش و آرامش بخشی را به کودکان هدیه دهند.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

طرح ها و عروسکهای آویزی با رنگهای شاد یک محیط زیبا را برای کودک دلبندتان ایجاد نماید. تزیین درب اتاق کودک هم یکی از راه های تزیین و زیبا سازی اتاق کودکان است که در مواقعی این تزیینات برای درب اتاق کودک پسر و دختر متفاوت میباشد که با اندکی دقت میتوانید کاره های متناسب و زیبایی را خلق کنید. تزیین درب اتاق کودک یا نوزاد یک کار خلاقانه و سلیقه ای است که شما می توانید با استفاده از ایده های شخصی و به سادگی یک طراحی دلخواه و منحصربه فرد برای درب اتاق کودک یا نوزادتان د اشته باشید


همچنین برای تزیین درب اتاق کودک ایده های مختلفی وجود دارد. یک ایده خوب ، ساخت حلقه اسم کودک ، آویز اسم و حروف اسم کودک ، تابلو های کودکانه، که همگی آنها متوانند روی درب نصب و آویزان شوند. ایجاد طرحها و نقشهای بچه گانه روی درب اتاق کودک با ستفاده از پوستر و برچسب هم ایده دیگری محسوب می شود.

برای این کار تنها کافی است کمی ذوق، سلیقه و خلاقیت به کار برده و خودتان آویزهای زیبایی را بسازید، با استفاده از پارچه‌های نمدی، کاغذ، مقوا و بسیاری دیگر از این وسایل ساده می‌توان به زیبایی محیطی شکیل و دوست‌داشتنی برای کودکان ایجاد کرد.


استفاده از نمد ها در ساخت وسایل تزیینی بسیار رایج میباشد و در عین حال میتواند خالق زیبایی باشد. یکی از استفاده های از نمد به صورت تزیینی درب اتاق کودکان میباشد. شما میتوانید از این نمد ها در دکوراسیون اتاق نوجوانان و جوانان هم استفاده نمایید و کارهای زیبایی را بسازید.


یادتان باشد آویزهای کودکانه باید طرح‌های کودکانه داشته باشند؛ اگر کودک شما به سنی رسیده که اکنون می دانید به چه المان خاصی علاقه‌مند است از همین علاقه‌مندی استفاده کرده و آویز یا حتی پشت‌دری مناسبی برای او تهیه کنید.

این نوع از المان‌های ساده و دوست‌داشتنی در دکوراسیون داخلی اتاق کودک می‌توانند با هزینه‌هایی اندک ساخته‌شده و یا خریداری گردند اما درعین‌حال زیبایی بسیار زیادی به فضای داخلی اتاق کودک می‌دهند.


نحوه ساخت آویز اتاق کودک

برای درست کردن این آویزهای کوچک زیبا نیاز به مقداری پارچه نمدی، نخ و سوزن، پنبه و قیچی و الگو دارید؛ برای این منظور الگوی انتخابی خود را تهیه کنید، ابر، فیل، گوسفند، گل سپس الگوی خود را بر روی تکه‌ای کاغذ پیاده‌سازی کرده و آن را بر روی پارچه نمدی قرار داده و برش دهید. هر یک از المان‌هایی که قصد دارید به شکل عروسکی و برجسته ساخته شوند نیاز به دوتکه از الگو بریده‌شده خواهند داشت.

دوبدنه از شکل انتخابی خود را توسط نخ و سوزن به یکدیگر بدوزید و تنها قسمتی از آن را باز گذاشته تا بتوانید با مقداری از پنبه داخل آن را پرکنید. سعی کنید برای متصل کردن المان‌های متفاوت به یکدیگر از نخ‌های تزیینی و یا روبان‌های زیبا استفاده کنید تا جلوه کار شما بیشتر باشد. در آخر برای پایه کار می‌توانید از سیم‌های مفتولی و یا چوب استفاده کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده