خرید از سراسر دنیا


» مزایای آب درمانی برای درد ستون فقرات - سلامت ستون فقرات

مزایای آب درمانی برای درد ستون فقرات - سلامت ستون فقرات

استخر مکان بسیار خوبی برای انجام تمرینات یا تمرینات فیزیوتراپی است.

کمر شما می تواند از یک جلسه آب درمانی بهره مند شود ، اما مهم است که توجه داشته باشید که آب درمانی ممکن است برای همه مناسب نباشد. اگر با تب ، عفونت یا زخم باز (از جمله برش جراحی که هنوز به طور کامل بهبود نیافته است) سر و کار دارید ، آب و مواد شیمیایی موجود در استخر می توانند مشکل را بسیار بدتر کنند. اگر هر یک از این شرایط را دارید ، قبل از حرکت با روش درمانی مبتنی بر آب با پزشک خود صحبت کنید.


 آب درمانی با توجه به میزان شناوری تأمین شده توسط آب ، می تواند استرس را در ستون فقرات شما کاهش دهد. اگر با یک مشکل دیسک مواجه هستید که باعث می شود حرکات دردناک شود یا سعی می کنید هفته ها بعد از عمل جراحی ستون فقرات را تقویت کنید ، آبزی درمانی می تواند برخی از استرس گرانش را از ستون فقرات شما بکشد ، این امر به شما امکان می دهد تا روی تمرینات درمانی خود تمرکز کنید.


به دلیل شناور بودن آب ما اغلب قادر به پیچ و تاب و چرخش آزادتر در آب هستیم ، که به ما امکان می دهد تمرین هایی با حرکات متنوع انجام دهیم که در زمین امکان پذیر نیست. افزایش تحرک از مزایای آب درمانی است.

آب درمانی علاوه بر این بیماری ها غالبا به عنوان شکلی از تمرین درمانی برای درمان افراد دیابتی و همینطور افراد دچار فشار خون بالا توصیه می شود. هر دوی این بیماری ها می توانند با آب درمانی بهبود یابند و قابل کنترل تر شوند. همه این بیماری ها می توانند باعث شوند که ورزش کردن روی سطح سخت یا حتی نرم یا در حالت ایستاده ناراحت کننده و دردناک باشد.


این در حالی است که آب محیطی لطیف تر و خوشایندتر ایجاد می کند. آب درمانی بسیاری از همان مزایای مربوط به برنامه تمرین روی زمین را به افراد ارئه می دهد که از جمله این مزایا توسعه یک برنامه درمانی است که به دقت برای فرد طراحی شده است. ممکن است به آب درمانی استخر درمانی، هیدروتراپی یا درمان آبی هم گفته شود. در کل درمان کمر درد با ورزش میتواند در بهبود کمر نقش به سزایی داشته باشد.


بسیاری از افرادی که از کمردرد رنج می برند اظهار داشتند که انجام یک تمرین درآب نسبت به یک روال معمولی در زمین کمتر دردناک است. این امر منطقی است ، زیرا آب به افزایش خون رسانی به ماهیچه ها و مفاصل کمک می کند. احساس آب همچنین آرامش بخش است که به شما کمک می کند تا ذهن شما از دردتان برهد.


حرکت مفید و کارآمد درمان دیسک کمر در استخر

راه های درمان دیسک کمر راه رفتن در استخر است این روش درمان مناسبی است برای کسانی که از مشکلات مفاصل مثل زانو درد و یا کمر درد رنج میبرند.

 قبل از انجام حرکات ورزشی در استخر با دکتر مشورت کنید

کفش های آبی به شما کمک میکند تا روی کف استخر راحتتر راه بروید.

سطح آب باید تا کمر یا سینه باشد.

از یک حلقه ی نجات غریق برای روی آب ماندن استفاده کنید.

ابتدا عرض استخر را در نظر بگیرید و چند قدم جلو بروید و چند قدم به عقب برگردید.سرعت را افزایش دهید تا فشار بیشتری به شما وارد شود.20 ثانیه بدوید و 20 ثانیه راه بروید.این تمرین را 5 الی 7 دقیقه انجام دهید اگر خسته شدید راه رفتنتان را متوقف نکنید فقط کمی سرعت راه رفتن را کم کنید تا به دیواره استخر برسید.


طوری بیاستید که دیوار استخر در کنار بدنتان باشد تا تکیه گاهتان باشد کند. یک پا را رو به جلو به طوری که زانویتان صاف باشد حرکت دهید گویی که دارید لگد می زنید. به نقطه شروع بازگردید. دوباره همان پا را به یک طرف حرکت دهید و به نقطه اول برگردید. در آخر همان پا را به پشت سرتان حرکت دهید. 3 ست 10تایی را با هر 2 پایتان انجام دهید.


از این روش موثر استفاده کنید که وزنتان را روی پا راستتان بگذارید در حالیکه زانوی دیگرتان خم کرده اید به سمت عقب و نوک انگشتان پای شما با باسنتان برخورد دارد به صورتی که پاهایتان به شکل U در میاید تا 30 ثانیه نگه دارید و دوباره همین روش را برای پای چپ هم میتوانید انجام دهید.


همچنانکه 2 پایتان روی کف استخر قرار دارند به دیوار استخر تکیه بزنید و بایستید. یک زانو را بالا بیاورید به صورتی که دارین رژه میروید. همچنانکه یکی از پاها بالا است تا عرض شکم پا را صاف نگه دارید. تا 10بار به خم و راست کردن زانویتان ادامه دهید و سپس این حرکت را با پای دیگرتان انجام دهید. برای هر پا 3 ست 10 تایی را انجام دهید. شما میتوانید این حرکت را بدون تکیه دادن به دیواره استخر انجام دهید. این ورزش در آب یکی از روش های تاثیرگذاردراستخر و آب است.


در این روش میتوانید لبه استخر دستانتان را به اندازه بازوهایتان باز کنید و وزنتان را به سمت بالا یعنی بیرون از آب بکشید دقت داشته باشید که آرنجتان کمی خمیده باشد،تقریبا 3 الی 4 ثانیه در همان حالت باشید و به آرامی خودتان را به سمت پایین (داخل آب ) بکشید، اولش شاید سخت باشد ولی بعد از کمی تلاش میتوانید به راحتی این حرکت را انجام دهید.


تمرینات آب درمانی فعال در زمینه کمردرد متنوع است و باید متناسب با آن انجام شودبرخی از تکنیک های اصلی تمرینات استخر درمانی به شرح زیر است (می تواند باشدفرد می تواند با بازوها و پاهای خود حرکات دست و پا زدن را انجام دهد.تمرینات آب درمانی فعال در زمینه کمردرد متنوع است و باید متناسب با آن انجام شود،کاری که می خواهید انجام دهید این است که به خوبی از ستون فقرات خود مراقبت کنید ، عضلات تقویت کننده ستون فقرات را تقویت کرده و دامنه حرکت خود را حفظ کنید. شماشنا همچنین یک تمرین ایده آل است زیرا تمام تمرینات خود را انجام می دهد

Health


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده