ثروتسازی با هیپنوتیزم


» راه هایی برای ماندگاری تعطیلات خانوادگی خود

راه هایی برای ماندگاری تعطیلات خانوادگی خود

فعالیت های کودکان 

بیشتر والدین فکر می کنند اگر بچه ها بتوانند تمام مدت برای خودشان کارهای بیشتری انجام دهند عالی است و شما میتوانید با ایده هایی به کوکان برای مستقل شدن و کشف مهارت های زندگی به آنها کمک کنید.


کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

کودکان دارای انرژی هستند و گاهی در کنار بزرگسلان ماندن برای آنها کسالت آور می شود و شما می توانید با سپردن کارهای کوچک و ساده‌ای که وجود دارد آنها را سرگرم کنید


شما می توانید به بچه ها طرز کاشت انواع بذرها یاد دهید و کافیه توی جعبه یا ظرف ها خالی شده برایشان خاک بریزید و یاد دهید با بذرهای ساده‌ سبزی و گیاهان متفاوت بکارند و آن‌ها را به ارزش گیاهان آگاه کنید.از اینکه موجودی را با دست خود مراقبت کنند و نگرانش باشند لذت خواهند برد، مفهوم جدید از مسئولیت‌پذیری را یاد خواهند گرفت و از رشد گیاهشان غرق شادی خواهند شد.


 با ایجاد مسئولیت غذایی در کودکان ، کودکان را درگیر تغذیه سالم قرار دهید با توجه به سن کودکان آشپزی‌های متنوعی را امتحان کنید. به کوچک‌ ترها لوازم کم خطری بدهید و سعی کنید در مخلوط کردن چیزها از آن‌ها کمک بگیرید. بزرگترها می‌توانند با مواد آماده‌ غذا را کنند. باید کار مشترک شما همراه با نظارت باشد تا به کودکان آسیبی نرسد.


همچنین شیرینی پختن در عید با کودکان بسیار لذت بخش است.در خانه یا در خارج از خانه ، فرزندان خود را مسئول تغذیه سالم خانواده قرار دهید و ممکن است متوجه شوید که میزان مصرف سبزیجات بالا می رود. با بچه های کوچک نمودار بسازید. یک کتاب آشپزی جدید را با نوجوان خود انتخاب کنید تا خانواده را در جهت درست هدایت کنید. کودکان خود را در مکالمات مربوط به غذای سرگرمی و غذای خود درگیر کنید و ببینید که اولویت های آنها چگونه ممکن است متفاوت باشد.


کودکان درسنین پایین می‌توانند به نحوی به جا دادن لوازم در کابینت‌ها کمک کنند. از کودکان بخواهید که وسایل را تشخیص دهند و به شما کمک کنند و بگویند که جای هر چیزی در کدام نقطه است. با بزرگ‌تر شدن کودک، او می‌تواند به شما کمک کند که مواد غذایی را در نقاط مناسب خود قرار دهد.


بچه‌های کوچک عاشق شیر آب هستند، به آنها اجازه دهید که سبزیجات را بشویند؟ نشان دهید که چگونه سبزیجات را خرد می‌کنید. در مورد رنگ، بافت و سلیقه آن‌ها صحبت کنید و به نحوه‌ای از یادگیری تبدیلش کنید.

ریختن، مخلوط کردن و هم زدن از فعالیت‌هایی است که کودکان خردسال هم می‌توانند آن را انجام دهند. مواد لازم را اندازه بگیرید. بگذارید کودک شما آن را با در هم بریزد و مخلوط کند.


فرصت‌های یادگیری در آشپزخانه فراوان است. به فرزندتان بگویید که حین پخت غذا دستورالعمل را بخواند و با شمارش تعداد مواد مورد نیاز، مهارت ریاضی او را تقویت کنید. شما میز شام را آماده می‌کنید کودک شما می‌تواند میز غذا را بچیند. تمام بشقاب‌ها، لیوان‌ها و قاشق چنگال‌ها را بگذارد و سر میز در مکان مناسب قرار دهد. بچه‌ها از هم زدن تخم‌مرغ لذت می‌برند. ممکن است کمی کثیف‌ کاری کنند و کمی زمان را از دست بدهید، اما کم‌کم دستیار کوچکی خواهید داشت که با غذا رابطه خوبی دارد و از غذا درست کردن فراری نیست.


 به فرزند خود فرصت دهید تا یک کار را مدیریت و تنظیم کند، به توانمندی او کمک کنید. خواه انجام یک کار در منزل باشد و خواه تمیز کردن خانه! اهمیتی ندارد اما او علاوه بر یادگرفتن مهارت جدید، اعتماد به نفس بیشتری را تجربه می‌کند.


تجربه اضطراب برای کودکان زیاد خوب نیست و اضطراب برای رشد روانی آن‌ها ضرر دارد و موجب درگیرشدن با بیماری‌های روحی برای آنها می‌شود.استرس و اضطراب را به آن‌ها انتقال ندهید و نکات بهداشتی را برای این روزها به آن‌ها آموزش دهید. اول از همه شما به عنوان یک بزرگسال باید لوازم را ضدعفونی کنید زیرا انتظار زیادی است که از کودکان بخواهیم هر بار مراقب دست زدن به چشم و بینی و لب خود باشند و در عین حال مطمئن باشیم که این کار را انجام می‌دهند. اول از تمیز بودن لوازم مطمئن شویم و سپس به کودکان نکات بهداشتی را آموزش دهیم و بدون انتقال اضطراب مراقب سلامت آن‌ها باشیم.


تعطیلات عید زمان مناسبی است که کودکان شما هدیه دادن به سایرین را تجربه کنند. از کودک خود بخواهید در سازمان دادن به خانه به شما کمک کند. لباس‌های بدون مصرف خود را برای هدیه دادن کنار بگذارد و یاد بگیرد سخاوتمند باشد. البته برای اهدای آن‌ها تا از بین رفتن کامل کرونا صبر کنید و بسته‌ها را در کمد نگهداری کنید. همچنین از کودکان بخواهید برای اعضای خانواده هدیه‌ای با لوازمی که در اختیار دارند تدارک ببینند.


شب‌ها فرصت خوبی است که برای کودکان کتاب‌های مناسب سنشان بخوانید. سعی کنید ژانر مورد علاقه آن‌ها را پیدا کنید و در عین حال مفاهیم انسانی را در این دسته‌بندی بگنجانید.


بی‌تحرکی در خانه باعث خستگی و رخوت زیادی برای شما و کودکان و در نتیجه تنگ شدن خلقتان می‌شود. کودکان منبعی از انرژی هستند که برای آن‌ها هم انجام حرکات هوازی جذاب خواهد بود. حرکات را به کمک آن‌ها طراحی کنید و به آن‌ها بگویید که حرکت‌هایی را طراحی کنند و شما هم مانند آن را انجام دهید.


بازی‌هایی که برای کودکان هم مناسب است انجام دهیدو آن‌ها را نیز درگیر کنید. کار اصلی کودکان بازی کردن است. آموزش‌های خود را هم در بازی کردن به آنها قرار دهید. کارهایی را از آن‌ها بخواهید و علت آن را نیز به او بگویید.برای کودکان وقت بگذارید و سعی کنید شرایط ماندن در خانه روی اعصاب شما اثر منفی نداشته باشد و فضای خانه را شاد و پویا کنید تا کودکان هم با خوشی این دوره را بگذرانند.

coronavirus


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده