خرید از سراسر دنیا


» چگونه به طور طبیعی سیستم ایمنی خود را تقویت کنید

چگونه به طور طبیعی سیستم ایمنی خود را تقویت کنید

برخی از افراد وجود دارند که هرگز به نظر نمی رسد که بیمار شوند ، و در هر حالی ممکن است خیلی نگران ابتلا به سرما نباشند ، عده دیگری نیز هستند که دائم مریض میشوند. اگر شما یکی از افراد بدشانس هستید و یک نسیم سفت و محکم کافی است تا چشمان شما را اشک آور و خس خس خس کند ، شاید مجبور شوید شروع به فکر کردن در مورد وضعیت سیستم ایمنی خود کنید.


مصونیت ما همان چیزی است که مانع از بیمار شدن و تقویت ایمنی بدن می شود ، احتمال سالم ماندن را افزایش می دهد .

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


ما لیستی از ده توصیه برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما آماده کرده ایم . همه این نکات بسیار مؤثر است ، اما لازم نیست همه آنها را مرور کنید. فقط 3 روش را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید آنها را انجام داده و آنها را حفظ کنید. نتایج به دست خواهد آمد.

1. آب لیمو بنوشید

دلیل توصیه ما به آب لیمو فقط به دلیل ویتامین C نیست . البته ، لیمو سرشار از ویتامین C است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار عالی است اما لیمو ویژگی مهم دیگری نیز دارد .

اسیدیته آن (مقدار pH) رشد باکتری های خوب را تحریک می کند و بدن را از ویروس ها و باکتری های مضر محافظت می کند.

شما می توانید آب لیمو تازه فشرده بنوشید یا می توانید به جای استفاده از سرکه ، آن را با چای مخلوط کنید ، سالادهای فصلی را با آن مخلوط کنید ، از آن با خلاقیت در پخت و پز و غیره کمک بگیرید.


2. برای تقویت سیستم ایمنی بدن از ترکیبات طبیعی استفاده کنید

ما به دو مورد مؤثر اشاره خواهیم کرد.

سیر قویترین آنتی بیوتیک طبیعی است و خوردن سیر حداقل یک بار در هفته بسیار مفید است. سیر بهتر از پخته شدن خام است ، اما پس از آن دوباره ، پخت و پز از بوی قوی خلاص می شود ، که به خودی خود دلیل خوبی برای اکثر مردم برای پختن آن است. در حالی که برخی از مکمل های سیر (قرص و کپسول) از داروخانه تهیه می شوند ، ما هنوز سیر تازه را از بازار پیشنهاد می کنیم.


آلوئه ورا یکی دیگر از مواد طبیعی مهم برای تقویت سیستم ایمنی بدن است. آلوئه ورا گاهی اوقات به عنوان یک گیاه معجزه آسا توصیف می شود که همه بیماری ها را درمان می کند. ما به این حد پیش نمی رویم ، اما به هر حال احساس نیاز به توصیه آن را داریم.

روغنهای اساسی نیز در این دسته قرار می گیرند و می توانند در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش داشته باشند.


به اندازه کافی خوابیدن

همه ما هنگام خواب نیازهای مختلفی داریم ، به همین دلیل نمی توان دقیقاً مشخص کرد که چند ساعت خواب ایده آل است. برخی افراد به طور متوسط فقط به 6 ساعت خواب نیاز دارند ، در حالی که برخی دیگر به 10 ساعت دیگر نیاز دارند.

همچنین به سن شما ، فعالیت بدنی و عوامل مختلف دیگری مانند فصل و آب و هوا بستگی دارد . داشتن یک خواب خوب شبانه بسیار مهم است.

خواب خوب می تواند با ترشح هورمونهای مهم بدن ما مرتبط باشد. خواب کافی باعث بهبود توانایی فکر کردن در شما می شود ، باعث می شود روحیه شما بالاتر رود و حتی پوست شما نیز زیباتر شود (حتماً از «خواب زیبایی» شنیده اید). خواب ناکافی برای ایمنی و در نتیجه سلامتی کلی مضر است .

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


نوشیدن مقدار زیادی آب

قانونی وجود دارد که می گوید:

بیشتر سردردها به این دلیل اتفاق می افتد که مردم به سادگی آب کافی نمی نوشند.

تشنگی تنها نشانه نیاز بدن به مایعات بیشتر نیست. سردرد همچنین می تواند نشانه ای از کمبود آب بدن باشد. به چه مقدار آب نیاز دارید؟ گفتن دقیقا دشوار است زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد ، اما حداقل روزانه 6 لیوان (1،5 لیتر) را هدف بگیرید.


قهوه

قهوه خواص خوبی دارد. تقریباً مانند شکلات ، آنتی اکسیدان است . با این حال ، قهوه آب بدن و مواد معدنی را تخلیه می کند . اگر در حال قهوه هستید ، آن را با آب بنوشید تا مایع جبران شود.


قند کمتر

اگر تصمیم شما اینست که فقط یکی از توصیه هایی که ما ارائه داده ایم را دنبال کنید ، بگذارید این یکی باشد. قند را از رژیم غذایی خود حذف کنید و به زودی متوجه تغییرات مثبت در بدن خواهید شد. شما پرانرژی تر خواهید شد و کمتر بیمار می شوید.

شکر تصفیه شده شباهت های خاصی با مواد مخدر دارد: هرچه بیشتر آن را مصرف کنید ، بیشتر میل آن می کنید. اینگونه معتاد می شوید.

قند خیلی سریع وارد جریان خون می شود و این باعث افزایش قند خون می شود. این سطح به همان زودی ناگهان افت می کند و دقیقاً این نوسانات و تغییرات ناگهانی باعث آسیب به سیستم ایمنی بدن می شوند. برخی پزشکان با آگاهی از آسیب های ناشی از خوردن زیاد قند ، تا جایی پیش خواهند رفت که زودتر به شما توصیه می کنند از ترک قند خودداری کنید. قند را با شیرین کننده های مصنوعی جایگزین نکنید ، که به روش خود نیز کاملاً مضر هستند.

اطمینان حاصل کنید که پروتئین کافی بخورید

پروتئین ها بلوک های ساختاری هستند ، برای یک بدن سالم ، یک ذهن سالم و البته یک سیستم ایمنی سالم ضروری است. رژیم های غذایی که میزان پروتئین کمتری را تجویز می کنند ، معمولاً در کربوهیدرات ها زیاد هستند.


میوه ها و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات منبع مهمی از ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها ، فیبرها و آنزیم ها هستند . اگر قادر به حفظ یک رژیم غذایی سالم نیستید ، می توانید میزان کمتری از ویتامین را با مکمل های ویتامین تأمین کنید. هر نوع میوه از ترکیب شیمیایی متفاوتی برخوردار است و قاعده طلایی خوردن میوه و سبزیجات از هر رنگی است ، از سفید تا زرد گرفته تا قرمز تیره و سیاه.

مقداری ورزش کنید و در هوای تازه وقت بگذارید

متأسفانه ، امروز طبیعی است که صرف 90 درصد از وقت خود را چه در خانه ، در اداره و چه در یک مرکز خرید بگذرانیم. با این حال ، هوای تازه شگفتی می کند که هم روحیه ما و هم سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند . ورزش متوسط ، دوچرخه سواری ، دویدن و غیره نیز دارای یک اثر مثبت قوی است.


سطح استرس خود را کاهش دهید ، و برای چیزهایی که دوست دارید زمان بگذارید

با دوستان وقت بگذارید ، ماساژ دهید ، یک حمام گرم بگیرید. روحیه و سلامتی مرتبط است. احساس اضطراب و گلو درد همزمان در عین حال غیر معمولی نیست ، همچنین گاهی اوقات همراه با استرس.


سطح استرس خود را به هر شکلی که می توانید کاهش دهید . این ممکن است یوگا ، مدیتیشن ، آموزش اتوژنتیک باشد اگر موفق شوید از استرس خلاص شوید ، زندگی شما بهتر می شود ، این امر همچنین تأثیر مثبتی بر سیستم ایمنی خواهد گذاشت.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده