ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 7 نشانه عدم تحمل لاکتوز (به علاوه ، 11 نکته برای مدیریت)

7 نشانه عدم تحمل لاکتوز (به علاوه ، 11 نکته برای مدیریت)

عدم تحمل لاکتوز یک بیماری شایع و پریشانی است که درصد بالایی از شگفت آور افراد بالغ را تحت تأثیر قرار می دهد. وزارت بهداشت، درمان و بشر Services یک pproximates که حدود 65 درصد از جمعیت انسانی دارای یک توانایی کاهش هضم لاکتوز بعد از مراحل ابتدایی.


 به گزارش FDA ، عدم تحمل لاکتوز مانند آلرژی شیر نیست و بیشتر از آنکه یک واکنش بیش از حد واقعی سیستم ایمنی بدن باشد ، ناراحتی است. بسیاری از افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز حتی می توانند مقادیر کمی از غذاها و نوشیدنی های اهانت کننده را بدون داشتن علائم داشته باشند.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


چه نوع علائم عدم تحمل لاکتوز ممکن است نشانگر این مشکل رایج باشد؟ علائم عدم تحمل لاکتوز به طور معمول شامل نفخ ، گاز ، اسهال و سایر مشکلات دستگاه گوارش است. خوشبختانه با رعایت رژیم غذایی و برنامه تحمل لاکتوز ، می توان علائم عدم تحمل لاکتوز را کاهش داد (و در برخی موارد حتی از بین بردن).


عدم تحمل لاکتوز چیست؟

تعریف عدم تحمل لاکتوز ، طبق گفته انستیتوی ملی دیابت و گوارش و بیماری های کلیوی ، "شرایطی است که شما علائم گوارشی - مانند نفخ ، اسهال و گاز - بعد از مصرف غذاها یا نوشیدنی هایی که حاوی لاکتوز است" دارید.


لاکتوز قندی است که در شیر و لبنیات وجود دارد. برای هضم درست این قند ، روده کوچک باید مقادیر کافی از آنزیم بنام لاکتاز را تولید کند.


لاکتوز در موارد زیر یافت می شود:


شیر

لاکتوز

کشک

سرشیر

محصولات جانبی شیر

مواد جامد شیر خشک

پودر شیر خشک بدون چربی

لاکتاز مسئول تجزیه لاکتوز به گلوکز و گالاکتوز است ، بنابراین بدن می تواند آن را جذب کند. هنگامی که توانایی بدن در ساخت لاکتاز کاهش می یابد ، نتیجه عدم تحمل لاکتوز است.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


توجه به این نکته ضروری است که همه محصولات لبنی باعث این علائم ناخوشایند تحمل لاکتوز نمی شوند. در حقیقت ، ماست یا کفیر با فرهنگ های فعال زنده به طور معمول این علائم را ایجاد نمی کنند ، زیرا فرهنگ های فعال به تجزیه لاکتوز قبل از مصرف کمک می کنند. همچنین هرچه غذای طولانی تر تخمیر شود ، میزان لاکتوز نیز کمتر می شود ، زیرا پروبیوتیک های سالم با خوردن قند لاکتوز زنده می مانند.


علل عدم تحمل لاکتوز

چه چیزی باعث عدم تحمل لاکتوز می شود؟ همانطور که در بالا توضیح داده شد ، عدم تحمل لاکتوز به دلیل عدم توانایی بدن در هضم موثر لاکتوز به دلیل سوء جذب یا کم بودن میزان لاکتاز تولید شده در دستگاه گوارش ایجاد می شود. به نظر می رسد به چند دلیل اصلی اتفاق می افتد:


1. ژنتیک / تاریخچه خانواده

اگرچه فقط به ندرت مستند شده است ، ناتوانی در تولید لاکتاز ممکن است گاهی مادرزادی باشد. محققان بر این باورند که پیوندهای ژنتیکی با عدم تحمل لاکتوز باعث ایجاد علائم در دوران نوجوانی می شود. با این حال ، فقط به این دلیل که آن را در سالهای نوجوانی خود بدون درد و رنج انجام داده به این معنی نیست که از زندگی مصون هستی. عدم تحمل لاکتوز در کودکان زیر دو سال بسیار رایج نیست ، اگرچه هنوز هم ممکن است.


علاوه بر این ، به نظر می رسد عدم تحمل لاکتوز در خانواده ها رخ می دهد ، و گروه های قومی خاصی نسبت به بقیه موارد بیشتر از عدم تحمل لاکتوز دارند. آمریکایی های بومی ، اسپانیایی ها ، آسیایی ها و کسانی که از تبار آفریقایی هستند ، غالباً بیشتر از آنهایی که از تبار اروپایی هستند ، عدم تحمل را تجربه می کنند.


2. پیری

با افزایش سن تولید لاکتاز ، منجر به عدم تحمل در افرادی می شود که در غیر این صورت هرگز علائم آشکار عدم تحمل لاکتوز را تجربه نکرده اند.


3. بیماری و استرس

در برخی موارد ، عدم تحمل لاکتوز نیز می تواند ناشی از جراحی ، آسیب دیدگی ، بیماری و حتی معالجات خاص باشد. شرایط شایع که می تواند در آن نقش داشته باشد شامل دستگاه گوارش ، IBS ، بیماری کرون ، کولیت اولسراتیو ، بیماری سلیاک و سایر شرایط دستگاه گوارش از جمله  رشد کاندیدا و روده نشت است. حتی موارد آنفولانزا می تواند باعث عدم تحمل شود (با این حال ، اغلب علائم به مرور زمان محو می شوند). علاوه بر این ، مصرف داروهایی از جمله برخی آنتی بیوتیک ها برای طولانی مدت ممکن است سلامت روده را مختل کرده و به عدم تحمل لاکتوز کمک کند.


تشخیص

پزشکان چگونه عدم تحمل لاکتوز را آزمایش می کنند؟ برای آزمایش عدم تحمل لاکتوز در بیمارانی که علائمی مانند نفخ و اسهال را تجربه می کنند ، پزشکان به تعدادی تست مختلف متکی هستند ، از جمله:


آزمایش نفس هیدروژن ، از آنجایی که لاکتوز هضم نشده باعث می شود هیدروژن زیادی در نفس شما باشد

واکنش در مورد رژیم غذایی حذف ، که در آن شما از خوردن و نوشیدن شیر و محصولات شیر ​​برای آزمایش اثرات خودداری کنید.

آزمایشی با استفاده از استتوسکوپ برای گوش دادن به صداهای درون شکم

بحث در مورد علائم ، سابقه خانوادگی ، تاریخچه پزشکی و عادتهای غذایی

معاینه فیزیکی برای بررسی هرگونه مشکل اساسی در زمینه سلامتی که ممکن است علت اصلی علائم باشد

به خاطر داشته باشید که تعدادی از شرایط دیگر به غیر از عدم تحمل لاکتوز می توانند علائم مشابهی ایجاد کنند. این موارد عبارتند از: سندرم روده تحریک پذیر ، بیماری سلیاک ، بیماری التهابی روده یا SIBO (رشد باکتریایی روده کوچک). به همین دلیل پزشکان قبل از تأیید تشخیص عدم تحمل لاکتوز ، باید این علل را رد کنند.


علائم عدم تحمل لاکتوز

علائم عدم تحمل لاکتوز چیست؟ شایع ترین علائم عدم تحمل لاکتوز عبارتند از:


اسهال

گاز

نفخ / تورم معده در شکم

درد / گرفتگی معده

حالت تهوع ، استفراغ

سردرد یا میگرن

آکنه

چه زمانی علائم عدم تحمل لاکتوز شروع می شود؟ این علائم هشدار دهنده عدم تحمل لاکتوز در هر جایی ممکن است از 30 دقیقه تا دو ساعت پس از مصرف محصولات لبنی ایجاد شود و از نوعی خفیف تا شدید باشد. اکثر واکنشهای فوری ناشی از عدم وجود آنزیم های بدن برای هضم قند لاکتوز است که باعث انقباض روده ها می شود.

اگر شما یک عدم تحمل در حال انجام داشته اند، شما همچنین ممکن است مسائل تجربه علاوه بر ناراحت گوارشی مثل سردرد شدید تر، میگرن و یا نفخ که می تواند دوره تا رخ می دهد بیش از دو روز از این ذرات هضم نشده وارد بدن خود را، به خصوص اگر شما چکه کن دل و روده سندرم .


آیا می توانید ناگهان دچار عدم تحمل لاکتوز شوید؟ این امر در بزرگسالان مسن بیشتر دیده می شود ، اما معمولاً عدم تحمل لاکتوز از سنین پایین آشکار است.


چه مدت علائم عدم تحمل لاکتوز ادامه دارد؟ شدت علائم عدم تحمل لاکتوز به تحمل شخصی و میزان مصرف آن بستگی دارد. اگر شما تحمل ناپذیری داشته باشید و بدون ایجاد تغییرات دیگری به مصرف لاکتوز ادامه دهید ، علائم شما به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت.


درمان و رژیم غذایی غیر تحمل لاکتوز

در حال حاضر هیچ درمانی دائمی برای عدم تحمل لاکتوز وجود ندارد زیرا هیچ درمانی نمی تواند میزان لاکتاز روده کوچک شما را افزایش دهد. با این وجود ، اقدامات لازم برای مدیریت علائم و جلوگیری از عوارض وجود دارد. یکی از نگرانی های عمده برای افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز هستند این است که ممکن است آنها به اندازه کافی از مواد مغذی اساسی موجود در محصولات شیر ​​از جمله کلسیم ، منیزیم ، ویتامین D و ویتامین K دریافت نکنند.


در حالی که گزینه ای برای مصرف مکمل های غذایی به نام محصولات لاکتاز است که به هضم لاکتوز کمک می کند ، اما این مسئله مشکل اساسی را حل نمی کند و ممکن است یک راه حل طولانی مدت مناسب نباشد.


در صورت عدم تحمل لاکتوز از چه غذاهایی باید جلوگیری کنید؟ آیا لزوماً باید از تمام لبنیات خودداری کنید؟


بسته به شدت عدم تحمل شما ، ممکن است لازم باشد در حین بهبودی ، استراحت از لبنیات را انجام دهید. با این وجود ، با پیروی از یک رژیم غذایی تحمل لاکتوز سالم ، ممکن است لازم نباشد قربانی دائمی شود.


برخی از افراد با عدم تحمل لاکتوز شدید باید از مصرف بیشتر یا تمام محصولات لبنی خودداری کنند. برخی دیگر بدون تجربه شعله ور شدن علائم عدم تحمل لاکتوز می توانند انواع خاصی را تحمل کنند. به عنوان مثال ، برخی تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز می توانند تا 12 گرم لاکتوز ، مقدار آن در حدود 1 فنجان شیر ، بدون ایجاد علائم قوی داشته باشند. برخی از کارشناسان همچنین بر این باورند که یکی از مهمترین موارد مصرف لبنیات هنگام خوردن رژیم غذایی تحمل لاکتوز ، انتخاب کالاهای خام و غیرمستقیم است که از شیر گاو ، بز و گوسفند تهیه می شود.


یک مطالعه منتشر شده در مجله انجمن رژیم های غذایی نشان می دهد که مصرف کفیر باعث بهبود هضم و تحمل لاکتوز می شود. شركت كنندگان در این مطالعه كاهش شدت گاز 54 تا 71 درصد را درك كرده اند. در حالی که کفیر یک محصول لبنی است ، فرایند تخمیر لاکتوز طبیعی اتفاق می افتد و باعث هضم و جذب بدن برای بدن می شود. نتیجه این است که اکثریت افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز هنوز می توانند از برخی از انواع لبنیات ، ضمن بهره گیری از مزایای سلامتی ، از آن لذت ببرند.


اگر شما نیاز به جلوگیری از همه لاکتوز دارید ، مراقب باشید که مشتقات لبنیاتی که در غذاهای معمول پنهان می شوند - از جمله نان ، شیرینی ، کراکر ، غلات ، سوپ ، گوشت فرآوری شده ، میله پروتئین و آب نبات. به برچسب های مواد تشکیل دهنده نگاه کنید و از این غذاها به اندازه لازم برای کنترل علائم خود اجتناب کنید:


شیر

کرم رنگ

کره

شیر تبخیر شده

شیر تغلیظ شده

شیر خشک

شیرخشک

مواد جامد شیر

مارگارین

پنیر

کشک

سرشیر

هیچ تعریف FDA برای اصطلاحات "بدون لاکتوز" یا "کاهش لاکتوز" وجود ندارد. حتی محصولاتی که به عنوان "لبنیات" تبلیغ می شوند می توانند حاوی مقادیر کمی از لبنیات باشند که می تواند منجر به اختلال در عدم تحمل لاکتوز شود. علاوه بر این ، غذاهای طبیعی سالم که سالهاست می خورید ممکن است ریشه عدم تحمل لاکتوز شما باشد. هنگام انتقال به رژیم غیر تحمل لاکتوز ، مهم است که برچسب های تمام غذاهای فرآوری شده را با دقت بخوانید تا اطمینان حاصل شود که لبنیات کم کم نیست.


در حالت ایده آل ، بهترین فرآورده های لبنی در صورت عدم تحمل لاکتوز ، انواع ساخته شده از شیر گاو خام یا بز است که حداقل 24 ساعت از آن تخمیر شده است.


اسطوره های شیر خام باعث جنجال می شوند. با این حال ، بسیاری از ادعاهای بیماری بسیار اغراق آمیز است. تخمین زده می شود که شیر خام هر ساله مسئولیت کمتر از 50 مورد بیماری ناشی از مواد غذایی است ، در حالی که نزدیک به 10 میلیون آمریکایی مرتباً شیر خام مصرف می کنند.

فواید شیر خام شامل پشتیبانی سیستم ایمنی بدن ، پوست سالم ، مو و ناخن ، افزایش تراکم استخوان ، کاهش وزن ، رشد عضلات و پشتیبانی عصبی است.

شیر خام مفید است زیرا فرآیند پاستوریزاسیون باعث کاهش چشمگیر مواد مغذی اساسی از جمله ویتامین های A ، C ، E و B و همچنین مواد معدنی مانند آهن ، روی و البته کلسیم می شود. آنزیم های طبیعی که به بدن ما کمک می کنند تا فرآورده های لبنی را هضم کند در حالی که پروتئین و ایمونوگلوبولین آسیب می بینند.

در اینجا اقدامات دیگری برای کمک به مدیریت عدم تحمل لاکتوز انجام شده است:


1. از لبنیات ارگانیک استفاده کنید

تخمیر لبنیات قابلیت هضم لاکتوز ، چربی ها و پروتئین موجود در لبنیات را بهبود می بخشد ، اما به تحریک هضم سالم سایر غذاها نیز کمک می کند. در حالی که ایده نوشیدن لبنیات تخمیر شده ممکن است برای بعضی از افراد خنثی باشد ، اما کافیر ارگانیک با کیفیت بالا کمی تیز ، خامه ای و در نهایت رضایت بخش است.


شبیه به ماست است ، فقط نازک تر و قابل آشامیدن. غذاهای پروبیوتیک سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری هستند. کفیر حاوی مقادیر زیادی تیامین ، B12 ، فولات و سازنده مخفی استخوان ، ویتامین K است .

ویتامین K2 به طور خاص به کلسیم در سوخت و ساز بدن کمک می کند و استخوان های قوی تری ایجاد می کند ، که برای افرادی که رژیم غذایی غیر تحمل لاکتوز دارند ضروری است. لبنیات تخمیر شده ارگانیک همچنین به افزایش سطح منیزیم کمک می کند. کمبود منیزیم در مبتلایان به اختلالات دستگاه گوارش از جمله بیماری سلیاک و کرون و IBS… و همچنین عدم تحمل لاکتوز شایع است.


ممکن است شما برای کاهش علائم و کمک به بهبود بدن ، تصمیم بگیرید که تمام محصولات لبنی را برای مدتی از بین ببرید ، اما در حالت ایده آل می توانید شروع به تعویض لبنیات مرتب برای لبنیات تخمیر کنید ، که می تواند به ترمیم سلامت دستگاه گوارش کمک کند و آنزیم هایی دارد که در واقع به هضم غذا کمک می کند.


2. شیر بز را امتحان کنید

برای بسیاری از افراد شیر بز ممکن است در سیستم گوارش راحت تر از شیر گاو باشد. شیر بز از نظر اسیدهای چرب بسیار غنی است و در بدن راحت تر جذب و جذب می شود. ذرات چربی واقعی موجود در شیر بز کوچکتر هستند و حاوی غلظت کمتری لاکتوز هستند.


برای هضم محصولات شیر ​​بز بطور قابل ملاحظه ای نسبت به محصولات شیر ​​گاو طول می کشد. و با این حال ، شیر بز از نظر کلسیم ، فسفر ، ید ، پتاسیم ، بیوتین و اسید پانتوتنیک غنی تر است . علاوه بر این ، سطح کازئین آن کاهش می یابد ، و آنرا با افرادی که حساسیت به کازئین دارند ، دوستانه می کند.


3. از آنزیم های هضم کننده حاوی لاکتاز استفاده کنید

لاکتاز آنزیمی است که برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز در دستگاه گوارش فاقد آن است. طبق مطالعه ای که در مجله پزشکی جایگزین منتشر شده است ، مکمل آنزیم هضم می تواند به تجزیه چربی ها ، کربوهیدرات ها و پروتئین ها کمک کند و به عملکرد هضم کارآمد کمک کند.


مصرف مکمل های خاص هضم شده ، یک روش درمانی بی خطر برای اختلالات جذب هضم ، از جمله عدم تحمل لاکتوز است.


برای اطمینان از هضم کامل مواد غذایی ، در ابتدای هر وعده غذایی آنزیم هضم کنید. این همچنین به کاهش احتمال غذاهای هضم شده جزئی از جمله پروتئین ، چربی ها و کربوهیدرات ها در روده کمک می کند.


4- با پروبیوتیک مکمل کنید

این یک بخش اساسی از رژیم غیر تحمل لاکتوز است. فرهنگ زنده یا فعال موجود در ماست ، کفیر ، سبزیجات تخمیر شده و مکمل ها به حفظ دستگاه گوارش سالم کمک می کند. افزایش باکتریهای سالم در روده شما ممکن است به تولید بیشتر لاکتاز یا حداقل آن کمک به هضم کمک کند.


با افزودن مکمل های پروبیوتیک و غذاهای غنی از پروبیوتیک به رژیم غذایی خود می توانید تعادل در روده را تغییر داده و منجر به جذب بیشتر مواد مغذی شود. براساس مطالعه‌ای که در مجله میکروبیولوژی کاربردی منتشر شده است ، مدیریت عدم تحمل لاکتوز با ماست و پروبیوتیک ممکن است .


با این حال ، مکمل های پروبیوتیک می توانند برای سلامتی و سلامتی کلی بیش از سلامت روده موثرتر باشند. در حقیقت ، طبق مطالعهای منتشر شده در Science Daily به رهبری دکتر کالین هیل از دانشگاه کالج کورک در ایرلند ، پروبیوتیک ها ممکن است در آینده برای کمک به کنترل بیماری ، بدون تکیه به آنتی بیوتیک ها استفاده شوند.


این مهم است که به دنبال یک مکمل که حاوی پروبیوتیک ها به علاوه prebiotics است که از ارگانیسم های مبتنی بر خاک مقاوم در برابر حرارت است.


5- غذاهای غنی از کلسیم را ترکیب کنید

در حالی که کلسیم اغلب به عنوان ماده معدنی قدرتمند در مبارزه با پوکی استخوان در نظر گرفته می شود ، برای سلامتی ما بسیار مهمتر از فقط استخوانهای ماست. در حقیقت ، غذاهای سرشار از کلسیم به تقویت سلامت قلب و مدیریت وزن بدن کمک می کند . غذاهای سرشار از کلسیم ، که همه باید در رژیم عدم تحمل لاکتوز خود قرار دهند شامل شیر خام ، ماست ، کفیر ، سبزیجات تیره مانند کلم پخته شده ، پنیر خام ، ساردین و کلم بروکلی است.


6. مواد غذایی سرشار از ویتامین K را اضافه کنید

همانطور که گفته شد ، ویتامین K نقش مهمی در جذب کلسیم و سلامت استخوان ها دارد اما فواید آن به همین جا ختم نمی شود. همچنین به تقویت عملکرد مغز و بهبود حساسیت به انسولین کمک می کند . این ویتامین محلول در چربی در کبد ذخیره می شود و با استفاده از آنتی بیوتیک ها ، داروهای کلسترول دارویی با تجویز خاص و IBS و روده نشتی می توان سطح مناسب آن را مختل کرد. بسیاری از افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز هستند نیز کمبود ویتامین K را نشان می دهند ، بنابراین مهم است که اطمینان داشته باشید که به میزان کافی در برنامه غذایی روزانه خود قرار می گیرید.


غذاهای سرشار از ویتامین K برای اضافه کردن به رژیم تحمل لاکتوز شما شامل سبزیجات برگ سبز ، پیازچه ، جوانه بروکسل ، کلم ، کلم بروکلی ، خیار و ریحان خشک است. علاوه بر این ، لبنیات تخمیر شده ، ارگانیک نیز سرشار از این ویتامین ضروری است.


7. Broth Broth را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

مغز استخوان مهم برای کمک به ترمیم روده است . این مایع ساده و خوش طعم به بدن کمک می کند تا بر عدم تحمل مواد غذایی ، حساسیت ها و حتی آلرژی ها غلبه کند ، ضمن بهبود سلامت مفصل ، تقویت سیستم ایمنی و کاهش سلولیت.


تکان دادن طولانی استخوان های گوشت گاو دارای چمن و یا مرغ های آزاد ارگانیک ، کلسیم ، منیزیم ، فسفر ، گوگرد و سایر مواد معدنی را دگرگون می کند و جذب آنها را آسان تر می کند. علاوه بر این ، کلاژن طبیعی و ژلاتین موجود در استخوان ها به حمایت از دستگاه گوارش کمک می کند. با هدف مصرف هر روز 8 اونس تا 12 اونس.


8. سلامتی از روده خود را با رژیم GAPS شروع کنید

برنامه رژیم غذایی شکاف توسط دکتر کمپبل برای کمک به کاهش التهاب طراحی شده بود، درمان بیماری های خود ایمنی ، حمایت از عملکرد عصبی سالم و به حداقل رساندن اختلالات گوارشی. اگر ماه ها یا سال ها علائم عدم تحمل لاکتوز را تجربه کرده اید ، می توانید با رعایت این برنامه غذایی شروع به انتقال خود کنید.

غذاهای مصرف شده شامل بسیاری از موارد ذکر شده مانند لبنیات خام تخمیر شده ، میوه و سبزیجات سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ، آجیل سالم و لوبیا ، ماهی های وحشی ، گوشت گاو بدون چربی و مرغ آزاد است.

9. غذاهای غنی از لبنیات و پروبیوتیک را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

غذاهای غنی از پروبیوتیک سلامت کلی دستگاه گوارش را افزایش داده و می توانند به سهولت در کاهش علائم ناراحتی دستگاه گوارش (از جمله جذب مواد مغذی ضعیف) ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، حمایت از کاهش وزن و افزایش انرژی به دلیل داشتن ویتامین B12 بیشتر در بدن کمک کنند.


ترش و کیمچی هر دو از کلم تخمیر شده و سایر سبزیجات سرشار از مواد مغذی ساخته شده و سرشار از آنزیم هایی هستند که به هضم غذاها کمک می کنند. نوشیدنی های پروبیوتیک ، از جمله کواس و کوموچا ، سرشار از باکتریهای سالم هستند که به همراه کافیر نارگیل به سم زدایی کبد کمک می کنند.


کفیر نارگیل به راحتی در خانه با همان نوع دانه های کفیر تهیه شده در کف لبنیات تهیه می شود و سرشار از باکتری های سالم موجود در محصولات لبنی با تخمیر ارگانیک است.


10. از روغن نارگیل برای پخت و پز استفاده کنید

روغن نارگیل یکی از شگفت انگیزترین غذاهای روی کره زمین است و به راحتی به بدن در بدن تبدیل می شود. علاوه بر این ، به بهبود هضم غذا ، سوزاندن چربی ، از بین بردن باکتری ها و قارچ های بد و تنظیم کاندیدا در بدن کمک می کند . روغن نارگیل را می توان برای پخت و پز با حرارت زیاد استفاده کرد ، می تواند لبنیات را در قهوه و چای جایگزین کند و پخت آن نیز آسان است. به مبارزه با التهاب در سراسر بدن ، تقویت سیستم ایمنی بدن و حتی جلوگیری از ریزش استخوان کمک می کند. برای افرادی که میزان مصرف لبنیات سنتی خود را محدود می کنند ، روغن نارگیل باید در رژیم غذایی آنها قرار گیرد.


11- گای را جایگزین کره کنید

گای برای هزاران سال برای بهبود عملکرد هضم ، کاهش التهاب ، حمایت از کاهش وزن ، تقویت استخوان ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. اما مهمترین عامل برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز - گچ تنها مقادیر کمی از لاکتوز را در خود دارد که به احتمال زیاد به آن واکنش نشان نمی دهند. روند طولانی تند شدن و لاغری کره بیشتر لاکتوز و کازئین را از بین می برد ، بنابراین افراد با حساسیت یا حساسیت به محصولات لبنی باید چربی را امتحان کنند. علاوه بر این ، هنگامی که از شیر گاوهای دارای چمن تغذیه می شود ، سطح اسید لینولئیک کونژوگه یا CLA ، دو برابر یا سه برابر گاوهای سنتی با دانه است.


غی همه کاره است و برای همه چیز از پخت و پز با حرارت بالا تا نان تست "جوش" استفاده می شود. مانند روغن نارگیل ، گه بخشی از رژیم های غذایی شفابخش من است  


افکار نهایی

عدم تحمل لاکتوز شرایطی است که در آن شما علائم گوارشی - مانند نفخ ، اسهال و گاز - بعد از مصرف غذاها یا نوشیدنی هایی که حاوی لاکتوز هستند ، از جمله شیر و لبنیات مصرف می کنید.

علائم عدم تحمل لاکتوز شامل نفخ ، گاز ، درد معده ، اسهال و بعضی اوقات موارد دیگر مانند سردرد است. آنها معمولاً طی حدود 30 دقیقه تا دو ساعت پس از مصرف لاکتوز شروع می شوند.

عدم تحمل لاکتوز توسط عواملی از جمله ژنتیک ، پیری ، خوردن رژیم غذایی ایجاد می شود که به روده نشتی ، بیماری ها و استرس کمک می کند.

درمان عدم تحمل لاکتوز به طور معمول شامل یک رژیم غذایی حذف برای جلوگیری از لبنیات و پرداختن به علل اساسی است. مهم است که برچسب ها را با دقت بخوانید و به دنبال انواع شیر لبنیات ، لاکتوز ، کشک ، فرعی شیر ، مواد جامد شیر خشک و پودرهای شیر بدون چربی باشید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده