بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» میان وعده های سالم که در زمان کار به کارمندان کمک می کند

میان وعده های سالم که در زمان کار به کارمندان کمک می کند

گزینه های سالم میان وعده برای کارمندان

همه می توانند قبول کنند که تغذیه سالم مهم است ، اما انجام تکرار آن هر روز می تواند یک چالش باشد. طبق نظرسنجی اخیر از انجمن قلب آمریکا و آرامک ، یک شرکت خدمات غذایی مستقر در آمریکا ، شرکت کنندگان ابراز داشتند که در دسترس بودن غذاهای سالم (43 درصد) ، "راحتی (60٪) و ترجیح طعم (54٪) به عنوان یک محصول عالی.

دانستن این آمار و برداشتن گام بعدی می تواند به کارفرمایان کمک کند تا بهترین روش برای تهیه نوشیدنی های اتاق خواب برای کارمندان خود را تعیین کنند. کارفرمایان به جای فرض اینکه کدام یک از محصولات دوست دارند در دسترس باشند ، باید کارمندان خود را بررسی کنند تا دریابند. افراد مختلف ترجیحات متفاوتی خواهند داشت كه از عوامل مختلفی شامل پرورش ، ژنتیك ، فرهنگ و تجربیات فردی ناشی می شود.

بنابراین ، چه چیزی یک میان وعده را برای شما بهتر می کند؟ تعریف گسترده آن میان وعده ای است که از نظر غذایی و یا دارای مقدار زیادی پروتئین ، ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر است اما دارای کالری ، چربی ، قند و سدیم کم است. یک نمونه محبوب آجیل است. در حالی که آجیل ها کالری و چربی بالایی دارند ، اما مواد مغذی مهم زیادی دارند. 

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


در زیر سه پیشنهاد برای انتخاب میان وعده های سالم وجود دارد :

میان وعده ای را انتخاب کنید که بین 150 تا 250 کالری داشته باشد. همیشه اندازه آن را برچسب تغذیه بررسی کنید و اندازه بسته بندی معمولاً دو مقدار متفاوت است.

مواردی را انتخاب کنید که حدود 3 گرم فیبر و 5 گرم پروتئین در هر وعده داشته باشید. از آنجا که فیبر و پروتئین می توانند احساس پر بودن را به وجود آورند ، احتمالاً کارمندان شیکاگو بیش از مدت زمان طولانی باقی می مانند و میزان کل خورده را کاهش می دهند.

از میان وعده هایی که بیش از 12 گرم چربی در هر وعده دارند خودداری کنید. مصرف بیش از حد چربی های اشباع شده باعث افزایش کلسترول LDL یا "بد" می شود و خطر بیماری قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد.

این که آیا کارمندان شیکاگو نیاز به انتخاب غیرمترقبه دارند یا وقت کافی برای رفع مشکل در خانه ندارند تا بتوانند با آنها همکاری کنند ، دسترسی به تنقلات و نوشیدنی های ماشین فروشان سالم گزینه خوبی است. همچنین از آنچه کارمندان به دنبال انتخابهای راحت و خوشمزه هستند پشتیبانی می کند و از کارفرمای خود برای سالم تر شدن و دستیابی به گزینه های بهتر برای کار در محل کار پشتیبانی می کند.


آوریل ماه آگاهی ملی استرس است. همچنین بهار است ، به این معنی که درختان جوانه می زنند ، گل ها شکوفه می گیرند ، و علف ها سبز می شوند. نشانه های رشد جدید در شیکاگو به زودی رنگهای پر جنب و جوش و بوی شیرین را برای لذت بردن به ارمغان می آورد.

گذراندن وقت لذت بردن از طبیعت ، چه در داخل و چه خارج ، یک فعالیت سالم برای کارمندان شیکاگو است. تحقیقات نشان داده اند که " بودن در طبیعت ، یا حتی دیدن صحنه های طبیعت ، عصبانیت ، ترس و استرس را کاهش می دهد و احساسات دلپذیر را افزایش می دهد."

لذت بردن از طبیعت تنها یکی از کارهای مختلف است که می تواند برای کاهش استرس و ایجاد آرامش خاطر انجام شود. نکته مهم به خاطر سپردن کارهایی است که انجام می شود و چه کاری انجام نمی شود. در زیر شش پیشنهادی وجود دارد که همه باید در نظر بگیرند.


رژیم غذایی: خوردن مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات، غلات کامل و منابع ناب پروتئین و نوشیدن مقدار زیادی نوشیدنی . نه تنها انرژی بیشتری خواهید داشت بلکه قادر خواهید بود با آنچه که روز راحت تر به ارمغان می آورد مقابله کنید.

ورزش: حتی اگر فقط پیاده روی کنید یا کلاس یوگا را بصورت آنلاین انجام دهید ، حرکت خود را ادامه دهید. فعالیت بدنی منظم برای حفظ بدن سالم ضروری است ، اما همچنین می تواند به آرامش عضلات و بهبود روحیه فرد کمک کند. 

خواب: خوابیدن به اندازه کافی در حالی که احساس استرس دارید می تواند دشوار باشد ، اما نداشتن کافی آن می تواند آن را سخت تر کند. سعی کنید یک روال خواب سالم را ایجاد کنید که آرامش را تشویق می کند و شامل خاموش کردن وسایل الکترونیک حداقل 30 دقیقه قبل از خواب و گذراندن مدتی برای خواندن یا مدیتیشن است.

احساسات: این که آیا با یک دوست یا عضو خانواده قابل اعتماد صحبت می کنید یا همه چیز را می نویسید ، بیان آنچه باعث ایجاد استرس می شود ، راهی عالی برای حل مسئله است و به مغز اطلاع دهید که شما این کار را کرده اید.

برنامه ریزی و اولویت ها:  کمی وقت بگذارید تا درباره آنچه مهم است فکر کنید. از آنجا ، اهداف کوتاه مدت را تعیین کنید. اینها ممکن است شامل برنامه ریزی های قبل ، سازماندهی یا لیستی از تنقلات سالم برای لذت بردن باشد. در هر صورت ایجاد نظم از آنچه هرج و مرج است ، به مغز کمک می کند تا آرامش یابد.

و در آخر ، لبخند بزنید ، بخندید و تفریح ​​کنید. چه سرگرمی جدید باشد و چه قدیمی ، یک فیلم خنده دار یا صرفاً احمقانه بودن با خانواده یا همکاران ، هرکدام از این فعالیت ها برای روحیه و سلامت کلی فرد بسیار عالی است.

در حالی که ممکن است ما نتوانیم به کارمندان ضروری شیکاگو کمک کنیم تا ورزش کنند یا بیشتر بخوابند ، ما در اینجا هستیم که می توانیم از تنقلات و نوشیدنی های سالم ، غذای تازه و سرویس قهوه به اتاق های استراحت خود طراوت ارائه دهیم . ادامه ارائه این خدمات به کارکنان اساسی به آنها کمک می کند تا در طول روز کاری در محل کار خود باقی بمانند و تمرکز خود را بر مسئولیت های خود حفظ کنند.


نیاز به اتاق های استراحت در مشاغل شیکاگو که کاملاً دارای گزینه های تازه سازی سالم و محبوب هستند اخیراً افزایش یافته است. چه یک فنجان قهوه عالی ، یک میان وعده مورد نظر یا یک نوشیدنی سالم باشد ، دسترسی به تازه کردن در محل بسیار مهم شده است ، خصوصاً برای کارمندان اساسی.

سالم ماندن نیز مهم است. در حالی که همه میوه ها و سبزیجات دارای مواد مغذی و ویتامین های خوبی هستند ، ویتامین C برای تقویت سیستم ایمنی بدن ویتامین C است و منبع محبوب ویتامین C آب پرتقال است. تولید کنندگان پرتقال در ایالات متحده معمولاً هر سال در فصل سرما و آنفولانزا شاهد افزایش تقاضا به آب پرتقال هستند ، اما امسال به نظر می رسد که تقاضای آب پرتقال در حال انجام است.

اخیراً مایک اسپاركز ، مدیر عامل فلوریدا مرکبات Mutual توضیح داد كه: "آب پرتقال ماده مغذی ترین آب میوه متراکم در بازار است. چاک کامل ، البته با ویتامین ث. هیچ مشکلی در ذهن من نیست ، آب میوه پرتقال وجود دارد. "

نوشیدنی دیگری که می تواند به سالم ماندن بدن کمک کند ، آب است . ماندن هیدراته نه تنها به دفع سموم از بدن کمک می کند ، بلکه به عضلات و مفاصل نیز کمک می کند تا بهتر کار کنند ، بدن را خنک نگه می دارند و از عملکرد بسیاری از سیستم های دیگر پشتیبانی می کنند.  


از طرف دیگر کم آبی می تواند بر نتایج بخش های مختلف روز کارمند تأثیر منفی بگذارد بدون اینکه آنها متوجه شوند. به عنوان مثال ، بهره وری در محل کار به دلیل کاهش توانایی های شناختی ، کاهش غلظت و هوشیاری و زمان واکنش کندتر از نظر روحی و جسمی می تواند از کمبود آب بدن تأثیر منفی بگذارد.


خبر خوب این است که در اتاقهای استراحت شیکاگو روشهای مختلفی برای عرضه نوشیدنی های آبرسان وجود دارد. گزینه های نوشیدنی سرد ممکن است شامل آب بطری ، آب فیلتر شده ، آب گازدار (طعم دار یا ساده) ، چای یخ زده و نوشیدنی های ورزشی باشد. یک منوی نوشیدنی گرم ممکن است شامل چای یا قهوه باشد ، که نه تنها هیدراته می کند بلکه باعث تقویت کافئین می شود. 


بوفه نیز باید چیزی را برای خوردن با همه گزینه های نوشیدنی ارائه دهند . چه غذای تازه ، یک میان وعده سالم یا یک میان وعده سنتی یا درمان باشد ، باید در اتاق استراحت گزینه های مختلفی وجود داشته باشد که هم از سلامت جسمی و هم از روحیه پشتیبانی کند. (هر کس و هر وقت نیاز به یک درمان خاص دارد.)


نیازهای کارکنان شیکاگو به دلیل تاج ویروس تغییر کرده است. مارک وند در اینجا برای کمک به کارفرمایان اساسی در این زمان دشوار با تهیه وعده های غذایی ، غذای تازه و نوشیدنی هایی که به شارژ مجدد کارمندان اساسی کمک می کند 

دوستداران چای در شیکاگو ، بگذارید کافئین را جشن بگیریم


در حالی که چای به مدت طولانی به عنوان یک نوشیدنی سالم به دلیل آنتی اکسیدان موجود در برگ شناخته شده است ، کارمندان شیکاگو اکنون می توانند بدون نگرانی زیاد از مقدار کافئین از چای خود لذت ببرند. در حقیقت ، بزرگسالان طبق دستورالعملهای غذایی وزارت بهداشت ، خدمات انسانی و خدمات انسانی 2015-2020 برای آمریکایی ها می توانند حداکثر 400 میلی گرم در روز کافئین به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنند.


مارس ماه آگاهی کافئین است و با بیش از سه چهارم جمعیت ایالات متحده روز خود را با نوعی کافئین شروع می کنند ، اجازه دهید نگاهی عمیق تر به تقویت انرژی مورد علاقه همه - کافئین بیندازیم. علاوه بر قهوه و چای ، کافئین را می توان در نوشیدنی های انرژی زا ، سودا ، اسموتی ها ، کافه ها ، شکلات و صمغ ها یافت. 

کافئین چیست؟

پاسخ بسیار ساده این است که کافئین محرکی است که سیستم عصبی مرکزی را تحریک یا فعال می کند. نتایج حاصل از این تحریک می تواند بسیار متفاوت باشد زیرا اثرات کافئین بر حساسیت ، سن ، وزن ، تاریخ پزشکی و تحمل هر فرد شیکاگو بنا شده است. حتی اگر عوارض جانبی منفی از مصرف زیاد کافئین (افزایش فشار خون ، بی خوابی ، سوء هاضمه ، سردرد و میگرن و افزایش اضطراب) داشته باشد ، فواید بسیاری نیز دارد.


به عنوان مثال ، کافئین با هوشیاری و حافظه افزایش یافته ، بهبود عملکرد ورزشی ، افزایش خلق و خوی ، افزایش متابولیسم و ​​همچنین کاهش حساسیت به درد برای مبتلایان به مزمن مرتبط است. اگر کافئین از قهوه یا چای تهیه شود ، فواید سلامتی آن نیز بیشتر است.


آیا این نوشیدنی حاوی کافئین است؟

دانستن اینکه آیا یک قهوه مورد علاقه ، چای یا نوشیدنی سرد دیگری حاوی کافئین است مهم است ، اما برای تعیین برخی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد. بهترین کار برای افراد شیکاگو چک لیست مواد تشکیل دهنده است. اگر کلمه "کافئین" گنجانده شده است ، آنگاه کافئین مصنوعی مانند نوشابه یا نوشیدنی انرژی زا وجود دارد. اگر یک نوع گیاه مانند لوبیا کاکائو ، آجیل کولا یا چای سبز یا سیاه وجود داشته باشد ، آنگاه کافئین از یک منبع طبیعی تهیه می شود.

چه مقدار کافئین در چای وجود دارد؟

همانطور که در مورد قهوه خواندیم، پاسخ به این سؤال به عوامل مختلفی از جمله نوع و نحوه تهیه آن بستگی دارد. حتی اگر چای سیاه ، سبز و سفید از همان گیاه حاصل شود ، تفاوت در اکسیداسیون ، زمان دم کردن و دمای آب نقش زیادی دارد. به عنوان مثال ، آب گرمتر و زمانهای شیب بیشتر نوشیدنی قوی تری ایجاد می کند. 


چای سبز مچا ، یربا مات ، چای گیاهی و گزینه های بدون کافئین را اضافه کنید و تعداد پاسخ های بالقوه رشد می کند. اندازه گیری های زیر تغییرات کافئین موجود در یک فنجان 8 لیتری فنجان را برجسته می کند .

چای سیاه: 47 میلی گرم تا 90 میلی گرم 

چای سبز: 20 میلی گرم تا 45 میلی گرم 

چای سفید: 6 میلی گرم 60 میلی گرم 

matcha: 70 میلی گرم 

yerba mate: 85 میلی گرم 

چای های گیاهی: حداکثر 12 میلی گرم

چای های کافئین دار: کمتر از 3 میلی گرم


کارکنان شیکاگو در طول روز کاری خود به دنبال چه نوشیدنی های گرم و کافئین دار هستند؟ آیا می توانند آنها را در محل پیدا کنند؟ با داشتن بانکی روزانه 400 میلی گرم کافئین برای هر کارمند ، این روزانه سه تا پنج فنجان 8 اونس قهوه یا حتی بیشتر چای است. ارائه قهوه و چای رایگان در اتاق استراحت راهی عالی برای ابراز قدردانی شماست. میان وعده ها ، نوشیدنی های سرد و غذای تازه را اضافه کنید و کارمندان به احتمال زیاد به جای خارج از سایت از اتاق استراحت دیدن می کنند.

یافتن میان وعده های پایدار در شیکاگو

 کنندگان شیکاگو واقعاً در مورد تنقلات و نوشیدنی هایی که مصرف می کنند چقدر می دانند؟ بعضی از خصوصیات مانند قیمت ، راحتی و سلیقه قابل تعیین است ، اما این که آیا کالایی به روشی با محیط زیست پایدار تولید شده است ، بسیار دشوار است.


علاوه بر سلیقه (86 درصد) ، قیمت (68 درصد) و راحتی (57 درصد) ، سازمان غذا و سلامت بنیاد بین المللی اتحادیه بین المللی اطلاعات مواد غذایی (IFIC) تعیین کرد که پایداری (54 درصد) در هنگام تحقق عامل مهمی است. تصمیم گیری در مورد خرید 


متأسفانه ، این 54 درصد از شرکت کنندگان تفسیرهای مختلفی در مورد آنچه محصول را از نظر محیط زیست پایدار می کند ، ایجاد می کنند و باعث ایجاد سردرگمی می شوند. لیست زیر شامل شش تفسیر برتر از نظر زیست محیطی پایدار است.


محصولات محلی: 51 درصد 

محصولات دارای برچسب تولید شده با پایدار: 47 درصد 

محصولات دارای برچسب غیر GMO / بیو مهندسی شده: 47 درصد  

محصولات دارای برچسب ارگانیک: 44 درصد

محصولاتی که بسته بندی قابل بازیافت دارند: 41 درصد

محصولاتی که دارای حداقل بسته بندی هستند: 35 درصد

با 63 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز موافقند که سخت است بدانیم محصولی از نظر محیط زیست پایدار است ، سردرگمی در مورد تعریف پایدار از نظر زیست محیطی معقول است. اما یک تعریف وجود دارد. براساس کمیسیون توسعه پایدار سازمان ملل متحد بروندلند ، "توسعه پایدار [نیازهای حال حاضر را برآورده می کند بدون آنکه توانایی نسلهای آینده را در تأمین نیازهای خودشان به خطر اندازاند." 


اگر یک کارمند به یک برند اعتماد کند و با انواع مواد تشکیل دهنده ای که یک برند از آن استفاده می کند ، آشنایی داشته باشد ، بیشتر احتمال دارد که میان وعده ها و نوشیدنی های آن برند را خریداری کنید. 


کارفرمایان شیکاگو می توانند با استفاده از بازارهای خرد یا ماشینهای فروش با گزینه های سالم ، انواع قهوه و محصولات کاغذی پایدار در اتاق استراحت خود ، اطمینان حاصل کنند که محصولات با محیط زیست با ثبات در دسترس هستند . مارک وند با ارائه انواع تنقلات سالم ، نوشیدنی ها ، غذای تازه و قهوه های خوشمزه ، تجارت های محلی را حتی ساده تر می کند . 


عادتهای ناهار سالم را در مشاغل شیکاگو تشویق کنید

قلب شما چقدر سالم است؟ فوریه شاید برای روز ولنتاین بیشتر شناخته شده باشد ، اما همچنین ماه قلب آمریکا است ، زمانی برای افراد شیکاگو است که در رژیم غذایی و عادتهای ورزشی خود و تأثیر این عادات بر سلامت قلب خود تجدید نظر کنند.


انتخاب مناسب مواد غذایی مؤلفه مهمی در ایجاد یک سبک زندگی سالم است اما انتظار برای انتخاب غذای خوب در همه زمان ها غیر واقعی است. در عوض افراد شیکاگو باید از تصویر کلی یا الگوی رژیم غذایی خود آگاه باشند.

زمان ناهار رویداد دیگری است که می تواند در تصمیم گیری های غذایی بعدی که در طول روز انجام می شود تأثیر بگذارد. یک بررسی جدید از انجمن قلب آمریکا (AHA) و شرکت آرامک ، یک شرکت خدمات غذایی ، نشان داد که "بیش از سه چهارم از افراد مورد بررسی گفته اند که اگر غذای سالم بخورند ، در سایر ساعات روز احتمالاً تصمیم گیریهای سالمتری دارند. ناهار."


در حالی که این تعداد ، خبرهای خوبی برای سلامتی افراد مورد بررسی است ، احتمال اینکه کارمندان یک ناهار سالم بخورند بسیار کمتر است. در همین بررسی همچنین مشخص شد که "56٪ از آمریکایی های شاغل که معمولاً ناهار را در حین کار می خورند برای سالم سازی این وعده غذایی". کارفرمایان شیکاگو به تازگی فرصتی برای قدم گذاشتن و ایجاد تفاوت در انواع تنقلات ، غذاهای تازه و نوشیدنی های موجود در اتاق استراحت ارائه داده اند.

دو نتیجه دیگر از مطالعه AHA و آرامارک نشان می دهد که کارمندان به دنبال کمی کمک هستند. 82 درصد از شرکت کنندگان معتقدند دسترسی به گزینه های سالم در محل کار مهم است ، و 68 درصد از کمک کارفرمای خود برای سالم تر شدن قدردانی می کنند. ایجاد فرصت هایی برای ورزش منظم در طول روز کاری ، رویکرد دیگری است که کارفرمایان می توانند برای سلامتی کارمندان خود در شیکاگو استفاده کنند.


ورزش منظم نه تنها به حفظ یا کاهش وزن کمک می کند بلکه باعث بهبود سلامت قلب و عروق یا قلب نیز می شود. اگر ارائه عضویت در یک سالن ورزشی یا یک سالن بدنسازی یک مزیت واقعی برای کارمندان نیست ، روش های دیگری وجود دارد که کارمندان می توانند فعالیت بدنی خود را در طول روز کار افزایش دهند. پیاده روی در هنگام ناهار ، پارک کردن بیشتر از ساختمان ، استفاده از پله ها به جای آسانسور و برگزاری جلسات پیاده روی تنها چند راه است که کارمندان می توانند کمی بیشتر به روز خود بیفزایند.


کارمندانی که انواع میوه و سبزیجات ، غلات سبوس دار ، آجیل و دانه و پروتئین های بدون چربی را انتخاب می کنند و فعالیت بدنی را افزایش می دهند ، اغلب استرس ، انرژی بیشتری و اعتماد به نفس کمتری دارند. حالا این به نظر می رسد که برای همه مفید است.


میان وعده ها در شیکاگو یک سلامتی را افزایش می دهد

ارسال شده در 31 ژانویه 2020 توسط الیزابت

میان وعده های سالم در شیکاگو

به دلیل ابتکار جدید اتحادیه بین المللی غذا و آشامیدنی (IFBA) ، گروهی از 12 شرکت برتر جهانی غذا و نوشیدنی ، انتخاب میان وعده های سالم برای کارفرمایان و دانشجویان شیکاگو آسانتر می شود.


براساس بیانیه مطبوعاتی اخیر IFBA ، این سازمان "مصمم است از نوآوری و بهینه سازی ترکیب محصولات اعضا به منظور کمک به هدف سازمان جهانی بهداشت (WHO) برای از بین بردن چربی ترانس تولید شده صنعتی (iTFA) از جهانی استفاده کند." تأمین مواد غذایی تا سال 2023. "

به عبارت دیگر ، میان وعده ها و نوشیدنی ها ، به ویژه آنهایی که توسط شرکت های IFBA ساخته می شوند ، باید چربی های ترانس مصنوعی کمتری در آنها داشته باشند و برای مصرف کنندگان شیکاگو بسیار سالم تر باشند. 


چربی های ترانس چیست و چرا آنها ناسالم هستند؟

چربی های ترانس به دو شکل طبیعی وجود دارند و مصنوعی هستند. به طور طبیعی چربی های ترانس موجود در بعضی از حیوانات ، در مقادیر کمتری یافت می شوند و به نظر می رسد که مفید است. از طرف دیگر ، چربی های مصنوعی ترانس نتیجه یک فرایند شیمیایی است که هیدروژن را به روغن های گیاهی مایع اضافه می کند و محصولی جامد ایجاد می کند و بسیار ناسالم است. 


از آنجا که چربی های مصنوعی ترانس برای تولید ارزان هستند ، ماندگاری بالاتری نسبت به سایر چربی ها دارند و طعم و بافتی مطلوب را به آن اضافه می کنند ، از نظر تاریخی به عنوان یک ماده غذایی در طیف گسترده ای از غذاهای فرآوری شده مانند پوسته های پای ، بیسکویت ، پیتزا منجمد استفاده شده اند. کوکی ها و کراکرها


مصرف چربی های مصنوعی ترانس باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته مغزی افراد شیکاگو می شود زیرا چربی های ترانس مصنوعی سطح کلسترول بد (LDL) را بالا می برند و سطح کلسترول خوب (HDL) را پایین می آورند. چربی های مصنوعی ترانس همچنین به التهاب طولانی مدت ، دیابت نوع 2 و مقاومت به انسولین مرتبط هستند. 


گزینه های سالم تر

برای سلامت قلب ، انجمن قلب آمریکا پیشنهاد می کند که از رژیم غذایی با تأکید بر میوه ها ، سبزیجات ، غلات سبوس دار ، آجیل ، لبنیات کم چرب ، مرغ و ماهی استفاده کنید. هنگامی که مواد غذایی تازه تهیه نشده مانند بسیاری از اتاق های استراحت شیکاگو در دسترس نیست ، میان وعده های فرآوری شده ساخته شده با روغن بدون هیدروژنه شامل کلزا ، گلرنگ ، آفتابگردان و روغن زیتون گزینه بسیار خوبی است. 


مارک وند ، یک شرکت تازه سازی اتاق استراحت با خدمات کامل ، مایل است تجارت شما را با یک بازار خرد یا ماشین های فروشی پر از غذاهای تازه و خوشمزه و سالم ، میان وعده ها (با چربی های سالم) و نوشیدنی ها در اختیار شما قرار دهد. 

شیکاگو ، یک قدم در یک زمان زندگی سالم بسازید

سالم ماندن معمولاً به معنای چیزی متفاوت از همه است ، چه این است که به روشی خاص غذا بخورد یا شرکت در یک فعالیت بدنی مورد علاقه. با ورود کامل سال 2020 ، بیایید ارگانی فوق العاده مهم اما غالبا فراموش شده را در نظر بگیریم که نقش بزرگی در سلامت همه - ریه ها - دارد.

هنگامی که ریه های فرد شیکاگو به درستی کار نکند ، می تواند بر سلامتی آنها تأثیر بگذارد ، و در نتیجه ، می تواند تأثیر منفی بر تمام قسمت های زندگی از جمله شغل خود داشته باشد. یکی از راه های سالم نگه داشتن ریه ها ، ورزش کردن است.

ورزش

انجمن آمریکایی ریه ، یک سازمان غیرانتفاعی که در جهت بهبود سلامت ریه و جلوگیری از بیماری ریه فعالیت می کند ، یک رویداد سالانه را حمایت می کند که نه تنها به جمع آوری بودجه برای این سازمان کمک می کند بلکه اهمیت ورزش را برای سلامت ریه ها نیز برجسته می کند. آن را Fight For Air Climb می نامند و افتخار می کند که روز ملی را در پله ها بگیرید.


در حین پله کوهنوردی ، شرکت کنندگان ، از علاقه مندان به دویدن و تناسب اندام گرفته تا افراد با تمام توانایی ها ، به جای آسانسور از پله ها می روند تا در این رویداد به طبقه فوقانی برسند. غالباً ساختمانهای مورد استفاده برای Fight For Air Climb آسمان خراش های بلند و بسیاری از پروازها از پله ها هستند.


اگر شرکت در رویدادی مانند Fight for Air Climb گزینه ای برای کارمندان شیکاگو نیست ، روش های دیگری برای اضافه کردن مراحل کوچک ورزش در روز وجود دارد مانند گرفتن پله ها به جای آسانسور ، پارکینگ دورتر از درب ، رفتن هنگام استراحت در هنگام ناهار پیاده روی کنید و استراحت کنید. ورزش منظم مزایای دیگری نیز دارد. این سطح انرژی را افزایش می دهد ، قدرت عضلات را بهبود می بخشد و توانایی سیستم ایمنی بدن در مبارزه با عفونت ها را افزایش می دهد.

رژیم غذایی

نوع مواد غذایی و نوشیدنی هایی که یک کارمند شیکاگو مصرف می کند نیز می تواند بر سلامت ریه ها تأثیر بگذارد. علاوه بر بهبود بهره وری و هوشیاری ، ماندن در معرض هیدراته باعث ضعیف تر شدن ریه ها با نازک شدن لبه های مستقر در ریه ها می شود. 


اندازه بخش نیز یکی دیگر از عواملی است که می تواند بر عملکرد ریه ها تأثیر بگذارد. نه تنها به طور مداوم خوردن قسمت هایی که خیلی زیاد هستند می توانند باعث افزایش وزن شوند بلکه می توانند باعث پر شدن بیش از حد معده نیز شوند ، و از فضای خالی ریه ها کاسته می شود. گزینه های سالم برای افزودن به رژیم غذایی شامل پروتئین های بدون چربی ، میوه و سبزیجات ، غلات کامل و چربی های سالم است.


مصرف آب و سایر نوشیدنی های آبرسان به همراه میان وعده های سالم فواید زیادی را به شما می دهد که بسیاری از افراد هرگز نیازی به توجه به آنها ندارند. در سال 2020 ، کارفرمایان شیکاگو فرصتی برای کمک به کارمندان خود دارند تا با در نظر گرفتن انواع تنقلات ، نوشیدنی ها و غذای تازه ای که در اتاق استراحت ارائه می شود تصمیمات سالم تری بگیرند . 


پیشنهادات درمانی سالم و شیرین در شیکاگو

رفتارهای سالم و رفتارهای شیرین اغلب توسط بسیاری از ساکنان شیکاگو به عنوان دو چیز بسیار متفاوت درک می شود. یکی از آنها ارزش غذایی را تأمین می کند و دیگری پر از مواد مغذی ناسالم است. اما اصطلاح "درمان سالم" همیشه نیازی به مواردی ندارد که جایگزین یک درمان شیرین ترجیح شود. 


در حقیقت ، یک درمان حتی لازم نیست که برای آن درمان شود ، که یک درمان باشد. این ممکن است خرید موسیقی ، گلهای تازه ، کتاب جدید یا لوازم جدیدی برای سرگرمی مورد علاقه شما باشد. مهمترین چیز این است که شخصی که از آن لذت می برد ، آن را خاص می داند و منتظر تجربه است.

رفتارها ، به هر شکلی که باشند ، به کارمندان شیکاگو نیز کمک می کنند تا عادات سالم و سالم جدیدی را بسازند . به گفته گرتچن روبین ، نویسنده و متخصص خوشبختی ، "وقتی هیچ برخوردی صورت نمی گیرد ، ما احساس محرومیت می کنیم" و احساس محرومیت بودن یک قاب بسیار بد ذهن برای عادات خوب است. هنگامی که احساس محرومیت می کنیم ، احساس می کنیم خود را به تعادل بیندازیم ... و احساس می کنیم که عادت های خوب خود را بشکنیم. "


یک درمان شیرین خوشمزه و سالم که کارفرمایان می توانند به کارمندان شیکاگو ، به ویژه Millennials ، شکلات ارائه دهند. در حالی که انواع مختلفی از مصرف کنندگان شکلات وجود دارد ، Millennials ، بزرگترین نسل در نیروی کار ، تمایل دارد ترجیح می دهد ترکیبی از محصولات شکلات تیره ، شیر و سفید ساخته شده با کاکائو با کیفیت بالا توسط شرکت هایی که ارزش مباشرت اجتماعی / زیست محیطی را دارند. 


شکلات همچنین چندین فایده برای سلامتی دارد. ساخته شده از ترکیبات مختلف مواد جامد کاکائو ، کره کاکائو ، پودر لوبیا کاکائو ، شکر و پودر شیر ، گزینه های بسیاری برای انتخاب وجود دارد. کاکائو ، ماده اصلی موجود در آن ، حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از مزمن قلب و عروق برخوردار هستند در حالی که فلاونوئیدها کارهای مختلفی از جمله کمک به کنترل حساسیت به انسولین ، بهبود جریان خون و محافظت از پوست در برابر آسیب UV را انجام می دهند. 


گزینه های سالم در شیکاگو

شکلات تیره حاوی بیشترین مقدار کاکائو است که به دنبال آن شکلات شیر ​​و سپس شکلات سفید است. شکلات شیر ​​حاوی درصد کمتری از مواد جامد کاکائو و کره کاکائو نسبت به شکلات تیره به علاوه پودر شیر و شکر بیشتر است. در حالی که پودر شیر و کاهش مقدار کاکائو شکلاتی نرمتر و شیرین تری ایجاد می کند ، شکلات شیر ​​نیز فلاونوئیدهای کمتری دارد. شکلات سفید ، ساخته شده از شکر ، شیر و مقدار کمی کره کاکائو ، فلاونوئیدهای حاوی آن را کاملاً شیرین نمی کند. 

برای اینکه شکلات بیشترین مزایای سلامتی را داشته باشد ، باید درصد بیشتری از کاکائو تهیه شود و از روشهای پردازش مانند تخمیر ، قلیایی کردن و برشته کردن که باعث از بین رفتن مهم فلاونوئیدها می شود ، خودداری کنید. به طور کلی ، در صورتی که کارمندان شیکاگو به اندازه و فراوانی مصرف توجه کنند ، رفتارهای شیرین می توانند بخشی از یک رژیم متعادل باشند.


برای حمایت از کارکنان شیکاگو در انتخاب سالم "شیرین" در طول روز کاری ، ایجاد محیطی که گزینه های سالم یک هنجار باشد مهم است. مارک وند دوست دارد به سازمان شما کمک کند تا منوی تازه کردن غذاهای سالم را برای اتاق شکن در دفتر شما با میان وعده های سالم ، نوشیدنی ها و غذاهای تازه تهیه کند .

اسنک و نوشیدنی سالم را در تمام سال در شیکاگو ارائه دهید

تصمیم گیری سالم همیشه مهم است ، اما برای برخی ، هرچه روزها کوتاه تر و تاریک تر می شوند ، حتی مهمتر است. این که آیا باران یا برف است ، هوا پاییز و زمستان می تواند همه را تحت تأثیر قرار دهد. کاهش تابش نور خورشید در طول پاییز و افزایش زمان سپری شده در محیط داخلی با سردتر یا بارندگی بیشتر می تواند باعث بلوز زمستانی یا اختلال عاطفی فصلی (SAD) شود. براساس مطب کلینیک مایو ، علائم رایج SAD شامل پایین تر بودن سطح انرژی ، افزایش خستگی ، پرخوری ، تغییر اشتها ، افزایش وزن و مشکل در تمرکز است.  


این تنها نبود آفتاب باعث بلوز زمستانی و بهره‌وری ضعیف نیست. آنچه افراد شیکاگو در بدن خود قرار می دهند نیز نقش دارد. رفع سریع قند ممکن است تقویت انرژی کوتاه مدت باشد ، اما در دراز مدت ، آنها مفید نیستند. 

برای بسیاری ، ابزاری برای کمک به مبارزه با SAD وجود دارد. سروتونین ساخته شده از اسید آمینه تریپتوفان ، سروتونین اغلب در دستگاه گوارش یافت می شود. برای حفظ مقدار سالم سروتونین در بدن ، افراد شیکاگو باید از طریق رژیم غذایی خود تریپتوفان مصرف کنند. 


تحقیقات همچنین از کاهش خطر ابتلا به افسردگی هنگام خوردن یک رژیم غذایی سالم پشتیبانی می کند . متأسفانه ، رژیم غربی همیشه یک رژیم سالم محسوب نمی شود. برای حفظ سطوح سالم سروتونین (و یک رژیم غذایی سالم) ، لذت بردن از غذاهایی که سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه هستند و برای تولید سروتونین بسیار مهم هستند ، بسیار مهم است. 


هفت غذا برای لذت بردن در طول زمستان برای کمک به مبارزه با SAD


آووکادو: این میوه سرشار از ویتامین B6 (و سایر ویتامین های گروه B) است که برای تولید سروتونین مورد نیاز است. همچنین سرشار از فیبر ، منیزیم و اسیدهای چرب امگا 3 است که همگی حاوی مواد مغذی بسیار خوبی هستند.

موز: سرشار از پتاسیم و فیبر ، موز همچنین حاوی ویتامین های A ، B6 و C است. فسفر؛ آهن و تریپتوفان - آمینو اسید تقویت کننده سطح سروتونین.


انواع توت ها: این گروه از میوه های رنگارنگ ، سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان های مهم هستند که سیستم عصبی را پشتیبانی می کنند. در حالی که فیبر مستقیماً سروتونین تولید نمی کند ، اما در روند تولید کلی نقش مهمی دارد. فیبر عامل مهمی برای تولید باکتری های خوب در روده است و از آنجا که 90 درصد سروتونین در روده ایجاد می شود ، یک روده سالم بسیار مهم است.


شکلات تیره: سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها ، شکلات تیره ، ساخته شده با حداقل 70 درصد مواد جامد کاکائو ، سروتونین را در دو سطح تأثیر می گذارد. لذت بردن از هر نوع غذای مورد علاقه باعث افزایش اندروفین می شود که به نوبه خود باعث افزایش سطح سروتونین می شود. شکلات تیره همچنین حاوی منیزیم ، ماده مغذی لازم برای تولید سروتونین است.


تخم مرغ: منبع عالی اسیدهای آمینه از جمله تریپتوفان ، تخم مرغ نیز حاوی ویتامین D و چربی های سالم است. حفظ سطح سالم ویتامین D از آنجایی که سطح پایین ویتامین D به افسردگی مرتبط است از اهمیت زیادی برخوردار است.


بادام: مانند شکلات تیره ، بادام منبع عالی منیزیم است. تحقیقات نشان داده اند که منیزیم نقش مهمی در تنظیم مسیرهای عصبی دارد و کمبود آن می تواند احتمال ابتلا به افسردگی را افزایش دهد.


اسفناج: سرشار از آهن گیاهی و ویتامین های B تقویت کننده خلق و خوی مانند فولات ، ویتامین های B3 ، B6 و B12 ، اسفناج یک سبزی برگدار عالی است که از تولید سروتونین حمایت می کند.


اگرچه بیشتر سبزیجات دارای برگهای تیره از جمله اسفناج یک میان وعده مورد علاقه نیستند ، اما علاوه بر این برای اسموتی ها ، ظروف تخم مرغ و سوپ نیز فوق العاده هستند. برخی از غذاهای فوق ممکن است هنگام لذت بردن به تنهایی بهترین طعم را نداشته باشند ، اما به عنوان بخشی از یک دستور العمل می توان از آنها لذت برد. 


یک راه آسان برای تشویق کارمندان شیکاگو برای لذت بردن از غذاهای سالم هنگام کار و افزایش اندورفین ، میزبانی یک مهمانی صبحانه سالم در اتاق استراحت است. به جای اینکه به دیگران اطلاع دهید ، زودتر از موعد دیگر ، آن را به یک مهمانی غافلگیرکننده برای تقویت اضافی اندورفین تبدیل کنید. گزینه های سالم مانند پارچه های ماست را با انواع توت ها یا موزهایی که بادام بادام ، کاسه اسموتی آکای ، میوه تازه ، کافه صبحانه جو دوسر شکلات تیره ، کلوچه موز کاکائو یا نوشیدنی قهوه ارائه دهید . 


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده