خرید از سراسر دنیا


» زمان پوکی استخوان که لازم است درباره آن بدانید

زمان پوکی استخوان که لازم است درباره آن بدانید

پوکی استخوان شرایطی است که در اثر از بین رفتن بافت استخوان ،استخوان ها کمتر متراکم می شوند و بنابراین احتمال شکستگی بیشتری دارند. این امر می تواند منجر به از بین رفتن قد ، درد شدید کمر و تغییر وضع حمل شود.

به عنوان بیماری خاموش شناخته شده است ، پوکی استخوان می تواند بدون علائم تا سالها شکستگی پیدا کند و علائم بیماری پیدا کند. پوکی استخوان با آزمایش تراکم مواد معدنی استخوان تشخیص داده می شود که روشی ایمن و بدون درد برای تشخیص تراکم استخوان است.

عوامل خطر عبارتند از: ضخامت یا قاب کوچک. سابقه خانوادگی بیماری؛ یائسگی بودن فقدان غیر طبیعی دوره قاعدگی (آمنوره)؛ استفاده طولانی مدت از داروهای خاص. مصرف کلسیم کم است. عدم فعالیت بدنی. سیگار کشیدن. مصرف زیاد الکل.

درمان پوکی استخوان طبیعی

در طول زندگی شما شاهد این بوده اید که معجزه بدن در حال بهبودی از سرماخوردگی ، سردرد ، بریدگی و… به خودی خود… به طور طبیعی. اما وقتی توده استخوانی را از دست می دهید و استخوان های ضعیفی نیز دارید ، به نوعی فرض بر این است که این کار بر عهده طبیعت نیست.


در مورد آن فکر کنید چرا به این دلیل است که وقتی عضله را از دست می دهید ، مطمئن هستید که می توانید آنها را به طور طبیعی تقویت کنید - با ورزش ، استراحت و تغذیه ... اما وقتی توده استخوانی را از دست می دهید ، تقویت طبیعی منتفی می شود؟


بازسازی استخوان ها مانند بازسازی خانه در طول زندگی است. هرچه قسمتهای خانه فرسوده و منسوخ می شوند ، قسمت های جدیدی جایگزین آنها می شوند. وقتی رنگ پیر می شود ، دوباره رنگ می کنید. هنگامی که فرش پوشیده می شود آن را جایگزین کنید. به طور مشابه ، قطعات کوچک فرسوده استخوان های شما دائماً تعویض می شوند. این روند پاره شدن و ساختن هرگز متوقف نمی شود تمام زندگی شما چه 5 ساله و چه 105 ساله باشید.

برای نیمه اول زندگی ، استخوان جدید سریعتر از دور ریختن استخوان قدیمی بسته بندی می شود ، بنابراین در تراکم استخوان افزایش چشمگیری را تجربه می کنید. اما در سن 40 سالگی شما بیشتر از مقدار اضافه وزن استخوان خود را تخلیه می کنید ، نتیجه خالص کاهش سالانه در تراکم استخوان است.


بنابراین از سن 40 سالگی به بعد ، بازسازی استخوان ما هر سال تا زمانی که می میرد ، به طور متوسط ​​1٪ از بین می رود. (برای 6 - 10 سال اول پس از یائسگی ، ممکن است بیش از 2٪ در سال به دلیل تغییر هورمونی باشد). اگر به اندازه کافی طولانی زندگی کنیم ، هر یک از ما به نقطه‌ای به نام پوکی استخوان نزول می‌کنیم و با افزایش تراکم استخوان ، پوکی استخوان - نقطه ای که استخوانهای ما به طور خطرناکی شکننده هستند ، کاهش می یابد.

این کار مانند آدم برفی در ماه ژوئیه است - سریعتر از آنکه بتوانید آن را بسته بندی کنید ، در حال ذوب شدن است.

بنابراین ، آیا استخوانهای شما تا حدودی مانند عضله است - که می تواند با یک تلاش طبیعی هماهنگ تقویت شود؟ آیا می توان از بین رفتن استخوان سالانه خود به طور طبیعی جلوگیری کرد؟ آیا حتی ممکن است پوکی استخوان به طور طبیعی معکوس شود؟


پاسخ این است: بله ، شما می توانید در هر سنی ، به طور طبیعی استخوان جدید و سالم بسازید!

دسته بندی ها

روش پوستی را با روش طبیعی درمان کنید

پوکی استخوان چیست؟

تشخیص و آزمایش

علل و عوامل خطر

داروهایی که باعث از بین رفتن استخوان می شوند

گزینه های درمان طبیعی

رویکرد چند ماده مغذی

پوکی استخوان چیست؟

پوکی استخوان "استخوان متخلخل" نوعی بیماری است که باعث شکننده شدن استخوان ها و در معرض شکستگی ها می شود. - این شکستگی ها به طور معمول در لگن ، ستون فقرات و مچ رخ می دهد. شکستگی یا استخوان شکسته می تواند تأثیر زیادی در زندگی شما بگذارد و باعث ناتوانی ، درد یا از بین رفتن استقلال شود. شکستگی می تواند انجام کارهای روزانه و بدون کمک آن را بسیار دشوار کند. و متأسفانه ، بنیاد بین المللی پوکی استخوان در حال حاضر تخمین می زند که 1 از 3 زن و 1 از 5 مرد بالای 50 سال دچار شکستگی پوکی استخوان خواهند شد.

تشخیص و تست پوکی استخوان

پوکی استخوان اغلب به عنوان "بیماری خاموش" خوانده می شود ، زیرا علائم هشدار کمی وجود دارد و به راحتی می توان آنها را نادیده گرفت. گفته می شود ، برخی از علائم وجود دارد که می توانید از آن مراقبت کنید. برای لیست کامل به صفحه علائم و نشانه های پوکی استخوان ما مراجعه کنید! اما بهترین روش برای تشخیص پوکی استخوان ، آزمایش تراکم مواد معدنی استخوان است که اسکن DEXA نامیده می شود. توصیه می شود اگر:


شما یک زن 65 ساله یا بالاتر هستید

شما 60 سال دارید و در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان هستید - عوامل خطر ما را در زیر مشاهده کنید

علاوه بر آزمایش تراکم مواد معدنی استخوان ، آزمایش های زیر است که شما باید در نظر بگیرید که به طور بالقوه علت اصلی ریزش استخوان خود را کشف کنید:

تست ویتامین D

تست ویتامین K

صفحه اول امگا 3

تست CTx

23 و من

تست چالش فلزات سنگین

تست منیزیم داخل سلولی

تست 24 ساعته هورمون ادرار

تست حساسیت به مواد غذایی IgG

تجزیه و تحلیل جامع مدفوع هضم

این آزمایشگاهها باید توسط بیشتر پزشکان به خوبی شناخته شود. با این حال ، اگر پزشک شما آشنا نیست ، آنها به طور گسترده در دسترس هستند - و شما باید بپرسید. کشف حساسیت های غذایی ، نواقص و یا پیش بینی های ژنتیکی به شما کمک می کند تا از بین رفتن استخوان خود را مشخص کرده و به شما فرصتی برای متوقف کردن آن - و حتی سلامتی استخوان خود را بخواهید!

علل پوکی استخوان و عوامل خطر

از 40 سالگی به بعد ، ما هر سال حدود 1٪ از تراکم استخوان خود را از دست می دهیم! ³ با این گفته ، شما باید از علل و عوامل خطر که می توانند احتمال ابتلا به پوکی استخوان را افزایش دهند ، آگاه باشید.


علل اصلی پوکی استخوان

به دنبال محرک های پوکی استخوان زیر باشید. بعضی ها جای تعجب ندارند. اما دیگران فقط ممکن است. برخی از دلایل قابل پیش بینی در اینجا آمده است:


عدم ورزش وزنه برداری

تیروئید بیش فعال است

نوشیدنی های قند و شکر مانند نوشابه

کمبود استروژن

با این حال ، دیگران نیز هستند. (از جمله همان دارویی که برای مبارزه با پوکی استخوان مصرف می کنید.) به زودی وارد داروهای پوکی استخوان خواهیم شد. اما اول ، در اینجا یک راهنمای دیداری مفید برای برخی از محرکهای اصلی پوکی استخوان وجود دارد. خرابکاران استخوانها گفت: یکی از مهمترین دلایل پوکی استخوان ، مواد مغذی کافی برای استخوانهای سالم نیست. این به معنی "مواد خوب" (کلسیم ، منیزیم ، بور ، استرانسیم و سایر مواد معدنی کمبود ، ویتامین های D3 ، K2 ، A ، E ، C ، B و اسیدهای چرب امگا 3 نیست). و این به معنی مقدار زیادی از "چیزهای بد" (مصرف بیش از حد ترکیبات ضد التهابی مانند قندهای تصفیه شده ، سموم دفع آفات و اخلالگرهای غدد درون ریز) است. مقاله زیر را برای لیست جامع از 42 علت پوکی استخوان و اینکه چگونه می توانید بیشتر از "خوب" دریافت کرده و از "بد" خودداری کنید ، بررسی کنید.


عوامل خطر پوکی استخوان

در گذشته ، پوکی استخوان به عنوان بیماری یک زن تصور می شد. اکنون می دانیم که مردان نیز باید نگران استخوان های ضعیف باشند و در معرض ابتلا به پوکی استخوان هستند. در حقیقت ، از هر چهار مرد بالای 50 سال ، یک نفر از شکستگی ناشی از پوکی استخوان رنج می برد. عوامل زیر می توانند شانس ابتلا به پوکی استخوان را افزایش دهند.


با این حال ، برخی از این موارد ممکن است مانند سن شما خارج از کنترل شما باشد - و این خوب است. پیام این است: شما محکوم به محکومیت نیستید. صادقانه بگویم ، شما می توانید کاری کنید که درباره ریزش استخوان خود انجام دهید ، پس از دانستن اینکه چه چیزی باعث ایجاد آن می شود. بنابراین به بخش تست پوکی استخوان و تشخیص ما در بالا برگردید تا آنچه را که برای شماست مشخص کنیم.


جنس شما - شکستگی های پوکی استخوان در زنان تقریباً دو برابر مردان است. و طبق بنیاد ملی پوکی استخوان ، تقریباً 80٪ آمریکایی هایی که مبتلا به پوکی استخوان هستند ، زن هستند! این زیست شناسی را تغییر دهید: استخوانهای زنان به طور طبیعی نازک تر هستند و تراکم استخوان کمتری نسبت به مردان دارند. کاهش شدید استروژن در دوران یائسگی نیز کمک نمی کند ، و از این طریق توده استخوانی نیز مصرف می شود. درباره نحوه تشخیص ، تشخیص و درمان پوکی استخوان در زنان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سن - استخوان های شما با افزایش سن ضعیف تر می شوند. همانطور که در بالا ذکر شد ، بیا 40 سالگی ، همه ما تمایل داریم که هر سال 1٪ از این میزان از استخوان خود را از دست بدهیم. در طول یک عمر ، می توانید 45-50٪ از وزن استخوان خود را از دست بدهید!

نژاد - آسیایی های قفقازی و جنوب شرقی خطر بیشتری برای ابتلا به پوکی استخوان دارند که زنان سفید پوست بیشترین خطر شکستگی را دارند. زنان و مردان اسپانیایی و اسپانیایی از ریسک پایین اما در عین حال خطرناک هستند. برای نشان دادن واریانس زیاد در سلامت استخوان بسته به قومیت ، خطر شکستگی لگن در سن 50 سالگی در زنان و مردان آمریکایی به ترتیب 15.8٪ و 6.0٪ است ، در حالی که همین آمار در زنان و مردان چینی 2.4٪ و 1.9٪ است.

تاریخچه خانواده - داشتن یک عضو خانواده با پوکی استخوان ، شما را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد ، زیرا پوکی استخوان ژنتیکی است. در حقیقت ، یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی آنلاین Nature Genetics حدود 32 منطقه ژنتیکی مرتبط با پوکی استخوان و احتمال شکستگی را نشان داد. یکی از نویسندگان این مطالعه هشدار داد که در حقیقت ممکن است بیش از 500 نوع ژن موثر بر پوکی استخوان باشد. از این گذشته ، چندین مطالعه موافق اندازه گیری چگالی مواد معدنی استخوان مانند سلامتی استخوان هستند ، احتمالاً 60 تا 80 درصد با وراثت توضیح داده می شوند. ژنهای خانواده شما تأثیر قابل توجهی در سرنوشت استخوانهای شما دارند!

اندازه بدن - افرادی که نازک هستند و یا قابهای بدن کمی دارند ، خطر بیشتری دارند زیرا توده استخوانی کمتری دارند. این خود توصیفی است هرچه توده استخوانی كمتر باشد ، احتمال شكستن استخوان نیز وجود دارد ، زیرا تراكم كمتری برای محافظت از استخوان وجود دارد. پوکی استخوان باعث ایجاد سوراخ های بیشتری در استخوان شما می شود - استخوان های شما متخلخل تر می شوند - بنابراین وقتی استخوان از بین نازک تر است این مسئله تقویت می شود!

سرطان پستان - زنانی که به سرطان پستان مبتلا شده اند در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان قرار دارند ، به خصوص اگر تحت درمان با شیمی درمانی قرار بگیرند. انستیتوی ملی آرتروز و اسکلت و بیماریهای پوستی گزارش می دهد که به دلیل از بین رفتن عملکرد تخمدان در طول درمان سرطان ، سطح استروژن کاهش می یابد. و همانطور که در نکته قبلی اشاره کردیم ، کاهش استروژن باعث از بین رفتن استخوان می شود. موسسه ملی تحقیقات مشاهده ای مبتنی بر سلامت زنان تحت حمایت سلامت (WHI-OS) همچنین دریافت که بازماندگان سرطان پستان خطر شکستگی را افزایش داده اند.

رژیم غذایی - رژیم غذایی فاقد کلسیم (و بسیاری دیگر از مواد مغذی سازگار با استخوان) نقش عمده ای در ایجاد پوکی استخوان دارد. این ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما نه تنها کلسیم مصرفی مهم است بلکه مهم است که انواع مناسب کلسیم نیز دریافت کنید. مصرف مکمل کلسیم معمولی که در فروشگاه خریداری شده است بهترین روش برای به دست آوردن کافی و انتظار برای جلوگیری از پوکی استخوان نیست.

به همین دلیل است: آن مکمل های کلسیم را که می بلعید در واقع از سنگ ساخته شده اند. این درست است ... مرمر و سنگ آهک به طور دقیق. بدن ما برای جذب مواد سنگی طراحی نشده است. این یک درمان پوکی استخوان طبیعی نیست مانند کلسیم حاصل از منابع ارگانیک مانند مواد غذایی و گیاهان. به همین دلیل باید در مورد نوع کلسیم که در بدن قرار می دهید ، کوشا باشید!


ما به یک منبع کلسیم مستقر در گیاه توصیه می کنیم که در واقع حاوی کلسیم مناسب و سایر مواد معدنی بسیار مهم ردیابی استخوانهای شما باشد و به صورت روزانه به آن نیاز دارید! در حقیقت ، این منبع کلسیم طبیعی در واقع همان ترکیب معدنی موجود در استخوانهای شما را آینه می کند. و هیچ مکمل کلسیم سنگی 1 ماده ای نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد.


داروهایی که باعث پوکی استخوان می شوند

با وجود لیست رختشویی از عوارض جانبی همراه با بیشتر داروهای تجویزی ، آیا جای تعجب است که 15 کلاس داروی شناخته شده برای کاهش استخوان وجود دارد؟ در ادامه بخوانید تا ببینید که آیا الان یکی از آنها را مصرف کرده اید یا خیر.


کلاس های مواد مخدر شناخته شده برای ایجاد از دست دادن استخوان

تغذیه مناسب و ورزش سنگ بنای ایجاد استخوان سالم جدید است ، اما اجتناب از ترکیبات نابود کننده استخوان نیز بسیار مهم است. احتمالاً قبلاً درک کرده اید که استعمال سیگار یا داشتن بیش از دو نوشیدنی الکلی در روز خرابکارهای استخوانی است. شاید حتی در مورد خطرات ناشی از آب آشامیدنی فلوئورید شده بر روی استخوان ها نیز خوانده باشید - اما احتمالاً نمی فهمید که بیشترین داروها در پوکی استخوان نقش دارند.


در اینجا کلاسهای پزشکی وجود دارد که در حال حاضر شناخته شده است که در پوکی استخوان نقش دارند یا باعث پوکی استخوان می شوند:


کلاس مواد مخدر و آنچه معمولاً برای آنها تجویز می شود:

NSAIDs - داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی: تسکین درد ، به خصوص درد مفاصل

کورتیکواستروئیدها: طیف گسترده ای از شرایط ، از جمله التهاب در سراسر بدن

پیشگیری از بارداری هورمونی: قرص های ضد بارداری ، عکس های ضد بارداری

مهارکننده های آروماتاز: درمان سرطان

آگونیست های آزاد کننده گنادوتروپین: آندومتریوز ، سرطان پستان ، سرطان پروستات

ضد تشنج: صرع ، دو قطبی ، درد نوروپاتیک

بنزودیازپین ها: افسردگی ، اسکیزوفرنی ، بی خوابی

داروهای ضد افسردگی: افسردگی ، اضطراب

عوامل حساس به انسولین: دیابت نوع 2

داروهای ضد درد افیونی: مدیریت درد شدید

مهارکننده های کلسینورین: سرکوب سیستم ایمنی بدن

مهارکننده های آنتی اسید / پروتون و مسدود کننده گیرنده H2: سوء هاضمه ، سوزش قلب

لوپ دیورتیک ها: فشار خون ، سیروز کبدی

منعقد کننده خون: از لخته شدن خون بیش از حد جلوگیری کنید

داروهای تیروئید: تمام موارد مربوط به تیروئید

لطفاً قبل از قطع یا تغییر میزان دوز داروها ، با پزشک خود مشورت کنید. فقط پزشک شما و شما می توانید خطرات و مزایای یک دارو را تصمیم بگیرید. برای اطلاعات بیشتر ، مقاله زیر را درمورد داروهای اضافی که باعث پوکی استخوان می شوند ، مطالعه کنید.


4 راه برای درمان پوکی استخوان ، به طور طبیعی

این هرگز برای درمان طبیعی پوکی استخوان خیلی دیر یا زود نیست. بله ، اقدامات پیشگیرانه بهترین دفاع در برابر ابتلا به پوکی استخوان است. اما ایجاد تغییرات کوچک در نحوه زندگی شما هرگز دیر نیست.


سبک زندگی سالم: برای درمان (یا دفاع در برابر) پوکی استخوان به طور طبیعی ، باید عادت های خوبی را تمرین کنید. استراحت کافی را شامل می شود. مطالعات نشان داده اند که کمبود خواب می تواند با تأثیر بر چگونگی ترمیم استخوان های ما بر سلامت استخوان شما تأثیر بگذارد. ⁷ و شما می توانید وقتی که مواد اصلی زیر را در زندگی روزمره خود دارید ، به نفع خود جمع کنید.

ورزش: از آنجا خارج شوید و فعال باشید! ورزش نشان می دهد که باعث کاهش سرعت استخوان و بهبود قدرت عضلات می شود. ماهیچه ها به استخوان متصل می شوند و بنابراین می توانند بر سلامتی آنها تأثیر بگذارند. با داشتن استخوان های قوی حالت ایستادگی و حرکت ایجاد می شود. با داشتن استخوان های قوی تر می توانید سقوط های آسیب دیده استخوان را محدود کنید زیرا می توانید با اطمینان حرکت کنید.

بیشتر انواع ورزش خوب است ، اما استخوانهای شما بیش از همه تمایل به تحمل وزن دارند. این هر نوع تمرین است که بدن شما در برابر جاذبه کار کند. نگران نباشید ، زیرا اینها همه چیز را از ساده ترین تا شدید شامل می کند: پیاده روی ، رقصیدن ، دویدن ، یوگا ، بلند کردن وزنه ها ، باغبانی و بازی تنیس.


از تخریب سموم استخوانی اجتناب کنید: این تنها غذاهای ضد التهابی نیست (مانند آرد سفید فرآوری شده ، مواد نگهدارنده و قند) که باید نگران آنها باشید. محیط اطراف شما نیز مهم است. پاک کننده های خانگی ، آرایش و حتی محصولات زیبایی می توانند به سمیت بدن کمک کرده و باعث از بین رفتن استخوان شوند. علاوه بر این ، داروهای معمول تجویز شده همچنین می توانند به استخوانهای شما آسیب بزنند ، که در بالا مورد بحث قرار گرفت.

چند ماده مغذی ، رویکرد پوکی استخوان

مشکل مکمل های کلسیم خریداری شده در فروشگاه - جدا از اینکه مبتنی بر سنگ هستند - این است که آنها یک راه حل واحد برای یک مشکل چند ماده مغذی هستند. به این دلیل است که استخوانهای شما از 13 ماده معدنی تشکیل شده است. کلسیم تنها یکی از مواد معدنی مورد نیاز استخوانهای شما است. همچنین به روی ، منیزیم ، وانادیوم ، استرانسیوم ، سیلیس ، بور و موارد دیگر نیاز دارید. هر ماده معدنی نقش بی نظیری در سلامتی استخوان شما دارد.


بنابراین ، تاکید امروز بر فقط یک ماده معدنی نظارت است. Lithothamnion superpositum - درمان پوکی استخوان با وجود سایر مواد معدنی موجود ، کلسیم حتی نمی تواند کار خود را انجام دهد! چرا در واقع ، آنها به مواد بیشتری احتیاج دارند؟


به همین دلیل ما یک مکمل کلسیم چند ماده مغذی ایجاد کردیم که یک درمان پوکی استخوان طبیعی است. این در واقع مستقیماً از یک غذای فوق العاده گیاهی درست از خط ساحلی بکر آمریکای جنوبی گرفته شده است

algaecal.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده