بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیا استرس دارید و دچار اضطراب یا بی خوابی هستید؟

آیا استرس دارید و دچار اضطراب یا بی خوابی هستید؟

خوبی و رفاه آخرین روند مدیتیشن و آرامش

تکنیک های مراقبه را کشف کنید که می تواند به بهبودی آرامش شما کمک کند.


روزگاری داستانهای مادربزرگ ها بود که ما را به آرامش و همراهی افکار خود به سمت استراحت در شب می رساندند ، امروزه تکنیک های متنوعی وجود دارد که برای کمک به مراقبه ، آرامش و خودشناسی است.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

در حقیقت ، بیشتر و بیشتر ایتالیایی هایی که به دلیل یک زندگی استرس زا و ریتم های دیوانه کننده ای که روزمره خود را نشانه می گیرند ، به تکنیک های ریلکسیشن متوسل می شوند که اکنون موفق به درگیر جنبه های مختلف بدن و ذهن می شوند.

البته ، کسانی هستند که می توانند وقت بیشتری را داشته باشند و کسانی که وقت کمتری دارند و به همین دلیل است: به همین دلیل در پانورامای وسیع که محبوب ترین روندهای آرامش را شامل می شود ، از حمام های صوتی گرفته تا تکنیک های مراقبه شرقی ، عبور می کنند. AMSR


اما بگذارید قدم به قدم پیش برویم: حمام های صوتی چیست؟ برای متخصصان این یک تکنیک جدید مراقبه است که به لطف ارتعاشات گونگ ، زنگ ها ، طبل ها و ابزارهای مختلف ، یک غوطه وری واقعی در صدا ایجاد می کند.


یک تجربه درمانی که می تواند در شرکت انجام شود ، در مراکز ویژه ای که به این تکنیک اختصاص داده شده است و از سنتی ترین آنها گرفته تا ابتلا به دزدان دریایی باستانی و مراکز بهداشتی جدیدترین نسل است ، اما در هر کجا که باشید می توانید در تنهایی کل زندگی کنید. با تشکر از کمک ضبط صوت و یک جفت هدفون.


و اگر می خواهید چیزی حتی "معاصر" تر باشد ، ASMR - پاسخ مریدین حسی خودمختار - می تواند نیازهای شما را برآورده کند. اگر نمی دانید این مخفف به چه معنی است ، فقط کافی است در YouTube جستجو کنید و در آنجا یک دنیای صداها ، زمزمه ها و صدای زشت را از بین بی نظیر ترین ها کشف کنید.


اگر در ایتالیا این پدیده هنوز در مراحل ابتدایی است ، در آمریکا هزاران یوتوبر وجود دارند که با صدای کم صدا زمزمه می کنند ، که روی میکروفن می ریزند یا از سطوح مختلفی برای تولید صداهای خواب آور استفاده می کنند. که انگشتان خود را مالیده و یا حتی تجربیات آرامش بخش را از طریق صداها بازسازی می کند. هدف این است که از طریق میکروفن های حساس ، صداهای ظریف ، تکراری و هیپنوتیزم جمع آوری شود که به کاهش تنش های ذهنی و غلبه بر هرگونه مقاومت آگاهانه و ناخودآگاه کمک می کند.


با ترک دنیای صداها ، همیشه می توانیم مراقبه ذن را انتخاب کنیم ، این تکنیک مدیتیشن کلاسیک است که به صورت نشسته و با الهام از بودیسم انجام می شود. در قرن ششم میلادی تصور شد. توسط یک راهب هندی انجام می شود و به صورت پاهای متقاطع نشسته است. تمرکز این مراقبه با نفس و سکون نشان داده می شود. از جمله مزایای آن ، مطمئناً آگاهی بیشتر و کنترل خود بر بدن و احساسات است.


اطلاعات فنی و علمی و مشاوره کلی در مورد سبک های زندگی و رفاه منتشر شده از طریق این وبلاگ به نظر متخصصان صنعت قابل انتساب است. آنها ماهیت پزشکی ندارند زیرا در یک دیدگاه آموزنده و غیرقابل حل مسئله با آنها سر و کار دارند ، بنابراین باید عمومی تلقی شوند و نمی توان به موقعیتهای خاص خواننده نسبت داد. در هر صورت ، برای هرگونه شک و تجزیه و تحلیل ، توصیه می شود با پزشک یا سایر متخصصان بهداشت مشورت کنید.

ترجمه : شیرین میرکرمی

مجله ارم بلاگ



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده