خرید از سراسر دنیا


» آیا برای کاهش وزن باید از آب آلوئه ورا استفاده کنید؟

آیا برای کاهش وزن باید از آب آلوئه ورا استفاده کنید؟

فواید آلوئه ورا:


اگر به دنبال راه های کاهش وزن بدون ورزش هستید ، محصولاتی وجود دارد که معمولاً توصیه می شود. یکی از آنها آب آلوئه ورا است. در اینجا اطلاعات بسیار خوبی در مورد اینکه آیا شما باید از آب آلوئه ورا برای کاهش وزن استفاده کنید و دلایلی که ممکن است در تحقق اهداف کاهش وزن برای شما موثر باشد وجود دارد.

آلوئه ورا چیست؟



احتمالاً همه ما از آلوئه ورا شنیده ایم و به ما گفته شده است که این اثرات مفیدی دارد. بنابراین واقعاً چیست و چه کاری می تواند برای ما انجام دهد؟

بیش از 350 نوع آلوئه ورا وجود دارد اما تنها 4 نوع آنها دارای خاصیت درمانی قابل توجهی هستند که بیشترین ماده مغذی آن آلوئه ورا باربادنسیس آسیاب است. آلوئه ورا ترکیبی پیچیده از حدود 300 ماده تشکیل دهنده شامل پلی ساکاریدهای مرتبط با بتا ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه ، آنزیم ها ، لیگنین ها ، ساپونین ها و آنتراکینون ها است.

آلوئه ورا یک ماده مغذی ، عضو خانواده Liliacae است ، این همان خانواده پیاز ، سیر ، مارچوبه ، لیلی و لاله است. آنها به طور طبیعی در بیابان رشد می کنند و نامهای مستعار آلوئه ورا "زنبق بیابان" است.


اگرچه ممکن است این گیاه جذاب ترین گیاه نباشد ، اما برای بهبود سلامتی و زیبایی بیش از 4000 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. اولین استفاده های دارویی ضبط شده مربوط به سال 2100 قبل از میلاد در سومریه / بابل است ، همچنین کتیبه های هیروگلیفی آلوئه مربوط به سال 4100 قبل از میلاد وجود دارد که در مقبره یک پزشک دربار مصر پیدا شده است. ملکه کلئوپاترا و ملکه نفرتیتی ، که هر دو به دلیل زیبایی خیره کننده خود مشهور هستند ، از آلوئه ورا برای سالم ماندن و زیبایی استفاده می کردند. امروزه آلوئه ورا به همان دلایلی که در طی سنین مختلف مورد توجه واقع شده است ، هنوز هم به طرز ناپذیری محبوب است.

آب و هوای شدید کویری که گیاه آلوئه در آن رشد می کند به این معنی است که این گیاه باید خود را از آسیب و از بین رفتن آب محافظت کند. این همان چیزی است که باعث می شود گیاه این ترکیبات را بسازد ، فواید آن هنگام استفاده از آلوئه ورا به شما منتقل می شود.

برخی از روش های متداول استفاده از آلوئه ورا شامل موارد زیر است:


    کاربرد موضعی آلوئه ورا یک درمان طبیعی طبیعی برای زخم هایی است که شامل زخم های فلزی ، سوختگی ، آفتاب سوختگی و خراشیدن است. ترکیبات مختلف درمانی موجود در آلوئه قادر به کاهش قرمزی ، تورم و التهاب هستند. همچنین می توانند به رفع خارش و درد کمک کنند. اگر به هر حال زخمهای عمیقی دارید ، آلوئه ورا در واقع ممکن است بهبودی را کند کند ، بنابراین فقط از آن برای زخم های سطحی استفاده کنید.


    آلوئه ورا همچنین می تواند به کندی یا جلوگیری از عفونت هایی که در صورت آسیب دیدگی پوست ایجاد می شود کمک کند زیرا می تواند به طور موثری با باکتری ها و قارچ های مختلفی مبارزه کند. همچنین می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به آن در مبارزه با عفونت کمک کند.


    آلوئه ورا همچنین می تواند به کاهش قند خون بالا در ارتباط با دیابت کمک کند.


    پسوریازیس که یک بیماری مزمن پوستی است و باعث ایجاد لکه های پوستی افزایش یافته ، نقره ای ، قرمز و خارش دار می شود با استفاده از ژل موضعی با آلوئه ورا قابل درمان است.


آلوئه ورا برای کاهش وزن:


با وجود تمام این خواص درمانی موجود در آلوئه ، فقط مدت زمان لازم بود تا ارتباط بین آلوئه و کاهش وزن کشف شود. در حالی که ژل گیاه گیاه آلوئه عمدتا برای کاربرد موضعی مورد استفاده قرار می گیرد ، آب آلوئه ورا به دلایل مختلف از جمله کاهش وزن در داخل مورد استفاده قرار می گیرد. ارتباط بین آب آلوئه ورا و کاهش وزن موارد زیر را شامل می شود.


    اول از همه ، خواص ملین آن (نه آلوئه لاتکس) و خاصیت سم زدایی به بیرون کشیدن مواد غذایی از بدن کمک می کند و به بدن شما اجازه می دهد انرژی کمتری را که از غذا بدست می آید استفاده کند زیرا سریعتر از بین می رود. این دفع سریع زباله و جلوگیری از ایجاد زباله در روده بزرگ می تواند به جلوگیری از افزایش احتمالی وزن کمک کند.


    ارتباط آب آلوئه ورا و کاهش وزن نیز به مدیریت قند خون آن مربوط می شود که نه تنها در مدیریت دیابت بلکه به مدیریت وزن کمک می کند. توانایی آلوئه ورا در کاهش و مدیریت سطح قند خون کمک می کند تا از چربی اضافی گلوکز جلوگیری شود و در عوض به آرامی آن را به سلولهای بدن که در آن برای انرژی لازم است منتقل کنید. با کمک به حفظ سطح قند خون ، شما برای دوره های طولانی تر احساس می کنید که همچنین از خوردن بیش از حد و افزایش وزن جلوگیری می کند.


    بسیاری از ویتامین های گروه B موجود در آلوئه هنگام استفاده از آب آلوئه ورا برای کاهش وزن از اهمیت زیادی برخوردار هستند زیرا علاوه بر کمک به سرکوب اشتها و جلوگیری از ذخیره چربی همانطور که در بالا گفته شد می تواند به متابولیسم شما نیز کمک کند.


    روش دیگری که آب آلوئه ورا برای کاهش وزن موثر است ، به دلیل بسیاری از مواد مغذی موجود در آلوئه است. بسیاری از افراد به دلیل کالری خالی موجود در غذاهایی که معمولاً در آنها می خورند پرخوری می کنند و باعث می شود سریعتر گرسنه شوند. با آلوئه ، مدت طولانی تری احساس سیری خواهید کرد زیرا ویتامین ها و مواد معدنی مختلف موجود در بدن آلوئه مواد مغذی مورد نیاز بدن را برای شما فراهم می کند که به جلوگیری از بروز گرسنگی کمک می کند. وقتی زیاد غذا نمی خورید ، از افزایش وزن جلوگیری می شود

ترجمه : شیرین میرکرمی

مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده