بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» 3 نکته برای انتخاب بهترین محصولات مراقبت از پوست

3 نکته برای انتخاب بهترین محصولات مراقبت از پوست

3 نکته برای انتخاب بهترین محصولات مراقبت از پوست


مراقبت از پوست طبیعی: 3 نکته برای انتخاب بهترین محصولات مراقبت از پوست برای مقاله آکنه شما

انتخاب بهترین محصولات مراقبت از پوست برای استفاده در صورت مستعد به آکنه بسیار مهم است زیرا تمام درمان های خارج از کشور برای شما شگفتی نخواهد بود. بیشتر محصولاتی که در تلویزیون یا اینترنت دیده اید به دلایل مختلف ممکن است روی پوست شما کار نکنند. این امر به ویژه در مورد مبتلایان به آکنه طولانی مدت که دارای پوست بسیار حساس هستند و نسبت به استفاده از محصولات درمانی موضعی بسیار واکنش پذیر هستند ، صادق است.


از میان صدها یا هزاران محصول که امروز در بازار پیدا خواهید کرد ، باید قبل از استفاده ، آنها را یکی یکی فیلتر کنید. استفاده از بی احتیاطی روی صورت شما فقط به دلیل کنجکاوی محض که آیا ممکن است برای درمان آکنه شما موثر باشد یا نه توصیه نمی شود. اگر این اقدامات را با دقت انجام ندهید می توانند وضعیت آکنه شما را بدتر کرده و ظاهر شما را خراب کنند. در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین محصولات مراقبت از پوست برای آکنه شما آورده شده است:


1- مواد اولیه طبیعی همیشه یک انتخاب بهتر است


هنگامی که به دنبال یک محصول مناسب برای درمان پوست برای استفاده هستید ، ابتدا به این مواد نگاهی بیندازید. بیشتر اوقات ، محصولات ضد آکنه که امروزه در بازار پیدا می کنید حاوی حداقل 70٪ مواد شیمیایی هستند که در واقع برای پوست شما مضر هستند. استفاده از این محصولات برای شما توصیه نمی شود.


همیشه بهتر است که مواد شیمیایی را طبیعی تر انتخاب کنید. مواد طبیعی بهتر است روی پوست شما استفاده شود زیرا آنها معمولاً به روشی نرمتر و نرم تر عمل می کنند. آنها برای چهره شما مضرتر هستند و احتمالاً عوارض جانبی بدی در پی ندارند. استفاده از آن برای طولانی مدت نیز بی خطر است.


2- فقط محصولی را انتخاب کنید که با پوست فوق العاده حساس سازگار باشد


همه محصولاتی که در بازار پیدا می کنید با پوست شما سازگار نیست. این امر به ویژه در صورتی که سالهاست از آکنه رنج می برید صادق است. اگر چندین مورد شدید از آکنه دارید ، به این معنی است که پوست شما یک نوع فوق العاده حساس است. شما همچنین باید از محصولاتی استفاده کنید که برای پوست های فوق العاده حساس نیز طراحی شده اند و یافتن این نوع از محصولات این روزها بسیار دشوار است.

بسیاری از پاک کننده ها یا مرطوب کننده هایی که امروزه در تلویزیون یا اینترنت تبلیغ می شوند معمولاً به سمت افرادی که جوش های کوچکی دارند که اغلب در صورتشان ظاهر نمی شود ، هدایت می شوند.


3- از رژیم درمانی کامل استفاده کنید


بهتر است از کل رژیم درمانی استفاده شود تا فقط از پاک کننده ها یا برنامه های موضعی استفاده شود. با خرید کل رژیم درمانی که معمولاً شامل پاک کننده ها ، مرطوب کننده ها ، برنامه های موضعی ، کرم ها ، مکمل ها و غیره می باشد ، بیشترین مزایا را از محصول دریافت خواهید کرد. به این ترتیب ، شما می توانید دقیقاً بدانید که آیا درمان برای پوست شما مناسب است یا نه.


اگر فقط از یک یا دو بخش رژیم استفاده کنید ، در نتیجه عدم تعادل پوست خود را تهدید خواهید کرد زیرا همیشه در مورد درمان آکنه چیزی وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، وقتی این کار را می کنید ، از اثربخشی محصول به میزان قابل توجهی کاسته می شود.

تبلیغات


پس از انتخاب بهترین روش درمانی ، باید مدتی با آن بچسبانید و حداقل 2 ماه آن را به طور مداوم استفاده کنید. به یاد داشته باشید که برای برخی از افراد به ویژه مبتلایان به آکنه شدید ، محصولات مراقبت از پوست ممکن است مشکلات پوستی آنها را درمان نکند.


7 نکته برای مراقبت از پوست طبیعی


1. هیدراتاسیون


ظاهر پوست ما تحت تأثیر هضم ماست. بسیاری از شرایط پوستی شایع مانند روزاسه و پسوریازیس دلایل اصلی ریشه در مشکلات گوارشی دارند. هیدراتاسیون منظم روزانه - به طور خاص آب - مؤثرترین راه برای مقابله با مشکلات در هضم است. آب سلول های بدن شما را تمیز می کند و باکتری ها و مواد زائد آلوده کننده پوست شما را از بین می برد. نوشیدن 8 لیوان 8 عیار آب توصیه شده در روز باعث تسریع در روند پاکسازی سلول می شود و منجر به محتوای بهتر سلول های پوستی می شود.


2. فیبر


بهترین منبع برای تنظیم هضم فیبر غذایی است. در حالی که بسیاری از افراد فاقد فیبر در رژیم غذایی معمول خود هستند ، اما این یکی از مهمترین عواملی است که به شما کمک می کند دستگاه گوارش شما به درستی کار کند و باعث شود پوست شما بهتر به نظر برسد. زنان و مردان باید به طور متوسط ​​30 گرم فیبر در روز مصرف کنند تا دستگاه هضم آنها بهینه عمل کند. یک فرد متوسط ​​فقط حدود یک سوم آن را مصرف می کند. یک روش آسان برای افزایش فیبر در رژیم غذایی شما اضافه کردن میان وعده هایی مانند دانه ها ، آجیل و میوه های خشک است. منابع غذایی مانند جو دوسر ، تخم کتان ، نخود فرنگی ، لوبیا ، سیب ، هویج و مرکبات نیز فیبر شما را تقویت کرده و دستگاه گوارش شما را تقویت می کنند.


3. اعمال کنید


ورزش به گردش خون کمک می کند و عرق ایجاد می کند که به شما امکان تعریق می دهد و باعث ترشح زباله های اضافی در پوست شما می شود. ورزش تن پوست را محکم تر کرده و به بافت اپیدرم کمک می کند. گردش خون درخشش طبیعی پوست شما را بازیابی می کند که معمولاً توسط پوست بی تحرک فرو می رود. ورزش باعث می شود احساس انرژی و اطمینان بیشتری داشته باشید و به عزت نفس و از بین بردن استرس کمک کنید.


4- از انتشار بیش از حد خودداری کنید


پرتوهای اشعه ماوراء بنفش می تواند برای پوست شما بسیار مضر باشد. اگر در طولانی مدت در خارج از منزل هستید در مقابل آفتاب محافظت کنید. خورشید عامل اصلی بروز چین و چروک ، لکه های سنی ، خشکی پوست و سرطان پوست است. خورشید در اواسط روز و هنگامی که پرتوهای بیشترین آسیب را دارند ، گرمترین است.


ضد آفتاب ضروری است: قبل از بیرون رفتن از ضد آفتاب ، ضد آفتاب را بمالید ، بنابراین زمان آن وجود دارد که به داخل پوست بریزید و بیشترین محافظت را برای شما انجام دهد. در هنگام روشن بودن عینک آفتابی را بپوشید - پرتوهای UV یکی از مهمترین دلایل اختلال در بینایی است. با گذشت زمان ، خورشید حتی وقتی به خورشید نگاه نمی کند ، به چشم آسیب می رساند.


5- لایه برداری


لایه برداری فرایندی است که باید روزانه انجام شود تا پوست طبیعی سالم و جوان تر به نظر برسد. اولین قدم انتخاب محصول مناسب برای پوست شما است. لوازم آرایشی مختلف زیادی وجود دارد ، اما بعضی از آنها حاوی مواد تشکیل دهنده ای هستند که می توانند برای هدفی که برای رسیدن به آن می خواهید مضر باشد.


استفاده از محصولات طبیعی برای مراقبت از پوست روش خوبی برای اطمینان از نتایج سالم و سالم است. نمک های طبیعی دریا و نمک های دریای مرده برای لکه دار کردن بدن بسیار عالی هستند و اسکراب های قند طبیعی کمی برای پوست تحریک کننده هستند. برخی محصولات حاوی روغن دانه شاهدانه و روغن آووکادو ، زردآلو ، جوجوبا یا ویتامین E به عنوان نرم کننده های طبیعی اضافه شده است. هنگام تمیز کردن و لایه برداری پوست از آب گرم و گرم استفاده نکنید.


آبی که خیلی گرم است ، رطوبت را از پوست شما خارج می کند و باعث می شود که آن را خشن و سالم تر از گذشته کند. هنگام شستن پوست خود از حرکتی دایره ای استفاده کنید زیرا حرکت گرد باعث ایجاد منافذی می شود که به شما اجازه می دهد خاک پنهان را تمیز کنید. هنگام خشک کردن پوست خود ، آن را پاک نکنید. لکه دار کردن باعث می شود مقداری از آب باقی مانده درون بدن شما جاری شود و از مرطوب کننده ای که بعد از پاکسازی استفاده می کنید کمک کند.


6. مرطوب کننده


استفاده روزانه از محصولات مرطوب کننده پوست ، یکی از ساده ترین و مهمترین راه های مراقبت از پوست شما است. هنگام استحمام یا دوش گرفتن ، بسیاری از افراد صابون های معمولی را که روی پوست خشک می شوند ، می بینند. ژل های دوش آغشته به روغن های پوست مانند دانه شاهدانه ، ویتامین E یا گلیسیرین های گیاهی طبیعی که تمیز می شوند ، نرم می شوند. سعی کنید از محصولاتی که از سدیم لوریل سولفات یا سدیم لورث سولفات استفاده می کنند ، خودداری کنید ، زیرا مطالعات نشان داده اند که اثرات مضر و حتی سمی با استفاده طولانی مدت دارند.


    این که آیا این یک اسپری روغنی بعد از حمام یا دوش طبیعی پوست ، یک لوسیون مرطوب کننده پوست یا کره پوست است ، مرطوب کننده روزانه پوست باعث محافظت از عناصر ، خاصیت ضد پیری می شود و به شما جلوه زیبایی می بخشد.


7. اجزای طبیعی


هنگام مشاهده محصولات مراقبت از پوست ، سعی کنید افرادی را که حاوی روغن طبیعی و عصاره گیاه شناسی هستند خریداری کنید. ترکیبات مرطوب کننده و مرطوب کننده پوست شامل روغن بذر شاهدانه ، روغن آرگان ، روغن آووکادو ، روغن جوجوبا ، روغن زردآلو ، روغن نارگیل ، ویتامین e ، کره کره است. لازم به ذکر است که همه مواد شیمیایی مصنوعی لزوماً بد یا ناایمن نیستند.


بسیاری از محصولات مراقبت از پوست مبتنی بر طبیعت به چند ترکیب شیمیایی برای کارآمد ، حفظ ثبات و حفظ ماندگاری نیاز دارند. اما باید سعی کرد از محصولات مراقبت از پوست که حاوی سدیم لوریل سولفات ، سدیم لوره سولفات ، پارابن ، فتالات ، پروپیلن گلیکول ، روغن معدنی یا رنگهای مصنوعی است ، خودداری کنید.


نتیجه گیری: مراقبت از پوست طبیعی بخش مهمی در سودمندی از ظاهر بیرونی شما است. این نکات ساده را به کار گیرید و به زودی پوست نرم و روشن تری خواهید داشت که باعث می شود احساس سلامتی و اطمینان بیشتری داشته باشید!


محصولات طبیعی مراقبت از پوست و مو روز به روز محبوب تر می شوند.



محصولات طبیعی و مراقبت از مو طبیعی پوست بدن زمین با روغنهای طبیعی از جمله روغن مارگان ، روغن دانه شاهدانه ، آلوئه ورا ، درخت چای ، روغن جوجوبا و موارد دیگر تهیه می شود.


ترجمه : شیرین میرکرمی

مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده