خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مراقبت از پوست با محصولات ارگانیک

مراقبت از پوست با محصولات ارگانیک

 مراقبت از پوست با محصولات ارگانیک

اگر در مورد آرایش و مراقبت از پوست خود فکر نکرده اید ، این مزایای مراقبت از پوست با محصولات ارگانیک را بررسی کنید:


برای داشتن پوستی زیبا و سالم،غذاهای سرشار از پروتئین ، میوه و سبزیجات بخورید و چربی ، قند وغذاهای فرآوری شده را از لیست غذایی خود حذف و یا کمتر استفاده کنید ولی شما با مصرف درست مواد غذایی به پاکسازی اعضای بدن از درون کمک میکنید و همین امر باعث میشود که پوستی زیبا و شاداب داشته باشید که نشان دهنده سلامت درونی جسم ماست،


درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟
این روزها با وجود بسیاری از محصولات مختلف موجود در بازار، غالباً می توان تلاش زیادی کرد تا محصولی را پیدا کنید که کاملاً مناسب برای پوست شما باشد و به طور طبیعی ساخته شده ، با استفاده از مواد شیمیایی ومواد غیرضروری و مضرتولید نشده است ،که بسیاری از آنها غیر کرمهای آلی حاوی بیشترمحصولات تبلیغاتی صورت ممکن است به احتمال زیاد با برخی از مواد مضر اضافه شده در آنها ، به پوست شما آسیب برساند ،


محصولات ساخته شده از ترکیبات تولید شده معمولی می توانند تأثیر منفی بر محیط زیست داشته باشند. هنگامی که مواد اولیه تولید محصولات بهداشتی وآرایشی بصورت ارگانیک تولید می شوند ، مواد شیمیایی کمتری باعث آلودگی آب و هوا می شود.مواد شیمیایی ، رنگهای مصنوعی و پرکننده های موجود در محصولات مراقبت از پوست و آرایش می توانند باعث قرمزی ، تحریک شوند.


محصولات بهداشتی و زیبایی از مواد نگهدارنده طبیعی مانند عصاره دانه گریپ فروت استفاده می کنند که بر بدن شما تأثیر نمی گذارد. و در حالی که برخی از افراد به همین ترکیبات مواد طبیعی هم حساسیت دارند


منظور از محصولات ارگانیک ترکیباتی است که از منشا آن گیاهان منشا است، رشد این گیاهان بدون استفاده از آفت کش ها، کودهای شیمیایی و .. بوده و بایستی دارای گواهی استاندارد محصولات ارگانیک یاشند. به همین دلیل استفاده از محصولات مراقبت از پوست ارگانیک در سلامتی، طول عمر و کیفیت زندگی شما نقش دارنند.


محصولاتی که مطابق با استانداردهای بالایی تهیه شده اند. محصولات طبیعی می توانند برای پوست و سلامتی ما تفاوت ایجاد کنند ، استفاده از محصولات طبیعی از سالهای دورمورد تایید جوامع و نسل‌های مختلف بوده است .

زندگی در شهرها بزرگ و آلوده می تواند مشکلاتی را روی سلامت و پوست ما داشته باشد.ترکیبات گیاهی نسبت به ترکیبات شیمیایی عوارض کمتری دارد و از این ترکیبات در تهیه انواع محصولات آرایشی استفاده می‌شود. چون محصولات طبیعی عوارض کمتری دارند و با اطمینان بالا می‌توان ازآنها استفاده کرد.


افراد زیادی دارای حساسیت‌های پوستی، آلرژی، آسیب‌های پوستی و خشکی پوست هستند، که با توجه به عواملی مثل نور خورشید، آلودگی هوا، ترکیبات مضردر مواد غذایی و مستعد بودن افراد، نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنند و این ترکیبات مضر در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست باعث افزایش غیرقابل تحمل و بدتر شدن ظاهر پوست می‌شود.


سرکه سیب

استفاده از سرکه سیب می تواند به برطرف کردن تعدادی از مشکلات پوستی کمک کند. به عنوان مثال ، اگر دچار سوختگی و التهاب ناخوشایند پوست شده اید ، می توانید با استفاده از سرکه سیب در محل آسیب دیده خود را زنده کنید.

سرکه سیب به عنوان ضد عفونی کننده باکتری ها و مواد شیمیایی مختلف عمل می کند. کافی است یک پارچه نخی را در سرکه سیب با آب گرم آغشته کرده و آن را در روی محلی که دچار سوختگی سطحی پوست هستید ، مالش دهید. با این وجود از استفاده از آن روی زخم های باز یا لکه های خونریزی بر روی پوست خودداری کنید.


آلوئه ورا

 آلوئه ورا یک ترکیب ضد التهابی عالی است که همچنین به عنوان یک خنک کننده مناسب برای ار پوست مفید است. آلوئه ورا به بهبودی اگزما ، آکنه ، پسوریازیس ، روزاسه و کهیر کمک می کند. همچنین می توانید از کرم های غنی از آلوئه ورا برای رفع مشکلات پوستی فوق استفاده کنید.


اگر دارای پوست طبیعی هستید ، برای اینکه پوست سالمی داشته باشید بدون هیچ نگرانی از ژل گیاه آلوئه ورا استفاده کنید. آلوئه ورا در محصولات زیبایی برای جوانسازی استفاده میشود. خواص ضد پیری بر روی پوست اثرگذاشته و آن را تازه، نرم، بدون چروک و روشن نگه می دارد.


به شما کمک میکند تا همواره پوستی سالم و شاداب داشته باشید و همچنین ژل آن به علت داشتن کلاژن و ویتامین E نرمی پوست را افزایش داده از پیر شدن جلوگیری می‌کند و سبب باقی ماندن رطوبت در پوست می‌گردد .آلوورا با اکسیژن رساندن به سلول‌های پوست سبب ترمیم بافت پوست می‌گردد و در نتیجه باعث شادابی و سلامت پوست می‌گردد.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده