دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» خواص و فواید زغال اخته بر سلامتی بدن

خواص و فواید زغال اخته بر سلامتی بدن

7 خاصیت و فایده زغال اخته بر سلامتی بدن

میوه ایی که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کنند


محصولات موضعی می توانند در هنگام مبارزه با علائم پیری عالی باشند ، اما گاهی اوقات شما نیز از چیزهایی که می خورید نیاز به کمی اطلاعات اضافی دارید.زغال اخته گیاهی گلدار چند ساله با انواع توت های آبی یا بنفش است.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

ساده ترین کاری که می توانید برای اجرای یک رژیم غذایی سالم برای بهبود پوست خود انجام دهید ، مصرف غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها با مبارزه با رادیکال های آزاد ایجاد شده توسط آلودگی محیط ، به جلوگیری از آسیب سلولی کمک می کنند.

بلوبری هنگام بهبود سلامت قلب بسیار مؤثر است. محتوای فیبر موجود در بلوبری با کاهش میزان کلسترول خون، بیماری های قلبی را کاهش می دهد.


زغال اخته همچنین به مقدار کافی از مواد مغذی و ویتامین B6، ویتامین B، فولات ، پتاسیم و غیره غنی شده است که بر روی میزان قند خون و میزان کلسترول موجود در خون نظارت کند و قلب را از حملات در امان نگه دارد. مصرف بلوبری دو بار یا سه بار در هفته برای یک شخص بالغ کافی است.

زغال اخته منبع بسیار خوبی از این مواد مغذی است ، و همچنین چیزی را فراهم می کند که انواع توت ها از آن استفاده نمی کنند: ویتامین E. آنها به راحتی با غلات ، ماست ، یا فقط به عنوان یک میان وعده مناسب و سبزیجات که به راحتی آماده و خورده میشود نام برد.

بلوبری یا زغال اخته آبی، وتمشک آبی هم شناخته می شود میوه ای تابستانی که به رنگ آبی تیره یا بنفش یافت می شود وطعم بلوبری شیرین می باشد.

بلوبری یک داروی مفید برای کلسترول است. مصرف سالم آب بلوبری دو بار در هفته به شما کمک می کند تا سطح کلسترول خود را کنترل کنید!

خیلی سریع در خرید محصولات گران قیمت که علت اصلی مشکل شما نیستند ، عجله نکنید. سرم های ضد پیری در صاف کردن پوست شما به طرز شگفت انگیزی کار می کنند ، اما بیشتر مواد مغذی حاصل از این محصولات به جای جذب شدن به پوست روی سطح خود باقی می مانند ، که اگر شما بخواهید به مدت طولانی پوست جوان و سالم را حفظ کنید ، به آن نیاز دارید.ویتامین C موجود در بلوبری با افزایش تولید کلاژن در پوست به کاهش چین و چروک پوست کمک کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود.اصطلاح خوردن غذاهای مناسب می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند - و آنها نیز طعم عالی دارند.

کمبود ویتامین B12 در بدن می تواند باعث کم خونی و سفیدی موی سر شود، بلوبری مقادیر بالایی ویتامین B12 دارد و برای درمان سفیدی مو مفید می باشد.

آنتی اکسیدان‌هایی که در این میوه یافت می‌شود به بدن شما کمک می‌کند فرآیند پیری را به تعویق بیندازد. این موارد به بدن شما کمک می‌کند.

 التهاب یکی از موارد اصلی در بیشتر بیماری‌هاست و می‌تواند آسیب جدی به بدن وارد کند. التهاب باعث ایجاد بیماری قلبی، دیابت، سرطان و سایرموارد می‌شود.


یکی از مزایای سلامتی زغال اخته این است که آنها آنتی اکسیدان را در اختیار شما قرار می دهند. هیچ چیز کاملاً شبیه خوردن یک کاسه آبدار و خوشمزه از آب زغال اخته در یک روز گرم تابستان نیست. این دلخوشی های فصلی نه تنها از طعم خوبی برخوردار نیستند بلکه انواع مختلفی از مواد مغذی مناسب برای شما نیز وجود دارد. برای جشن ماه ملی زغال اخته ، ما هفت مزیت بهداشتی زغال اخته را به اشتراک می گذاریم. با افزودن این میوه بی نظیر به رژیم غذایی روزانه خود می توانید:


   آنتی اکسیدان های سالم را تحویل دهید

   در هضم غذا کمک کنید

   سلامت پوست را بهبود بخشید

   استخوان های سالم را ارتقا دهید

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

   از فشار خون سالم حمایت کنید

   عملکرد مغز را تقویت می کند

   به محافظت در برابر بیماری های قلبی و سرطان کمک کنید


1. آنتی اکسیدان های سالم

زغال اخته بالاترین میزان آنتی اکسیدانی میوه های تازه را به خود اختصاص می دهد. آنتی اکسیدان ها نقش بسیاری در بدن شما دارند ، از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن. آنهایی که در زغال اخته ، از جمله آنتوسیانین ، ویتامین C ، مس و آهن وجود دارند ، برای تقویت ایمنی بدن تلاش می کنند تا بتوانید از عفونت ها جلوگیری کنید. یک سیستم ایمنی قوی می تواند به معنای کمتر سرماخوردگی ، تب و سایر بیماری های ویروسی و باکتریایی و عفونت باشد.


2. در هضم غذا کمک کنید

فقط یک فنجان زغال اخته 14٪ از مقدار توصیه شده روزانه فیبر را برای بدن شما فراهم می کند که می تواند به تقویت منظم دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست کمک کند. شما همچنین می توانید بعد از خوردن این میوه خوشمزه ، فیبر را نسبت به احساس رضایت و رضایت خاطر خود احساس کنید ، این یک فواید سلامتی است که می تواند به محدود کردن خوردن ضربه کمک کند.


3. سلامت پوست را بهبود می بخشد

کلاژن ، سیستم پشتیبانی از پوست ، به شدت به ویتامین C متکی است و از جلوگیری از آسیب های پوستی ناشی از اشعه UV ، دود ، گرد و غبار و آلودگی کمک می کند. زغال اخته با این ویتامین سالم پوست پر شده و یک فنجان نیز 24٪ از دوز توصیه شده روزانه را تأمین می کند.


4- استخوانهای سالم را تقویت کنید

یکی دیگر از مزایای سلامتی زغال اخته تأثیر آنها بر سلامت استخوان ها است. آنها سرشار از کلسیم ، آهن ، منیزیم ، فسفر ، روی و ویتامین K هستند که همگی برای تقویت استخوان ها و حفظ ساختار استخوان ها کار می کنند. مصرف کم ویتامین K با خطر بیشتری برای شکستگی استخوان در ارتباط است ، بنابراین زغال اخته می تواند به شما در دریافت دوز توصیه شده روزانه این مواد مغذی که می توانند بدن شما را قوی نگه دارند ، کمک کند.


5- از فشار خون سالم پشتیبانی كنید

مطالعات متعددی ، مصرف زغال اخته را به کاهش قابل توجه فشار خون مرتبط کرده است. با فشار خون بالا که به عنوان یکی از عوامل خطر بیماری قلبی شناخته شده است ، مصرف روزانه زغال اخته روزانه می تواند روشی ساده و دلپذیر برای حمایت از سلامت قلب شما باشد.


6. تقویت عملکرد مغز

آنتی اکسیدان ها عملکرد مهم دیگری در بدن دارند: آنها می توانند با فشارهایی که روند پیری مغز را تسریع می کند ، مقابله کنند. طبق تحقیقات ، آنتی اکسیدان های موجود در زغال اخته در مناطقی از مغز مرتبط با هوش جمع می شوند. این فواید سلامتی زغال اخته می تواند باعث تقویت حافظه و عملکرد کلی شناختی شود.


7. به محافظت در برابر بیماری های قلبی و سرطان کمک کنید

در یک تحقیق در سال 2013 ، خوردن آنتوسیانین ها ، آنتی اکسیدان اصلی موجود در زغال اخته ، با 32٪ خطر حمله قلبی مرتبط بود. این مطالعه نشان داد زنانی که حداقل سه وعده آب زغال اخته یا توت فرنگی در هفته مصرف می کردند ، بهترین نتیجه را داشتند.

با افزودن سبزیجات و میوه های بیشتری مانند زغال اخته به رژیم غذایی خود ، به سلامتی بدن خود هدیه می دهید.

 ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ورود به کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده