خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» غذاهایی که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کنند

غذاهایی که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کنند

غذاهایی که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کنند

اگرچه پوست عالی به مراقبت بستگی دارد ، تغذیه روزمره با خوردن مکمل ها نیز موثر است. در حالی که پیری یک روند طبیعی است که ما نمی توانیم از آن بپرهیزیم ، از بین بردن چین و چروک به نظر لذت بخش میرسد.

 

هنگام صحبت از پیر شدن به موقع ، پیشگیری از هر جهت برتری دارد. در واقع چین و چروک ها در اثر آسیب آفتاب و از بین رفتن پروتئین های کلاژن و الاستین ایجاد می شوند. این دو پروتئین وظیفه جوان نگه داشتن پوست ، محکم و نرم بودن پوست را دارند.

 

آسیب خورشید هنگامی اتفاق می افتد که اشعه ماوراء بنفش به پوست برخورد می کند و بر ایجاد کلاژن و الاستین تأثیر می گذارد. این پرتوها علاوه بر این باعث تولید رادیکال های آزاد می شوند که در این مرحله به طرز بی رحمی پوست را پیر می کند. این امر را می توان با تمرین زیاد ومراقبت پوست باضد آفتاب و پوشیدن لباس های محافظ مانند کلاه و دستکش از آن دور ماند.

 

با افزایش سن ، پوست به طور معمول بی تحرک و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. در هر صورت ، عناصر مختلفی که می توانند این فرایند را سریع تر کنند شامل آلودگی ، سیگار کشیدن ، استرس ، خشکی و ..

 

خوشبختانه غذاهایی سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی هستند که می توانند از تأثیر رادیکالهای آزاد بکاهند و بنابراین ، تشکیل چین و چروک را پیش بینی می کنند.

 

آوکادو

یك چاه چربی فوق العاده چربی های جامد مطمئناً آووكادو است. آنها همچنین به عنوان مکمل حاوی مواد مغذی E که در پوست نگه داشته می شود ثروتمند هستند و باعث کاهش زخم ها و نواقص و همچنین رادیکال های آزاد می شوند و از این طریق ایجاد چین و چروک ها را جلوگیری می کنند.

 بسیاری از افراد به اندازه کافی پتاسیم از رژیم روزانه خود دریافت نمی کنند و برای این افراد آواکادو یک میوه ایده آل به شمار می رود چون 14 درصد نیاز روزانه پتاسیم را دارا می باشد. پتاسیم باعث کاهش فشار خون می شود و از حمله قلبی جلوگیری می کند.

آواکادو سرشار از اسید های چرب است که در روغن زیتون هم یافت می شوند و خواص فوق العاده ای دارند.

 آواکادو فیبر زیادی دارد که باعث کاهش وزن، تنظیم قند خون و کاهش ریسک بسیاری از بیماری ها می شود.

در صورت عدم وجود کافی ، آووکادو علاوه بر این در گلوتاتیون آنتی اکسیدان زیاد است. گلوتاتیون با سم زدایی بدن ، پوست را از هر دو التهاب و چروک پوست پاک نگه می دارد.

 

توت ها

به شرط اینکه یک گروه از مواد غذایی آنتی اکسیدان ها به طرز حیرت انگیزی زیاد باشند ، این بی شک انواع توت ها هستند. توت ها با داشتن ثروتمندی در فلاونوئیدها ، پلی فنول ها و مواد مغذی ، غذاهای ایده آل برای جلوگیری از چروک و خطوط ریز هستند.

نه تنها رادیکالهای آزاد را خنثی نمی كنند بلكه آنها علاوه بر این پیشرفت سلول های جدید پوست را نیز پیشرفت می كنند. صرف نظر از اینکه این زغال اخته ، تمشک ، توت فرنگی ، زغال اخته یا تمشک باشد ، باید نوعی انواع توت ها را به اسموتی صبح خود اضافه کنید.

 

گندم سیاه

علاوه بر تقویت سلامت قلب ، این دانه جایگزین نیز آماده کاهش نشانه های پیری به موقع است.

گندم سیاه حاوی مواد مغذی مختلفی است. منبع خوب پروتئین، فیبر و کربوهیدراتهای پیچیده مفید است. این ماده یک غله کامل است می‌تواند خواص مفیدی برای سلامتی قلب داشته باشد. موسسه قلب آمریکا توصیه کرد که حداقل نیمی از غلات موجود در رژیم غذایی هر شخصی باید غلات کامل باشد. غذاهای با غلات کامل حاوی مواد مغذی است که برای سلامت قلب مانند فیبرمهم است .

گندم سیاه سرشار از روتین بیوفلاوونوئید است که خاصیت آنتی اکسیدانی باعث می شود درست همانطور که توان استفاده از بدن از مواد مغذی C را ایجاد می کند ، باعث ایجاد کلاژن در پوست شود.


انار

این محصول فوق العاده ارگانیک باورنکردنی در مکمل های مختلفی ثروتمند است اما مهمترین دو مورد از نظر پوست سالم دارای خوردگی بیضوی و پونیکالاژین است.

اسید الاژیک با متوقف کردن شدت و از بین رفتن کلاژن ، تشکیل چین و چروک را خنثی می کند. سپس Punicalagin به سطح کلاژن پوست کمک می کند.


هویج

آنها ممکن است غذاهای مراقبتی چشم باورنکردنی باشند اما مکمل موجود در هویج - بتاکاروتن - به همین ترتیب با نبرد با رادیکال های آزاد انرژی پوست را محافظت می کند.

هویج دارای مقادیر بالای ویتامین C و آنتی اکسیدان ها است که برای درخشان شدن و روشن شدن پوست مفید می باشد.

هویج رنده شده را با عسل مخلوط کنید و آن را بر روی پوست صورت بمالید تا پوست شما روشن تر و درخشان تر شود.


روغن زیتون

علاوه بر اضافه کردن برخی از طعم های واقعی لازم به سالادهای مورد نظر ، روغن زیتون نیز می تواند در خنثی کردن توجه به موقع کار غیرقابل تصور را به عهده بگیرد. روغن زیتون از نظر چربیهای اشباع نشده بسیار غنی است و این باعث می شود تا پوست را هیدراته نگه دارید ، که بسیار مهم است زیرا پوست خشک می تواند باعث ایجاد چین و چروک شود. علاوه بر این ، روغن زیتون علاوه بر این ، در مکمل های مبارزه با رادیکال های آزاد مواد مغذی E و A نیز ثروتمند است.

در صورتی که ترجیح می دهید آن را به وعده های سالاد اضافه نکنید یا از آن برای پخت و پز سبک استفاده کنید ، روغن زیتون را می توان به عنوان یکی از جنبه های اصلی برنامه مراقبت از پوست مورد استفاده قرار داد.

 

ماهی سالمون

علاوه بر اینکه در چربی های اشباع نشده امگا 3 با چروک فوق العاده ثروتمند ثروتمند هستند ، ماهی قزل آلا علاوه بر این حاوی آستاگزانتین تقویت کننده سلول است. آستاگزانتین ، که مسئولیت سایه روشن صورتی است ، رادیکال های آزاد را از بین می برد.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده