دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چند میان وعده سالم که بچه ها می توانند درست کنند

چند میان وعده سالم که بچه ها می توانند درست کنند

چند میان وعده سالم که بچه ها می توانند درست کنند

بسیاری از روزها، میان وعده ها می توانند بخش قابل توجهی از غذای روزانه کودک شما را تشکیل دهند. و چه بهتر که از ابتدا این میان‌وعده‌های سالم را در خانه درست کنید


سرآشپزهای جوان به راحتی می توانند با هر یک از این 5 دستور غذای سالم از مواد موجود در آشپزخانه هنر خود را نشان دهند.


توپ های کره بادام زمینی سالم

این خوراکی های بسیار آسان و پر فیبر به عنوان میان وعده بعد از مدرسه یا روز اردو عالی هستند. نیازی به نگهداری در یخچال ندارند.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن
  • سطح: آسان
  • مجموع: 25 دقیقه
  • محصول: 24 ترافل

مواد لازم

3 فنجان غلات سبوس کشمش

1 فنجان غلات برنج قهوه ای ترد

2/3 فنجان کره بادام زمینی صاف کاملا طبیعی

5 قاشق غذاخوری شربت افرا خالص

گیلاس خشک 3 قاشق غذاخوری

1/2 فنجان موز یخ زده یا 1/4 فنجان پودر کاکائو شیرین نشده برای پوشش، اختیاری


طرز تهیه

  1. سبوس کشمش و غلات برنج قهوه ای، کره بادام زمینی، شربت افرا، گیلاس و 1 قاشق غذاخوری آب را در غذاساز بریزید تا مخلوط ریز خرد شده و در یک توپ بزرگ به هم برسند. مقداری را به شکل یک توپ کوچک بغلتانید. اگر خیلی خشک و شکننده به نظر می رسد، 1 قاشق غذاخوری دیگر آب اضافه کنید.
  2. کمی از مخلوط را با قاشق های غذاخوری ریخته، سپس آنها را به شکل توپ های صاف بغلتانید. (دست های خود را با کمی آب خیس کنید تا به شما کمک کند راحت تر بغلتانید.)
  3. اگر از موز استفاده می کنید، آنها را در غذاساز بریزید تا ریز آسیاب شوند. آنها را در یک کاسه کوچک بریزید. هر ترافل را در پودر موز بغلتانید تا پوشش داده شود. اگر از کاکائو استفاده می کنید، آن را در یک کاسه کوچک بریزید، سپس هر ترافل را در آن بغلتانید تا پوشش داده شود.
  4. توپ ها را تا 2 روز در دمای اتاق در ظرف دربسته نگهداری کنید.


مافین های مخفی توت فرنگی با چیپس شکلاتی

این مافین ها دارای یک سورپرایز توت فرنگی هستند که در وسط آن پخته شده است. همچنین جای تعجب است که هر کدام فقط 9 گرم شکر دارند! برای بچه های کوچک و بزرگ: به آنها اجازه دهید در پوشاندن ظرف پخت، اندازه گیری و اسکوپ کردن کمک کنند. بچه های بزرگ می توانند توت فرنگی ها را در خمیر قرار دهند. بچه های کوچک می توانند چیپس های شکلات را بپاشند.


مواد لازم

اسپری آشپزی

2 1/4 فنجان آرد شیرینی گندم کامل

1/2 فنجان شکلات چیپسی نیمه شیرین

1 1/2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

1/2 قاشق چایخوری نمک کوشر

1 فنجان شیر 2 درصد

2/3 فنجان شکر قهوه ای روشن بسته بندی شده

1/2 فنجان روغن نارگیل ذوب شده

2 عدد تخم مرغ بزرگ

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

1/2 قاشق چایخوری پوست پرتقال ریز رنده شده

12 توت فرنگی کوچک، پوسته آن را برداشته و در صورت نیاز خرد کنید


طرز تهیه :

  1. یک توری فر را در مرکز فر قرار دهید و از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب مافین 12 فنجانی را با آستر کاغذی بپوشانید و آسترها را به آرامی با اسپری آشپزی اسپری کنید.
  2. آرد، 1/3 فنجان چیپس شکلات، بکینگ پودر و نمک را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید. شیر، شکر، روغن، تخم مرغ، وانیل و پوست پرتقال را در یک کاسه متوسط ​​با همزن می زنیم تا گلوله های شکری باقی نماند. مخلوط شیر را در مخلوط آرد بریزید تا کاملاً ترکیب شود. (در صورت وجود چند توده نگران نباشید.)
  3. یک قاشق غذاخوری پر از خمیر را در هر آستر فنجان مافین بریزید. در هر کدام یک توت فرنگی به سمت پایین قرار دهید. خمیر باقیمانده را به طور مساوی بین آسترها تقسیم کنید. اطراف و روی هر توت فرنگی را با قاشق خمیر صاف کنید. (اگر کمی توت فرنگی بیرون بیاید اشکالی ندارد.) تکه های شکلات باقیمانده را روی آن ها بپاشید.
  4. به مدت 22 تا 25 دقیقه بپزید تا کلوچه ها طلایی و برشته شوند ، اجازه دهید چند دقیقه در تابه خنک شود، سپس به توری خنک کننده منتقل کنید تا کاملا خنک شود. تا 2 روز در دمای اتاق در ظرف دربسته نگهداری شود.


کراکرهای پنیری سالم و بدون گلوتن

بخشی از زیبایی خمیر بدون گلوتن این است که لازم نیست زیاد نگران دست زدن به آن باشید، بنابراین بچه ها می توانند این کراکرهای پنیری مناسب میان وعده را شکل دهند. (کار کردن بیش از حد خمیر با گلوتن در آرد می تواند خمیر را سفت کند.) برای بچه های کوچک و بزرگ: بگذارید مواد را اندازه بگیرند، کراکرها را برش داده و روی مواد بپاشید. برای بچه های بزرگ تر: بگذارید خمیر را باز کنند.

  • سطح: آسان
  • مجموع: 2 ساعت و 40 دقیقه (شامل زمان سرد شدن و خنک شدن)
  • عملکرد: حدود 100 کراکر

مواد لازم :

1 عدد تخم مرغ بزرگ

1 قاشق غذاخوری سرکه سیب

1 1/2 فنجان آرد همه منظوره بدون گلوتن

1 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت

3/4 قاشق چایخوری نمک کوشر، به علاوه بیشتر برای پاشیدن

1/2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

خردل خشک 1/2 قاشق چایخوری

1/2 قاشق چایخوری پاپریکا

1/4 قاشق چایخوری زردچوبه

6 قاشق غذاخوری کره بدون نمک، به قطعات کوچک برش دهید

1/2 فنجان چدار خرد شده

1/2 فنجان پارمزان رنده شده

1 قاشق غذاخوری کنجد سفید

2 قاشق چایخوری دانه خشخاش


تجهیزات خاص: قالب شیرینی مورد علاقه شما


طرز تهیه :

  1. سفیده تخم مرغ، سرکه و 3 قاشق غذاخوری آب را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید. زرده تخم مرغ را در یک کاسه کوچک در یخچال بگذارید تا آماده استفاده شود.
  2. آرد، نشاسته ذرت، نمک، بکینگ پودر، خردل، پاپریکا و زردچوبه را در غذاساز بریزید تا ترکیب شوند. کره، چدار و پارمزان را اضافه کنید و هم بزنید تا کره کاملا خرد شود. مخلوط سفیده تخم مرغ را داخل آن بریزید و آنقدر هم بزنید تا خمیر به شکل یک توپ جمع شود. (اگر کمی خیس باشد اشکالی ندارد.)
  3. خمیر را به یک ظرف پلاستیکی بزرگ منتقل کنید و آن را به صورت گردی به ضخامت 1/2 اینچ قرار دهید. آن را بپیچید و حدود 1 ساعت در یخچال بگذارید تا خمیر خنک و سفت شود.
  4. 2 قفسه فر را در یک سوم بالا و پایین فر قرار دهید و فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. ورقه های پخت 2 را با کاغذ روغنی بپوشانید.
  5. خمیر را روی یک تکه کاغذ روغنی پهن کنید (برای اینکه به پیشخوان نچسبد) به ضخامت حدود 1/8 اینچ. شکل ها را با یک کاتر کوکی 1 1/2 اینچی برش دهید و برش ها را به ورقه های پخت آماده شده منتقل کنید و آنها را حدود 1/2 اینچ از هم فاصله دهید. ضایعات را جمع کنید و دوباره بچرخانید و کراکرهای بیشتری را برش دهید. با تکه های باقی مانده تکرار کنید. (اگر خمیر را خیلی چسبنده دیدید با آرد بپاشید.)
  6. 2 قاشق چایخوری آب را داخل زرده تخم مرغ بزنید. روی هر کراکر را با برس مخلوط کنید. روی هر کدام مقداری کنجد، دانه خشخاش بپاشید.
  7. 2 ورقه پخت کراکر را در یک زمان بپزید، تا زمانی که کراکرها در قسمت پایین قهوه ای طلایی رنگ شوند، حدود 20 دقیقه، ورق ها را تا نیمه بچرخانید. بگذارید چند دقیقه روی سینی فر خنک شود، سپس به توری خنک کننده منتقل کنید تا کاملا خنک شود. برش های باقی مانده را بپزید.
  8. کراکرها را تا 2 روز در دمای اتاق در ظرف دربسته نگهداری کنید یا تا 1 هفته در فریزر بگذارید.


هرگز کودک را بدون مراقبت در آشپزخانه رها نکنید. کودک را به کارهای ایمن و مناسب سن محدود کنید.


مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده