ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» VitAce چگونه از شما در برابر کرونا محافظت می کند؟

VitAce چگونه از شما در برابر کرونا محافظت می کند؟

تحقیقات ماه های اخیر و بررسی علائم افراد مبتلا به کرونا، التهاب مزمن اصلی ترین راه این ویروس برای بیماری زایی شناخته شد. کرونا با افزایش میزان فاکتورهای التهابی، عملکرد عادی سلول های بدن بویژه سلولهای بافت ریه را مختل کرده و به مرور منجر به آسیب های شدید تر و حتی مرگ فرد می شود.

از جمله درمان های رایج برای مقابله با بیماری های التهابی، ، مصرف دگزامتازون می باشد که متاسفانه به دلیل عوارض جانبی به خصوص تاثیر منفی روی استحکام استخوان، نمی توان آن را ۱۰۰ درصد ایمن دانست. از این رو مصرف فرآورده های طبیعی با خاصیت ضد التهابی از ایمن ترین راه ها برای پیشگیری و درمان خطرات کرونا می باشد.

Vitis vinifera، یکی از قوی ترین فرآورده های طبیعی می باشد که باعث آزاد شدن ماده ای به نام پروآنتو سیانیدین در بدن ما می شود و نقش ضد التهابی قوی ای ایفا می کند. این مواد توان قدرت سیستم ایمنی برای مبارزه با بیماری های عفونی را نیز افزایش می دهند. رادیکال های آزاد از جمله موادی هستند که حضورشان در هر بافتی باعث التهاب و آسیب به آن بافت می شود. از این رو مصرف Silimaryn که یک فرآورده ی طبیعی با خاصیت جذب بالای رادیکال های آزاد است برای درمان این شرایط پیشنهاد می شود.

به همراه این فرآورده ها، مصرف مواد معدنی با خاصیت تقویتی سیستم ایمنی، البته به میزان استاندارد پیشنهاد می شود تا به عنوان تکمیل کننده ی عملکرد فرآورده ها قرار بگیرند. از جمله ی مواد معدنی؛ سلنیوم، زینک و ویتامین ها می باشند که مطالعات تایید کردند در صورت مصرف همزمان با فرآورده های طبیعی ضد التهابی، اثر هم افزایی بر آن ها داشته و به درمان سریع تر بیماری کمک می کنند.

کپسول ویت ایس محصول کمپانی گرین نیچر استرالیا، یکی از قوی ترین محصولات ضد التهابی بازار می باشد که در عین طبیعی بودن و همراه نداشتن عوارض جانبی برای مصرف کنندگان، به عملکرد سریع سیستم ایمنی بر علیه ویروس کمک می کند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده