خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تفاوت بین پرکننده و حجم دهنده صورت چیست؟

تفاوت بین پرکننده و حجم دهنده صورت چیست؟

پرکننده های صورت: هر آنچه قبل از درمان باید بدانید

پرکننده های پوستی مواد تزریقی آرایشی هستند که می توانند به کاهش علائم پیری و بازگرداندن حجم و پری صورت کمک کنند.ما بوتاکس و پرکننده های پوستی را با یکدیگر مقایسه می کنیم ، موارد استفاده ، هزینه ها و احتمالات آنها را بررسی می کنیم.بدون حرکت این عضلات انتخاب شده در صورت ، ممکن است وچین و چروک های خاصی زیر سطح پوست تزریق شود تا حجیم و پر شود.

پرکننده پوست چیست؟

یک پرکننده پوست به طور معمول از اسید هیلورونیک ساخته می شود ، ماده ای که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و زمانی که با آب پیوند می خورد ، ماندگاری ژلو دارد. این ژل قسمت هایی از بدن را مانند مفاصل و عضلات روان می کند و ظاهر جوانی به پوست می بخشد.

از پرکننده های پوستی با پر کردن فرورفتگی های ریز در پوستی که کلاژن کاهش یافته است ، برای کاهش چین و چروک های ظریف و بازیابی ظاهر طبیعی پوست صورت استفاده می شود.

از پرکننده های پوستی کجا استفاده می شود؟

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

از پرکننده های پوستی به طور معمول در اطراف چین های لب لب ، خطوط ماریوت ، لب ها ، زیر چشم ها و فرورفتگی های جای آکنه استفاده می شود. از پرکننده های پوستی همچنین برای درمان نواحی توخالی زیر چشم ، افزودن حجم به لب ها و فرم دهی مجدد گونه ها استفاده می شود.

تفاوت بین پرکننده های پوستی و دستگاه های حجم دهنده چیست؟

مواد پرکننده پوست به طور معمول برای هدف قرار دادن و پر کردن خطوط ریز و چین و چروک صورت طراحی می شوند. Juvederm و Restylane دو مورد از محبوب ترین مواد پر کننده پوستی هستند که امروزه در بازار موجود هستند.

حجم دهنده هایی مانند Juvederm Voluma ، Radiesse و Sculptra برای افزودن حجم به صورت طراحی شده اند. آنها جایگزین کلاژن می شوند که با گذشت زمان از بین می رود و ساختار قبل را به صورت می رساند.

پرکننده های صورت که به عنوان پرکننده های پوستی نیز شناخته می شوند ، می توانند انواع جادوها را انجام دهند. آنها لب ها را جمع می کنند ، به ابروها لیفت می دهند ، استخوان گونه را تقویت می کنند ، حلقه های زیر چشم ، خطوط لبخند صاف را پاک می کنند و باعث می شوند شما بیشتر آرام و جوان شوید - و بله ، حتی چند سال جوان تر.

پرکننده های پوستی در کمتر از یک ساعت تزریق می شوند و پس از آن به زمان کم و بدون افت نیاز دارند. عوارض جانبی جزئی هستند. هر چند وقت یک بار ، ممکن است فرد به آلرژی پوستی واکنش آلرژیک نشان دهد ، اما برای بیشتر افراد ، بدترین حالت کبودی ، تورم یا قرمزی در محل تزریق ماده پرکننده - همه عوارض جانبی موقتی است.

آنها برای همیشه دوام ندارند. بعضی اوقات ، این اثر بعد از شش ماه از بین می رود ، بسته به نوع پر کننده و نحوه استفاده از آن دارد. با این اوصاف ، برخی از روش ها نتیجه ای دارند که تا یک سال و نیم خوب است. 

پر کننده پوست چه کاری انجام می دهد؟

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی برای درمان علائم مختلف پیری طراحی شده اند. بسته به پرکننده انتخاب شده، ممکن است:

لب های نازک پر حجم شود

مناطق کم عمق روی صورت پر شود

سایه یا چین و چروک زیر چشم ها ناشی از گود افتادگی از بین برود

جای زخم ها پر شود

چروک های استاتیک به ویژه در قسمت پایین صورت از بین برود

چروک های استاتیک که شامل چروک هایی هستند که در اطراف دهان و در امتداد گونه قرار دارند، از بین بروند. این چین و چروک ها معمولا در نتیجه کاهش کلاژن و کشش در پوست ایجاد می شوند.

نحوه انتخاب قبل از استفاده

محصولات پرکننده پوست زیادی در بازار وجود دارد. یافتن مورد مناسب برای شما به بودجه ، تجربه و اولویت پزشک و تفاوت های ظریف پوست بستگی دارد - به عنوان مثال میزان آفتاب آسیب دیده است ، یا اینکه پوست شما چقدر الاستیک یا کشسان است.

به خاطر داشته باشید که آنچه برای دوست شما مفید است ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. اگر به فکر رفتن زیر سوزن هستید ، در اینجا برخی از موارد مهم را باید بدانید که در مورد برخی از پرکننده های پوستی استفاده می شود.

پرکننده در مقابل ریلکسر

پرکننده های پوستی را با سایر داروهای تزریقی مانند بوتاکس ، دیسپورت یا زئومین که داروهای ضد چروک هستند اشتباه نگیرید  . اگرچه مانند پرکننده ها ، این محصولات قابل تزریق هستند ، اما عملکرد آنها بسیار متفاوت است - با فلج موقت ماهیچه هایی که باعث ایجاد خطوط پنجه کلاغی ، شیارهای پیشانی و خطوط "یازده" بین ابرو می شوند.

آنها منطقه ای را پر نمی كنند ، پر نمی كنند یا افزایش نمی دهند. اما می توان از آنها به همراه مواد پرکننده استفاده کرد.

 بوتاکس به اصلاح چین و چروک های پویا مانند خطوط های پنجه کلاغی اطراف چشم و خطوط افقی روی پیشانی کمک کند

 بوتاکس یک فرم خالص از سم بوتولینوم است که از باکتری ها به دست می آید.

 بوتاکس با مسدود کردن سیگنال های عصبی در عضلات محل تزریق ، کار می کند. هنگامی که آن سیگنال های عصبی قطع شود ، عضله به طور موقت فلج یا یخ زده می شود. بدون حرکت این عضلات منتخب در صورت ، ممکن است چین و چروک خاصی نرم شود ، کاهش یابد یا حتی برداشته شود.

 بوتاکس و سایر روش های درمانی که با سم بوتولینوم انجام می شوند ، گاهی اوقات به عنوان سیستم های عصبی یا نوروتوکسین ها نامیده می شوند.

عوارض جانبی بوتاکس

ASPS بوتاکس را بی خطر می داند واز آنجا که بوتاکس با گذشت زمان از بین می رود، بیشتر عوارض جانبی موقت هستند.

عوارض جانبی احتمالی بوتاکس

افتادگی پلک یا ابرو در صورت تزریق نزدیک چشم

ضعف یا فلج عضلات اطراف

کهیر، بثورات یا خارش

درد، خونریزی، کبودی، تورم، بی حسی یا قرمزی

سردرد

دهان خشک

علائم مانند آنفولانزا

حالت تهوع

مشکل در بلع، صحبت کردن، یا نفس کشیدن

مشکلات کیسه صفرا

تاری دید یا مشکلات بینایی

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

این درمان به دلیل آنتی بادی هایی که با سم مبارزه می کنند، از کار بیفتد. این در کمتر از 1 درصد از افرادی که درمان بوتاکس را تکرار کرده اند اتفاق می افتد. ASPS به افراد توصیه می کند که بعد از انجام درمان بوتاکس، محل تزریق را مالش یا ماساژ ندهند. این می تواند سموم را به پوست اطراف منتقل کند و باعث ریزش عضلات و مشکلات دیگر شود.

پر کننده پوست چه کاری در بدن انجام می دهد؟

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی برای درمان علائم مختلف پیری طراحی شده اند.

بسته به پرکننده انتخاب شده، ممکن است

لب های نازک پر حجم شود

مناطق کم عمق روی صورت پر شود

سایه یا چین و چروک زیر چشم ها ناشی از گود افتادگی از بین برود

جای زخم ها پر شود

چروک های استاتیک به ویژه در قسمت پایین صورت از بین برود

چروک های استاتیک که شامل چروک هایی هستند که در اطراف دهان و در امتداد گونه قرار دارند، از بین بروند. این چین و چروک ها معمولا در نتیجه کاهش کلاژن و کشش در پوست ایجاد می شوند.

عوارض جانبی پر کننده های پوستی

پرکننده های پوستی ایمن هستند اما عوارض جانبی می توانند بعد از تزریق آن ها رخ دهند.

شایع ترین مشکلات

بثورات پوستی، خارش، و یا فوران های جوش مانند

قرمزی، کبودی، خونریزی یا تورم

ظاهر غیر طبیعی، نامتقارن شدن صورت، ایجاد توده و یا بیش از حد اصلاح شدن چین و چروک

آسیب پوستی که موجب عفونت و زخم می شود

احساس کردن ماده پرکننده زیر پوست

نابینایی یا مشکلات دیگر بینایی

مرگ سلول های پوستی به علت قطع جریان خون منطقه رخ می دهد

 پرکننده های پوستی فیلر

 پرکننده های پوستی ، که بعضا پرکننده های بافت نرم نیز نامیده می شوند ، موادی هستند که برای تزریق در زیر سطح پوست برای افزودن حجم و پرکننده طراحی شده اند.

از اسید هیالورونیک و مواد مشابه برای پر کردن یا مناطقی که باعث کاهش حجم و صافی می شوند ، این شامل چین و چروک های اطراف دهان ، لب های نازک و گونه هایی است که پر بودن آن را از دست داده است. از آنها در چین و چروک های پیشانی ، زخم ها و سایر نواحی که برای داشتن ظاهری نرم تر نیاز به حجم اضافی دارند استفاده شود.

مردی که تزریق صورت انجام می دهد

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده