دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جراحی چشم اکولوپلاستیک در ایران

جراحی چشم اکولوپلاستیک در ایران

جراحی چشم در ایران: همه آنچه باید بدانید؟

اگر در حال جستجوی مکانی هستید که بتوانید یک عمل جراحی چشم oculoplastic با هزینه کم در آنجا انجام دهید ، ایران چیزهای زیادی برای ارائه دارد. برای کمک به شما در درک اینکه انجام عمل جراحی در این کشور چگونه است ،توضیحاتی را بیان می کنیم .

بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی یا جراحی پلک

چشم ها زیباترین قسمت صورت انسان هستند که اغلب علائم اولیه پیری یا هر نوع استرس دیگری را که ممکن است داشته باشیم نشان می دهد. از بین بردن رسوبات چربی ، عضله و پوست اضافی اطراف بالا و پایین چشم می تواند ظاهر شما را به طرز چشمگیری تغییر دهد و سالها از صورت شما نمایان باشد.

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی پوست اضافی پلک های فوقانی ، کیسه های چربی زیر چشم را از بین می برد و افتادگی پلک ها را اصلاح می کند و صورت شما جوان تر می شود.

بلفاروپلاستی ، رایج ترین نوع جراحی زیبایی چشم است و بسیاری از افراد جراحی پلک را برای از بین بردن یا سفت شدن پوست و چربی پلک و در نتیجه ظاهری تیزتر و جوان تر ، در نظر می گیرند. به طور گسترده ای شناخته شده است که چشم نقش تعیین کننده ای در زیبایی صورت دارد و اگر پلک های شما افتاده باشد ، بلفاروپلاستی بهترین راه برای بازگرداندن ظرافت و جوانی به چشم است. با جراحی زیبایی بلفاروپلاستی ، جراح پلاستیک شما پوست را در امتداد چین های طبیعی پلک بریده و پوست اضافی و / یا پدهای چربی را از بین می برد. سپس بخیه ها را برای تنظیم مجدد نواحی اطراف پلک ها به دقت زده می شود.

ایران . هزینه بلفاروپلاستی بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید ، جراح ، فوق تخصص جراح متفاوت است.

حداقل اقامت در ایران: 7 روز

مدت زمان عملیات: 1-2 ساعت

هزینه: 700-1000 دلار

OCULOPLASTICS چیست؟

جراحی چشم و پلاستیک به طور کلی روش های مختلف جراحی و روش های درمانی برای اصلاح ناهنجاری های پلک ، مشکلات مجاری اشک و بیماری های مداری را در بر می گیرد. بنابراین ، این جراحی تغییر شکل ساختار اطراف چشم را نشان می دهد و به کره چشم اشاره نمی کند. اقدامات زیبایی و ترمیمی چشم نیز در این گروه قرار می گیرد.

به دلایل مختلف جراحی چشم در افراد در هر سنی انجام می شود. برخی از انواع جراحی های چشم ، از نظر پزشکی ضروری هستند. به عنوان مثال ، برخی از مشکلات پلک بر روی ظاهر فرد و همچنین بینایی و سلامت چشم او تأثیر می گذارد.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی (از بین بردن افتادگی پوست اطراف چشم) ، جراحی مجرای اشک ، جراحی مداری ، آنتروپیون و ترمیم اکتروپیون ، جراحی oculoplastic کودکان ، لیفت ابرو و پیشانی ، لیفت صورت و کاشت از انواع اصلی جراحی پلاستیک چشم است.

چرا ایران برای OCULOPLASTICS؟

وقتی می خواهید محل جراحی خود را انتخاب کنید ، برای انتخاب کشوری مانند ایران به دلایل خاصی نیاز دارید. ما در حال نوشتن این بخش هستیم تا دلایل آن را به شما ارائه دهیم.

اول از همه ، شما ممکن است نگران نتیجه جراحی خود باشید. همانطور که بسیاری درباره برتر بودن روشهای درمانی خود بحث می کنند ، یافتن مقصدی قابل اطمینان کار دشواری به نظر می رسد. به همین دلیل در اینجا ما برخی از حقایق و آمار در مورد ایران را در اختیار شما قرار می دهیم:

ایران در میان ده مقصد برتر جراحی پلاستیک در جهان قرار دارد.

این کشور به عنوان پایتخت جراحی بینی در جهان تاجگذاری می کند.

سرانه جراحی پلاستیک در ایران 2 تا 7 برابر بیشتر از ایالات متحده است.در زمینه جراحی پلاستیک چشم ، ایران از مجموعه عظیمی از جراحان پلاستیک چشم و ترمیمی در دنیا برخوردار است.

جراحان پلاستیک ایرانی همه دارای مجوز هیئت مدیره هستند و بسیاری از آنها برای کسب بورسیه تحصیلی خود در دانشگاه های برتر پزشکی در کشورهای غربی شرکت کرده اند.

خوشبختانه جراحان ایرانی در بسیاری از زمینه های پزشکی ، از جمله مراقبت از چشم ، جراحی های چشم و جراحی های مداری ، دانش و تجربه زیادی دارند . انواع مختلف جراحی پلاستیک چشم ، پلک ، مدار ، درمان مجرای اشک و جراحی زیبایی و ترمیمی صورت در ایران روزانه با نتایج بسیار رضایت بخشی انجام می شود.

جراحی های چشم در ایران در حال حاضر در پیشرفته ترین کلینیک ها و بیمارستان های شهرهای بزرگ مانند تهران ، شیراز ، مشهد ، اصفهان ، تبریز و جزیره کیش ارائه می شود.

علاوه بر این ، ایران درمان های با کیفیت بالا را با کسری از قیمت درمان های مشابه در خارج از کشور ارائه می دهد. افراد با انجام جراحی oculoplastic در ایران از 30٪ تا 60٪ پس انداز می کنند.

دو جراح چشم ایرانی که جراحی چشم را بر روی بیمار انجام می دهند

انواع درمان های اکولوپلاستیک

بسته به مسئله و اینکه آیا این درمان برای اهداف آرایشی است یا پزشکی ، برای oculoplastics دو روش وجود دارد:

درمان های غیر جراحی:

آنها شامل درمان های لیزر پوست ، تکنیک های لایه برداری شیمیایی ، رژیم های مراقبت از پوست در منزل و تزریق فیلر صورت با هدف کاهش چین و چروک صورت هستند.

درمان های جراحی:

آنها از طیف وسیعی از اقدامات شامل جراحی پلک برای از بین بردن پوست ، عضله یا چربی اضافی ، بازسازی پلک برای از بین بردن تومورهای پلک ، لیفت ابرو و پیشانی ، جوان سازی صورت و کاشت ها تشکیل شده است.

این روش همچنین شامل درمان های چشمی است که پلک های شما را از داخل یا خارج جمع می کند و روش هایی را که باعث افتادگی پلک بالا یا پایین می شود اصلاح می کند. علاوه بر این ، جراحی oculoplastic شامل روش هایی برای مجاری اشک است که جریان اشک را بازیابی می کند ، همچنین جراحی مداری برای کنترل اختلالات چشم و تروما.

جراحی OCULOPLASTIC در ایران چگونه انجام می شود؟

اکثر جراحی های oculoplastic را می توان تحت بی حسی موضعی و برخی دیگر با آرام بخشی وریدی انجام داد. بسته به نوع جراحی ، یک جراح oculoplastic با ایجاد یک یا چند برش کوچک در مناطق مختلف صورت ، ابرو یا ... شروع می کند.

به عنوان مثال ، جراحی پلک از طریق خطوط پلک انجام می شود. جراحی مجرای اشک از طریق بینی یا گوشه چشم انجام می شود.

در مرحله بعدی ، جراح ممکن است پوست را از بافت زیرین جدا کند تا چربی ، پوست یا عضله اضافی را از بین ببرد. در صورت جراحی مجرای اشک ، یک شکاف کوچک از مجرای مسدود شده اشک بینی ، مستقیم در بینی ایجاد می شود.

برای لیفت ابرو و پیشانی ، برش هایی در پوست سر ایجاد می شود تا چربی اضافی از بین برود. برای لیفت صورت ، برش برای دسترسی به عضله در اطراف گوش ایجاد می شود ، سپس پوست بلند شده و عضله زیرین و بافت همبند مجدداً قرار گرفته و سفت می شوند.

شرایط برای جراحی اوربیت پیچیده تر است. گاهی اوقات ، برش های بزرگ مورد نیاز است و ممکن است منجر به زخم های قابل مشاهده شود. در حالی که عملکرد چشم و بینایی حفظ می شود ، بافت های درگیر یا آسیب دیده در صورت لزوم برداشته می شوند یا با دقت ترمیم می شوند.

پس از انجام موقعیت و ترازبندی در انواع oculoplastics ، در صورت نیاز ، بخیه ها یا گیره های فلزی قرار داده می شوند.

oculoplastics در ایران قبل و بعد از آن

هزینه جراحی چشم در ایران

از آنجا که برخی از جراحی های چشمی بسیار گران است ، مهم است که در مورد مزایای درمان به طور کامل به بیمار توضیح داده شود. هزینه جراحی چشم در ایران بسته به نوع جراحی و شرایط بیمار در حدود 1500 تا 4000 دلار است. این هزینه شامل هزینه بیهوشی ، هزینه های بالینی ، اتاق عمل ، هزینه های آماده سازی ، داروهای مورد نیاز در حین و بعد از عمل و در نهایت صورت حساب های قرار ملاقات بعد از عمل است.

بهبودی جراحی چشم

زمان لازم برای بهبودی از جراحی چشم ، به نوع روش انجام شده بستگی دارد و می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. به طور کلی ، بهبودی حدود 7-14 روز طول می کشد.

در طول دوره نقاهت ممکن است مقداری درد ، ناراحتی ، کبودی و تورم داشته باشید. ممکن است در چند روز اول بعد از جراحی دید شما تار باشد.

به طور کلی ، بهبود معمولاً زیاد نیست. جراحی های چشم و پلک عاری از عوارض است و بیشتر بیماران ناراحتی کمی را گزارش کرده اند.

زنی زیبا با موها و چشمان سیاه و مجعد

مراقبت های بعد از عمل OCULOPLASTICS

مراقبت های بعد از جراحی بستگی به نوع عمل oculoplastic دارد که بیمار تحت آن قرار می گیرد. دستورالعمل های کافی برای پیگیری در خانه به او داده می شود. با این حال ، دستورالعمل های زیر پس از جراحی لازم است:

آرامش و استراحت کافی برای چند روز اول پس از جراحی ،

استفاده از کمپرس سرد روی پلکها در صورت توصیه جراح ،

حداقل فعالیت برای کمک به بهبود و به حداقل رساندن تورم ، کبودی ، ناراحتی و عوارض بعد از عمل و

حداقل به مدت یک هفته پس از جراحی از انجام ورزش یا وزنه برداری پرهیز کنید.

سوالات متداول در مورد جراحی چشم

آیا جراحی oculoplastic تحت پوشش بیمه است؟

هزینه بسیاری از جراحی های چشمی تحت پوشش بیمه پزشکی نیست زیرا به عنوان یک ضرورت پزشکی در نظر گرفته نمی شود. با این وجود ، در صورت وجود یک بیماری پزشکی ، مانند اینکه پلک ها بینایی فرد را مختل می کنند ، ممکن است جراحی پلک تحت پوشش بیمه درمانی باشد.

آیا جراحی چشم ، دردناک است؟

جراحی های چشم و مداری تحت بیهوشی انجام می شود. از این رو ، بیماران هیچ گونه دردی را در حین جراحی احساس نخواهند کرد. با این وجود ، ممکن است چند روز پس از عمل درد خفیف تا متوسطی را تجربه کنند. جراح بر اساس درمان هرگونه ناراحتی ، داروی ضد درد و استامینوفن را برای شما تجویز می کند.

یک بسته مراقبت از چشم درخواست کنید

پلاستیک چشم شامل برخی از عوارض جزئی مانند تورم و کبودی است که به تدریج فروکش می کند. عدم تقارن ، اسکار ، افتادگی بافت جانبی ، آسیب قرنیه ، خونریزی مداری و پتوز بعد از عمل از دیگر عوارض آن است. به هر حال ، این عوارض به ندرت اتفاق می افتد و با مشاهده می توان آنها را کنترل کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده