دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جراحی زیبایی بینی: دلایل ، روش و بهبودی

جراحی زیبایی بینی: دلایل ، روش و بهبودی

زمان بهبودی جراحی زیبایی بینی چقدر است؟

جراحی زیبایی بینی که معمولاً تحت عنوان عمل جراحی بینی شناخته می شود ، جراحی برای تغییر شکل بینی با اصلاح استخوان یا غضروف است. جراحی است که برای تغییر شکل بینی و اصلاح ساختار آن انجام می شود. برای افراد معمول است که به دلایل زیبایی بینی تحت عمل جراحی قرار می گیرند ، اما دلایل مختلف بهداشتی و پزشکی برای جراحی زیبایی بینی شما وجود دارد.

دلایلی برای جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی می تواند به بسیاری از بیماران کمک کند تا ظاهر خود را بهبود بخشیده و ظاهر آنها را تقویت کنند.

جراحی زیبایی بینی برای تغییر اندازه بینی

برخی از بیمارانی که بینی های بزرگ یا پهن دارند ممکن است بخواهند بینی کوچکتری داشته باشند. جراحی بینی برای پهن شدن بینی شامل تغییر ساختار استخوان بینی است. این بدان معناست که ممکن است جراح نیاز به شکستن ساختار بینی و کوچک شدن آن داشته باشد.

جراحی زیبایی بینی برای تغییر زاویه بینی

یک بیمار ممکن است به چندین دلیل از کج شدن بینی رنج ببرد. این فقط می تواند از طریق ژنتیک یا آسیب دیدگی باشد که ممکن است منجر به شکستگی بینی شود. جراحی زیبایی بینی برای کج شدن بینی می تواند با رفع تغییر شکل بینی به بیمار کمک کند تا صورت متقارن داشته باشد.

صاف كردن پل بینی با جراحی زیبایی بینی

داشتن قوز روی بینی یکی از دلایل عمده انجام جراحی زیبایی بینی برای بسیاری از بیماران است. بعضی از افراد با قوز بینی متولد می شوند در حالی که دیگران ممکن است به دلیل آسیب یا ضربه خاصی دچار آن شوند. رشد پل بینی همچنین می تواند منجر به قلاب بینی شود ، که ممکن است برخی از افراد این عمل را ناخوشایند بدانند.

جراحی زیبایی بینی قلاب دار ممکن است به افرادی کمک کند که دارای پل بینی مستقیم و در نتیجه ظاهر جذاب تری باشند.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

جراح می تواند استخوان های بینی و غضروف ها را با هم مخلوط کرده و بینی را صاف کند. این عمل جراحی شامل برداشتن قوز و هل دادن طرفین بینی به داخل است.

جراحی بینی برای سوراخ های بینی ناهموار

بسیاری از افراد به طور طبیعی سوراخ های بینی ناهموار یا نامتقارن دارند. اگر عدم تقارن سوراخ های بینی واضح باشد ، این امر ممکن است جراحی زیبایی بینی را بخواهد. مورد متداول دیگر ، داشتن سوراخ های بینی ناهموار پس از جراحی بینی است که یکی از دلایل شایع در جراحی زیبایی بینی است.

با این حال ، قبل از تصمیم گیری در مورد عمل جراحی بینی تجدید نظر به این دلیل یا هر دلیل دیگر ، باید به خاطر داشته باشید که نتایج نهایی جراحی زیبایی بینی فقط پس از حدود یک سال ظاهر می شود. بنابراین فقط قبل از تصمیم به جراحی زیبایی بینی صبر داشته باشید و فقط در صورت ادامه عدم تقارن بعد از یک سال از عمل بینی قبلی ، جراحی زیبایی بینی را برای سوراخ های بینی ناصاف در نظر بگیرید.

جراحی زیبایی بینی برای تغییر شکل نوک

افراد زیادی هستند که می خواهند شکل نوک بینی را تغییر داده و متناسب با ساختار صورت خود کنند. برخی از آنها ممکن است برای نوک افتادگی نوعی جراحی زیبایی بینی داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر برای نوک بزرگ نیاز به جراحی زیبایی بینی دارند.

برخی از انواع جراحی زیبایی بینی فقط می توانند بر تغییر شکل نوک های بینی مانند Tip Plasty (عمل بینی پیازدار) متمرکز شوند ، این یک جراحی با حداقل تهاجم است که می تواند ظاهر بینی شما را تقویت کند.

برخی از افراد ممکن است نیاز به جراحی زیبایی بینی برای جابجایی بینی داشته باشند زیرا عمل بینی قبلی باعث بزرگ نمایی نوک بینی به سمت بالا شده است. با این حال ، قبل از یک سال از جراحی زیبایی بینی تجدید نظر نکنید.

جراحی زیبایی برای کوچک شدن سوراخ های بینی

سوراخ های بینی گسترده به دلیل بزرگتر نشان دادن بینی می توانند از نظر بسیاری جذاب نباشند. جراحی زیبایی بینی برای باریک شدن سوراخ های بینی بسیار معمول است. این جراحی می تواند ویژگی های زیبایی صورت را بهبود بخشد و سایر ویژگی های جذاب صورت را برجسته تر کند.

دلایل پزشکی جراحی زیبایی بینی

اگرچه بسیاری از افراد تصور می کنند که جراحی زیبایی بینی فقط به دلایل زیبایی انجام می شود ،اما جراحی به دلایل پزشکی نیز دنبال می شود ،زیرشاخه های زیر نکاتی در مورد رایج ترین دلایل پزشکی جراحی زیبایی بینی ایجاد می کند.

جراحی زیبایی بینی برای مشکلات تنفسی

به دلایل مختلفی مانند انحراف تیغه بینی ، کج بینی و ناصافی بینی از مشکلات تنفسی رنج ببرید. این مشکلات در میان سایر مشکلات می تواند از تنفس صحیح شما جلوگیری کند.

جراحی زیبایی بینی با تأمین جریان بهتر هوا از سوراخ های بینی می تواند به شما در تقویت تنفس کمک کند. جراحی زیبایی بینی می تواند به فیلتر کردن و مرطوب کردن هوای جاری از طریق بینی کمک کند تا راحت تر تنفس کنید.

جراحی بینی برای و مشکلات سینوسی

داشتن سپتوم انحرافی یا پولیپ بینی معمولاً می تواند شما را دچار برخی از مشکلات سینوسی کند که می تواند به سینوزیت مزمن تبدیل شود. بهبود ساختار بینی ممکن است به حمایت از غضروف افتاده کمک کند. بنابراین ، به عنوان مثال ، جراحی زیبایی بینی در انحراف تیغه بینی می تواند به شما در رفع مشکلات سینوس کمک کند. علاوه بر این ، اگر پولیپ بینی بزرگ باشد یا بیمار به سایر درمان های محافظه کارانه پاسخ ندهد ، جراحی زیبایی بینی برای پولیپ ممکن است لازم باشد.

جراحی زیبایی بینی برای میگرن

هنوز در مورد ارتباط بین میگرن و جراحی زیبایی بینی تحقیقات کافی انجام نشده است.برخی محققان دریافته اند که بیماران می توانند پس از جراحی زیبایی بینی ، بهبود جزئی در میگرن را تجربه کنند.

جراحی زیبایی بینی برای شکاف کام

شکاف لب یا شکاف کام یکی از نقایص شایع هنگام تولد است که منجر به بدشکلی در اطراف بینی و لب ها می شود. می توان جراحی زیبایی بینی را برای شکاف لب انجام داد زیرا می تواند به شما در بازیابی تقارن صورت کودک خود کمک کند. انجام جراحی زیبایی بینی برای کودکانی که از شکاف لب رنج می برند ، ممکن است احتمال آینده بینی آنها را در آینده افزایش دهد.

جراحی بینی برای آپنه خواب

جراحی زیبایی بینی می تواند به پاکسازی مجرای بینی کمک کند ، که گرفتگی بینی را برطرف می کند و علائم آپنه خواب مانند خروپف را کاهش می دهد. برای بعضی از بیماران جراحی زیبایی بینی می تواند بسیار موثر باشد ، اما باید با پزشک خود مشورت کنید تا ببینید آیا می خواهید از جراحی زیبایی بینی در درمان آپنه خواب بهره مند شوید یا خیر.

جراحی زیبایی بینی برای تقویت اعتماد به نفس

بینی از ویژگی های برجسته در وسط صورت است که به سختی می توان آن را پوشاند بدون اینکه بیشتر قسمت صورت را بپوشاند. داشتن بینی ناخوشایند یا بینی متناسب با سایر خصوصیات ممکن است باعث شود فرد از حضور در جمع خجالتی شود و باعث کاهش عزت نفس وی شود.

هنگامی که تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرید ، چهره بهتری پیدا می کنید. تصویر جدید شما اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند و به شما کمک می کند تا در میان دیگران بهترین خود را نشان دهید.

خط آخر

اکنون می توانید مشاهده کنید که دلایل زیادی برای انجام جراحی زیبایی بینی وجود دارد زیرا این فقط جراحی زیبایی نیست. اگر فکر می کنید می توانید یکی از مزایای جراحی زیبایی بینی را بدست آورید ، باید با پزشک خود تماس بگیرید و از او مشاوره بخواهید.

منبع مطلب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده