دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیا دارچین و عسل جوش ها را از بین می برد؟

آیا دارچین و عسل جوش ها را از بین می برد؟

آیا ماسک دارچین جوش های پوستی یا آکنه را از بین می برد؟

قبل از مراجعه به متخصص پوست ، برخی از افراد برای رفع جوش های خود به درمان های طبیعی روی می آورند.دلیل اصلی استفاده از عسل و دارچین برای درمان آکنه این است که می تواند به از بین بردن باکتری های ایجاد کننده منافذ ملتهب کمک کند.

هنگامی که فولیکول های مو در سطح پوست شما با روغن و سلول های مرده پوست مسدود می شوند ، پوست شما اغلب با توده ها و برجستگی هایی به نام آکنه پاسخ می دهد. شکستگی معمولاً صورت ، سینه و کمر شما را تحت تأثیر قرار می دهد ،آکنه فقط باعث ایجاد علائم روی پوست و ناراحتی نمی شود. این می تواند بر روحیه و اعتماد به نفس شما نیز تأثیر بگذارد. اگر در گذشته جوش هایی داشته اید ، می دانید که لزوما به سرعت از بین نمی روند.

با بهبود برخی از لکه ها ، لکه های دیگر ممکن است بوجود بیادو چرخه ای از تحریک ایجاد کنند که به نظر می رسد تا بی نهایت ادامه دارد. برخی از برجستگی های عمیق آکنه در صورت عدم درمان حتی می توانند منجر به ایجاد زخم دائمی شوند. قبل از مراجعه به متخصص پوست ، برخی از افراد برای رفع جوش های خود به درمان های طبیعی روی می آورند. در اینجا بیشتر در مورد استفاده از عسل و دارچین برای درمان شکستگی ، اینکه آیا این داروی خانگی واقعاً موثر است و اینکه با چه عوارض جانبی روبرو هستید ، بیشتر توضیح داده شده است.

فواید عسل و دارچین چیست؟

فواید عسل ممکن است به درمان بیماری های پوستی مانند زخم و سوختگی کمک کند. عسل خام ، نه عسل تجاری ، فواید دارویی دارد. دارچین و عسل هر دو خاصیت ضد میکروبی دارند. عسل بعنوان درمانی برای تعدادی از بیماریهای پوستی در بین پزشکان مورد توجه قرار گرفته است. این شامل زخم بستر و سوختگی است. ایده این است که عسل به نفوذ به زخم و دفع باکتری کمک می کند. علاوه بر این ، عسل ممکن است به کاهش التهاب و ایجاد محیط مرطوب مناسب برای بهبود کمک کند. نوع عسلی که معمولاً به این اثرات تعلق می گیرد ، نوعی نیست که به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی خود پیدا کنید.

از دارچین برای درمان تعداد زیادی از بیماری های تنفسی ، گوارشی و حتی زنان استفاده شده است. در بررسی اخیر ادبیات پزشکی ، نشان داده شده است که دارچین دارای مزایای بالقوه ضد میکروبی ، ضد انگلی ، ضد اکسیدان و ضد التهاب در حیوانات است. همچنین ممکن است خاصیت ترمیم زخم داشته باشد.مانند عسل ،نوع خاصی از دارچین بیشترین فواید را دارد

طرز تهیه ماسک دارچین و عسل

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

عسل و دارچین معجزه ای از طبیعت هستند که استفاده از آنها کمک به حفظ و تقویت سلامت و دستگاه ایمنی فرد می کند. بیماری ها و اختلالات بسیاری وجود دارند که با استفاده از این معجون شگفت انگیز قابل درمان هستند که می توان از درمان ناباروری از بین بردن جوش و کک مک نام برد.

افراد زیادی با خواص کلی آنها آشنایی دارندطرفداران درمان خانگی و طب سنتی، ترکیب این دو ماده را به وجود آورنده خواصی از درمان ریزش مو و تسکین دندان دردمی دانند.

سرماخوردگی :

1 قاشق سوپخوری عسل ولرم

1/4 قاشق چایخوری دارچین

ترکیب کرده و به مدت 3 روز استفاده و میتواند سرفه های شدید را از بین برده و سینوسها را تمیز کند.

عفونت مثانه:

2 قاشق سوپخوری دارچین

1 قاشق چایخوری عسل

1 لیوان آب ولرم

عسل و دارچین و آب را روی بخار آب در حال جوش گرم کرده ومرتب هم زده اضافه کرده و بنوشند. این کار میکروبهای مثانه را از بین می برد.

کلسترول:

2قاشق سوپخوری عسل

3 قاشق چایخوری دارچین

450 گرم چای دم شده ب

عسل و دارچین را توی چای دم کشیده بریزید و اگر بیمار این مایع را بنوشد، کلسترول خونش در عرض 2 ساعت 10./.کاهش مییابد. اگرعسل خالص را با غذای روزانه مصرف کنند کلسترول کاهش می یابد.

کک و مک و جوشهای پوستی:

3قاشق سوپخوری عسل

1 قاشق چایخوری دارچین

را مخلوط کرده و خمیر فوق را قبل از خواب بر روی جوشهای پوست مالیده و صبح روز بعد با آب گرم بشویید. چنانچه این کار را به مدت دو هفته و هر روز انجام دهیدو جوشهای پوست از بین می رود. 

عفونتهای پوستی:

عسل و دارچین را به مقدار مساوی مخلوط کرده و در قسمتهای آسیب دیده بمالید. این کار، اگزما ، عفونت و تمام انواع بیماریهای پوستی را از بین می برد.

کم کردن وزن:

هر روز صبح 30 ساعت قبل از صبحانه و با معده خالی و همچنین شب قبل از خواب عسل و دارچین را در 1 فنجان آب جوش ریخته و میل کنید. اینکار را بطور مرتب انجام دهید، اگر بسیار چاق باشید وزن شما کاهش می یابد. خوردن منظم این ترکیب از انباشته شدن چربی در بدن، حتی اگر غذایی با کالری زیاد مصرف کرده باشید، جلوگیری می کند.

گاز معده و درد معده:

در هند و ژاپن، روزانه 2 قاشق چایخوری عسل با 1/4 قاشق چایخوری دارچین، گاز معده را از بین می برد. همین دستور در درمان درد معده نیز استفاده می شود.

آرتریت:

1پیمانه عسل را با 2 پیمانه آب ولرم مخلوط کرده و 1 قاشق چایخوری دارچین به آن اضافه کرده تا خمیری به دست بیاید و بعد این خمیر را به آرامی به قسمت های دردناک بمالید تا درد چند دقیقه بعد کاهش یا تسکین یابد. بیماران آرتریتی می توانند هر روز صبح و شب 1فنجان آب گرم را با دو قاشق عسل و 1قاشق چایخوری دارچین مخلوط کرده و بنوشند.

بیماری قلبی:

از پودر دارچین و عسل خمیری درست کرده و به جای مربا یا ژله روی نان بمالید و آن را به همراه صبحانه میل کنید، این کار کلسترول رادر سرخرگ کاهش می دهد.

سیستم دفاعی:

عسل و دارچین، سیستم ایمنی بدن را تقویت و آن را از حملات میکروبها و ویروسها در امان نگه می دارد. عسل، ویتامین و آهن بسیار زیادی دارد و استفاده دائم از آن، گلبول های سفید خون را برای دفاع در مقابل باکتریهای ویروسی تقویت می کند.

سوء هاضمه:

مصرف مقداری دارچین و 2 قاشق چایخوری عسل قبل از غذا اسید معده را از بین برده و حتی غذاهای سنگین را هم هضم می کند.

دارچین نیز ممکن است به عنوان یک ماده امیدوار کننده برای افزودن به برنامه روزانه شما به نظر برسد. با این حال ، اکنون شواهد علمی در مورد انسان فقدان است. قبل از اینکه به عنوان یک درمان موثر برای آکنه شناخته شود ، تحقیقات بیشتری لازم است.

خطرات و هشدارها خطرات اگر حساسیت به عسل یا دارچین دارید ، نباید این درمان خانگی را امتحان کنید. اگر به عسل حساسیت دارید ، ممکن است در بلع یا تنفس مشکل داشته باشید. اگر به دارچین حساسیت دارید ، ممکن است قرمزی یا تحریک نیز داشته باشید. اگرچه بیشتر افراد بدون هیچ مشکلی می توانند ماسک عسل و دارچین بزنند ، بعضی از آنها ممکن است به هر یک از این مواد حساسیت داشته باشند. اگر به کرفس ، گرده گل و یا سایر محصولات مرتبط با زنبور عسل حساسیت دارید ، ممکن است به عسلی که روی پوست زده شده واکنش نشان دهید.

علائم می تواند شامل موارد زیر باشد: مشکل در بلعیدن التهاب خارش ،تنگی نفس ،تورم پوست ،خس خس سینه یا سایر مشکلات تنفسی اگر به دارچین حساس هستید ، ممکن است علائم مشابه زیادی داشته باشید. استفاده از دارچین روی پوست نیز ممکن است باعث قرمزی و تحریک شود. نحوه استفاده از عسل و دارچین برای آکنه اگر به صورت آنلاین جستجو کنید ، ممکن است دستورالعمل های مختلفی برای ماسکها و سایر روشهای درمانی نقطه ای که عسل و دارچین را ترکیب میکند ،پیدا کنید.

برخی افراد قسم می خورند که این مواد باعث پاک شدن پوست آنها می شود. وبلاگ نویس و وبلاگ نویس محبوب زیبایی ، میشل فان ، یک ماسک ساده دارچین و عسل را در وب سایت خود ارائه می دهد. برای تهیه این ماسک به 3 قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق غذاخوری دارچین واقعی نیاز دارید. به سادگی 2 ماده را با هم مخلوط کنید ، به مدت 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید ، مطمئن شوید که خیلی گرم نیست و سپس مخلوط را روی صورت خود رنگ کنید. بگذارید 10 دقیقه بماند. بشویید و صورت خود را با حوله تمیز خشک کنید.

چگونه می توان از پیشرفت های بعدی جلوگیری کرد

برخی از عوامل ایجاد آکنه تحت کنترل شما نیستند ، مانند ژنتیک و شیفت های هورمونی.

مواردی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از شکستگی انجام دهید:

صورت خود را بشویید ، اما فقط دو بار در روز از این ماسک استفاده کرده، چون تکرار آن در روز به طور مكرر باعث تحريک پوست شده و منجر به زیاد شدن چربی پوست و ترشح بيشتر آن می شود. از محصولات OTC که حاوی بنزوئیل پراکسید یا سالیسیلیک اسید هستند استفاده کنید. این می تواند به خشک شدن هرگونه روغن مسدود شده در منافذ پوست کمک کند. بنزوئیل پراکسید همچنین به از بین بردن باکتری های آکنه ساز کمک می کند. آرایش را هوشمندانه انتخاب کنید. انواعی كه با علامت "بدون روغن" يا "غير كدوژنيک" روبرو شده اند كمتر منافذ را مسدود می كنند. برای آکنه های بدن ، لباس هایی گشاد و پوشیده بپوشید که به پوست اجازه نفس کشیدن می دهد. دستان خود را از صورت خود دور نگه دارید. برداشتن آکنه ممکن است منجر به ایجاد زخم یا آکنه بیشتر شود.

Honey and cinnamon for acne: Benefits, research, and face mask

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده