خرید از سراسر دنیا


» با چه روش هایی صورت شما چاق و پوست سفت میشود.

با چه روش هایی صورت شما چاق و پوست سفت میشود.

برای خیلی از افراد لاغری صورت بسیار ناراحت کننده است، اگرچه افزایش چاقی به طور خاص بر روی صورت دشوار است ، اما راه هایی وجود دارد که می تواند برای ایجاد تغییر موثر باشند

چهره یک فرد به طور طبیعی در طول زندگی تغییر می کند زیرا پیری می تواند منجر به از دست دادن چربی یا تغییر عضلات اطراف صورت شود. شکل صورت همچنین بسته به وزن فعلی بدن یک فرد و میزان عضله آنها نیز می تواند متفاوت باشد.

برخی از افراد بخواهند چاقی بیشتری در چهره خود داشته باشند تا ظاهری گرد و کامل تری را به دست آورند.

چربی یا عضله می تواند به ایجاد شکل کامل تری در صورت کمک کند.هر چند که نمی توان هنگام دستیابی به وزن اضافی به طور طبیعی چهره را به طور خاص مورد هدف قرار داد. با این حال ، به طور کلی افزایش وزن می تواند به افراد در دستیابی به ظاهر کامل تر چهره کمک کند.

روشهای سالم افزایش وزن

هرکسی که به دنبال افزایش وزن است باید اطمینان حاصل کند که از یک رویکرد سالم برخوردار است.

در حالی که اساس افزایش وزن ، خوردن کالری بیشتر از سوخت و ساز بدن در هر روز است ، انتخاب منابع خاص این کالری ها به فرد کمک می کند تا ضمن افزایش وزن ، سالم بماند.

غذاهای سرشار از مواد مغذی حاوی چربی های سالم بخورید

برخی از غذاهای سالم که به طور طبیعی کالری بالایی دارند ، ممکن است به یک فرد در افزایش وزن کمک کند ودرچاقی صورت نیز موثر باشد.

گزینه های مختلف زیادی وجود دارد موارد زیر نمونه های خوبی از مواد غذایی برای انتخاب هستند.

دانه ها و آجیل ها: این منابع انرژی طبیعی کالری بالایی دارنداما آنها همچنین مقدار زیادی ویتامین ، مواد معدنی و اسیدهای چرب سالم را تأمین میکنند و به فرد کمک میکنند تا با روشی سالم وزن خود را افزایش دهند.

شیر حیوانات

معمولاً حاوی کالری بیشتری نسبت به نوشیدنی هایی مانند شیر گیاه ، چای یا آب میوه است. همچنین سرشار از چربی است و حاوی مواد مغذی و مواد معدنی کلیدی است.

ماهی چرب : ماهی های چرب با آب سرد مانند ماهی قزل آلا ، شاه ماهی و گربه ماهی دارای کالری بیشتری از چربی های سالم نسبت به سایر انواع ماهی و گوشت هستند. این چربی ها همچنین می توانند باعث تقویت سلامتی پوست شوند ، زیرا پوست برای جوان نگه داشتن آن به سلولهای چربی احتیاج دارد.

روی پوست محصولات آبرسان را بمالید

محصولات موضعی ممکن است پوست را آبرسانی کنند و استفاده طولانی مدت ممکن است سلولهای پوست را از پیری محافظت کند و در نتیجه پوست کاملترو سالم تر به نظر می رسد .

 برای تأیید این نکته مطالعه تحقیقاتی وجود ندارد که محصولات موضعی می توانند افزایش وزن و چاقی را بر روی صورت ترغیب کنند ، با این وجود برخی از افراد بر این باورند که موثر هستند. روش های رایج در زیر بطور کلی بی خطر برای امتحان بوده و معمولا بدون عوارض ویا دارای عوارض جانبی اندکی هستند.

عسل یا شکر

استفاده از عسل بر روی صورت ممکن است برای پوست مفید باشد.

عسل و قند هر دو ماده مرطوب کننده طبیعی هستند ، به این معنی که آنها رطوبت را از محیط خارج و آن را در پوست ذخیره می کنند. با انجام این کار ، ممکن است ظاهر کاملی به پوست صورت دهند.

عسل همچنین حاوی ویتامین های مفید ، آنزیم ها و اسیدهای آمینه است. عسل با کیفیت بالا همچنین حاوی آنتی اکسیدان های مفیدی است و برخی از خاصیت درمانی پوست را دارد.

استفاده از عسل بر روی پوست ممکن است به مواد مغذی موجود در سلول های پوست کمک کرده و ازپوستدر مقابل آسیب محافظت نماید .

روغنهای طبیعی

روی صورت ممکن است فرد را با ایجاد گونه های کامل تر ؛ به چهره ای جوان تر برساند.

استفاده از روغن روی صورت به فرد در افزایش وزن در این قسمت از بدن کمک می کند.

یک مطالعه در مجله علمی بالینی و زیبایی شناسی پوست ، اسیدهای چرب ممکن است فاصله بین بیرونی ترین لایه های سلول های پوستی را پر کنند.هنگامی که فرد آنها را بصورت موضعی بر روی پوست اعمال می کند برای پوست مفید باشد .

روغن زیتون

روغن نارگیل

روغن آووکادو

روغن بادام

روغن آملا

پوست هر فرد به روغنهای مختلف واکنش متفاوتی نشان خواهد داد.از این روغن ها برای پوست خود استفاده نمایند باید ابتدا آن را روی یک لایه از پوست آزمایش کند تا مشخص شود که باعث ایجاد واکنش یا هرگونه مسائل دیگر مانند آکنه نشود.

روغن های موثرسفت کردن پوست

با بالا رفتن سن ؛ پوست علائم پیری را نشان می دهد و شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی طبیعی خود می کند ، که منجر به ضعف آن می شود. این علایم یک روند طبیعی است و برگشت ناپذیر است ، اما می توان آنرا کاهش داد و یا به تأخیر انداخت .اغلب افراد جراحی های زیبایی را انتخاب می کنند که بسیار پر هزینه هستند و عوارض جانبی دارند. خوشبختانه برخی از داروهای خانگی برای سفت کردن پوست وجود دارد. آنها ساده و آسان هستند

چه عواملی باعث ایجاد پوست شل و افتاده می شود؟

لک زدن پوست یکی از اصلی ترین علائم پیری است و برجسته ترین آن روی صورت مشاهده می شود. چین و چروک اولین علائمی است که با افزایش سن مشاهده می کنید.

به آرامی پوست از گونه ، بینی ، چانه ، گردن ، بازوها و سایر نقاط بدن شروع به شل شدن و افتادگی می کند

علل اصلی این موارد به شرح زیر است

با افزایش سن ، سنتز کلاژن در پوست کندتر می شود و باعث می شود پوست خاصیت ارتجاعی و سفتی خود را از دست بدهد.

بافت پوست که از غضروف و استخوانهای مختلف پشتیبانی می کند با افزایش سن ضعیف می شود.

چربی که تاکنون در زیر پوست توزیع شده و آن را نگه می دارد ، شروع به از دست دادن حجم می کند و باعث ایجاد توده می شود. این توده ها به دلیل گرانش شروع به ریزش می کنند.

قرار گرفتن در معرض بیش از حد نور خورشید به کلاژن و الاستین موجود در پوست صدمه می زند و باعث می شود که آنها از بین بروند و باعث لک شدن پوست شوند.

دود سیگار و آلودگی هوا از دیگر عواملی است که می تواند روند شکل گیری چین و چروک پوست را تسریع کند.

کاهش سریع وزن و حاملگی نیز می تواند باعث افتادگی پوست شود.

هر دو عامل ذاتی و بیرونی در ایجاد عوارض و سستی پوست نقش دارند. بگذارید نگاهی به راه حل های خانگی که می توانید برای محکم و سفت کردن پوست خود انجام دهید

روغنهای سفت کننده پوست

روغن نارگیل

روغن را در حرکات دایره ای به سمت بالا به مدت 5 تا 10دقیقه روی ناحیه آسیب دیده ماساژ دهید.

اجازه دهید روغن از شب تا صبح بماند.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید

این کار را هر شب قبل ازرفتن به رختخواب انجام دهید.

روغن نارگیل به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کرده و سلولهای پوست را دوباره زنده می کندو پوست را هیدراته و تغذیه می کند. آنتی اکسیدان های آن رادیکال های آزاد را که به پوست شما آسیب می رسانند و روند پیری را تسریع می کنند ، از بین میبرد.

مواد لازم

1/2 فنجان روغن خردل

روغن را گرم کنید تا ولرم شود.

قبل از دوش گرفتن ، نواحی آسیب دیده یا حتی تمام بدن خود را با روغن خردل ماساژ دهید.

حدوداً 5 دقیقه در حرکات رو به بالا ماساژ دهید.

سپس با طبق معمول خودتان دوش بگیرید

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید

این کار را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

روغن خردل پوست را محکم کرده و باعث درخشش آن می شود. با تقویت گردش خون به دلیل ماساژ روغن خردل ، پوست دوباره جوان می شود. مقادیر بالای ویتامین E موجود از پیری و چروک جلوگیری می کند. روغن خردل گاهی اوقات می تواند باعث التهاب پوست شود. قبل از استفاده از آن ، آزمایش پچ را برای اطمینان انجام دهید.

مواد لازم

1/2 از یک خیار

1 قاشق غذاخوری روغن رزماری

خیار را پوست گرفته و خرد کنید تا یک مایع صاف به دست آید.

روغن رزماری را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

مخلوط را روی صورت و سایر نواحی آسیب دیده بمالید.

آن را به مدت 15تا 20دقیقه بگذارید و سپس بشویید.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید

از این روش درمانی هر 3 تا 4 روز یک بار استفاده کنید.

این روغن ضروری گردش خون را بهبود می بخشد ، و این به نوبه خود ، پوست شل شما را تند می کند. آنتی اکسیدان های موجود تولید فیبروبلاست ها را بهبود می بخشد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد همچنین سرشار از کارنول و اسکالن است که روند پیری پوست را کند می کند.


مواد لازم

روغن بادام

قبل از دوش گرفتن ، 20 دقیقه روغن بادام را روی بدن خود ماساژ دهید.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید

این کار را هر روزبطور متناوب انجام دهید.

روغن بادام سرشار از ویتامین E است و رطوبت پوست را تأمین می کند. به وضوح باعث افتادگی پوست می شود و پوست را بطور طبیعی سفت می کند.


مواد لازم

روغن آووکادو

پوست شل را در حرکات رو به بالا با روغن آووکادو برای مدت زمان 15دقیقه ماساژ دهید.

حدود یک ساعت آن را بگذارید و بعد آن را بشویید.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید


این کار را هر روز یک بار انجام دهید.

روغن آووکادو از نظر طبیعت بسیار مرطوب کننده است و به اعماق پوست نفوذ می کند. همچنین باعث تقویت سنتز کلاژن می شود و این باعث افزایش استحکام پوست شما می شود. این ماده حاوی مقادیر زیادی ویتامین های A ، B و E است که به سفت شدن پوست کمک می کند


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده