خرید از سراسر دنیا


» روزهای شیوع کرونا بامعلولان جسمی و نابینایان

روزهای شیوع کرونا بامعلولان جسمی و نابینایان

سلامتی در برابر کرونا ویروس و معلولیت


بزرگسالان مسن و افراد دارای معلولیت چه چیزی را باید بدانند؟


داده های اولیه حاکی از آن است که افراد مسن دو برابرمستعد بیماری جدی COVID-19 دارند. کاهش سیستم ایمنی بدن با افزایش سن تغییر می کند و مبارزه با بیماری ها و عفونت را سخت تر می کند. بزرگسالان مسن نیز به احتمال زیاد دارای شرایط بهداشتی و درمانی هستند که مقابله و بهبودی از بیماری را دشوارتر می کند.


علاوه بر این ، افراد در هر سنی ، بدون ناتوانی ، به نظر می رسد در صورت داشتن شرایط پزشکی جدی مزمن مانند بیماری های قلبی ، ریه یا کلیه ، در معرض خطر بسیار ابتلا به بیماری COVID-19 هستند.

کاهش قرار گرفتن در معرض به ویژه برای افرادی که بیشتر در معرض خطر عوارض هستند بسیار مهم است!


اگر در معرض خطر بیشتری هستید ، به شما توصیه می کنیم:


اگر COVID-19 در جامعه پخش می شود ، در حد امکان در خانه بمانید.

اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز به ماندن در خانه برای مدت طولانی ، به داروهای و داروهای چند هفته دسترسی دارید. منابع بسیار خوبی برای کمک به شما در برنامه ریزی دارد.


برنامه ریزی مهم است!


شیوع COVID-19 می تواند برای جامعه طولانی مدت باشد. بسته به شدت شیوع این بیماری ، مقامات بهداشت عمومی محلی ممکن است اقدامات جامعه را برای کمک به حفظ سلامت افراد ، کاهش مواجهه با COVID-19 و کاهش سرعت شیوع بیماری توصیه کنند. ایجاد یک برنامه خانگی می تواند در صورت بروز شیوع COVID-19 در جامعه از سلامت کسانی که به آنها اهمیت می دهید کمک کند. شما باید جزئیات برنامه خانواده خود را بر اساس نیازها و کارهای روزمره اعضای خانواده خود بنا کنید.


اقدامات روزمره برای جلوگیری از بیماری

می توانید در مورد شیوع ویروس در اینترنت و یا رسانه ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. همه ، صرف نظر از سن و ناتوانی ، باید از توصیه های بهداشتی پیروی کنند تا از شیوع همه بیماری های تنفسی از جمله سرماخوردگی و آنفولانزا و COVID-19 جلوگیری شود. مثلا:


   از تماس نزدیک با افرادی که مریض هستند خودداری کنید.

   از لمس کردن چشم ، بینی و دهان خودداری کنید.

   وقتی بیمار هستید در خانه بمانید.


مراقب علائم و علائم هشدار دهنده اضطراری باشید


   علائم COVID-19 شامل تب ، سرفه و تنگی نفس است. اگر احساس می کنید علائم بیماری ایجاد می کنید ، با پزشک خود تماس بگیرید.

   اگر علائم هشدار اضطراری برای COVID-19 ایجاد کردید ، فوراً به پزشک مراجعه کنید. این شامل:

       مشکل در تنفس یا تنگی نفس

       درد مداوم یا فشار در سینه

       سردرگمی یا عدم توانایی برانگیختگی جدید

       لب یا صورت مایل به آبی

       این لیست همه را شامل نمی شود. برای ارائه هرگونه علامت شدید یا نگران کننده با پزشک خود مشورت کنید.

شستن دستها

امیدوارم با اقداماتی برای کنترل شیوع این بیماری و آمادگی لازم برای دستیابی به هر آنچه از آن ناشی می شود ، باشد. اما یک گروه با خطرات و پیامدهای اضافی و همچنین اضطراب روبرو هستند: افراد دارای معلولیت یا بیماری های مزمن.


در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید که چگونه شیوع تاج ویروس بر معلولین تأثیر می گذارد:


1. افراد متداول که بیشتر در معرض خطر جدی ذکر می شوند ، به تعبیر خاص ، عمدتاً از طرف معلولان معلول هستند.


در حالی که داشتن یک معلولیت احتمالاً به خودی خود کسی را در معرض خطر ابتلا به کروناویروس قرار نمی دهد ، بسیاری از معلولان دارای ناتوانی خاص یا شرایط مزمن هستند که این بیماری را برای آنها خطرناک تر می کند.


متأسفانه ، هر فرد معلول اضطراب طبیعی در مورد شیوع COVID-19 ممکن است هر بار که اخبار و بیانیه های رسمی از گفتگوی خود بیرون بیایند ، اطمینان حاصل کنند که همه افراد با گفتن "فقط" افراد مسن و مزمن در معرض خطر جدی هستند. احساس شنیدن این که مردم به یکدیگر اطمینان می دهند که coronavirus آن ترسناک نیست ، احساس افتضاح است زیرا به طور عمده باعث صدمه زدن و از بین رفتن افراد "پرخطر" خواهد شد. به یاد داشته باشید ، این ما در مورد شما صحبت می کنیم ، و ما می توانیم شما را بشنویم.


در همین زمان ، ارتباط بین افراد با شرایط پزشکی و معلولیت از قبل موجود می تواند تار شود و افراد معلول و مبتلایان به بیماری مزمن می توانند ناعادلانه ننگ شوند. مردم اجداد آسیا به دلیل تعصبات اساسی و ارتباطات مبهم مردم بین COVID-19 و چین قبلاً تبعیض را تجربه کرده اند. همه باید از هرگونه انگیزه مبتنی بر ترس مواظب باشند تا افرادی را که مثلاً سرفه های مزمن یا مشکلات تنفسی برای آنها طبیعی است ، از بین ببرند یا محصور شوند ، و به خودی خود گواهی از مواجهه با COVID-19 نیستند.


به دلیل تمام این عوامل و عوامل دیگر ... فعال و پیش بینی شده ... افراد دارای معلولیت ممکن است سطح اضطراب بالاتری راجع به کروناویروس تجربه کنند. و اضطراب خطرات خاص خود را دارد.


۲- برای معلولین می توان قدم های محتاطانه ای برای محافظت از خود در برابر شیوع کروناویروس گرفت.


توصیه های متخصص در مورد آماده سازی برای شیوع بیماری منطقی است و باید تا آنجا که ممکن است دنبال شود. اما بسیاری از تجربیات گذشته افراد معلول و مریض مبتلا به بوروکراسی پزشکی و به دست آوردن کمکهای منعطف و انعطاف پذیر ، ما را دچار شک و تردید می کند که بتوانیم همه توصیه های توصیه شده را با موفقیت دنبال کنیم


از یک چیز ، برخی از معلولان نمی توانند خود را کاملاً به عنوان افراد دیگر منزوی کنند ، زیرا به آنها نیاز به کمک منظم و مستمر سایر افراد برای انجام کارهای مراقبت روزانه دارند. همچنین وضع تأمین مواد غذایی برای برخی از معلولین می تواند دشوار باشد ، هنگام خرید از هر نوع همیشه مالیات اضافی است و برای حمل و نقل به دیگران متکی هستند. برای برخی از ما ، حتی تمیز کردن خانه ها و شستن دست های ما به دلیل نقص جسمی ، موانع محیطی یا سرویس های قطع شده می تواند بسیار دشوار باشد.


برخی از افراد با بیماری مزمن بهداشتی حتی نگران این هستند که نتوانند لوازم اضافی داروهایی را که به عموم مردم توصیه می شود دریافت کنند. بسته به داروها و اینکه چه نوع بیمه درمانی یک فرد معلول دارد ، فقط دریافت مجدد مجدد به طور منظم به موقع می تواند یک مشکل باشد حتی اگر یک بحران بهداشت عمومی وجود نداشته باشد.


3- COVID-19 coronavirus نه تنها سلامت افراد معلول بلکه استقلال آنها را تهدید می کند.


برخی از معلولین به حفظ و استقلال خود به دیگران و کمکهای منظم وابسته هستند - یعنی توانایی آنها برای زندگی در خانه های خود و نه در آسایشگاه. خانه های گروهی و سایر تنظیمات نهادی شیوع بیماری های واگیردار می تواند این خدمات را مختل کند. دستیاران و مراقبان ممکن است خود بیمار شوند ، یا خطر ابتلا به بیماری یا شیوع بیماری ممکن است به دستیاران و مراقبان برای ماندن در خانه نیاز داشته باشد و خدمات خدمات معلولان را قطع کند.


همچنین شایان ذکر است که خصوصاً در هنگام شیوع بیماری ، مراقبت از مجامع برای افراد مسن و معلول الزاماً ایمن نیست. آنها برعکس منزوی هستند. تسهیلات ممکن است به منابع پزشکی بیشتری برای درمان و کنترل بیماری دسترسی داشته باشند. اما یک فرد معلول مجرد در خانه ، با حداکثر یک یا دو دستیاری دقیق و آماده ، ممکن است در واقع از برخی از انزوا نسبی خود بهره مند شود. از نظر پزشکی نمی توانیم مطمئناً بگوییم که تنظیم صحیح برای هر فرد معلول خاص کدام است. این بدان معناست که ما باید ذهن خود را باز نگه داریم و پیش تصوراتی را که ممکن است در مورد آنچه به نظر می رسد سلامتی و ایمنی برای افراد دارای انواع ناتوانی است ، کنار بگذاریم.


ما دقیقا نمی دانیم که چگونه این بازی انجام می شود. نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که خطرات COVID-19 برای افراد معلول فقط در یک جهت اجرا نمی شوند ، یا فقط یک شکل دارند. و خطرات بیشتر ممکن است ناشی از بیماری واقعی نباشد ، اما در اثر اختلال در خدمات و روالهای مختلف ایجاد شود.


4- این شیوع این پتانسیل را دارد که دیدگاه ها و فوریت های جدیدی را به تعدادی از مشکلات مربوط به ناتوانی طولانی مدت اضافه کند.


اسکان در محل کار و انعطاف پذیری ...


افراد دارای معلولیت و بیماریهای مزمن بطور منظم در تلاش هستند تا مناظر کار منعطف از جمله اسکان معقول و ارتباط از راه دور را انجام دهند. بسیاری از کارفرمایان اکنون در پاسخ به مشکلی که بر همه کارگران ، نه فقط معلولان و شرایط بهداشتی مداوم ، تأثیر می گذارد ، چنین تمهیداتی با توجه به مشکلی که در همه کارگران انجام می شود ، در نور متفاوت بررسی می شوند.


مراقبت متمرکز در تأسیسات نهادی در مقابل خدمات غیر متمرکز در خانه و اجتماع ...


همانطور که در بالا ذکر شد ، ایده های از پیش تصور شده در مورد خطرات نسبی مربوط به بهداشت و درمان متمرکز و مراقبت از خانه غیر متمرکز اکنون به روش های جدید مشاهده می شود. سالهاست که بسیاری از فعالان معلولیت اظهار داشتند که ایمنی اعلام شده خانه های سالمندان و گروههای مسکونی برای افراد مسن و معلول بیش از حد است. COVID-19 این واقعیت را برجسته می کند ، با وجود مزایای ظاهری محیط های دارای نظارت بیشتر ، از نظر پزشکی ، خطرات سلامتی نیز درگیر در مسکن افراد دارای آسیب پذیری های بهداشتی در بیمارستان ها و سایر انواع مراقبت ها است.


سازمان مراقبت های بهداشتی و قیمت مناسب ...


مراقبت های بهداشتی یکی از جدی ترین موضوعات قطبی در سیاست امروز است. در حالی که به نظر می رسد همه درباره نحوه ساماندهی و پرداخت هزینه مراقبت های بهداشتی ، عقاید محکمی دارند ، عواقب بهداشت عمومی سیستم وصله دار آمریكا به ندرت بسیار روشن بوده است. کنترل بیماری مسری نیاز به دسترسی فوری به مراقبت و حداقل راه راه و موانع مقرون به صرفه دارد. هنگامی که مردم مجبورند وزن صورتحسابهای عظیمی را که ناشی از انجام اقدامات پیشگیرانه محتاط است ، وزن کنند ، سلامت عمومی برای همه رنج می برد.


5- شما می توانید در آگاهی و حساس بودن در برابر خطرات و موانع خاص معلولان در شیوع بیماری مسری مانند COVID-19 به افراد زیادی کمک کنید.


هراس نه ضروری است و نه مفید. اما خطرات را به حداقل نرسانید یا سعی نکنید با نگرانی افراد معلول صحبت کنید. با توجه به همه عوامل ذکر شده در اینجا ، و با توجه به تجربیات گذشته بسیاری از معلولین ، نگرانی برای ما غیر منطقی نیست. ما فقط نگران مریض بودن نیستیم ، بلکه در مورد اینکه سیستم های حمایتی که به آنها اعتماد می کنیم به شکلی که باید "پشت ما" خواهد بود.


کارفرمایان ، معلمان ، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ، خانواده ها و دوستان می توانند با اجازه دادن به معلولین تا حد ممکن راهی عملی و عاطفی را برای مقابله با توصیه خود و هرچه ممکن است خود به آنها کمک کنند ، یاری دهند. اکنون وقت آن نرسیده است که درها را ببندید ، یا سعی کنید آنچه را که فکر می کنید برای افراد معلول مناسب است تحمیل کنید.


اگر با یک معلول زندگی می کنید و کار می کنید یا اگر به افراد معلول و یا شرایط بهداشتی مزمن کمک می کنید ، مراقبت می کنید ، یا به آنها خدمت می کنیدخطرات را برای ما جدی بگیرید و با اقدامات احتیاطی خود را احتیاط کنید تا بتوانید سالم بمانید و قادر به کمک


معلولان از تهیه مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش، وخرید وسایل پیشگیری از ابتلا به کرونا نتوانستند به داروخانه بروند و شوینده‌های ضدعفونی، ماسک را بخرند


معلولان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا نه آموزشی دیده‌اند و نه می‌توانند وسایل ضدعفونی تهیه کنند،


ضعف جسمانی مسأله دیگری است که معلولان از آن رنج می‌برند، آنها با توجه به میزان معلولیت‌شان، در برخی از اعضای بدن‌شان حس ندارند و درد را متوجه نمی‌شوند، همین موضوع کار را برای تشخیص بیماری سخت‌تر می‌کند: «من تا قفسه سینه حس ندارم، وقتی دلم درد بگیرد، اصلا متوجه نمی‌شوم، در حالت عادی ریه‌های ما آسیب زیادی دیده است، معلولان برای مصون ماندن از این بیماری، تنها چاره‌ای که دارند قرنطینه خانگی و ایزوله‌شدن در خانه است.»در این شرایط که افراد ناچار به ماندن در خانه‌اند، شاید متوجه شوند که معلولان در تمام سال‌های زندگی‌شان چه رنجی را تحمل می‌کنند.


ماجرا تنها به معلولان جسمی و حرکتی محدود نمی‌شود؛ از آنجا که سطوح آلوده محل مناسبی برای انتقال ویروس کروناست، نابینایان همان کسانی‌اند که به طور مستقیم با این سطوح در ارتباطند، آنها برای پیداکردن مسیر، برای قراردادن اشیا به طور مرتب دست‌شان را بر روی سطوح می‌کشند، در حالی که همین گروه هم با مشکلات زیادی برای تهیه وسایل بهداشتی مواجه‌اند.


درست پیش از شدت‌گرفتن شیوع کرونا چون افراد نابینا همه کارهایشان را با دست و عصا انجام می‌دهند، قسمت انتهایی عصا برای آنها مانند کف کفش است و به همین اندازه می‌تواند آلوده باشد، به دلیل ناتوانی در دیدن، آنها نمی‌دانند که دست‌شان را روی چه سطوحی قرار می‌دهند.


وقتی مواد ضدعفونی‌کننده در اختیارشان نباشد، امکان دسترسی به صابون و الکل در خیابان برایشان فراهم نیست و آنها بیشتر از سایرین در معرض ابتلا قرار دارند. به همین دلیل تنها کاری که می‌توان کرد تعطیلی این افراد و در خانه ماندن آنهاست. گروهی از شاغلان هستند که در اداره‌ها فعالیت می‌کنند یا در حرفه‌ای مثل دست فروشی شاغل‌اند و نمی توانند قرنطینه شوند، بنابراین از خانواده آنها خواسته شده تا حداقل وسایل شخصی‌شان را جدا کنند و ارتباط مستقیمی با آنها نداشته باشند.

forbes.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده