ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گلیسیرین چیست؟ فواید ، کاربردها و اثرات جانبی آن برای سلامت پوست

گلیسیرین چیست؟ فواید ، کاربردها و اثرات جانبی آن برای سلامت پوست

بهداشت پوست

اگر به دنبال یک ماده جدید برای تقویت روال مراقبت از پوست خود هستید ، ممکن است بخواهید گلیسیرین را در نظر بگیرید. تحقیقات نشان می دهد که استفاده موضعی از این ترکیب می تواند شرایط خشک پوست را بهبود بخشد و حتی عملکرد سد اپیدرمی را تقویت کند (یک جنبه اساسی برای بهینه پوست).


به عنوان نرم کننده می تواند به مرطوب شدن و همچنین نرم شدن پوست کمک کند. همچنین می تواند به دلسردی پوست تحریک شده ، پوسته پوسته یا خارش کمک کند.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


ممکن است از قبل از یک محصول طبیعی که حاوی این ماده است مانند صابون گلیسیرین استفاده کنید. اگر قبلاً آن را در رژیم مراقبت از پوست خود قرار نداده اید ، دلایلی وجود دارد که ممکن است بخواهید چنین کاری را انجام دهید.


گلیسیرین چیست؟

یک شیمیدان آلمانی ، کارل ویلهلم شل ، این ترکیب را در سال 1783 کشف کرد ، اما تا 1811 نگذشت که یک شیمیدان فرانسوی به نام میشل-یوئن شورول اصطلاح "گلیسیرین" را معرفی کرد.


چیست؟ گلیسیرین یا گلیسیرین یا گلیسرول نیز نامیده می شود ، گلیسیرین یک مایع بی رنگ ، بدون بو و مزه شیرین است که غیر سمی محسوب می شود.


گلیسیرین از چیست؟ این ترکیب طبیعی می تواند از چربی حیوانات یا روغنهای گیاهی مانند روغن نخل ، نارگیل یا سویا حاصل شود.

همچنین می توان از پروپیلن مصنوعی تهیه کرد.

ساختار گلیسیرین (C3H8O3) از سه مولکول کربن ، هشت مولکول هیدروژن و سه مولکول اکسیژن تشکیل شده است. این یک عنصر اصلی تری گلیسیریدها و فسفولیپیدها است.

هنگامی که بدن انسان از چربیهای ذخیره شده به عنوان منبع انرژی استفاده می کند ، گلیسرول و اسیدهای چرب وارد جریان خون می شوند.


موارد متداول

گلیسیرین برای چه استفاده می شود؟ احتمالاً بیشترین کاربرد آن در محصولات مراقبت از پوست است.

یافتن صابون گلیسیرین یا کرم گلیسیرین در داروخانه محلی شما به احتمال زیاد کار سختی نیست. اگر از طرفداران ساخت صابون خانگی هستید ، ممکن است از قبل با پایه صابون گلیسیرین آشنا باشید.

به عنوان یک ماده آرام ، این ماده اغلب به عنوان یک ماده در محصولات آرایشی یافت می شود.

علاوه بر این ، گلیسرول بعضا در مواد غذایی و نوشیدنی ها به عنوان حلال ، شیرین کننده یا رقیق کننده استفاده می شود. همچنین می تواند به حفظ مواد غذایی و محصولات زیبایی کمک کند.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


محصولاتی که معمولاً حاوی این ماده هستند شامل موارد زیر است:


شستن صورت

کرم های پوستی و لوسیون ها

سرم های پوستی

تونرهای پوست

صابون

شستشو دهان

داروی سرفه

شیر تغلیظ شده

گوشتهای فرآوری شده

محصولات سویا

چاشنی ها

کالاهای پخته شده

مایع سیگار الکترونیکی

ضد یخ

نمی دانید که گلیسیرین را در کجا بخریم؟ گلیسیرین مایع خالص را می توان بصورت آنلاین یا در بسیاری از داروخانه ها خریداری کرد.


قیمت گلیسیرین چقدر گران است؟ یک بطری کوچک (حدود هشت اونس) گلیسیرین خالص 100 درصد برای استفاده موضعی را می توان با قیمت تقریبی 7 تا 8 دلار خریداری کرد.


شما می توانید مارک هایی را پیدا کنید که از چربی حیوانات به دست نیامده و با آن قیمت نسبتاً پایین نیز پیدا کنید.


فواید

به عنوان یک آرام بخش ، این ترکیب آب را به خود جذب می کند. چگونه می تواند این مزیت را برای سلامتی پوست (و مو) داشته باشد؟


به جلوگیری از ریزش رطوبت و بهبود خشکی پوست کمک می کند .


یک مطالعه 2008 در ژورنال پوست و مو در انگلیس منتشر شده ، مزایای احتمالی پوستی گلیسیرین در زیر را برجسته می کند:


هیدراتاسیون پوست را تقویت می کند

عملکرد سد بهتر پوست

محافظت در برابر تحریک کننده های پوستی

"تسریع فرآیندهای ترمیم زخم"

علاوه بر این ، اغلب برای استفاده در بعضی از لک های خشکی و بی حسی مانند کالوس های دست و پا توصیه می شود.


اگر علاقه دارید که آن را امتحان کنید ، به دنبال محصولات طبیعی باشید که حاوی این ماده تقویت کننده رطوبت هستند. از تونر گرفته تا کرم صورت ، به راحتی می توانید یک یا چند مرحله از روال خود محصولی را تهیه کنید که حاوی این ماده است.


خطرات و عوارض جانبی

آیا گلیسیرین بی خطر است؟ بیشتر نرم کننده های آن مانند بدون عوارض جانبی ناخواسته می توانند با خیال راحت و به طور موثر استفاده شوند.


با این حال ، سوزش ، لکه دار شدن ، قرمزی یا سوزش می تواند از هر محصول موضعی رخ دهد. اگر هر یک از این علائم پابرجا ماند یا بدتر شد ، به دنبال مراقبت پزشکی باشید.


برخی ادعا می کنند که شما می توانید از گلیسیرین برای سفید کردن پوست استفاده کنید ، اما مشخص نیست که این یک مزیت قطعی است یا خیر.


تجربه آلرژی جدی گلیسیرین معمولاً نادر تلقی می شود ، اما اگر علائمی از یک واکنش آلرژیک جدی نشان داده اید ، در صورت مراجعه فوری به مراقبت های پزشکی فوری مراجعه کنید .


نتیجه

گلیسیرین (که به آن گلیسرول یا گلیسیرین نیز گفته می شود) یک مایع بی رنگ ، بدون بو و مزه شیرین است که غیر سمی محسوب می شود.

گلیسیرین گیاهی چیست؟ از منابع غیر حیوانی مانند نارگیل ، سویا یا روغن نخل گرفته شده است. این ترکیب همچنین می تواند از چربی حیوانات حاصل شود یا به صورت مصنوعی ساخته شود.

می توانید آن را در مواد غذایی بیابید ، اما بیشتر غذاهایی که حاوی آن هستند "غذاهای سالم" محسوب نمی شوند. اینها شامل شیر تغلیظ شده ، کالاهای پخته شده تجاری و گوشتهای فرآوری شده است .

برای جلوگیری از خشکی یا بهبود پوستی که در حال حاضر خشک و یا تحریک شده است می توانید از آن برای پوست استفاده کنید.

این ماده در بسیاری از محصولات زیبایی طبیعی یافت می شود و همچنین می توان از آن برای تهیه محصولات خانگی مانند صابون نیز استفاده کرد.

همچنین می توانید برای تقویت سطح رطوبت و جلوگیری از خشکی از گلیسیرین برای مو استفاده کنید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده