خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین روغنهای طبیعی برای پوست

بهترین روغنهای طبیعی برای پوست

روغنهای گیاهی معمولاً پایه و اساس مراقبت از پوست طبیعی هستند. آنها می توانند پوست را آبرسان ، صاف و نرم کنند و ماده اصلی بسیاری از محصولات مختلف را تأمین کنند.

با افزایش و پیر شدن پوست ، پوست ما دستخوش تغییرات زیادی می شود. برای خانم ها ، بارداری می تواند باعث تغییرات پوستی بیشتر شود و همه آنها خوب نباشد. در حالی که برخی از خانمها "درخشش بارداری" دارند ، برخی دیگر با خشکی پوست ، بثورات پوستی یا آکنه های پوستی هورمونی سر و کار دارند.


درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

استفاده از روغن های طبیعی برای پوست شما یک روش عالی برای رها کردن بدون مواد شیمیایی با مراقبت از بدن است. تقریباً برای هر نوع پوست روغن خوبی وجود دارد و مرطوب نگه داشتن پوست در دوران بارداری حتی ممکن است به جلوگیری از علائم کشش کمک کند.

روغن نارگیل

جای تعجب نیست که روغن نارگیل با توجه به محبوبیت آن در صدر لیست قرار دارد. پر از اسیدهای چرب و ویتامین E است که می تواند پوست را مرطوب و آرام کند. روغن نارگیل همچنین خواص ضد میکروبی و ضد التهابی نشان داده است. 

در حالی که ممکن است روغن نارگیل را برای همه و همه توصیه کنید ، اما برای افرادی که پوست خشک دارند بهتر است. همچنین می تواند برای انواع طبیعی پوست که در طول زمستان خشک می شوند و تحریک می شوند مفید باشد. می توانید از آن استفاده کنید که بعد از دوش گرفتن رطوبت قفل شود یا با روغنهای دیگر ترکیب شود.

روغن نارگیل به طور معمول برای افرادی که پوست حساس دارند انتخاب مناسبی است و پایه مناسبی برای کرم ها ، سالادها و مومیایی کردن است .

روغن جوجوبا

جوجوبا روغن بسیار سبکتر از نارگیل است. از نظر فنی ، این روغن به معنای واکس گیاه مایع نیست. جوجوبا برای همه انواع پوست بسیار عالی است زیرا آرایش آن بسیار شبیه به روغنی است که پوست شما به طور طبیعی تولید می کند.

تصور می شود روغن جوجوبا تولید روغن در پوست شما را متعادل می کند و همچنین دارای خواص ضد التهابی است. اگر آکنه دارید و هنوز هم می خواهید روغن هایی را برای پوست خود امتحان کنید ، جوجوبا یکی از بهترین راه حل ها است.

روغن آرگان

آرگان یک روغن محبوب است که از آجیل درختان آرگان استخراج می شود. به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 6 ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین A و ویتامین E موجود در آن برای پوست شما بسیار عالی است. آرگان یک مرطوب کننده خوب بدون چربی است و اثرات ضد پیری را نشان داده است.

برای قفل کردن رطوبت بعد از دوش گرفتن یا تهیه سرم با روغنهای اساسی می توانید از روغن آرگان استفاده کنید. از آنجا که گرایش آن گرانتر است ، ممکن است بخواهید این یکی را فقط به عنوان یک روغن صورت رزرو کنید.

روغن بذر کتان

دانه کتان به دلیل داشتن مزایای سلامتی مثبت برای هضم شما بیشتر شناخته شده است ، اما این روغن برای پوست شما نیز بسیار عالی است. این بسته بندی شده با اسیدهای چرب امگا 3 و اسید آلفا لینولئیک است که می تواند به آرام کردن التهاب پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی کمک کند.

اگرچه بیشتر روغنهای موجود در این لیست برای پوست های حساس مناسب هستند ، اما روغن بذر کتان به ویژه چنین است. بسیار ملایم است و می تواند به تنهایی از آن استفاده شود یا از یک کرم آرامش بخش برای تسکین دهنده پوست استفاده شود.

روغن گلاب

لگن ، که "میوه" از گیاه گل رز، باید تن از مزایای برای پوست است. روغن فشرده سرد حاوی ویتامین C و همچنین ویتامین E و اسیدهای چرب برای آبرسانی پوست است. تصور می شود گل رز یکی از بهترین روغن ها برای مقابله با علائم پیری و کاهش ظاهر لکه های تاریک و زخم ها است. 

روغن گلاب یک روغن "خشک" در نظر گرفته می شود ، به این معنی که بدون اینکه احساس چرب کند ، به راحتی به پوست شما جذب می شود. ممکن است بخواهید از این یکی بخصوص برای چهره خود استفاده کنید.

روغن بادام شیرین

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

روغن بادام یک انتخاب سبک است که می تواند پوست را نرم و نرم کند. پر از ویتامین E است و به راحتی جذب پوست می شود و این یک انتخاب خوب برای روغن صورت است.

در صورت داشتن روغنهای اساسی در خانه ، بادام شیرین نیز یک روغن حامل محبوب است. آن را با چیزی مثل اسانس اسطوخودوس برای ترکیبی از آرامش پوست ترکیب کنید. یا ماهیچه های درد را با این نمکی حاوی بادام و روغن زیتون آرام کنید .

روغن زیتون

روغن زیتون یک روغن غنی و مرطوب کننده است که در صورت داشتن پوست خشک می تواند به ویژه کمک کند. این یکی از بهترین ترکیبات پایه برای تهیه صابون ، سالاد و سایر محصولات طبیعی پوست است .

روغن زیتون سرشار از سه اسید چرب مختلف (اولئیک ، پالمیتیک و لینولئیک) است که به نظر می رسد برای پوست مفید است. اگر فهمیدید که استفاده از آن به تنهایی پوست شما را چرب می کند ، سعی کنید آن را با روغن های دیگری مانند جوجوبا یا بادام مخلوط کنید تا مخلوطی ایجاد شود.

روغن دانه انگور

روغن انگور فرعی محصول تولید شراب است و از دانه های انگور فشرده می شود. این روغن بسیار سبک و سبک است و سرشار از ویتامین E است و حاوی آنتی اکسیدان است.

Grapeseed در بهبود نرمش و مرطوب کننده پوست توانایی بهبود درخشندگی پوست شما را نشان داده است (چیزی که می تواند به جلوگیری از علائم کشش کمک کند). ( 6 ) بر روی پوست احساس نور می کند و باید به راحتی جذب شود.

روغن آووکادو

آووکادو یک ماده عالی برای ماسک های پوستی DIY است ، و روغن نیز برای پوست شما فواید زیادی دارد. روغن آووکادو ضخیم ، غنی و مملو از آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای چرب ، بتاکاروتن و ویتامین های D و E است.

این روغن در صورت داشتن پوست بسیار خشک یا خشن بسیار مناسب است و همچنین می توانید از آن برای از بین بردن آرایش استفاده کنید. روغن آووکادو نباید احساس چرب کننده ای در پشت خود بگذارد ، اما اگر پوست آن بسیار ضخیم باشد می توانید آن را با روغن سبک تر مخلوط کنید.

سایر روغنهای برتر برای پوست شما

در اینجا چند روغن گیاهی دیگر نیز ذکر شده است :

روغن آفتابگردان عمدتاً برای پخت و پز تصور می شد ، اما بیشتر محتوای آن اسید لینولئیک و سایر اسیدهای چرب آن را برای آبرسانی و محافظت از پوست بسیار عالی می کند. گل پامچال غروب به اندازه بسیاری از این روغنها به خوبی شناخته نشده است اما از نظر امگا 6 بسیار زیاد است و احساس صافی دارد و آن را به یک روغن فوق العاده تبدیل می کند.

روغن دانه انار حاوی یک اسید چرب منحصر به فرد است که به نام اسید پونیکئیک شناخته می شود و ثابت می کند که از نظر پوست و سلامتی فوق العاده ای دارد. روغن مارولا از مهره یک میوه آفریقایی به دست می آید و حاوی مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند به مبارزه با علائم پیری کمک کند.

یافتن بهترین روغن برای پوست شما

با وجود همه گزینه های موجود در آنجا ، به احتمال زیاد می توانید روغن طبیعی را پیدا کنید که پوست شما را دوست داشته باشد. بسته به نوع پوست خود ، می توانید بین روغن های غنی تر یا سبک تر ، که هر کدام مزایای خاص خود را دارند ، انتخاب کنید.

شما همچنین می توانید با رفتن به گزینه های طبیعی پوست که با روغن در این لیست تهیه شده است ، از مزایای روغنهای گیاهی نیز بهره مند شوید . در هر صورت ، استفاده از روغن های موجود برای پوست خود یک روش طبیعی برای تغذیه ، محافظت و شادابی پوست شماست!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده