بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» مکمل سلامت قلب را مصرف کنید

مکمل سلامت قلب را مصرف کنید

این اطلاعات را با پزشک خود در میان بگذارید تا مکمل های مناسب را به شما معرفی کند.

دنیای مدرن ما می تواند مقادیر زیادی از اطلاعات را با هدف کمک به ما برای سالم تر شدن از طریق مکمل ها به ارمغان آورد. غالباً ، بعضی از افراد پیشرفت هایی را مشاهده می کنند ، 


درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

مکمل ها می توانند به استخوان ها ، عضلات و بسیاری از قسمت های دیگر بدن کمک کنند. چه در مورد قلب شما ! تحقیقات نشان می دهد که برخی از آنها ممکن است به کاهش کلسترول ، بهبود فشار خون و سایر مواردی که شما را در معرض بیماری های قلبی قرار می دهد ، کمک کند . اگر چه آنها در جلوگیری از حمله قلبی ، سکته مغزی و سایر مشکلات کمک می کنند ، هنوز مشخص نیست.

آسپرین

وقتی کلسترول و سایر مواد روی دیواره شریان شما ایجاد می شود ، چیزی به نام پلاک ایجاد می کنند که معابر را باریک می کند و جریان خون را محدود می کند. بدتر این است که وقتی یک لخته خون روی پلاک پارگی شکل می گیرد و شریان را به طور کامل مسدود می کند ، جریان اکسیژن را به بخشی از بدن شما قطع می کند. حمله قلبی هنگامی اتفاق می افتد که جریان خون به قلب شما قطع شود. وقتی شریان مسدود شده به مغز شما منتهی می شود ، سکته مغزی نتیجه آن است.


مطالعات نشان می دهد که آسپرین می تواند به جلوگیری از حمله قلبی و سکته مغزی ناشی از لخته شدن خون کمک کند زیرا باعث کاهش توانایی خون در ایجاد لخته می شود. "اگر قبلاً دچار سكته قلبی یا سكته مغزی شده اید ، مصرف آسپرین با دوز كم مؤثر است. همچنین ، اگر شما استنت یا عمل جراحی قلب انجام داده اید ، باید در روش مسدود کردن پلاکت قرار بگیرید. " اما اگر کسی هستید که به دلیل برخی از عوامل خطر خاص ، به بیماری قلبی مبتلا می شوید ، ممکن است نیاز به آسپیرین درمانی داشته باشید. این یک تصمیم جداگانه است که همراه با ارائه دهنده خدمات درمانی خود تصمیم بگیرید. "


قبل از شروع مکمل جدی یا مصرف آسپرین با پزشک خود همیشه توصیه می شود. ارائه دهنده خدمات درمانی شما می تواند در مورد اینکه آیا آنها برای شما مناسب هستند


1. مولتی ویتامین و مواد معدنی

ویتامین ها و مواد معدنی که در دوزهای مناسب مصرف می شوند ، می توانند به کاهش خطر بیماری های قلبی کمک کنند. غذاهای کامل باید منبع اصلی مواد مغذی باشند و تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از افراد از مصرف توصیه شده کم نمی کنند.

یک مکمل نمی تواند عادات ناسالم خوردن را تشکیل دهد ، اما گاهی اوقات حتی افرادی که عادت غذایی سالم دارند ، گرفتن همه میوه ها ، سبزیجات و سایر غذاهای سالم مورد نیاز آنها را دشوار می کنند. یک مکمل می تواند به پر کردن شکاف ها کمک کند.

مطالعات بیشماری حاکی از ارتباط مثبت بین مصرف مکمل های ویتامین و مواد معدنی و پیشگیری از بیماری های قلبی است. مکمل های ویتامین و مواد معدنی می توانند بی خطر و کم تحرک باشند و ممکن است فواید سلامتی را به همراه داشته باشند.


2. کوآنزیم Q10 (Co Q10)         

ماده ای مشابه ویتامین است. در هر سلول بدن یافت می شود. بدن شما CoQ10 را می سازد و سلولهای شما از آن برای تولید انرژی مورد نیاز بدن برای رشد و نگهداری سلول استفاده می كنند. همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند ، و بدن را از آسیب های ناشی از مولکول های مضر محافظت می کند. CoQ10 به طور طبیعی در مقادیر کمی در غذاهای متنوعی وجود دارد ، اما مقادیر آن به ویژه در گوشت های ارگان مانند قلب ، کبد و کلیه و همچنین گوشت گاو ، روغن سویا ، ساردین ، ​​ماهی خال مخالی و بادام زمینی زیاد است.

کوآنزیم ها به آنزیم ها کمک می کنند تا به قلب و ماهیچه های اسکلتی کمک کنند.

گفته می شود CoQ10 همچنین به ضعف قلب و همچنین تقویت انرژی و بازیابی سریع ورزش کمک می کند. بعضی از افراد برای کاهش تأثیر برخی داروها بر روی قلب ، ماهیچه ها و اعضای دیگر آن را مصرف می کنند.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

3. فیبر

بهترین راه برای دریافت فیبر از مواد غذایی است. با این حال ، اگر شما به اندازه کافی غذای غنی از فیبر در رژیم غذایی خود ندارید و استفاده از یک مکمل فیبر را انتخاب می کنید ، محصولی را انتخاب کنید که انواع مختلف فیبر موجود در آن - هم محلول و هم نامحلول باشد. هنگام مصرف یک مکمل فیبر ، حتماً آبرسانی کنید.

فیبر Psyllium ممکن است در هنگام مصرف همراه با یک رژیم غذایی کم کلسترول و چربی اشباع به کاهش کلسترول کمک کند.  

اگر تصمیم به گرفتن یک مکمل فیبر دارید ، مطمئن باشید که به جای آن یک مکمل ملین به جای آن خریداری نمی کنید. برچسب ها در مورد هر دو نوع مکمل ممکن است چیزی مانند "تنظیم الگوهای روده" باشد.به نظر می رسد فیبر برای کمک به کاهش وزن بیشتر در رابطه با رژیم و ورزش استفاده می شود.


4- اسیدهای چرب امگا 3

اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 در روغن از انواع خاصی از ماهی ، سبزیجات و سایر منابع گیاهی یافت می شود. این اسیدهای چرب توسط بدن ساخته نمی شوند و باید در رژیم غذایی یا از طریق مکمل ها ، که اغلب "روغن ماهی" است ، مصرف شوند.

اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 با کاهش تولید تری گلیسیرید در بدن کار می کنند. سطوح بالای تری گلیسیرید می تواند منجر به بیماری عروق کرونر ، بیماری قلبی و سکته مغزی شود. اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 که به همراه رژیم غذایی و ورزش استفاده می شوند به پایین آمدن سطح تری گلیسیرید در خون کمک می کنند.

در یک مطالعه دوسوکور از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن قلبی ، مکمل روغن ماهی منجر به کاهش قابل توجهی در تعداد بیمارانی که فوت کرده اند یا به دلایل قلبی عروقی در بیمارستان بستری بودند ، کاهش چشمگیر داشت. در یک کارآزمایی دوسوکور دیگر ، مکمل باعث بهبود عملکرد قلب و کاهش تعداد بستری در برخی بیماران شد.

 

روغن ماهی

طرفداران مکمل های روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 (مواد مغذی موجود در غذاهایی مانند ماهی که برای متابولیسم طبیعی مهم هستند) می گویند که آنها برای سلامتی قلب مفید بوده و از حمله قلبی ، سکته مغزی ، نارسایی قلبی و بیماری عروق کرونر قلب جلوگیری می کنند . اما هیچ مدرک اساسی وجود ندارد که ثابت کند مکمل های روغن ماهی بدون نسخه می توانند هر یک از این موارد را انجام دهند.


روغن های ماهی تجویز شده در عمل پزشکی استفاده می شوند. با این حال ، آنها برای کمک به افراد مبتلا به اختلالات شدید تری گلیسیرید ، و نه کلسترول بالا ، تجویز شده اند. درمان امگا 3 با روغن ماهی تجویز شده ، می تواند تری گلیسیریدها را به میزان 30 تا 50 درصد در افرادی که میزان آنها به میزان 500 میلی گرم در دسی لیتر و بیشتر باشد ، کاهش دهد و در معرض خطر ابتلا به پانکراتیت باشد.


"به طور معمول ، شما نمی توانید از این نوع تری گلیسیرید با مکمل های بدون نسخه استفاده کنید. دلیل این است که دوز مواد تشکیل دهنده فعال به میزان قابل توجهی کمتر از مقدار موجود در روغن ماهی تجویز شده و حتی می تواند کمتر از تبلیغات باشد. " "مکمل های روغن بدون نسخه ماهی نیز ممکن است حاوی مقادیر زیادی از چربی های اشباع ناخواسته دیگر باشد ، که می تواند کلسترول بد شما را افزایش دهد."

5- منیزیم

تحقیقات کم نشان داده اند که میزان منیزیم پایین می تواند پیش بینی کننده بیماری قلبی باشد. منیزیم پایین با فاکتورهای خطر قلبی عروقی مانند: فشار خون بالا ، ساخت پلاک شریانی ، کلسیفیکاسیون بافت های نرم ، کلسترول و سخت شدن شریان ها ارتباط دارد.


مکمل های منیزیم به اشکال مختلف و ترکیبات معدنی مانند منیزیم سیترات ، گلوکونات منیزیم ، هیدروکسید منیزیم و شکل محبوب سولفات منیزیم که با نام نمک Epsom نیز شناخته می شود ، وجود دارد که در حمام ها و صابون های پا برای عضلات دردناک و خسته استفاده می شود.


بیمارانی که به بیماری کلیوی مبتلا هستند باید در مصرف منیزیم احتیاط کنند ، هری هریتروتر رادرفورد ، داروی یکپارچه سازی PeaceHealth Southwest Washington ، هشدار داد و با پزشک خود صحبت کرد.  

 

6. L-Carnitine

ال-کارنیتین یک اسید آمینه مورد نیاز برای انتقال چربی ها به میتوکندری است (مکانی در سلول که چربی ها به انرژی تبدیل می شوند). تولید کافی انرژی برای عملکرد طبیعی قلب ضروری است.

مطالعات متعددی با استفاده از ال کارنیتین بهبود عملکرد قلب و کاهش علائم آنژین را نشان داد.

افرادی که نارسایی احتقانی قلب دارند ، اکسیژن رسانی ناکافی قلب دارند ، که می تواند به عضله قلب آسیب برساند. با مصرف مکمل های L-carnitine ممکن است چنین آسیب هایی کاهش یابد. 

مصرف L-carnitine همچنین ممکن است به دنبال کاهش آسیب و عوارض ناشی از حمله قلبی باشد.


7. چای سبز

چای سبز قرن هاست که از آن لذت می برد و به عنوان یک کمک موثر در درمان کلسترول بالا مورد استفاده قرار می گیرد. براساس چندین آزمایش اولیه و کنترل شده ، چای سبز میزان کلسترول کل و LDL کلسترول را کاهش می دهد . دکتر رادرفورد به جای عصاره ، روزانه سه فنجان را توصیه می کند ، زیرا آلودگی می تواند به عنوان یک مکمل مورد توجه قرار گیرد.


8- سیر

علاوه بر این که طعم غذا را برای بسیاری از افراد خوب می کند ، از سیر خوراکی که به عنوان مکمل استفاده می شود ، به عنوان یک کمک موثر در درمان فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر استفاده شده است.

سیر می تواند بر لخته شدن خون تأثیر بگذارد و ممکن است خطر خونریزی شما را افزایش دهد. اگر به عمل جراحی ، کار دندانپزشکی یا یک روش پزشکی نیاز دارید ، حداقل دو هفته قبل از زمان مصرف سیر را قطع کنید.


از کولین اضافی خودداری کنید

انسانهایی که کولین اضافی مصرف می کنند ، یک ماده مغذی اساسی فراوان در گوشت ، تخم مرغ و شیر ، سطح یک ترکیب باکتری تولید شده به نام trimethylamine N-oxide (TMAO) و تمایل پلاکت ها به جمع شدن و تشکیل لخته ها را بالا می برد.

لخته شدن بیش از حد خون جریان خون را محدود یا مسدود می کند که می تواند باعث حمله قلبی ، سکته مغزی ، آسیب به اعضای بدن یا مرگ شود.

مطالعات بیشماری نشان داده اند که سطح بالای خون TMAO با خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری های قلبی از جمله سکته های قلبی و سکته مغزی در انسان همراه است ، و مطالعات اخیر نشان داده اند که تغذیه حیوانات با رژیم های حاوی کولین نیز خطر لخته شدن آنها را افزایش می دهد.


با پزشک خود صحبت کنید و به خاطر داشته باشید


همه مکمل ها بی خطر نیستند. اگر از امنیت مکمل یا گیاه مطمئن نیستید ، با پزشک ، داروساز یا متخصص تغذیه خود صحبت کنید.

همیشه اگر از مکمل رژیم غذایی استفاده می کنید یا به فکر ترکیب مکمل رژیم غذایی با معالجه پزشکی معمول خود هستید ، به پزشک خود بگویید . ممکن است از کنار گذاشتن معالجه پزشکی معمولی خود بی خطر باشید و فقط به یک مکمل غذایی تکیه کنید. این امر به ویژه برای زنانی که باردار هستند یا شیر می خورند بسیار مهم است.

مانند داروهای معمولی ، مکمل های غذایی ممکن است عوارض جانبی ایجاد کنند ، باعث بروز واکنش های آلرژیک شوند یا با داروهای تجویز نشده و بدون نسخه یا سایر مکمل هایی که ممکن است مصرف کنید باعث تعامل شوند. یک عارضه جانبی یا تعامل با دارو یا مکمل دیگر ممکن است شرایط سلامتی دیگر را بدتر کند.

نحوه تولید مکمل های غذایی ممکن است استاندارد نباشد . به همین دلیل ، چقدر خوب کار می کنند و یا عوارض جانبی آنها را ممکن است در بین مارکها ، یا حتی در تعداد زیادی از همان مارک متفاوت داشته باشد. فرم مکمل شما در فروشگاه های مواد غذایی که خریداری می کنید ممکن است به همان روشی که در تحقیقات استفاده می شود نباشد.

منابع:

betternutrition

webmd


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده