بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 3 ویتامین و مواد معدنی حیاتی برای قلب

3 ویتامین و مواد معدنی حیاتی برای قلب

تغذیه و مواد غذایی

شما می خواهید یک زندگی فعال ، پربار داشته باشید و دارای استخوان ها و دندان های قوی و دارای چشم های روشن ، درخشان ، پوست نرم ، هضم خوب و سلامتی کامل باشید. ویتامین ها و مواد معدنی این سناریو را ممکن می سازند. اگرچه تعدادی از ویتامین ها و مواد معدنی وظایف اساسی را در بدن انجام می دهند ، اما سه ویتامین و مواد معدنی برای سلامتی کلی شما ضروری هستند - و همچنین به سلامتی شما کمک می کنند.

سه ویتامین حیاتی و مواد معدنی

سه ویتامین که برای قلب و سلامتی کلی بسیار مهم هستند ویتامین D ، اسید فولیک - که به ویتامین M یا B9 نیز معروف است - و ویتامین C است. این سه ماده معدنی حیاتی - کلسیم ، منیزیم و سلنیوم - از بروز بیماریهای مزمن جلوگیری می کنند و به سلامتی قلب و عروق کمک میکند . شما به مقادیر کمی به این ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارید ، اما برای سالم ماندن ، باید این ترکیبات را از طریق رژیم غذایی خود به طور روزانه مصرف کنید ، زیرا بدن شما نمی تواند آنها را ترکیب کند.

چرا آنها مهم هستند

ویتامین D و کلسیم مواد مغذی برای سلامت استخوان ها هستند. بدون ویتامین D ، کلسیم موجود در غذاها در روده شما جذب نمی شود. اسید فولیک به تشکیل گلبول های قرمز کمک می کند و از نقایص مادرزادی خاصی در جنین جلوگیری می کند. ویتامین C پوست ، استخوان و دندان سالم را تسهیل می کند و همچنین به بدن شما در جذب آهن از غذاها کمک می کند. منیزیم یک ماده معدنی است و در عملکردهایی مانند هضم ، جذب و سنتز پروتئین و سلامت عصب نقش دارد. سلنیوم یک ماده معدنی ردیابی است که به طور گسترده در مواد غذایی توزیع می شود و سلول ها را از آسیب محافظت می کند.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

مزایای سلامت قلب

جدا از سلامت استخوان ها ، ویتامین D می تواند به جلوگیری از بیماری های مزمن مانند سرطان و بیماری های قلبی عروقی کمک کند. اسید فولیک با کاهش سطح یک اسید آمینه بنام همو سیستئین در خون شما به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک می کند. در مقادیر زیاد ، هموسیستئین با افزایش تشکیل لخته های خون می تواند به عروق کرونر آسیب برساند. هر دو ویتامین C و سلنیم به عنوان ضدعفونی کننده عمل می کنند ، موادی را که باعث آسیب به سلولهای سالم می شود و نقش مهمی در بیماریهای ناشی از آترواسکلروز دارند بازی می کنند. کلسیم و منیزیم ضربان قلب و فشار خون را تنظیم می کند.

یک رژیم غذایی متنوع و مغذی بخورید

براساس "ژورنال تغذیه" ، رژیم متنوع و متنوعی را برای همه مواد مغذی فراهم می کند. غلات ، تخم مرغ ، لبنیات کم چربی ، جگر ، میوه های تازه و سبزیجات برگ سبز همه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تأمین می کنند. از آنجا که مصرف بیش از حد این مواد مغذی می تواند سمی باشد ، مهم است که از مکمل ها یا منابع غذایی طبیعی استفاده نکنید.

شورای تحقیقات پزشکی هند اظهار داشت: شما باید مقادیر توصیه شده از هر گروه غذایی را به صورت مواد مغذی و پر چرب بخورید ، زیرا بهترین روش برای ساختن یک الگوی غذایی سالم است. راهنمای تغذیه سالم تقسیم بشقاب شما به دو نیمه است. نیمه اول را با میوه و سبزیجات پر کنید. نیمه دیگر را باید به دو نیم تقسیم کرد و باید حاوی غلات سبوس دار و پروتئین های با کیفیت خوب باشد.


فشار برای زمان ، در عین حال می خواهید برای اطمینان از اینکه خانواده شما در هر وعده غذایی از تعادل غذایی ایده آل برخوردار است؟ کافیست وارد caloriecare.com شوید و غذاهای مغذی کاملاً متعادل خود را که دارای کالری کنترل شده و هر نیاز سلامتی خانواده شما هستند ، سفارش دهید.

ترجمه شیرین میرکرمی از مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده