دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» نوشیدنیهای چربی سوز | برای از دست دادن وزن در خواب

نوشیدنیهای چربی سوز | برای از دست دادن وزن در خواب

این نوشیدنی های خوشمزه فقط به شما کمک نمی کنند بهتر بخوابید بلکه به شما در کاهش وزن نیز کمک می کنند ، در حالی که شما یک خواب کامل هشت ساعته دارید، برای به دست آوردن خواب با کیفیت ، باید در مورد آنچه می نوشید قبل از خواب دقت کنید. آیا می دانید خواب یکی از مهمترین موارد برای حفظ سلامتی و تندرستی است؟

شما می توانید هنگام خواب وزن کم کنید. با این نوشیدنیها در زمان خواب نه تنها احساس سیری می کنید بلکه به شما در کاهش وزن اضافی کمک می کند.نوشیدنی قبل خواب با دقت انتخاب شود هم در آرامش شما تاثیر خواهد داشت و هم سبب کاهش وزن تان می شود.

برای این که وزن متناسبی داشته باشید و اضافه وزن تان را کم کنید باید خواب کافی داشته باشید. حال برای این که خواب خوبی داشته باشید باید به نوع نوشیدنی هایی که قبل خواب می نوشید توجه کنید،باید بدانید که مصرف کافئین قبل از خواب اجازه نمیدهد به موقع خوابتان ببرد، برای همین دانشجویان در شب های امتحان قهوه و نسکافه میخورند.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


شیر

تریپتوفان و کلسیم یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده شیر است . بنابراین یک لیوان شیر ( چه گرم چه سرد ) می تواند به آرامش شما و راحت خوابیدن در شب کمک کند .

اگر کم خوابی داشته باشید فردا کم خوابی تان را با خوردن غذا جبران می کنید . پروتئین کازئین شیر دیر هضم می شود، بنابراین در تمام طول شب به ساخت عضله کمک می کند. در نتیجه با شیر خوردن سوخت و ساز سریع تر و کاهش وزنی ساده تر خواهید داشت .

مصرف یک لیوان شیر یا یک فنجان ماست یونانی قبل از خواب با شکم بزرگ شما مبارزه خواهد کرد. این دسته از مواد غذایی به شما کمک می کنند تا عضله سازی بهتری داشته باشید و لاغری در خواب را تجربه کنید.

پروتئین موجود در لبنیات دیرهضم است و به همین دلیل در طول شب عضلات شما مدت بیشتری در فعالیت هستند تا در حین هضم و سوخت اسیدهای آمینه پروسه لاغری را سرعت ببخشند.


 آب انگور

شبها یک لیوان کوچک آب انگور 100درصد طبیعی بخورید . این کار به شما کمک می کند خوب بخوابید و در طول خواب دیدن چربی سوزانده و لاغر شوید .

آب انگور یکی از محبوب ترین نوشیدنی های مبتنی بر میوه در سراسر جهان است. طعم عالی این آبمیوه آن را به نوشیدنی محبوب بسیاری از نوجوانان، که عاشق عطر و طعم خوب هستند، تبدیل نموده است. این آب میوه صاف و براق است و رایحه ی آن ای برای لذت بردن از سلامتی خوب است.

 ترشح انسولین در شب ( به علت دریافت کربوهیدرات های ساده مانند آب میوه ) ریتم شبانه روزی بدن را تنظیم می کند. رسوراترول آنتی اکسیدانی که در انگور است، چربی های سفید ذخیره کننده کالری را به چربی های قهوه ای سوزاننده کالری تبدیل می نماید.

آب انگور یکی از سالم ترین و مغذی ترین نوشیدنی های ساخته شده توسط بشر است. این آب میوه خوشمزه دارای فواید بهداشتی از جمله پیشگیری از بیماری های قلبی، سرطان و بهبود بینایی، پوست سالم و غیره است. این نیز یکی از آب میوه های کم کالری است که بدون هیچ گونه افزودنی ساخته می شود


 چای بابونه

قبل از خواب برای لاغری و آرامش چای بابونه بخورید . به گفته محققان یک فنجان از این چای آرامش بخش به افزایش سطح گلیسین بدن کمک میکند.

گیلیسین یک انتقال دهنده عصبی است که به آرام کردن عصب ها کمک کرده و نقش یک آرام بخش برای بدن را دارد .چای بابونه دمای مرکزی بدن را پایین می آورد، بنابراین حرارت بدن افت می کند و در نتیجه خواب راحت تری خواهید داشت . باز هم یادآوری می کنیم که هر چایی که قبل از خواب می نوشید باید کافئین نداشته باشد .

یکی از قدیمی ترین و پرمصرف ترین گیاهان دارویی مهم در جهان بوده و برای انواع گوناگونی از کاربردهای درمانی به صورت چای و یا مصرف خود گیاه پیشنهاد شده است.چای بابونه، مشتق شده از گل بابونه، طلایی و خوش طعم است و مزه میوه ای دارد.

این گیاه دلپذیر ،بیماری های مختلف مربوط به سلامتی مانند؛ اختلالات روده ای و معده، اضطراب، بی خوابی، زخم های دهان و خیلی چیزهای دیگر را درمان می کند.چای بابونه یک درمان عالی برای اختلالات بی خوابی است.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

مصرف منظم چای بابونه می تواند به شما کمک کند خواب خوبی داشته باشید و می تواند باعث تسکین خواب راحت شود.مصرف همزمان بابونه با داروهای ضدانعقاد، بنزودیازپین، وارفارین، سیکلوسپورین و به طور کلی داروهای رقیق کننده خون و... و همچنین الکل ممنوع است.


 کفیر

 کفیر ماده ای است که از شیر تخمیر شده درست می شود. این نوشیدنی که سرشار از پروتئین است ، روی میکروبیوم روده تان کار می کند تا سطح باکتری های خوب را زیاد کند ، گوارش را بهبود ببخشد، و کمک کند که ویتامین ها و مواد معدنی در بدن تان جذب بهتری داشته باشد. نوشیدنی های ماست شکل مانند کفیر سبب می شود خواب بهتری داشته باشید

کفیر نوعی نوشیدنی است که توسط تخمیر دانه های کفیر در شیر یا آب ایجاد می شود. نه تنها یک پروبیوتیک قوی است چون حاوی مخمرها و باکتری ها است، اما همچنین ممکن است سیستم ایمنی، مبارزه با سرطان و بهبود سلامت شکم را تقویت کند.

شیر کفیر سالم است و برای نوشیدن آماده است. یا مستقیما آن را بنوشید یا می توانید آن را در یخچال (در دمای 4 درجه سانتی گراد)برای مصرف بعدی نگه دارید.آشامیدن شیر بعد از آن که در یخچال نگهداری می شود، مقدار لاکتوز را کاهش می دهد، که برای افرادی با حساسیت به لاکتوز و دیابت بهتر است.

دانه های کفیر نیز می توانند برای استفاده بعدی در یخچال نگهداری شوند و یا می توانند مستقیما برای تولید شیر بیشتر مورد استفاده قرار گیرند.مزه کفیر به شیر مورد استفاده بستگی دارد، اما معمولا کمی ترش،تازه و خامه ای است.


چای سبز

بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن، 2 ساعت پس از صرف غذا در وعده ی شام است. به این ترتیب شما علاوه بر آن که از خواص درمانی چای برای کاهش وزن بهره می برید، خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی آورید؛ زیرا چای سبز همانند چای سیاه موجب کاهش جذب آهن موجود در غذا می شود.


شیک پروتئین سویا

سویا در فرم پودر پروتئین یا شیر، سرشار از اسید آمینه تریپتوفان است. و این چرا مهم است؟ مورفی می گوید با توجه به تحقیقی از دانشگاه بیرمنگام، تریپتوفان می تواند با عمل کردن بعنوان یک پیش ماده برای تولید ملانین خواب آور، کیفیت خواب را بهبود ببخشد.

تریپتوفان علاوه بر کمک به شما برای بخواب رفتن، سطوح کورتیزول را برای کمک به مبارزه با چربی شکم کاهش می دهد.برای بهره مندی از مزایای بیشتر، مقداری ماست یونانی در شیک پروتئین تان بریزید. آن، مقدار زیادی پروتئین کازئین برای عضلات شما فراهم می کند .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده