دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چه غذاهایی به جوان سازی پوست کمک می کند؟

چه غذاهایی به جوان سازی پوست کمک می کند؟

چه غذاهایی به جوان سازی پوست کمک می کند؟

با وجود محصولات آرایشی بی شماری، با ظاهر بی نظیر، وعده مبارزه با علائم پیری ، هنوز هم این اتفاق می افتد. با افزایش سن ، پوست شما خاصیت ارتجاعی و توانایی حفظ رطوبت خود را از دست می دهد.


با گذشت زمان ، این بافت های حساس ، به ویژه آنهایی که بیشتر در معرض آفتاب هستند ، شروع به نشان دادن خطوط و چین و چروک های ظریف می کنند.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


بسیاری از افراد سعی می کنند از طریق کرم های گران قیمت و جوان سازی صورت ، براقیت و استحکام پوست جوان را حفظ کنند. اما ممکن است با انتخاب دقیق غذاهایی که مصرف می کنید ، ظاهر جوانی پوست خود را بهبود بخشید.


سالم نگه داشتن بدن ممکن است به شما در حفظ چهره تازه کمک کند. ماندن آب در اثر نوشیدن آب و خوردن میوه و سبزیجات پر از مایعات می تواند به مرطوب شدن پوست شما کمک کند و سموم مضر را از بین ببرد.


بارگیری رژیم غذایی شما با غذاهای سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها - مانند مرکبات ، کلم بروکلی ، انواع توت ها و سبزیجات برگ - همچنین می تواند به پوست شما مواد مغذی مورد نیاز برای حفظ ظاهری جوان تر دهد.

 با افزایش سن، پوست شما کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند. این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست در برابر آسیب‌ها می‌شود. عوامل محیطی، کم‌آبی و سموم، منجر به ایجاد چین و چروک می‌شوند. چین و چروک بخش جدایی‌ناپذیر و طبیعی فرایند پیری است.


برخی از مطالعات نشان داده اند که مصرف ویتامین C ، ویتامین E و سلنیوم در رژیم غذایی شما می تواند به جلوگیری از آسیب در برابر اشعه ماوراء بنفش و بهبود ظاهر چین و چروک ها و سایر علائم مرتبط با آفتاب کمک کند. ویتامین C را می توانید در مرکبات و کلم بروکلی ، ویتامین E موجود در غلات سبوس دار ، و سلنیوم موجود در بوقلمون و COD پیدا کنید.


روغن نارگیل یک نرم‌کننده طبیعی است. استفاده روغن نارگیل روی پوست باعث پر کردن فواصل موجود درپوست ورفع چین‌ و چروک صورت و نرم شدن پوستتان را در پی دارد.


 همچنین مطالعات نشان داده است که خوردن ماهی قزل آلا و سایر ماهی های سرشار از پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 باعث تقویت پوست می شوند و ظاهر چین و چروک ها را کاهش می دهند. سویا و سایر محصولات سویا در محکم کردن بافتهای پوستی به خطر افتاده اثبات شده است


در مقابل ، افرادی که رژیم های غذایی چربی و کربوهیدرات زیادی دارند ، به خصوص از مقادیر زیادی گوشت و شیر کامل ، ممکن است با چین و چروک بیشتری مبارزه کنند غذاها و نوشیدنی های حاوی الکل و کافئین به میزان زیادی پوست را آب بدن می کنند و این روند روند پیری و ایجاد چین و چروک ها را تسریع می کند


با این حال ، متخصصان پوست همه موافق نیستند. اگرچه بیشتر معتقدند که یک رژیم غذایی سالم و متعادل برای سلامتی کلی شما و برای پوست شما مفید است ، اما برخی معتقدند که شواهد کافی برای نشان دادن وجود برخی غذاها به طور خاص از ایجاد چین و چروک جلوگیری نمی کند.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

به همین دلیل ، باید به خاطر داشته باشید که اقدامات مهم دیگری را برای کاهش فرسودگی روی پوست خود انجام دهید. پرتوهای مضر ماوراء بنفش باعث 90 درصد آسیب پوست می شوند.


استفاده از کرم ضد آفتاب که پرتوهای UVA و UVB را مسدود می کند و پوشیدن کلاه و سایر لباس های محافظ هنگامی که می دانید در معرض اشعه خورشید قرار دارید می تواند روند پیری - و چروک شدن را در پوست شما کند میکند.

 ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده